Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie rewoX


rewoX*

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: rew00x

 

2. Imię: Łukasz

 

3. Wiek: 20

 

4. Znajomość Smx(średnie, dobre, bardzo dobre): 9/10

 

5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak

 

6. Składka (Tak/Nie): Tak

 

7. Link do swojego GT**:

Moje wcześniejsze nicki :

http://www.gametracker.com/server_info/212.91.26.87:27156/top_players/?query=rewox

 

Mój obecny nick :

http://www.gametracker.com/server_info/212.91.26.87:27156/top_players/?query=rew0

(wiem, że nie szaleję z gt ale to kwestia chęci do gry i trenowania skilla. Od 3 dni zacząłem grać prawie tylko na deathmatchach i kwestią czasu będzie wbijanie kolejnych godzin)

 

 

8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Mam na imię Łukasz, w kwietniu stuknie mi 21 lat. Pracuję i mieszkam w warszawie, studiuję ekonomię.

Dlaczego chcę zostać adminem? Ponieważ nie ma na serwerze żadnego admina ani opiekuna. Czasem nie ma kto zapanować nad graczami nadużywającymi mikrofon czy wyżywającymi się co chwilę. Ostatnio bardzo często gram na dm bez głosu, z ulubioną muzyką w słuchawkach aby poćwiczyć aima i niekiedy drażni mnie zachowanie części graczy. Chciałbym również pomóc w ogarnięciu serwera bo myślę, że chociaż 1 admin do częściowego ogarniania serwera się przyda ;>

 

9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Staram się być częściej. Myślę, że śmiało dam radę po 2h dziennie ( na razie ban na mm ). Po upłynięciu bana ponad godzinę dziennie.

 

10. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**: Dni robocze - najczęściej w godzinach wieczornych/popołudniowych. Weekendy - rano, po południu

 

11. Staż w grze counter strike Global Offensive: Łącznie ponad 200h

 

12. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**: Tak

 

** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.