Skocz do zawartości

[Propozycja] Perki


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Witam,

W tym temacie piszemy propozycje perków według tego wzoru

 

Nazwa perku:

Opis:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Perk: Mistrz Deagle
Opis masz 1/4-7 na zabicie z DGL

 

Perk: Autodestrukcja

Opis Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu.

 

Perk: Naboje GPS.

Opis Po trafieniu z G3SG1 caly team sledzi przeciwnika na radarze.

 

Perk: Hardcore.

Opis Dostajesz M4A1 oraz +10 obrazen z niego.

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika.

Opis Mozesz natychmiastowo rozbroic badz podlozyc pake.

 

Perk: Krytyczne Naboje.

Opis: Masz 1/3 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy wiekszych obrazen.

 

Perk: Akumulator 24V.

Opis: Masz o 25-40 procent wieksza szybkostrzelnosc.

 

Perk: Scout Master

Opis: Dostajesz SCOUT`A i 1/1-3 szans na natychmiastowe zabicie z niego.

 

Perk Eliminator Rozrzutu.

Opis Usuwa rorzut broni.

 

Perk: Mistrz Negev'a

Opis  Dostajesz negev'a i 10 obrazen z niej.

 

Perk: Buty szturmowego.

Opis: Nie slychac twoich krokow.

 

Perk: Deagle Master

Opis: Dostajesz DGL i zadajesz 25 obrażeń wiecej

 

Perk: Duch

Opis:Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekund 

 

Perk: Aug Master 

Opis:Dostajesz AUG'a oraz 1/6 na zabicie z niego 

 

Perk: Napój energetyczny

Opis Dostajesz po 50pkt we wszystkie statystyki.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk: buty komandosa

Opis: dodaje 60-100 kondycji

 

 

Perk: Hulk/ Człowiek czołg

Opis: po aktywowaniu perku przez nastepne 6 sekund mozna zabic cie jedynie przez strzal w glowe

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk: Notatki kapitana
Opis: odbija np 3 pociski 

 

 

1. Proponowałbym trochę z nerfić ten perk aktualnie jest on jeden z lepszych. Według mnie powinno być przynajmniej usunięte to ,że ten pocisk odbija sie i zabija osobę która go postrzeli.

2. Jeżeli górna opcja jest przesadna ,proponowałbym chociaż wprowadzić szanse na odbicie w przeciwnika nabojem np w 30% lub 40% .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk: Wykrywacz metali
Opis: Widzisz miny

Perk: Twardy Baniak
Opis: Nie dostajesz obrażeń w głowe 

Perk: Autodestrukcja
Opis:Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu.


Perk: Płonące naboje
Opis: Masz 1/2-6 szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz..

Perk: Radar Telegrafisty.
Opis: Widzi przeciwnikow na radarze.


Perk: Narzedzia Pirotechnika.
Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroic badz podlozyc pake.

Perk: Jasnosc Umyslu.
Opis: Dostajesz 25 inteligencji.

Perk: Wyposazenie Wsparcia.
Opis: Masz 2 rakiety co runde.

Perk: Tajemnica Majora.
Opis: Zadajesz 70(+inteligencja) obrazen z HE, oraz dostajesz 20 HP za kazdego fraga..


Perk: Eliminator Rozrzutu.
Opis: Usuwa rorzut broni.

Perk: Betonowe cialo.
Opis: Przez 15 sekund mozna cie zabic tylko w glowe.

Edytowane przez -_-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje usunąć jeden z tych perkow: Księga Expa oraz Maksymalne Skupienie ponieważ obydwa dodają to samo (expa) i tylko obciążają serwa.

I jeszcze Podręcznik Szpiega i TG dają to samo.

Edytowane przez MichaL :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz sie, podrecznik szpiega i tajemnica generala roznią sie, jeden perk daje ci przebranie wroga i 1/x szanse na zadanie dmg z granata, a tajemnica generala to pewne obrazenia 100+ iles tam od inta. To tak samo jak bys powiedzial zeby usunac notatki sapera bo w koncu saper juz je ma a obciązają tylko serwer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko perk bylby dodajacy cos zwyklym pistoletom. Naprzyklad 1/5 z glocka/usp oraz perk, ktory ma 1/4 na zamrożenie na 1 sekunde(z pistoletu)

Molotov: ( perk dajacy molotova co runde)

Edytowane przez Najeks
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(przeniesione tam gdzie trzeba)


 


-Dezorientacja (1/5 szansa ze przeciwnik obróci się o 180 stopni)


-Deagle master (1/4 natychmiastowego zabicia z deagla)


-Rozbrojenie (1/5 ze przeciwnik upuści bron)


-Teleportacja(możliwość teleportowania się ppm noża co np. 5 sec lub 3-5 razy na rundę ) -nie wiem czy to możliwe w csgo 


-Zamrożenie (1/5 ze trafiony przeciwnik nie będzie się mogli ruszyć np. 2 sekundy)


-Katapulta (coś jak moduł odrzutowy lecz  wybija nas w górę co pozwala szybko wskakiwać na wysokie budynki, omijać przeszkody)


-Bombardier( nieskończona ilość granatów HE)


  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtorze ... W CS:GO nie mozna miec 2 broni na raz, wiec wszystkie perki typu fart strzelca, lub inne ktore wymagają jakies broni odpadają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę ze zamrożenie to dobry pomysł, nieważne czy będzie to perk, czy gdzieś zagnieżdżone w jakiejś klasie, chodzi o to by moc się bronic jakoś przed bardzo szybkimi przeciwnikami (albo żeby chociaż spowalniało wroga) coś w ten deseń.

 

 

Proponuje buty grawitacji albo usunąć albo zmniejszyć na nich grawitacje o trochę więcej, myślę ze większość widząc ten perk, z miejsca go wyrzuca - może się mylę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa perku:Scout Master

Opis:1/2 z Scouta

 

Nazwa perku:Zapas amunicji

Opis:nieskonczona amunicja dziala tak samo jak zwinne palce ale trzeba normalnie przeladowywc bron

 

Nazwa perku:Doswiadczenie Wojskowe

Opis:dodatkowy exp zalezny od killstrike np. 1 kill dodatko 50 exp za 2 kill 100 itd lub jakas inna ilosc expa

 

Nazwa perku:NanoKombinezon

Opis:Niewidka i na niej 1hp albo 5hp tak by bylo sie na strzala z czego kolwiek

 

Nazwa perku:Alimenty albo inaczej

Opis:Co runde dostaje 5000$ lub inna kwota

 

Nazwa perku:MultiJump

Opis:nieskonczona ilosc skokow w go chyba prawie nigdzie nie ma txt wiec tu problemu nie widze a perk sluzyl by np. do skracania sb drogi np. pionowe sciane do ktorych trzeba bylo by leciec na okolo

 

@Edit

Awp snajper jakos jest wystarczy tylko podniesc z scoutem moze byc to samo tak mysle

Edytowane przez Magnetar
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw Alkaida - Dostajesz AK47 oraz 1/8 z HE, nie slychac Twoich krokow

 

Tajemnica Zabojcy - Nie slychac twoich krokow i masz 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP
 
Fałszywka - Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac
 
Fart Strzelca - Masz 1/4 szans, ze po wystrzelaniu magazynku nie bedzie trzeba przeladowac
 
Ciemne Okulary - Nie dzialaja na ciebie granaty oslepiajace
 
Akumulator 24V - Masz o 20-40% procent wieksza szybkostrzelnosc
 
Szczęśliwy pocisk - masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z pistoletu obojetnie jakiego
 
Granat Doskonały - Natychmiastowe zabice z He
 
Mikstura Życia - Raz na runde mozesz sie uleczyc
 
Wsparcie rakietowe - masz 2-3 rakiety co runde
 
Doladowanie - Po uzyciu na 3-5 sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen
 
Prawa reka rambo - Zadajesz 15(+inteligencja) obrazen wiecej, 20 kondycji,10 wytrzymalosci
 
Tylko nie piszcie ze perk odpada bo nie mozna miec 2 broni na raz przeciez wystarczy je tylko podniesc
Edytowane przez Magnetar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mistrz Scout- Dostajesz scout'a 1/1 :)

 

Jest AWP to dlaczego nie scout (tak wiem że jest już perk ze scout)

tez mysle ze powinien pojawic sie scout 1/1 

 

albo edycia poprzedniego albo dwa perki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności