Skocz do zawartości

[Propozycja] Klas


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa klasy: Pan Cieni

Bronie: M4A1-S USP-S

Statystyki: HP:0, WYT:-15, KND:25, INT:0

Opis: Nie slychac jego krokow oraz jest mniej widoczny. 

95c6367af67e43606f47c3fe4bad8577.jpg

Edytowane przez sSsMroKU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Klasy Super Premium

Nazwa klasy: Neo

Bronie: M4A1-S usp/p2000

Statystki: int 5 HP 10 Wyt 10 Kond 0

Opis:  1/15 na natychmiastowe zabicie z M4A1-S.

 

Nazwa klasy: Cheater

Bronie: Ak47 glock

Statystyki: Int 5 HP 10 Wyt 10 Kond 0

Opis: 1/15 na natychmiastowe zabicie z Ak47

 

Nazwa klasy: Bond

Bronie: M4a4 p250

Statystyki: Int 5 Hp 10 wyt 10 Kond 0

Opis: 1/15 na natychmiastowe zabicie  z M4a4

 

Klasa Premium

Nazwa klasy: LuckyLuck

Bronie Revolver r8

Statystki: Int0 Hp 15 Wyt 5 Kond 10

Opis: 1/4 na natychmiastowe zabicie w głowę z r8

 

Klasa dla każdego

Nazwa klasy: Rebeliant

Bronie: Mp9 5-7

Statystyki: Int 15 Hp 0 Wyt 5 Kond 10

Opis: 1/4 na natychmiastowe zabicie z He

Wiem,że klasa rebeliant już była i została usunięta lecz wiem też że pewna część graczy chce tę klasę ponownie jeśli jest to możliwe.

Proponuje również troszkę "ulepszyć" pare klas zwykłych takich jak:

Saper np. natychmiastowe zabicie z miny.

Komandor np. dodać jakąś 2 broń typu ak47/m4a1-s Natomiast usunąć mu wtedy Neutralizowanie obrażeń obszarowych  (wiem że można podnosić obie emki grając klasą która posiada już jedną aczkolwiek przydała by się zwykła klasa z 2 broniami takiej jaką kiedyś był Strzelec Wyborowy. Pomijając demolitionsa)

Oczywiście jest pare klas które można by jeszcze troszkę "ulepszyć" którymi prawie nikt nie gra bądź są to wyjątki lecz tutaj nie mam pomysłu akurat w jaki sposób by nie było jak w tej edycji jak i kilki poprzednich,że jest np. 5 klas którymi gra cały serwer.

Nazwy klas są losowe natomiast w klasach Super Premium dałem takie same statystki  z racji takiej by to gracz wybierał jaką bronią chce grać :)

 

 

 

Edytowane przez Donek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nazwa klasy: Hunter

Bronie: SG-553 , Rwolwer R8

Statystyki: HP:5  INT:0  WYT:10 KON:10

Opis: Posiada granat TA | +5 DMG z Rewolwera

Edytowane przez szuliix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nazwa klasy: Specnaz

Bronie: AK-47 , CZ75-Auto

Statystyki: HP:5 INT:0 WYT:5 KON:15

Opis: Posiada podwójny skok oraz 1/3 szansy na zadanie potrójnych obrażen granatem HE.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa klasy: Captain Price

Bronie: FAMAS , Rewolwer

Statystyki: HP:10 INT:0 WYT:15 KON:-5

Opis: Posiada +5 DMG z FAMASA , 1/13 szansy na oślepienie przeciwnika oraz słabszą widoczność na kucianiu z rewolwerem w dłoni.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Hassasyn

Bronie: Tec-9

Statystyki: 5hp: INT:5 :WYT:0 KON:20

Opis:Posiada całkowitą niewidzialność gdy kuca (z nożem w ręku)  i nie widać go na radarze a także ma 1/10 szanse na zabicie jednym pociskiem (z racji takiej iż posiada tylko tec-9 i łatwo go zabić)  a także  1/1 z noża. Ta klasa ma być takim szybkim zabójcą który zabija po cichu. 

Edytowane przez SadCaroline
  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nazwa klasy: Ninja (Premium)

Bronie: Usp_Silencer

Statystyki: Kond: 20; Int: 0; HP: 5; Wytrz: -5

Opis: Posiada potrójny skok oraz +15dmg+int z noża. Jest on częściowo niewidzialny, a na 4 może sekundy stać się zupełnie niewidzialny. Nie słychać jego kroków.

Edytowane przez Krixxer
zmiana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Krixxer napisał:

Nazwa klasy: Ninja (czy premium to do ustalenia)

Bronie: Usp_Silencer

Statystyki: Kond: 15; Int: -10; HP: 5; Wytrz: -5

Opis: Posiada podwójny skok oraz +15 dmg z noża. Jest on częściowo niewidzialny, a na 4 może sekundy stać się zupełnie niewidzialny. Nie słychać jego kroków.

Dałbym zupełną niewidzialność na kucaku ale widoczny będzie na radarze, cicho biegi zostawia my wkońcu ninja.  (Aczkolwiek moja klasa ma 5 reakcji więc spytam sie Zjem Cie czy doda moja klase wtedy to będzie klasa ;)

 

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Grenadier

Bronie: AUG, Fiveseven

Statystyki: HP +20; Kond: 0; Int: +5; Wytrz: +10

Opis: Posiada mołotowa, flasha, smoke'a i HEgrenade. +3DMG, +6DMG na 40lvl (z karabinu i pistoletu). +5+int DMG z HE.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Pacyfista

Bronie: AK-47, Glock-18

Statystyki: HP: 25; Kond: 0; Int: 5; Wytrz: 5

Opis: Posiada szansę 1/20 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, 1/18 na 25 lvl, 1/16 na 50 lvl. Ma szansę 1/10 na zadanie potrójnych obrażeń w głowę.

Edytowane przez Krixxer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Zamachowiec

Bronie: AK-47, P250

Statystyki: Kondycja: 10; Wytrzymałość: 10; HP: 15; Int: 5

Opis: W dowolnym momencie może się zdetonować zabijając wszystkich w bliskim zasięgu, oraz raniąc za około 70 hp ludzi w średnim zasięgu. +4DMG z AK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Zeus 

Bronie: Zeusx27, Tec-9, M4A1_Silencer

Statystyki: Kondycja: 5; Inteligencja: 5; HP: 15; Wytrzymałość: 15.

Opis: Ma szansę 1/15 na porażenie wroga prądem i zadanie mu obrażeń. Posiada 2 Ammo do zeusa. Ma szansę 1/30 (1/20 na 70 lvl) na oślepienie wroga.

Edytowane przez Krixxer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Tank

Bronie: XM1014, Deagle

Statystyki: HP: 40; Wytrz: 15; Kond: -10; Int: -5

Opis: Posiada szansę 1/27 na natychmiastowe zabójstwo z shotguna. +5DMG z deagle'a. Szansa 1/30 na wyrzucenie broni przeciwnika (1/26 na 40 lvl). Wbudowany moduł odrzutowy.

Edytowane przez Krixxer
zmiana broni (weteranem nikt nie gra, więc pompa sie nada)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Cowboy

Bronie: R8Revolver, ump - 45

Statystyki:  HP: 20; Wytrz: 5; kond: 10; int: -10

Opis: 1/10 na natychmiastowe zabicie z rewolweru (1/9 na 20 lvl, 1/8 na 40 lvl) . Posiada podwójny skok. Ma flasha i mołotowa. 1/25 na zamrożenie przeciwnika.

Edytowane przez Krixxer
namyślenie sie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Dealer

Bronie: fiveseven, GALILAR

Staty: Hp: 25, kond: -5, wytrz: 5, int: 5

Opis: 1/13 na nacpanie wroga na 5 sekund (1/11 na 50 poziomie). +4DMG z galila. Mniej widoczny gdy kuca. 1/6 na odrodzenie się (1/5 na 30 lvl, 1/4 na 60 lvl) 

Edytowane przez Krixxer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Pistolero

Bronie: Może kupić każdy pistolet.

Staty: HP:35, Kond:10,Wytrz:0,Int:0

Opis:Posiada  Moduł Odrzutowy (Bind klawisz use_class) 

- +5 dmg do wszystkich pistoletów. 15% redukcji obrażeń.

- 1/12 na opróżnienie magazynku w broni przeciwnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2018 o 01:49, SadCaroline napisał:

Nazwa Klasy: Hassasyn

Bronie: Tec-9

Statystyki: 5hp: INT:5 :WYT:0 KON:20

Opis:Posiada całkowitą niewidzialność gdy kuca (z nożem w ręku)  i nie widać go na radarze a także ma 1/10 szanse na zabicie jednym pociskiem (z racji takiej iż posiada tylko tec-9 i łatwo go zabić)  a także  1/1 z noża. Ta klasa ma być takim szybkim zabójcą który zabija po cichu. 

Dużo osób chce, żeby ta klasa wróciła więc jestem jak najbardziej na tak

16 godzin temu, Bayo napisał:

Zmienil bym klase szpieg

Dal bym mu mp9/mp7/mac10 ubranie wroga / zrespienie się na respie wroga 1/? / 2x dmg w plecy  

statystyki:

inteligencja 0 / 10 hp / wytrzymalosc 15 / 25 kondycji / 0 dmg

No dobry pomysł, może wtedy ta klasa by "ożyła" i ktoś by się nią zainteresował, na tak

 

Edytowane przez UrbaN7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krixxer co do twoich propozycji to tak:

1.Ninja- po dłuższym namyśle stwierdziłem, że jeśli ninja miałby double jumpa, całkowitą niewidzialność podczas kucania z nożem i dmg z noża 15+int to też mógłby być dobry więc to jest kwestia do ustalenia czy gracze będą woleć hassasyna czy ninje

2.Grenadier- całkiem w porządku pomysł ale zostawić mu +3 dmg a nie +6

3.Pacyfista- klasa zbyt mocna nawet to 1/9 by zbyt często działało i w dodatku jeszcze odporność na obszarowe, no jak dla mnie zbyt mocna klasa

4.ta gravitka na obserwatorze może być

5.Pestkowiec- nieee jest bóg deagla, a pozatym z uspa trafić heada to nie jest jakieś wielkie wyzwanie a co za tym idzie klasa zbyt mocna

6.Zamachowiec- usunąć mu dodatkowy dmg z kałacha i można by go było dodać zamiast defusera którym i tak nikt nie gra

7.Zeus- na nie

8.Tank- raczej wątpie by ktokolwiek chciał grać taką klasą :P

9.Cowboy- sam nie wiem co o tym sądzić :D

10.Dealer- zrobić tak zostawić to naćpanie tak jak jest usunąć dodatkowe dmg z galila oraz niewidke i od początku dać mu 1/4 na odrodzenie się (max. 2 razy na runde)

Edytowane przez UrbaN7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, SadCaroline napisał:

Nazwa klasy: Pistolero

Bronie: Może kupić każdy pistolet.

Staty: HP:35, Kond:10,Wytrz:0,Int:0

Opis:Posiada  Moduł Odrzutowy (Bind klawisz use_class) 

- +5 dmg do wszystkich pistoletów. 15% redukcji obrażeń.

- 1/12 na opróżnienie magazynku w broni przeciwnika

Wątpię, żeby ktoś grał tą klasą, nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Fireman

Bronie: MP7, usp_silencer

Staty: kond: -5; HP: 30; wytrz: 5 Int: 0

Opis:  1/8 na podpalenie wroga (3 sekundy). DMG od ognia +int. Posiada mołotowa

Edytowane przez Krixxer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności