Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanie o admina Miszczak


Miszczak

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick Miszczak

2. Imię Piotr

3. Wiek 15

4. Znajomość SMX średnie

5. Mikrofon Tak

6. Składka Nie

7. GameMe http://classicffa.gameme.com/playerinfo/383563

8. Opis: Nazywam się Piotrek i w styczniu kończę 15 lat. Mieszkam w Olsztynie. Jestem osobą łatwo irytującą się, ale mogę szybko to zmienić ;d. Ostatnio pracuję nad sobą i nad swoimi emocjami.  Na serwerze gram od około dwóch miesięcy z krótkimi przerwami. W Csa mam czas pograć tylko w weekendy, ale nawet wtedy czasami brakuje adminów. Mam nadzieję, że tyle na mój temat już wystarczy.

9. Chciałbym zostać adminem, ponieważ często widzę graczy, którzy nie stosują sie regulaminu, a dostępnego nie ma żadnego admina.

10. SteamID STEAM_0:0:98982306

11. Na serwerze mogę spędzić około 2-3 godzin, ale niestety tylko w weekendy.

12. Gram w godzinach 10-23 w weekendy.

13. W csa gram od grudnia 2014 roku. +1300 godzin.

14. Nie, byłby to pierwszy raz.

Pozdrawiam ;d

Edytowane przez Miszczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale tym razem jestem na nie.

 

Twoimi plusami jest oczywiście jakiś tam w miarę długi okres czasu gry na serwerze i ewentualnie wiek i posiadanie mikrofonu.

 

Minusem jest to, że nie rozpisałeś się, nie dowiedziałem się nic konkretnego prócz tego, że masz na imię Piotrek, mieszkasz obok Olsztyna i masz 15 lat.

 

Kolejnym minusem jest brak postów potrzebnych do złożenia podania, ale ja się do tego osobiście nie przyczepiam (nie wpływa to na moją ocenę), ponieważ łatwo jest je nadrobić.

 

Moim skromnym zdaniem adminów jest wystarczająco dużo, jak ja wchodzę na serwer to już zwykle siedzi taki Pan sakowsky martretujący wszystkich xD 

 

Osobiście nie mam nic do Ciebie MIMO, że na początku Twojej przygody nie miałeś łatwo z mojej strony, ponieważ troszeczkę na serwerze przesadzałeś.