Skocz do zawartości

[FFA] Ogłoszenia


ShaD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w tym temacie będę umieszczał aktualne wiadomości do administratorów, gdyż wcześniej jedyną możliwością było stworzenie nowego tematu przez opiekuna serwera.

 

Temat ten będzie zamknięty dla graczy, administratorów by nie tworzyć niepotrzebnych rozmów.

 

Na wszelkie pytania w przypadku niejasnej informacji będę udzielał odpowiedzi na PW, Steam lub GG, a następnie w zależności od problemu modyfikował swój post wyjaśniający, by pytania się nie powtarzały.

 

 

Pozdrawiam.

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich administratorów:

 

Każdy, kto chce zakupić VIP'a ma obowiązek kupowania go przeze mnie, nie przez sklepik, tzn.

 

 

Wysyłasz SMS o treści:
ag classic
na numer 79480
za 9 PLN (11.07 PLN z VAT).

 

 

Następnie kod, który otrzymasz po poprawnym wysłaniu SMS piszesz do mnie, a ja dodaję Ci usługę

Nie interesuje Cię formularz w sklepiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od -_-.

 

Witam,

Admini bez rang na forum będą tracić swoje posady. Przypominam to, ponieważ na niektórych serwerach opiekunowie o tym nie przypominają i niektórzy latają bez rang.

 

Czekam do niedzieli 18:00

 

Zatem przypominam, jeżeli ktoś z administratorów FFA nie posiada rangi na forum, proszę o jak najszybsze zgłoszenie się.

Edytowane przez S}{aDoW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#1 Dla Administratorów & Graczy serwera FFA

 

Regulamin został zaktualizowany, ze względu na ostatnią skargę dotyczącą niejasnego przedstawionego paragrafu dotyczącego:

Stosowania wszelkich programów w trakcie gry.

 

Obecny punkt: 6.2.
 

Całkowity zakaz jest stosowania programów Ts3, Steam, Skype, czy innych komunikatorów do podpowiadania w trakcie gry będąc w różnych drużynach. [1. Ban permanentny z udowodnieniem].

 

Link do Aktualnej listy administratorów został poprawiony.

 

 

#2 Do starszych administratorów: (Natalja, Kitol)

 

Rangi zostały poprawione na polecenie -_-.

Aktualnie każdy administrator posiada te same, standardowe flagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ze względu na niską liczbę adminów, jestem zmuszony obniżyć wymagania na administratora FFA. Punkt z aktywnością na forum sięgającą 2-óch dni został usunięty.

 

Aktualne wymagania:

 

  1. Ukończone 16 lat.
  2. Przynajmniej 30 godzin spędzonych na serwerze.
  3. Zachowanie kultury na serwerze.
  4. Przynajmniej 10 sensownych postów na forum.
  5. Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń).
  6. Składka (zakup VIP'a na 30dni) 11.07zł SMS (W przypadku problemów napisz do opiekuna serwera: S}{aDoW).
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

#1

 

Z dniem 21.04.2015r. rekrutacja na stanowisko administratora zostaje zamknięta.

Każde nowe złożone podanie, będzie natychmiastowo odrzucane.

 

[Ostatnie podanie do rozpatrzenia przez opiekuna]

 

Rekrutacja zostanie otwarta w przypadku zmniejszenia liczby administratorów na serwerze FFA.

Możecie sugerować się [tym tematem], kiedy znów będziemy oczekiwać nowych graczy chętnych pomocy.

 

#2

 

Regulamin został zaktualizowany, jak wspomniał wcześniej Kitol, tzn.

 

- zmieniono kolorystykę

- dodano informację o zakazie wykorzystywania błędów map, na których gramy, w szczególności de_dust2 oraz de_nuke.

 

§2.6. Zakaz wykorzystywania błędów mapy, w szczególności:

Mapa De_Dust2:

        - Obserwowanie strategicznych miejsc przez tekstury [Przykład], [Przykład], [Przykład]

        - Przebywanie na pozycjach zabronionych [Przykład], [Przykład], [Przykład]

Mapa De_Inferno:

        - Przebywanie na pozycjach zabronionych [Przykład]

Mapa De_Nuke:

        - Przebywanie na teksturach [Przykład]

Mapa De_Train:

        - Wykorzystywanie podstaw tekstur w celu zobaczenia przeciwnika [Przykład]

 

 

#3

 

Możliwe, że powstaną oddzielne tematy dla każdego z administratorów, by każdy użytkownik forum mógł go ocenić, czy wypełnia swoje obowiązki, jest pomocny itd. itd.

 

#4

 

Do listy administratorów zostały dodane aktualne nick'i pod którymi gracie oraz przypięte do nich gametracker'y. Jeżeli, któryś z nick'ów się nie zgadza, proszę mnie o tym poinformować (zmienię nick jak i przypisany do niego gametracker).

 

#5

 

Porządek na forum w dziale FFA.

Poprzenoszenie niektórych tematów.

Stworzenie nowych tematów.

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do wszystkich administratorów:

 

Ustaliliśmy razem z Kitolem, że stworzymy punkty karne dla administratorów FFA, które będą przyznawane za zatwierdzone skargi przez graczy.

 

Każda jedna słuszna skarga, będzie dodawać jeden punkt.

 

Maksymalna liczba punktów karnych to 3.

 

Oznacza to, że po trzech przyjętych skargach przez opiekunów serwera zostaną odebrane flagi administratora.

Temat z listą administratorów oraz ich punktów znajduje się w dziale skarg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Informacja ogólna:

 

Wszystkie wpisy administratorów zostały zmodyfikowane.

Hasła przy dostępnym SteamID zostały usunięte, zatem aktualnie nie ma potrzeby informowania opiekuna o nim w przypadku przyjęcia podania.

 

Modyfikacja punktu 2.6 w regulaminie:

 

Poprzednio wprowadziliśmy punkt o bugach mapy, jednakże nie określiliśmy w przypadku jego złamania kar.

Aktualnie paragraf wygląda następująco:

 

§2.6. Zakaz wykorzystywania błędów mapy. [1. Ostrzeżenie. 2. Kick. 3. Ban 3 godziny]

w szczególności:

Mapa De_Dust2:

        - Obserwowanie strategicznych miejsc przez tekstury [Przykład], [Przykład], [Przykład]

        - Przebywanie na pozycjach zabronionych [Przykład], [Przykład], [Przykład]

Mapa De_Inferno:

        - Przebywanie na pozycjach zabronionych [Przykład]

Mapa De_Nuke:

        - Przebywanie na teksturach [Przykład]

Mapa De_Train:

        - Wykorzystywanie podstaw tekstur w celu zobaczenia przeciwnika [Przykład]

 

[Link do aktualnego regulaminu]

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Informacja dla wszystkich:

 

Od dziś, wszyscy którzy posiadali do tej pory bana z powodem: "Wrzuc screeny na forum" są odbanowani i mogą grać na serwerze.

LINK z decyzją -_-

Oficjalne ogłoszenie

 

Do Administratorów:

Proszę nikogo nie banować bez wcześniejszego sprawdzenia w amxbans czy nie został już odbanowany.

Jeżeli ktoś był ewidentnie spalony a miał powód "Wrzuc screeny na forum", proszę o ponowne obserwowanie gracza i nie banowanie go za AB (Aktywny Ban) skoro jego wpis nie znajduje się w bazie danych.

 

Do Graczy:

Każdy kto miał trudności ze wrzuceniem screen'ów lub pragnie nadal grać na serwerze FFA i sieci cs-classic otrzymał właśnie drugą szansę :)

 

 

 

Życzę miłej zabawy graczom oraz niestety pracowitego pilnowania serwera administratorom.

 

Pzdr.

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przyszłych kandydatów na stanowisko administratora serwera FFA:

 

Wzór uległ kompleksowej zmianie.

[Link do aktualnego wzoru]

 

Dlaczego wzór aktualnie wygląda tak, a nie inaczej i dlaczego poprzedni uległ ukryciu:

 

 

"Wzór podań na Admina" (poprzedni)

1. Nick:

2. Imię:

3. Wiek:

4. Znajomość Amx (0/10):

5. Mikrofon (Tak/Nie):

6. Składka (Tak/Nie):

7. Link do swojego GT:

8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:

9. Czy posiadasz STEAM (Tak/Nie). Jeśli tak, podaj Steam_ID:

10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:

11. W jakich godzinach grasz (Dni robocze, weekendy):

12. Staż w grze Counter-Strike 1.6:

13. Czy byłeś już adminem? (Tak/Nie):

 

"[FFA] Wzór podania na Administratora serwera" (obecny)

1. Nick:

2. Imię:

3. Wiek:

4. Twój Gametrack (Link):

5. Twój Banid (Link/-):

6. Mikrofon (Tak/Nie):

7. Składka (Tak/Nie):

8. Znajomość AMX (Brak/Dost./Bdb./Wzor./Wzor.+)*:

9. Staż oraz doświadczenie w grze Counter-Strike 1.6:

10. W jakich godzinach najczęściej grasz?:

11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:

12. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:

 

1. Nazwa tematu: Wzór podań na administratora - Każdy pisze tylko jedno podanie na administratora serwera.

2. Kolejność pierwszych trzech punktów nie uległa zmianie. Dotyczą one informacji ogólnych o autorze: Nick na jakim gra, jak go pamiętają gracze, imię w formie przedstawienia się oraz wiek by spełnić wymagania.

3. Następnie ważną informacją jest ile gra na serwerze oraz jak długo. Znajomość AMX została przesunięta, by najpierw określić z kim mamy do czynienia: gracz stały/aktywny.

4. Zamiast podawania steamID oraz pytania dotyczącego mikrofonu ważne jest z kim mamy do czynienia. Czyli od kiedy posiada steam'a, jakie ma STEAM_ID, jak możemy się z nim skontaktować, czy był kiedykolwiek banowany, czy ma konto esl itd.

5. Następnie pytania zamknięte: Tak/Nie. Dotyczące mikrofonu oraz składki.

6. Dopiero po zobaczeniu konta steam (mogło zostać kupione) oraz gt gracza patrzymy na umiejętność posługiwania się amxmodmenu oraz znajomości amx. Stworzyłem kryterium, które wcześniej kompletnie nie istniało i gracze troszkę na ślepo określali znajomość w skali 0/10. Nie wiadomo czego dotyczyła skala, a wartość 3 czy 8 nie daje Nam prawidłowej oceny (wartość 3.. zna/nie zna?), stąd też aktualne oceny to brak/dost/dbd/wzorowe/wzorowe+. Wszystkie są wytłumaczone we wzorze. Gracz przeciętny, który zna tylko amxmodmenu będzie pisać "dostateczne", czyli może być administratorem na serwerze. Bardzo dobre oznacza, że gracz miał już wcześniej administratora i bardzo dobrze sobie radzi z obsługą. Wzorowe/Wzorowe + są dla opiekunów/byłych opiekunów/h@, którzy kiedyś lub nadal mają serwery i w mniejszym bądź większym stopniu się nim samodzielnie zajmują. Taka wiedza jest przydatna dla opiekunów, ponieważ wiedzą w pełni z kim rozmawiają.

7. Następnie dodałem do wzoru również doświadczenie, gdyż staż określa ile czasu gramy w cs'a, a doświadczenie od razu informuje co się przez ten czas robiło (jaką funkcję się pełniło i gdzie).

8. Najpierw pytamy się ile ogólnie może poświęcić czasu na serwerze, a dopiero później kiedy jest najczęściej.

9. Opis siebie zawsze był.. pośrodku wypowiedzi. Często omijany. Obecnie chciałbym, by kandydaci poświęcili troszkę więcej czasu na opisanie siebie, jakim się jest, jaki mamy stosunek do innych osób, jaki mamy charakter, dlaczego chce zostać administratorem akurat tutaj itd. itd.

 

Następnie poprawiłem ze względów estetycznych niektóre punkty, by wszystko było bardziej widoczne dla nowych osób.

Dlatego też punkt szósty oraz siódmy w "Wiedz że" jest podzielony. Oko widzi mniej, lepiej zapamiętuje konkretne punkty i jasno widzi, co mu za co grozi.

Następnie dodałem przydatne tematy, które mogą pomóc nowym osobom: jak znaleźć ile ma się godzin na serwerze, odpracowanie warna (gdyby go miał, a chciał napisać podanie), przykładowe podanie oraz dalsze poradniki jak postępować.

 

Mam nadzieję, że obecny wzór zostanie przyjęty w sposób pozytywny.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

  • Zmieniona została nazwa serwera z "#2 [FFA] [ESL MAPs] Cs-Classic.pl | pukawka.pl" na "#2 [FFA] [TOP 3-VIP] Cs-Classic.pl | pukawka.pl". Dodana została mapa de_westwood, dlatego nazwa [ESL MAPs] traci sens.

Od tego miesiąca trzy pierwsze osoby, które będą TOP3 na serwerze dostają vipa na okres miesiąca.

Dodany został śnieg na mapach, odgłos chodzenia po śniegu oraz czapkę mikołaja (/czapka - zakłada czapkę /bezczapki - zdejmuje czapkę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Został zmieniony regulamin


 


Dodanie trzeciej kary do pkt 1, podpunkt 1.2.1 Ban na 5 minut


 


§1.2.1. Nick nie może zawierać wyrazów podchodzących pod wulgaryzmy. [1. Ostrzeżenie na @ lub say. 2. Kick z powodem 3. Ban na 5 minut]


 


+ dodanie do pkt 1, podpunkt 1.2.5 - Nick, który zawierać nazwę "CSC | Gracz" [1. Kick z powodem]   


 


§1.3.1. Za utrzymujący się ping powyżej 110ms gracz zostaje automatycznie zbanowany na okres 5 minut.


 


+Dodanie w pkt 8, podpunktu 8.11 "Administrator ma obowiązek sprawdzać gracza czy nie był zbanowany wcześniej. W przypadku wielokrotnych ubanów, administrator ma obowiązek nakręcić demko."           

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

  • Została dodana mapa fy_snow i de_aztec do amxmodmenu - była wgrana, można było ją zmienić za pomocą komendy.

Zostały dodane 3 małe mapy - cs_deagle5, aim_famas_x i aim_map_usp

Została zmieniona mapa de_cbble na de_forge. Od teraz ona będzie w mapcycle - bez żadnej zmiany i zastępowania ją inną.

Zmieniono czas shieldu z 3 sekund na 2 sekundy. 

Poprawiono komendę /timeleft

Został dodany plugin AFK

Dziś zostaną wgrane RS, informację podam w odpowiednim temacie

Edytowane przez Shanell
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

  • Jest nowy zastępca opiekuna - kab

Zmieniono cykl map na votemap

Zostały dodane nowe mapy

Ogólny porządek w dziale FFA

Na dniach pojawi się konkurs wielkanocny

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności