Skocz do zawartości

[ODRZUCONE][UBTeaM] Gemciu


Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Classic Team Gemciu
Wiek:15
Czy wolisz opiekować się AmxBans (CS 1.6) czy Sourcebans(CS:GO)?: Jeżeli do SB jest ktoś potrzebny to moge się nim zaopiekować, jeżeli nie to obojętnie.
Staż gry Counter-Strike 1.6 bądź CS:GO: W cs 1.6 grałem 5 lat, w CS:GO gram prawie od 2 lat.
Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBans lub Sourcebans? : Obsługiwałem to i to.
Ile czasu poświęcasz forum?: Codziennie siedze minimum 3 godziny na forum, maksymalnie to nawet 10 godzin ale to raczej w weekend'y. W lutym moja aktywność niestety była wręcz tragiczna ale to z powodu chorób, ferii i braku chęci robienia czegokolwiek, sądze ,że w marcu poprawiłem się kilkukrotnie.
Czy korzystałeś ze wspomagaczy?*Jeśli tak to jakich?: Aimbot, no recoil/smoke/flash/ i wallhack, z tego najczęściej ale było jeszcze kilka innych. W cs:go z żadnego, lecz wiem jakie są rodzaje ludzi ,którzy używają tych "czitów" i same wspomagacze.
Czy byłeś karany w jakikolwiek sposób na naszej sieci: Oprócz warnów to ss'y kilka razy.
Doświadczenie na podobnym stanowisku: Rok temu byłem UbTeam na tej sieci no niestety byłem "głupi i zamiast napisać prośbe o ub(jakiś niesłuszny ban, nie ważne a jeżeli komuś tak zależy to pw)to odbanowałem się sam, teraz taka sytuacja nie powinna mieć miejsca ponieważ rzadko dostaje bany na serwerach tymbardziej na classicu.