Skocz do zawartości

ZombieExpMod v2 - Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Zmienic ilosc ap co leci w czasie nemka bo za 1 humana dostaje sie 3 ap
1 runda 400 ap i nie maja gry ludzie
Oraz blad w misji 50 rund - zalicza deady jak jest sie zabitym przez nemka , humanow itp

Edytowane przez -_-
Tego błędu nikt mi nie zgłaszał w misjach, więc ja ci go już nie naprawię. Z nemkiem to powinno już w ogóle nic nie dawać.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Co sądzicie na temat wprowadzenia nowych modeli broni widocznych tylko w trybie pierwszoosobowym? Nie wiem czy w ogóle jest szansa wprowadzenia takiej nowinki, dlatego nie dodaję żadnej konkretnej propozycji modelu broni, bo wiadomo mogłoby to spowodować większe lagi, a nie wiadomo czy serwer też kolejne obciążenia da radę wytrzymać. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuba321 

ten błąd został już zgłoszony do -_-, ale nie wiem czy on teraz jest w stanie coś z tym zrobić.

 

Moja następna propozycja tyczyć się będzie wymagań na admina, teraz one wyglądają tak:

Wymagania:

  1. Ukończone 15 lat
  2. Przynajmniej 20 godzin spędzonych na serwerze
  3. Zachowanie kultury na serwerze
  4. Przynajmniej 10 sensownych postów na forum
  5. Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń)
  6. Posiadanie mikrofonu
  7. Składka za admina 7,38 zł SMS (istnieją wyjątki. Wystarczy napisać do opiekuna)

Ale z racji tego że serwer stoi coraz lepiej i stał się bardziej prestiżowy to proponowałbym zwiększenie wymagań na admina :

 

Wymagania:

  1. Ukończone 17 lat
  2. Przynajmniej 60 godzin spędzonych na serwerze
  3. Zachowanie kultury na serwerze
  4. Przynajmniej 20 sensownych postów na forum w dziale zombi mod'a
  5. Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń)
  6. Co najmniej 3 dni spędzone na forum
  7. Składka za admina 7,38 zł SMS (istnieją wyjątki. Wystarczy napisać do opiekuna).

Już piszę dlaczego, ponieważ skoro serwer jest lepszy, to niech admini też będą bardziej dojrzali i ogarnięci, po za tym zwiększenie wymagań na admina to pokarze jak danemu użytkownikowi zależy, jeżeli sprosta wymaganiom to chwała mu, a jeżeli nie to warn na forum i po temacie. 

I co o tym sądzicie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak panie chodząca kulturo xD. A co do tych zwiększonych wymagań to jestem za. Praktycznie kiedy nie wejdę to jest jakiś Admin. Więc nie ma aż takiej potrzeby rekrutacji na szybko. A taki już sprawdzony gracz zawsze się przyda, bardziej da się go poznać po większej aktywności.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Misje nie sa naprawione ;x

Zmienic model vipa na cos mocniejszego bo all modele sa tak samo ubrani

Naprawiłem te misje, które dostałem. Skąd mogłem wiedzieć, że reszta jest zbugowana, ja tam nie gram. Misje są naprawione, te które dostałem. Nikt innych mi nie zgłaszał. Każdy widział jakie misje poprawiam, więc trzeba było dodać informacje, że są też inne zbugowane

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misje są zbugowane 

"zabij 2x nemesis" - zalicza po zabiciu 2x zombie

"misja z fifeseven zabij 20 zm" - zalicza tylko gdy się zabije matke zombie  "1 zombie" z fifeseven (sprawdzaliśmy to z dark z rises w nocy)

"Misja wraz ze swoim team wygraj 15 rund" - wgl nie zalicza. ciągle jest (postęp 0 ) <--- i tu z darkiem stoimy w miejscu... bo misji nie da się wykonać!.

"Misja zabij 50 ludzi" - zalicza nawet po zabiuciu zombie

"misja zagraj z nami 50 rund" - zalicza na nemku (gdy nemek nas zabije" 

 

Jednym słowem "Wszystko do dupy" 

Ja bym usunął przy następnym resecie te misje i od nowa porobił na spokojnie, oraz z powrotem wgrał.

Edytowane przez 3lu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dalej tak jest, bo cvar domyślny w grze odpowiadający za ten exp nie działa poprawnie, a skoro nie napisałem, że to zrobiłem, to tego nie zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Po prostu usunąć całkowicie możliwość zyskania ap ze śmierci human na trybie "nemsis".

Jeżeli to odnosiło się do mojego postu, to chyba nie wiesz o czym pisze xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tym żeby jednak przyjaśnić o troszkę te mapy?, ponieważ jak jest ta mapka zm na dust 2 to nic nie widac nie wiadomo gdzie jakas kampa, jak jeszcze ktos gra klasa headcrab, a np. jestes sam i chcesz gdzies uciec to nie da rady ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tym żeby jednak przyjaśnić o troszkę te mapy?, ponieważ jak jest ta mapka zm na dust 2 to nic nie widac nie wiadomo gdzie jakas kampa, jak jeszcze ktos gra klasa headcrab, a np. jestes sam i chcesz gdzies uciec to nie da rady ;/

po to było zrobione żeby utrudnić grę ludziom a ułatwić grę zombie (w ten sposób w razie słabej paki zombie wciąż mają możliwość rozkręcenia gry), a więc wątpię aby to zostało usunięte po za tym ta "ciemność" nadaje klimat grze :).

Również możesz kupować noktowizor i po sprawie, bez przesady to nie jest jakiś duży wydatek, kosztuje tylko 2 ap bez vip'a zadasz 2k obrażeń i masz odrobione, na vip'ie około 600 obrażeń musisz zadać i też odrobisz.

Edytowane przez Dark Z Rises
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po to było zrobione żeby utrudnić grę ludziom a ułatwić grę zombie (w ten sposób w razie słabej paki zombie wciąż mają możliwość rozkręcenia gry), a więc wątpię aby to zostało usunięte po za tym ta "ciemność" nadaje klimat grze :).

Również możesz kupować noktowizor i po sprawie, bez przesady to nie jest jakiś duży wydatek, kosztuje tylko 2 ap bez vip'a zadasz 2k obrażeń i masz odrobione, na vip'ie około 600 obrażeń musisz zadać i też odrobisz.

 

Lajtowo rozumiem, jak gadałem z kolegą na Skype to również narzekał na to że troszkę za ciemno, to ja mu powiedziałem że to jest znowu utrudnienie, potem mnie to troszke wkurzyło można powiedzieć :D więc napisałem, ale okej niech jest jak jest ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można zmienić  domyślną klasę Zombie na Raptor, wiekszość i tak używa tylko tej klasy ?

według mnie propozycja jest idiotyczna, już piszę dlaczego. Ponieważ skoro sam napisałeś że większość graczy używa raptor zombie, to nie znaczy, że każdy a więc nie widzę sensu ustawiania tej klasy jako domyślnej po za tym, po ulepszeniu innych klas zombie oraz dodaniu headcrab'a gracze w większości przenoszą się z rapotra do np. Big zombie Leech zombie i headcrab'a to wszystko zależne jest od tego jaka mapa w danym momencie jest grana. A i jeszcze jedno nawet jeśli miałby ten pomysł przejść (ale wiemy, że nie ma takiej opcji bo to idiotyzm) to po cholerę by było ulepszanie innych klas i dodanie headcrab'a? Nie rozumiem twojej propozycji tak szczerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności