Skocz do zawartości

Zmiany na serwerze.


Miechu

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak było zapowiadane czas na mały wywiad w sprawie serwera.

W tym temacie możecie pisać sprawy które są do zmiany/poprawienia.

Proszę również o wypowiadanie sie na temat nowego EXPa oraz zmian w Szybkości poruszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie nowego exp'a i zmniejszeniu szybkości poruszania zmiana jak najbardziej na plus.

 

 

Druga sprawa jest bug związany z klanem a mianowicie założyłem klan i gdy wszedłem w zakładke usuń z klanu miałem od razu te same osoby co były przed resetem, dodam że klan jest pod tą samą nazwalą i tu może być przyczyna. Następny bug to że mogę dodać nieograniczoną liczbe osób do klanu a nadal pokazuje 1/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie nowego exp'a i zmniejszeniu szybkości poruszania zmiana jak najbardziej na plus. Druga sprawa jest bug związany z klanem a mianowicie założyłem klan i gdy wszedłem w zakładke usuń z klanu miałem od razu te same osoby co były przed resetem, dodam że klan jest pod tą samą nazwalą i tu może być przyczyna. Następny bug to że mogę dodać nieograniczoną liczbe osób do klanu a nadal pokazuje 1/10

Dziękuje za opinie co do zmian.

 

Co do bugów to zaraz zabiorę się za szukanie przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie nowego exp'a i zmniejszeniu szybkości poruszania zmiana jak najbardziej na plus. Druga sprawa jest bug związany z klanem a mianowicie założyłem klan i gdy wszedłem w zakładke usuń z klanu miałem od razu te same osoby co były przed resetem, dodam że klan jest pod tą samą nazwalą i tu może być przyczyna. Następny bug to że mogę dodać nieograniczoną liczbe osób do klanu a nadal pokazuje 1/10

 

 

Są klasy które, straciły na w/w zmianach , dokładnie chodzi o speeda. Zaletą Cichego był speed. Komandosowi dać M4 dropnąć kamuflaż i niczym się od cichego nie różni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są klasy które, straciły na w/w zmianach , dokładnie chodzi o speeda. Zaletą Cichego był speed. Komandosowi dać M4 dropnąć kamuflaż i niczym się od cichego nie różni. 

Za to cichy otrzymał 10 dmg z dgl i M$ nieodporne na wytrzymałość co powoduje że zadaje on dużo ilości obrażeń z broni. A co do samego cichego, kiedy był bez noża 1/2 oraz 10 dmg i nim grali teraz ma i nóż 1/2 i 10 dmg i są problemy.

 

Zachecam do dyskusji na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porządku są klasy którę straciły na tej zmianie ale popatrzmy na tą z innej strony, teraz w miare każdy ma taką samą szybkość poruszania.

Dawniej wyglądało to tak że jeden latał po mapie jak "dzik" a drugi nawet się z respa nie ruszył. Na pewno zdania bedą podzielone na ten temat ale patrząc ogólnie zmiana jest dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak było zapowiadane czas na mały wywiad w sprawie serwera.

 

W tym temacie możecie pisać sprawy które są do zmiany/poprawienia.

 

Proszę również o wypowiadanie sie na temat nowego EXPa oraz zmian w Szybkości poruszania.

Moim zdaniem exp jest ok, ale szybkość bym trochę powiększył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kiedyś mówiłem jestem zwolennikiem szybkiego expa także pominę ten wątek , natomiast prędkość jak najbardziej do poprawy , przy prędkości światła jest minimalna różnica.

 

Mapy... wywalić zbędne mapy, jak nie zapomnę to dopisze jakie , z powodu małej grywalności, wrzucenie paru nowych, nie wiem czy jest coś takiego do zrobienia , mianowicie poprawienia vote map, na serwerze mamy z 20 mapek z czego gramy max 10 , co do vote , fajnie by było gdyby między 9 rano a 22 na serwerze były wszystkie mapy grane w różnych kolejnościach , być może mnie ponosi w tym momencie fantazja :D może by nowy rs wgrać, wgrać plugin usuwający głosnik z nad głowy przy rozmowie przez mikro (o KP Cichy tu chodzi). Nie pamietam co to za plugin , natomiast dodwał "menu" które po kilku frgach odblokowywało działka , zrzut rakiet itp i odrazu go edytować, aby te "ataki" były uzależnione od rangi . Np: silver 1 bedzie mogl postawic dzialko a np gold v zrzucic rakiety. Wgrac komende przepros , jestem wygodny i ulatwi to życie @ bo @ to tez gracz. 1 przklestwo 30s na przeproszenie badz wylotka 2 przeklenstwo 10s na przeproszenie 3 przeklenstwo ban na 5 min itp. Takie odchamienie internetów. Konkurs/ zachęta? (Może nie ten dział) poprośić administracje Forum o dodanie do rejestracji "Polecający" palnąć posta że za każdą nową osobę 1 dzień vipa bądź wybranej premki. Wymyślić jak by to weryfikować, i kolejną sprawą jest to że aby dostać za 1 osobę 1 dzień "czegoś" nowa osoba jest zoobiwiązana zarejestrować się na forum i w rubryce "Polecający" wpisac nick polecajacego oraz miec x h przegranych , problemem zostaje weryfikacja. Reklamy 100 reklam x dni"czegoś" oraz każda osoba która wpisze w rubryce polecajacy nick oskby ktora zrobila reklame +1 dzien . Im wiecej graczym tym lepiej , pozniej jakis konkurs wierszem pisany czy cos.

Edytowane przez ToNieTakJakMyslisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Exp jest spoko skoro taki rak jak ja dobił taki poziom to ja nie mam żadnych zastrzeżeń co do Expa a co do speeda można by było dać go 1/1 ponieważ tak jak przedmówcy nie ma różnicy nawet na perku "prędkość światła" co jest uciążliwe można podnieść przeliczenie lub po prostu dodać do podstawy dla klas które ewidentnie powinny mieć więcej kondycji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exp jest spoko skoro taki rak jak ja dobił taki poziom to ja nie mam żadnych zastrzeżeń co do Expa a co do speeda można by było dać go 1/1 ponieważ tak jak przedmówcy nie ma różnicy nawet na perku "prędkość światła" co jest uciążliwe można podnieść przeliczenie lub po prostu dodać do podstawy dla klas które ewidentnie powinny mieć więcej kondycji

 

Przelicznik kondycji/speed wynosi 0.9 wyjątkiem jest klasa cichy który ma 1.0 oraz komandos który ma 1.1

 

Przed zmianami przelicznik wynosił 1.1

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ja jestem za powiększeniem kondycji To jest serwer cod mod a nie FFA... Gdy dodajesz staty w kondycje nie robi to różnicy, jak masz 100 kondycji biegasz tak samo jak na 10. Proszę o Poprawę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Lolkiem :) (w sumie pisałem o tym, w poście który później usunąłem z racji nieodpowiedniej formy).

Poza tym byłbym wdzięczny za opublikowanie wzoru na wytrzymałość (w sensie, ilość wytrzymałości -> uzyskiwany bonus), ponieważ mając władowane 100-150 nie czułem zbytniej różnicy, choć może po prostu jestem ślepy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miechu, weź pod uwagę, że koledzy wyżej grają klasą kapitan, czyli przynajmniej to tak wygląda, jakby układali serwer pod siebie.
Weź pod uwagę innych graczy oraz inne klasy, osobiście jestem za tym, żeby zostało tak jak jest.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za powiększeniem kondycji To jest serwer cod mod a nie FFA... Gdy dodajesz staty w kondycje nie robi to różnicy, jak masz 100 kondycji biegasz tak samo jak na 10. Proszę o Poprawę.

Przelicznik speeda , tak jak pisał Miechu jest 0.9 za 1 pkt . mając 100 kondycji na kapitanie ja osobiście nie narzekam .

 

Nie pamiętam , który z Was grał na starym współczynniku speeda , ale dając więcej / około 180 kondycji Gracz / Admin nie był do trafienia , dlatego na tą chwile zostaje tak jak jest , a Ja się jeszcze zastanowię .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post jest z lekka off topic, ale nie mogę -lub nie chcę- wstrzymać się przed jego napisaniem  :aniol:

@BoBo

A nie można funkcji -bo zakładam, że to funkcja, choć pewien nie jestem- "rozbić/zamienić" na dwie? Moja nauczycielka zwała to bodajże "składakami", ogółem chodzi mi o to, że dla kondycji w zakresie (x,y) bonus rośnie dajmy wykładniczo, a od (y+1, z) liniowo. Da się to zrobić i jak wpłynęłoby to na stabilność i wydajność serwera?

@Jamesov.

Insynuacją, że propozycja ze speedem jest próbą wzmocnienia kapitana i zmiany serwera pod siebie, czuję się osobiście urażony. Jak do tej pory to tylko propozycja OSŁABIENIA kapitana z mojej strony miała taki charakter, ale to była co najwyżej motywacja, argumenty miały -imo- dość sporą wartość merytoryczną.

Poza tym zwiększenie kondycji -gdy pominiemy fakt, że same high lv to "kapcie"- jest chyba propozycją przeciw tejże klasie? Im szybszy cel = tym ciężej trafić z awp.

@all

Poza tym czy jest planowana jakaś zmiana w totalnie bezużytecznych perkach jak -przysłowiowy już- zatruty nabój? Takich perków jest więcej, nikt z nich nie korzysta, a zaśmiecają tylko pulę perków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post jest z lekka off topic, ale nie mogę -lub nie chcę- wstrzymać się przed jego napisaniem  :aniol:

@BoBo

A nie można funkcji -bo zakładam, że to funkcja, choć pewien nie jestem- "rozbić/zamienić" na dwie? Moja nauczycielka zwała to bodajże "składakami", ogółem chodzi mi o to, że dla kondycji w zakresie (x,y) bonus rośnie dajmy wykładniczo, a od (y+1, z) liniowo. Da się to zrobić i jak wpłynęłoby to na stabilność i wydajność serwera?

@Jamesov.

Insynuacją, że propozycja ze speedem jest próbą wzmocnienia kapitana i zmiany serwera pod siebie, czuję się osobiście urażony. Jak do tej pory to tylko propozycja OSŁABIENIA kapitana z mojej strony miała taki charakter, ale to była co najwyżej motywacja, argumenty miały -imo- dość sporą wartość merytoryczną.

Poza tym zwiększenie kondycji -gdy pominiemy fakt, że same high lv to "kapcie"- jest chyba propozycją przeciw tejże klasie? Im szybszy cel = tym ciężej trafić z awp.

@all

Poza tym czy jest planowana jakaś zmiana w totalnie bezużytecznych perkach jak -przysłowiowy już- zatruty nabój? Takich perków jest więcej, nikt z nich nie korzysta, a zaśmiecają tylko pulę perków.

Przypuszczam , że każda klasa musiałaby wtedy zostać edytowana , poczytam o tym czy jest to możliwe . 

Edytowane przez (Pl)BoBo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dopisywania służy opcja edytuj nie piszemy posta pod postem . 26. Zakazane jest pisanie tzw "Double Post", by dodać nową treść, użyj opcji "Edytuj".

 

(edit) @Darker Wygląda to tak szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.0; 

 

Więc odpada.

Ten post jest z lekka off topic, ale nie mogę -lub nie chcę- wstrzymać się przed jego napisaniem   :aniol:

@BoBo

A nie można funkcji -bo zakładam, że to funkcja, choć pewien nie jestem- "rozbić/zamienić" na dwie? Moja nauczycielka zwała to bodajże "składakami", ogółem chodzi mi o to, że dla kondycji w zakresie (x,y) bonus rośnie dajmy wykładniczo, a od (y+1, z) liniowo. Da się to zrobić i jak wpłynęłoby to na stabilność i wydajność serwera?

@Jamesov.

Insynuacją, że propozycja ze speedem jest próbą wzmocnienia kapitana i zmiany serwera pod siebie, czuję się osobiście urażony. Jak do tej pory to tylko propozycja OSŁABIENIA kapitana z mojej strony miała taki charakter, ale to była co najwyżej motywacja, argumenty miały -imo- dość sporą wartość merytoryczną.

Poza tym zwiększenie kondycji -gdy pominiemy fakt, że same high lv to "kapcie"- jest chyba propozycją przeciw tejże klasie? Im szybszy cel = tym ciężej trafić z awp.

@all

Poza tym czy jest planowana jakaś zmiana w totalnie bezużytecznych perkach jak -przysłowiowy już- zatruty nabój? Takich perków jest więcej, nikt z nich nie korzysta, a zaśmiecają tylko pulę perków.

 
Edytowane przez (Pl)BoBo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności