Skocz do zawartości

Zmiany/usunięcie klas


Miechu

Rekomendowane odpowiedzi

Klasa:Troublemaker

Usunięcie. Dawno nie grałem tą klasą Ale z tego co pamiętam to czasami na duchu zabieralo hp lub zabolało po skonczeniu się ducha ( nawet gdy było się w powietrzu).

 

Klasa:Obrońca

Usunięcie. Z tej co pamiętam klasa była zbugowana i odbijala pociski. Nie wiem jak jest teraz ale nie widze zeby ktos nia gral

 

@SEREK

 

Oto mi właśnie chodzi żeby usunąć obrońcę bo nikt nim nie gra. Troublemakerem też gra mało osób.

Edytowane przez DiamentowY :*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa:Troublemaker

Usunięcie. Dawno nie grałem tą klasą Ale z tego co pamiętam to czasami na duchu zabieralo hp lub zabolało po skonczeniu się ducha ( nawet gdy było się w powietrzu).

 

Klasa:Obrońca

Usunięcie. Z tej co pamiętam klasa była zbugowana i odbijala pociski. Nie wiem jak jest teraz ale nie widze zeby ktos nia gral

Obrońca został osłabiony przecież dlatego nie gra już nim tyle osób a poza tym działa bardzo dobrze

Co do Troublemakera może traciłeś obrażenia bo spadałeś po zakończeniu? hp samo z siebie nie zabierało raczej nigdy a logiczne jest, że będąc w ścianie (po zakończeniu mocy) się ginie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zabrać 2 bronie zwykłym klasom, przez to stają się zbyt mocne, nawet lepsze od premek niektórych. 

Goliat

staty zostają

Zabrać ak, zostawić auga, zostawić 2 skoki i zwiększyć szanse na kryt z 1/8 do np 1/5 albo 1/6

 

Rozblysk

Staty zostają bo i tak są dowalone jak na 2 bronie 

Zabrać 1 z broni albo to oslepienie do tego napraw te unlimited fleshe co sekundę, nawet nie da się normalnie grać bo od razu mam mleko.

 

Strzelec wyborowy, on ma tylko te 2 bronie, lecz potem nieźle biją oraz pomagają, jak ma obr int to zabrać, taki bardzo przybliżony termi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze post pod postem z tej racji ze nikt nie chce nic odpowiedzieć, poza tym od 31 juz minęło 5/6 dni :D

Cichy

Może jakieś ulepszenie dla niego np dodać mu 10 dmg bo jak narazie jest za słaby, zabrać 1/2 z kosy i odblokować mu perki: nóż komandosa, weteran noża.

 

Rambo

Porównamy może go z termi bo powinne być w miarę równe sobie

Rambo: 3 bronie ogółem 155 ammo na raz

Termi: 2 bronie ogólem 60 ammo na raz

Ogranicznik mają obie klasy

Termi: nędzne obrażenia + int (porównując do Rambo)

Rambo: albo 1/4 na 2x większe albo na 3x większe bo czasem dostaje normalnie po 20 a kryt za 60/70

Termi trzeba dać w int aby coś bić a Rambo od razu bije kosmiczne dmg

Staty Rambo tez ma lepsze

-5int ( chyba dla pozorów aby nikt się nie czepiał lecz i tak int mu się nie przydaje )

20hp

20 wyt

20 kon

Termi ma

0

20

10

10 jak dobrze pamiętam.

Dla Rambo ( aby był w miarę równy termi ) zabrać krowę, obniżyć szanse na kryt do 1/6

I dla tych co będą mówić " to sam nim graj " Lubie grać z awp, i ćwiczyć skilla a nie strzelać full auto z kosmicznych dmg, zmniejszonym rozrzutem i nie ograniczonego ammo :/

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zabrać 2 bronie zwykłym klasom, przez to stają się zbyt mocne, nawet lepsze od premek niektórych. 

Goliat

staty zostają

Zabrać ak, zostawić auga, zostawić 2 skoki i zwiększyć szanse na kryt z 1/8 do np 1/5 albo 1/6

 

Rozblysk

Staty zostają bo i tak są dowalone jak na 2 bronie 

Zabrać 1 z broni albo to oslepienie do tego napraw te unlimited fleshe co sekundę, nawet nie da się normalnie grać bo od razu mam mleko.

 

Strzelec wyborowy, on ma tylko te 2 bronie, lecz potem nieźle biją oraz pomagają, jak ma obr int to zabrać, taki bardzo przybliżony termi

Klasy zostają takie jakie są.

 

Pisze post pod postem z tej racji ze nikt nie chce nic odpowiedzieć, poza tym od 31 juz minęło 5/6 dni :D

Cichy

Może jakieś ulepszenie dla niego np dodać mu 10 dmg bo jak narazie jest za słaby, zabrać 1/2 z kosy i odblokować mu perki: nóż komandosa, weteran noża.

 

Rambo

Porównamy może go z termi bo powinne być w miarę równe sobie

Rambo: 3 bronie ogółem 155 ammo na raz

Termi: 2 bronie ogólem 60 ammo na raz

Ogranicznik mają obie klasy

Termi: nędzne obrażenia + int (porównując do Rambo)

Rambo: albo 1/4 na 2x większe albo na 3x większe bo czasem dostaje normalnie po 20 a kryt za 60/70

Termi trzeba dać w int aby coś bić a Rambo od razu bije kosmiczne dmg

Staty Rambo tez ma lepsze

-5int ( chyba dla pozorów aby nikt się nie czepiał lecz i tak int mu się nie przydaje )

20hp

20 wyt

20 kon

Termi ma

0

20

10

10 jak dobrze pamiętam.

Dla Rambo ( aby był w miarę równy termi ) zabrać krowę, obniżyć szanse na kryt do 1/6

I dla tych co będą mówić " to sam nim graj " Lubie grać z awp, i ćwiczyć skilla a nie strzelać full auto z kosmicznych dmg, zmniejszonym rozrzutem i nie ograniczonego ammo :/

Rambo ma 3 bronie bo ma krowe auga i famasa, termi na M4 i AK. Klasy zostają takie są. Termi lepszy później a rambo wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego Rambo da do 300 hp termi też, np do 50 kondycji a potem Rambo daje wytrzym a termi daje int, wydaje mi się ze mimo dodatkowych dmg terma, wytrzymałość zredukuje te dmg a więc wychodzi na to, że Rambo jest cały czas lepszy.

Do tego wysłuchaj innych graczy z serwera oraz administracje co o tym sądzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde boteczeq boli cie to że akurat ja gram tą klasą, podejrzewam że jak ktoś inny by grał tą klasą to nic byś nie mówił. A tak przy okazji ja też mogę ponarzekać na cpt którym ty grasz i masz każdego z awp na hita choćby miał nie wiadomo ile hp i jaki wysoki lvl posiada ale godze się z tym że jest taka klasa i nic na to nie poradze.

Edytowane przez Am@z!nG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Klasy: Terminator, rambo
Zmiana: Z mojego punktu widzenia ale też innych graczy terminator i rambo są klasami zbyt mocnymi. Obydwie posiadają ogranicznik który bardzo dużo daje i praktycznie każdy pocisk trafia w cel. Proponuje usunąć ograniczniki na tych dwóch klasach które i tak pozostaną bardzo dobre nawet bez nich. A w zamian tego można np. dodać ubranie wroga itp. Albo zmienić którąś z broni np. na GALILA, bodajże żadna klasa zwykła ani premka nie ma tej broni

 

Klasa: Troublemaker

Usunięcie: Praktycznie nikt nią nie gra i ogólnie nie jest zbyt mocna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi głównie o to ,że klasy premium nie są wyrównane np:

Klasa Cichy powinna mieć jeszcze coś a nie tylko niewidkę i M4-kę.

Gram Rambem i uważam że w starciu Cichy z Rambem nawet cichy trafiając 2 razy w głowę ma małe szanse.

Klasa Terminator jest porównywalna do Ramba wiec zostawiam tą klasę.

Klasa Kapitan jest w miarę porównywalna wiec zostawiam tą klasę.

Klasa Goliat jest trochę za mocna jak na klasę No-Premium uważam ze powinna dostać lekkiego Nerfa.

 

Rozważcie te klasy.

 

 

Przy następnym resecie rozważcie nowe klasy Premium :) .

 

Wszystko to moje zdanie wiec proszę tylko o rozważenie tych zmian.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz opcje edytuj. Goliata należy osłabić, można zrobić to w ten sposób.

Staty zostawić, zabrać ak, zostawić auga i zwiększyć szanse na kryta do 1/6, jest dużo klas z ak, a żadnej z samym augiem ( oprócz troubla którym i tak nikt nie gra ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasy Premium:

Kucacz - Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nożem.

Bronie- M3 (ten shotgun) 1 HE

 

Zjawa - Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac. (Duchy puszcza się pod przyciskiem .e. zadają dmg od inta)

Bronie- (AK) lub (M4)

 

Klasy No-Premium

Zwinny Zolniez - Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac. 

Bronie-Galil

 

 

 

Staty dla danych klas musisz Miechu przemyśleć :)

 

 

 

 

Wypowiadajcie się w komentarzach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja odnośnie klas premium:

Cichy i kapitan bez zmian, w tych klasach moim zdaniem nie trzeba nic zmieniać

 

Terminator

Obecnie ma m4 i ak +7dmg(+int) i ogranicznik

Moja propozycja polega na tym aby zostawić jedną z tych  dwóch broni, chociaż bardziej by pasowało ak. Ogranicznik usunąć a zamiast tego dodać jakiś dodatek np. ubranie wroga, i zwiększyć dmg z 7 do 10( tutaj do przemyślenia) i klasa mogła by się nazywać phantom( to jest tylko szczegół, ważne jest to co posiada ta klasa)

 

Tak by wyglądała nowa klasa:

Phantom

Statystyki( takie co ma teraz terminator)

Bronie: Ak, deagle

Opis: posiada ak +10dmg(+int), ubranie wroga

 

 

Rambo

Obecnie ma famasa krowe i auga ogranicznik i 1/4 szans na zadanie double damage, zdecydowanie to jest za dużo nawet jak na klase premium

Niektórzy może pamiętają że kiedyś zamiast rambo była klasa tropiciel która jak dobrze pamiętam miała mp5 +10dmg, 1/2 z he i radar na którym widziała wrogów.

 

Cała klasa wyglądała by tak:

Tropiciel

Statystyki( mogą być takie co teraz ma rambo)\

bronie: Mp5, deagle, he

Opis; Mp5 +10dmg, 1/2 z he, posiada radar na którym widzi wrogów

 

 

 

Zeus

Tutaj jedynie pokombinować coś z zamianą broni np, ak na galila którego nie ma w żadnej innej klasie

 

 

 

Podsumowanie: Radziłbym usunąć te ograniczniki( z wyjątkiem zeusa) ponieważ wystarczy ze się umie używać WASD i trzymać lewy przycisk myszy i każdy pocisk wpada w cel. Nie trzeba nawet umieć kontrolować recoil'a

Edytowane przez Am@z!nG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja odnośnie klas premium:

Cichy i kapitan bez zmian, w tych klasach moim zdaniem nie trzeba nic zmieniać

 

Terminator

Obecnie ma m4 i ak +7dmg(+int) i ogranicznik

Moja propozycja polega na tym aby zostawić jedną z tych dwóch broni, chociaż bardziej by pasowało ak. Ogranicznik usunąć a zamiast tego dodać jakiś dodatek np. ubranie wroga, i zwiększyć dmg z 7 do 10( tutaj do przemyślenia) i klasa mogła by się nazywać phantom( to jest tylko szczegół, ważne jest to co posiada ta klasa)

 

Tak by wyglądała nowa klasa:

Phantom

Statystyki( takie co ma teraz terminator)

Bronie: Ak, deagle

Opis: posiada ak +10dmg(+int), ubranie wroga

 

 

Póżniej edytuje i dodam zmiany do zeusa i rambo

 

 

Terminator jest dobry taki jaki jest ew. Dmg z 7 do 10 podnieść , ubranie wroga ma bodajże Zeus.

 

 

Cichy - można by mu niewidzialność zmniejszyć , na jasnej mapie go widać 1/2 z kosy bardzo rzadko wchodzi także można by to czymś innym zastąpić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeusowi zabrać ogranicznik i dać mu zamiast 5 to 10 dmg, mimo iż pioruny i tak załatwiają dużo i do tego strój wroga przez co może zmylić niektórych.

 

Goliat, galil to jest dobra broń ale nie każdy umie nią grać, każdy mając Goliata bierze auga wiec proponuje, zabrać tego galila i zwiększyć szanse na kryta do 1/6

 

Cichy był słaby gdy reszta miała ograniczniki, a teraz osłabieni są Rambo i term ( być może Zeus jeszcze się tu wpisze ) i wtedy cichy jest klasa ok, moja propozycja zamiast 10 dmg dać 5.

 

Teleporter, dać mu nieograniczone tp, jest to jedna z najsłabszych klas na serwie porównując z takim taktykiem, jeszcze bym mu trochę staty ulepszyl bo też to jest jego słabą stroną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeusowi zabrać ogranicznik i dać mu zamiast 5 to 10 dmg, mimo iż pioruny i tak załatwiają dużo i do tego strój wroga przez co może zmylić niektórych.

 

Goliat, galil to jest dobra broń ale nie każdy umie nią grać, każdy mając Goliata bierze auga wiec proponuje, zabrać tego galila i zwiększyć szanse na kryta do 1/6

 

Cichy był słaby gdy reszta miała ograniczniki, a teraz osłabieni są Rambo i term ( być może Zeus jeszcze się tu wpisze ) i wtedy cichy jest klasa ok, moja propozycja zamiast 10 dmg dać 5.

 

Teleporter, dać mu nieograniczone tp, jest to jedna z najsłabszych klas na serwie porównując z takim taktykiem, jeszcze bym mu trochę staty ulepszyl bo też to jest jego słabą stroną.

Co do Zeusa, poddaje testom tak samo ja TP

 

Co do goliata, klasa zostaje narazie taka jaka jest, zmiany są kilka godzin, zobaczymy za tydzień

 

Cichy narazie zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Klasa: Kapitan

Zmiana:

 

#1 - Dodanie do klasy zwiększonego dmg w przeliczniku 1pkt = 0.1/0.2

 

Klasa: Cichy

Zmiana:

 

#1 - (-) 30% otrzymywanych dmg

Premek , nie możemy ruszyć . Tylko zwykłe .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa darmowa:

Nazwa: Narkoman

bronie: ak

statystyki:

int:0

życie: -10

wytrzymka: 0

kondycja: 20

opis: ładuje na nożu trujące pociski i każdy pocisk zatruwa 3x tzn. że jeden strzał to tak jak 3 i dmg z trucia większe od inta. 

Co do opisu klasy to można dać jej szanse na trucie tzn. 1/x na zatrucie wroga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności