Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie Sabe :>


Sabe_thc

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: Sabe [ThC]
2. Imię: Sebastian
3. Wiek: 19 latek
4. Znajomość AMX (1-10): 9 
5. Sprawny i działający mikrofon: Sprawny :> 
6. Składka (Składka jest obowiązkowa): Dogadamy się :P 
7. Link do swojego GameTracker'a**:  http://www.gametracker.com/player/Sabe%20%5BThC%5D/193.33.176.248:27015/
8. Parę słów o sobie **(min 5 zdań): Rzuciłem szkołę nie nie jestem debilem, znam swoją wartość. Pracuję jako elektryk :D (Tak bez wykształcenia też da się godnie życ i zarabiać) Mam suczkę, kundelek, koloru czarnego. Noszę okulary. 
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**(min 5 zdań): Po 9 miesiącach przerwy postanowiłem wrócić do kantera 1.6, ze względu na to, że mój komputer uległ poważnemu zniszczeniu (Tak rozwaliłem go na 36 częsci) Kupiłem zastępczego lapka który ledwo jedynie uciąga ceesika :D P.s Posiadam na sprzedaż podzespoły z rozwalonego PC XD
10. STEAM_ID**: STEAM_0:0:102691301
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Od 7-16 Pracuje w domu jestem 16:40. Od 17 do 23. czyli 6h dziennie.
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Calutki tydzień :> ( W określonych godzinach)
13. Staż w Counter-Strike 1.6: 4 latka
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Admina posiadałem jak i własną serwerownie :> 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Nie

 

-grasz w kratkę,widać to po twoim GT

- pograj z tydzień z gt min.1h dziennie

-popraw również aktywność na forum.Przez ten tydzień zrobisz wiele na forum jak i serwerze.

 

@Nie polecam kopiować podania ;d

Edytowane przez Zyguś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja nalezy do mnie :P

 

Okres próbny ale GT musisz poprawić na maxa przez tydzien, więc widzę Cię codziennie przez ten tydzien!

 

Zapraszam na PW po admina :)