Skocz do zawartości

[ODRZUCONE][UbTeam] Christian D. Jan


Jeremaya Gattwold

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Christian D. Jan

 

Wiek: 16 lat

 

Czy wolisz opiekować się AmxBans (CS 1.6) czy Sourcebans(CS:GO)?: Bardziej preferuje SB, ale AB też nie pogardzę.

 

Staż gry Counter-Strike 1.6 bądź CS:GO: W cs:go gram od 2014 roku. Kiedyś pogrywałem w 1.6, ale to dawno.

 

Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBans lub Sourcebans? : Miałem do czynienia z SB.

 

Ile czasu poświęcasz forum?: Przeglądam co jakieś 20-30min. Myślę że wychodzi z tego 2-3 godziny dziennie. To zależy co robię.

 

Czy korzystałeś ze wspomagaczy?*Jeśli tak to jakich?: wh,aim

 

Czy byłeś karany w jakikolwiek sposób na naszej sieci: Warnów na sieci nie miałem, a na serwerach jeden od samego siebie.

 

Doświadczenie na podobnym stanowisku: UbTeam to będzie dla mnie nowość, ale postaram się wszystko zrozumieć :D

 

Informacje o sobie lub uwagi: Mam na imię Filip i mieszkam pod Krakowem. Uczęszczam do IV LO w Krakowie. Jestem w pierwszej klasie na profilu mat-fiz. Bardzo lubię formę pisaną i rysowaną o czym może świadczyć biblioteczka nad biurkiem oraz szafa z mangą obok łóżka. Grywałem kiedyś na gitarze, lecz 3 lata bez gry i brak zmiany strun zgasiły mój zapał do tego instrumentu. Ze sportów to najbardziej lubię spanie oraz maratony filmowe. Jestem też amatorem gotowania (umiem ugotować jajecznice i jej nie spalić). Zgłaszam podanie, gdyż nie lubię stać w miejscu i chce rozwijać się na każdym kroku. Sam uważam, że pomoc z mojej strony się przyda. Jeżeli są do mnie jakieś pytanie to chętnie na nie odpowiem.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie podania :)

 

Wiem że nie mam doświadczenia w AmxBans, ale szybko się uczę. :)
 

Edytowane przez Christian D. Jan
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach