Skocz do zawartości

Nowy Opiekun Serwera


James0v

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jak już mieliście szanse zauważyć z dniem dzisiejszym zostałem waszym opiekunem, co prawda jestem nowy w tej funkcji ale chcę się dla was, dla siebie postarać.
Od dawna czekacie na kogoś, kto zająłby się tym serwerem i dla jednych może być to rozczarowaniem, że przybył człowiek bez doświadczenia dla jednych może być to plusem, że to akurat ja.
Będę starał się pracować rzecz jasna nie obiecując wam idealnej opieki no moich początkach, lecz z czasem powinno się to zmieniać. Chciałbym aby gracza jak i admini przyjęli moją pracę pozytywnie, dajmy sobie nawzajem żyć bez krytyki i nerwów. Wiem, że nie zgłosiłem się tutaj na darmo bo jeżeli tylko chcecie da się z wami naprawdę miło spędzać czas. Z dodaniem mi tej rangi zobowiązałem się do spraw, jakie należą do tej funkcji. Solidne rozpatrywanie skarg jak i podań oraz tworzenie wam przyjemnych konkursów na które każdy będzie miał szanse. Dzięki Karol za danie mi szansy, postaram się nie zawieść i zostać na tej pozycji bardzo długi czas. Tak więc pozdrawiam wszystkich i życzcie mi powodzenia! :D

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, pomimo faktu, że nie gram na tym serwerze, to cieszy mnie to, że akurat ty zostałeś opiekunem. Wydajesz się dość solidną osobą i myślę, że bez problemu dasz sobie z tym radę :D. Powodzenia. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: (Nie) dziękuje, żeby nie zapeszyć :D.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników