Skocz do zawartości

Szybka rekrutacja


xKardzio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otwieram szybką rekrutację, ponieważ na serwerze jest mało adminów.

 
1. Nick:
2. Imię:
3. Wiek:
4. Znajomość Smx(średnie, dobre, bardzo dobre):
5. Mikrofon(Tak/Nie):
6. Link do swojego GameMe**:
7. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:
8. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:
9. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**:
10. Staż w grze counter strike Global Offensive:
11. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**:
** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)
Edytowane przez Shinozaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nick:AKACH

2. Imię:Sebastian

3. Wiek:17

4. Znajomość Smx(średnie, dobre, bardzo dobre):Dobre

5. Mikrofon(Tak/Nie):Tak


7. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:Jak juz pewnie wiecie mam na imię Sebastian.Wiek 17 lat.Mieszkam w Grudziądzu.W Counter-Strike gram od 7 lat.Lubie także gry wojenne :D

Dlaczego akurat ja bym miał zostać adminem na serwerze dlatego , że na serwerze rzadko kiedy jest jakikolwiek admin tym bardziej w godzinach porannych.Gracze często łamią regulamin gdy widzą że nie ma żadnego admina a moim zdaniem trzeba z tym walczyć!.Każdy napewno chciałby pograć bez osób łamiących regulamin.Kolejną rzeczą jest to iż znam smx na poziomie dobrym.Mam nadzieję że przekonam was tymi argumentami i dostane admina na okres próbny.

8. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:1h-6h

9. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**:Dni robocze aktualnie od 9-22 Weekendy niedziela 12-22 czasmi soboty.Po wakacjach natomiast weekendy bez zmian raczej natomiast dni robocze od 18-22

10. Staż w grze counter strike Global Offensive: 8,5 miesiąca

11. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**:Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nick: .:PeZo:.

2. Imię: Paweł

3. Wiek: 16

4. Znajomość Smx(średnie, dobre, bardzo dobre): bd