Skocz do zawartości

[PERKI]-poprawki/usunięcie


Reniaa

Rekomendowane odpowiedzi

pre_1474240441__cooltext205562863527869.

1. Przed dodaniem propozycji perku zastanów się czy na pewno on będzie pasować i czy nie będzie zbyt dobry, nie potrzebny nam spam.


2. Zastosuj się do wzoru.

 


Poprawienie perku.

 

1. Nazwa perku:

2. Aktualny opis:

3. Twój opis:

Podziękowania dla @S3ReK

 
Jak sami widzicie temat dotyczy zmian w obecnych perkach , ktore znajduja sie na serwerze. Bardzo prosze Was o wypowiadanie sie w tym temacie.
Edytowane przez MalaWredotka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nazwa perku:Eagle Eye

2. Aktualny opis:Widzisz niewidzialnych

3. Twój opis: Chce usunąć ten perk, psuje grę cichym/szczęśliwcom z kamuflażem.

 


1. Nazwa perku:Księga Expa

2. Aktualny opis:500 doświadczenia więcej za fraga

3. Twój opis: Perk nie działa, wnoszę o naprawienie.

 

Dopisze resztę perków wieczorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. Nazwa perku:Eagle Eye
2. Aktualny opis:Widzisz niewidzialnych
3. Twój opis: Chce usunąć ten perk, psuje grę cichym/szczęśliwcom z kamuflażem.
 
1. Nazwa perku:Księga Expa
2. Aktualny opis:500 doświadczenia więcej za fraga
3. Twój opis: Perk nie działa, wnoszę o naprawienie.
 
Dopisze resztę perków wieczorem

 

1. Nie ma nawet takiej opcji. Co to w ogóle za argument , że "psuję grę cichym/szczęśliwcom z kamuflażem" ? Nie zapominaj , że są też inni gracze na serwerze, którzy też chcą pograć normalnie , ktorzy nie wyjdą po pieciu minutach z serwera przez jakiś latający na serwerze "obiekt", że tak to ujmę.

2. Perk działa na 10000%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 nazwa perku: Eagle Eye

2 Aktualny opis: widzi niewidzialnych

3 Twój opis: chcialbym, aby była tutaj mała poprawka. Ponieważ fajny jest perk ale nie ma praktycznego zastosowania. Nie ma klasy takiej przynajmniej w tych normalnych, gdzie by miała moc być chociaż o 50% mniej widoczna. Dlatego zauważyłem że praktycznie ten perk zostaje sprzedawany.

 

Jeżeli pomylilem tematy to przepraszam i proszę przenieść do odpowiedniego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 nazwa perku: Eagle Eye

2 Aktualny opis: widzi niewidzialnych

3 Twój opis: chcialbym, aby była tutaj mała poprawka. Ponieważ fajny jest perk ale nie ma praktycznego zastosowania. Nie ma klasy takiej przynajmniej w tych normalnych, gdzie by miała moc być chociaż o 50% mniej widoczna. Dlatego zauważyłem że praktycznie ten perk zostaje sprzedawany.

Jeżeli pomylilem tematy to przepraszam i proszę przenieść do odpowiedniego ;)

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym postem :). Przecież ten park jest po to aby gracz posiadający go mógł widzieć innego gracza który posiada kamuflaż czy gra klasa premium -cichym. Jeśli jest cos nie tak to napisz jaśniej o co Ci chodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda trochę tak cienko napisałem bo pisze to z godzinę z przerwami od pracy xD sorki. Generalnie brakuje klasy z obniżoną widocznoscia. Bo premium ma taką klasę i perk. A może stworzyć klasę scouter z widocznoscia dajmy na to 20-40 ze scouter 1/7 na zabicie z podwójnym skokiem ? Dla gracza bez premium nawet niech ma te 1/9. Bo kiedyś grałem na innym i tam był scouter 1/2 widoczność chyba 20 z podwójnym skokiem , ale tam był cały czas full server i ee to miało z 1/4 servera. Dlatego bym miał taką propozycję klasy scoutera 1/7 z widocznoscia 20-40 z multijumpem co wy na to ? I wtedy bardziej będzie przydatne ee :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa perku:Autodestrukcja

Aktualny opis: Zabijając się możesz zabić wroga, gdy jest w poblizu ( mniej wiecej)

Co byś chciał zmienic: Usunąć ten perk ponieważ nikt go nie używa i jest albo wyrzucany albo sprzedawany. Perk defacto w niczym nie pomaga tylko w popsuciu statystyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diamentowy ten pomysł odpada. Bo jak każdy może stwierdzić ja sam go używam praktycznie większość rozgrywki i przy tym daje dużo zabawy i smiechu. Prawda Malawredotka :D (fryzjer )

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jestem za usunięciem perku  Betonowe ciało, ponieważ na małych mapach  snow,wiocha,max  gdy ktoś ma ten perk gra nie ma sensu... gracz w 5 sekund wbija do nas na resp z osłonką i rozwala całą drużynę...

Edytowane przez Miechu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za usunięciem perku  Betonowe ciało, ponieważ na małych mapach  snow,wiocha,max  gdy ktoś ma ten perk gra nie ma sensu... gracz w 5 sekund wbija do nas na resp z osłonką i rozwala całą drużynę...

Perk zostanie zablokowany na małych mapach

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za zablokowaniem perku notatki kapitana na premkach ponieważ klasy są dobre a gdy się dostanie ten perk są już zbyt dobre, gdy ktoś gra zwyklą klasą ma małe szanse na wygranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za zablokowaniem perku notatki kapitana na premkach ponieważ klasy są dobre a gdy się dostanie ten perk są już zbyt dobre, gdy ktoś gra zwyklą klasą ma małe szanse na wygranie.

Płacisz - wymagasz, nie po to ktoś płaci prawdziwe pieniądze żeby później nie móc z czegoś korzystać. Perk zostaje bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem za poprawieniem tegoż perku. Mając notatki kapitana i dostając z awp tracę czasami 200+hp, a czasami jestem leczony. Ktoś mi wyjaśni o co w tym biega? Proponuję zrobić tak jak jest w opisie - odbijanie pocisków, ale nie aż 4 (tyle wynosi max, łatwo tyle zdobyć mając monety).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem za poprawieniem tegoż perku. Mając notatki kapitana i dostając z awp tracę czasami 200+hp, a czasami jestem leczony. Ktoś mi wyjaśni o co w tym biega? Proponuję zrobić tak jak jest w opisie - odbijanie pocisków, ale nie aż 4 (tyle wynosi max, łatwo tyle zdobyć mając monety).

Perk działa w taki sposób że ODBIJA pociski tak jak jest w opisie, problem pojawia się. gdy zadziała na nas efekt 1/x. W tedy zabierane jest nam w pierwszym uderzenie 60% hp w drugim 30% hp 3 leczy nas za 30% hp a 4 leczy ans za 60% hp przy czym wychodzimy na 0. Jeśli dostajemy z normalnej broni a nie z awp 1/1, ak 1/20 czy noża 1/1, to perk działa tak jak jest w opisie. Perk działa poprawnie. $ odbicia jest odpowiednią liczbą gdyż 4 pociski z m4 to jest nic a ta liczba ma znaczenie tylko przeciwko osobą z broniami 1/1 oraz awp, lecz właśnie do countorwanie tego typu broni on służy. Perk bez zmian.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry zaznaczę, że niniejszy post nie ma na celu obrażenie nikogo, a tylko zaprezentowanie świata (coda) według Darkera :)

Miechu, trzeba być naprawdę wielkim teoretykiem, żeby uznać, iż "wychodzimy na 0". Po pierwsze nikt (mi taka sytuacja zdarzyła się raz, ale obaj gracze mieli notatki i mapka była ewidentnie pod awp) nie próbuje się trafić 5x, gdy ma się notki... Prędzej dochodzi do zmniejszenia dystansu i wyciągnięcia "broni pomocniczej" lub przerwania "pojedynku" przez innego gracza. Poza tym oddaje procent. Procent czego, bo rzecz ta nie istnieje w przyrodzie. % obecnego hp, maksymalnego? Odpowiedzi pewnie udzielę sobie sam jak zrobię test razem z kolegą, w każdym bądź razie w pierwszym wypadku rezultatem nie jest 0. Dowolna klasa, gdy dostanie z awp 1/1 na notkach jest na straconej pozycji, ponieważ w kapitanie najbardziej opłaca się dawać w hp (min. do 300). Kondycja daje mało, bardzo mało (ja nie widziałem żadnej większej różnicy między 0, a 100 kondycji), czyli nie opłaca się w nią ładować, btw zmniejszony wpływ kondycji jest także pośrednim buffem dla kapitana - łatwiej trafić z awki :) Co do inty - niewiele klas jej potrzebuje, kapitan na pewno nie, a wytrzymałość... cóż, tutaj przydałby się wzór (można prosić?) lub przynajmniej jakieś wartości progowe (x wytrzymałki - y redukcji), bo jak na tę chwilę chyba nikt się w to nie bawi, ale mogę się mylić. Wniosek: gracz na notkach próbuje zabić kapitana, dostaje z awki (w moim przypadku -200+hp, nie wiem jak u innych), a później w zależności od farta i skilla - gracz zabija kapitana na resztce hp lub gracz ginie, ponieważ 100+hp to nic w porównaniu do 300+ (najpopularniejsze bodaj scenariusze, odnoszę je do NAJLEPSZYCH kapitanów na serwerze, ale dla słabszych rezultat jest podobny. Z mojej obserwacji wynika, że żaden "noob" kapitanami nie gra.)

Teraz ktoś może się spytać, dlaczego Darker tak bardzo usilnie chce coś zrobić z kapitanem. Pewnie dostaje po ... i płacze na forum :) Może troszeczkę, ale nie całkiem. Proszę zwrócić uwagę na rzeczy, które wymienię, a które - w moim mniemaniu- są pośrednimi lub bezpośrednimi dowodami na to, że kapitan jest op. Zrozumcie mnie jednak, nie chcę zabierać mu tej awki czy zmniejszać szansy na zabicie, bo to premka, chcę po prostu dodać możliwość BRONIENIA się, kosztem braku buffa z innego perka. Proszę pamiętać, że znalezienie perka, którego się chce, czasem kosztuje dosyć znaczną ilość złota. Nie każdego na to stać. Poza tym awka (nawet gdybyśmy trafili kogoś, kto tę tarczę posiada) ciągle zadawałaby te 100-150 dmg i byłaby idealna do "zmiękczenia" przeciwnika. Szansa, że na każdej mapie, większość graczy będzie posiadała tę tarczę, uznaję za pomijalnie małą. Co do zarzutu o komandosie - dziękuję, za zwrócenie na to uwagę, moglibyśmy to wspólnie przemyśleć. Może zrobić wyjątek dla noża? Nie wiem.

1. Top pod względem lv, a także rank. W ranku widzę min. 7 kapitanów (choć BoBo gra również cichym), a w codtop15 6 na 10 to również kapitanowie. Teraz dalej - ile osób na serwerze gra (statystycznie) najczęściej kapitanem. Mam Lolka, Lolka :), Natus, Pummas, BoBo, Jamesov, Mateusz, Kasepka, Archerek, siebie i pewnie o kimś zapomniałem (za błędnie zapisane nicki - przepraszam). To daje min. 10 kapitanów. Dalej - Zeusem nie gra bodaj nikt, Terminatorem ja i czasami Miechu (ale ile nasz drogi Opiekun gra :P), z Cichym jest lepiej - tutaj tylko kilka mniej osób niż przy kapitanie.

2. Duża część map jest idealna dla awek. Przykłady z chyba najczęściej granych map: (wymieniam tylko kilka możliwych, znanych miejscówek)

De_dust2 - wiadomo, brama, podest na B, bombsite A, piasek, środek itp. Awka spisuje się tutaj bardzo dużo, na bliski dystans m4

De_dust2002 - chyba najlepsza mapa dla awki. Z respa ct da się kontrolować jakieś 70% mapy (oba bombisty, kawałek drogi do nich, wodę).

Cs_max - tutaj zależy od skilla, ale nadal idzie skutecznie korzystać z awp. Górne przejście, skrajne rogi mapy, czerwony kontener.

De_nuke - rampa, kurnik, dwór, ew skałka.

De_dust - podest na bomsite B, resp ct, "balkon" (?)

De_westwood - no to tutaj chyba nie trzeba nic mówić. Imo druga - po dusćie2002 - mapka na awke.

Cs_assault - "most", dachy budynków, resp tt na górze

De_eldorado - mapa również bardzo dobra na awke, jasna, przestronna. Do wykorzystania m.in prawie wszystkie dachy budynków.

Cs_wiocha - resp ct, dach nad hostami.

Fy_snow_fg - wieża na środku, skrajne kąty mapy, na początku rundy "na przełaj". Z racji wielkości mapy wymagany skill, bo można szybko plecy dostać.

3. Na sieci jak i serwerze są dziesiątki lepszych graczy ode mnie. Nie zmienia to jednak faktu, że za 9zł (pociecha - wspieram serwer  :p), mając do dyspozycji kapitana i vipa, jako rezultat dostaję to:

c82dceb144b690e4med.png

Cóż, mogę "uchodzić" za skillowego gracza. Miło, szkoda tylko, że innych graczy to odrzuca.

Powtórzę więc, problemem nie jest m4,he czy jeszcze coś innego, a awka. Nie należy jej jednak odbierać, tylko dać szansę bronienia się. Mogłyby to być poprawione notatki, choć podejrzewam, że ich naprawa, gdyby leżała w zasięgu możliwości opiekuna/kogoś_kto_się_tym_zajmuje, dawno zostałaby dokonana. Może w sieci jest coś na ten temat?

Proszę przemyśleć to co napisałem. Może jestem idiotą i mam jakieś urojenia, ale naprawdę wydaje mi się, że jest tu jakiś problem. Mam nadzieję, że cały mój post jest zrozumiały, jeśli nie, to proszę pytać - wyjaśnię. Na ten moment to tyle. Z góry dziękuję za przeczytanie, ja tu jeszcze wrócę  8)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry zaznaczę, że niniejszy post nie ma na celu obrażenie nikogo, a tylko zaprezentowanie świata (coda) według Darkera :)

Miechu, trzeba być naprawdę wielkim teoretykiem, żeby uznać, iż "wychodzimy na 0". Po pierwsze nikt (mi taka sytuacja zdarzyła się raz, ale obaj gracze mieli notatki i mapka była ewidentnie pod awp) nie próbuje się trafić 5x, gdy ma się notki... Prędzej dochodzi do zmniejszenia dystansu i wyciągnięcia "broni pomocniczej" lub przerwania "pojedynku" przez innego gracza. Poza tym oddaje procent. Procent czego, bo rzecz ta nie istnieje w przyrodzie. % obecnego hp, maksymalnego? Odpowiedzi pewnie udzielę sobie sam jak zrobię test razem z kolegą, w każdym bądź razie w pierwszym wypadku rezultatem nie jest 0. Dowolna klasa, gdy dostanie z awp 1/1 na notkach jest na straconej pozycji, ponieważ w kapitanie najbardziej opłaca się dawać w hp (min. do 300). Kondycja daje mało, bardzo mało (ja nie widziałem żadnej większej różnicy między 0, a 100 kondycji), czyli nie opłaca się w nią ładować, btw zmniejszony wpływ kondycji jest także pośrednim buffem dla kapitana - łatwiej trafić z awki :) Co do inty - niewiele klas jej potrzebuje, kapitan na pewno nie, a wytrzymałość... cóż, tutaj przydałby się wzór (można prosić?) lub przynajmniej jakieś wartości progowe (x wytrzymałki - y redukcji), bo jak na tę chwilę chyba nikt się w to nie bawi, ale mogę się mylić. Wniosek: gracz na notkach próbuje zabić kapitana, dostaje z awki (w moim przypadku -200+hp, nie wiem jak u innych), a później w zależności od farta i skilla - gracz zabija kapitana na resztce hp lub gracz ginie, ponieważ 100+hp to nic w porównaniu do 300+ (najpopularniejsze bodaj scenariusze, odnoszę je do NAJLEPSZYCH kapitanów na serwerze, ale dla słabszych rezultat jest podobny. Z mojej obserwacji wynika, że żaden "noob" kapitanami nie gra.)

Teraz ktoś może się spytać, dlaczego Darker tak bardzo usilnie chce coś zrobić z kapitanem. Pewnie dostaje po ... i płacze na forum :) Może troszeczkę, ale nie całkiem. Proszę zwrócić uwagę na rzeczy, które wymienię, a które - w moim mniemaniu- są pośrednimi lub bezpośrednimi dowodami na to, że kapitan jest op. Zrozumcie mnie jednak, nie chcę zabierać mu tej awki czy zmniejszać szansy na zabicie, bo to premka, chcę po prostu dodać możliwość BRONIENIA się, kosztem braku buffa z innego perka. Proszę pamiętać, że znalezienie perka, którego się chce, czasem kosztuje dosyć znaczną ilość złota. Nie każdego na to stać. Poza tym awka (nawet gdybyśmy trafili kogoś, kto tę tarczę posiada) ciągle zadawałaby te 100-150 dmg i byłaby idealna do "zmiękczenia" przeciwnika. Szansa, że na każdej mapie, większość graczy będzie posiadała tę tarczę, uznaję za pomijalnie małą. Co do zarzutu o komandosie - dziękuję, za zwrócenie na to uwagę, moglibyśmy to wspólnie przemyśleć. Może zrobić wyjątek dla noża? Nie wiem.

1. Top pod względem lv, a także rank. W ranku widzę min. 7 kapitanów (choć BoBo gra również cichym), a w codtop15 6 na 10 to również kapitanowie. Teraz dalej - ile osób na serwerze gra (statystycznie) najczęściej kapitanem. Mam Lolka, Lolka :), Natus, Pummas, BoBo, Jamesov, Mateusz, Kasepka, Archerek, siebie i pewnie o kimś zapomniałem (za błędnie zapisane nicki - przepraszam). To daje min. 10 kapitanów. Dalej - Zeusem nie gra bodaj nikt, Terminatorem ja i czasami Miechu (ale ile nasz drogi Opiekun gra :p), z Cichym jest lepiej - tutaj tylko kilka mniej osób niż przy kapitanie.

2. Duża część map jest idealna dla awek. Przykłady z chyba najczęściej granych map: (wymieniam tylko kilka możliwych, znanych miejscówek)

De_dust2 - wiadomo, brama, podest na B, bombsite A, piasek, środek itp. Awka spisuje się tutaj bardzo dużo, na bliski dystans m4

De_dust2002 - chyba najlepsza mapa dla awki. Z respa ct da się kontrolować jakieś 70% mapy (oba bombisty, kawałek drogi do nich, wodę).

Cs_max - tutaj zależy od skilla, ale nadal idzie skutecznie korzystać z awp. Górne przejście, skrajne rogi mapy, czerwony kontener.

De_nuke - rampa, kurnik, dwór, ew skałka.

De_dust - podest na bomsite B, resp ct, "balkon" (?)

De_westwood - no to tutaj chyba nie trzeba nic mówić. Imo druga - po dusćie2002 - mapka na awke.

Cs_assault - "most", dachy budynków, resp tt na górze

De_eldorado - mapa również bardzo dobra na awke, jasna, przestronna. Do wykorzystania m.in prawie wszystkie dachy budynków.

Cs_wiocha - resp ct, dach nad hostami.

Fy_snow_fg - wieża na środku, skrajne kąty mapy, na początku rundy "na przełaj". Z racji wielkości mapy wymagany skill, bo można szybko plecy dostać.

3. Na sieci jak i serwerze są dziesiątki lepszych graczy ode mnie. Nie zmienia to jednak faktu, że za 9zł (pociecha - wspieram serwer  :p), mając do dyspozycji kapitana i vipa, jako rezultat dostaję to:

c82dceb144b690e4med.png

Cóż, mogę "uchodzić" za skillowego gracza. Miło, szkoda tylko, że innych graczy to odrzuca.

Powtórzę więc, problemem nie jest m4,he czy jeszcze coś innego, a awka. Nie należy jej jednak odbierać, tylko dać szansę bronienia się. Mogłyby to być poprawione notatki, choć podejrzewam, że ich naprawa, gdyby leżała w zasięgu możliwości opiekuna/kogoś_kto_się_tym_zajmuje, dawno zostałaby dokonana. Może w sieci jest coś na ten temat?

Proszę przemyśleć to co napisałem. Może jestem idiotą i mam jakieś urojenia, ale naprawdę wydaje mi się, że jest tu jakiś problem. Mam nadzieję, że cały mój post jest zrozumiały, jeśli nie, to proszę pytać - wyjaśnię. Na ten moment to tyle. Z góry dziękuję za przeczytanie, ja tu jeszcze wrócę  8)

Problem z notatkami na rzeczy 1/1 jest taki ze nie da się zrobić tak żeby one dobrze działały. Nie mogę one odbijać pocisku gdyż za każdym razem osoba która ma broń 1/x umierałaby a to byłby overpowered. Dltego jest tam dopisek który przy losowaniu 1/x wpuszcza strzał za hp zamiast go odbijać. Teraz w tym momencie działa tak jakby działała tarcza swat lecz nie bolokuje on rakiet piorunów etc. A poza tym szansa na notatki w losowaniu jest mała. Co do samego kapitana będzie on osłabiany.  A tak jak sam napisałeś kapitanem nie grają "nooby", a więc czemu mam robić na złość dobrym graczą? Ja sam nie lubię jak twórcy gier ułatwiają jakieś mechaniki przez co słabi gracz mogą bez problmu ogarnąć niektóre rzeczy które wcześniej potrafili tylko dobrze gracze, a wiec nie widzę sensu w tym żeby dawać większe obrony przed awakmi gdzie z awki graja tylko dobrze gracz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności