Skocz do zawartości

ASYSTA - chcecie ją na FFA?


QubaS

ASYSTA FFA  

23 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy chcesz aby na FFA pojawiła się ASYSTA?

    • TAK
      19
    • nie
      4


Rekomendowane odpowiedzi

Dużo razy mnie o to pytano i zgłaszano że przydało by się na serwerze.

 

Powiem tak średnio mi leży to wprowadzać ale ok robimy ankietę na ten temat i małą dyskusję pod ankietą co do parametrów asysty.

 

Bez bicia przyznam się, że nie znam się za bardzo na jej wprowadzeniu ale nie ma rzeczy nie możliwych do zrealizowania :P

 

Mam nadzieję, że to nie będzie obciążało serwera FFA.

 

To jakieś propozycje?

 

Asysta +50hp ?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bardzo fajny pomysł. 

 

Asysty moim zdaniem można dodać na próbę i jeżeli spodoba się to graczom to można by było zostawić na stałe,oczywiście jakby nie obciążało w jakikolwiek sposób serwera :) 

 

A co do od jakiej ilości ma byś asysta +50 to odpowiednia ilość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja jestem jak najbardziej na tak! Pełno sytuacji w których obijam kogoś do 10hp a jakiś ziomeczek z teamu mi go strzałem dobija :V A co do obciązenia serwera to nie jest z tym tak źle, plugin jest dość lekki. Tylko trzeba ogarnąć odpowiednia wersje bo z tego co pamiętam dwie są zepsute na amxx i gdy ktoś dostaje asystę jego nick zmienia się  "nick zabójcy + nick asystenta" w ranku niestety też to widać :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę się z wami zgodzić. Nie róbcie 4fun'a z klasycznego serwera FFA.

"Cs-classic Klasyczna sieć serwerów counter strike"

Ma to być klasyczny serwer i przez w sumie pryzmat nazwy nie można go urozmaicać? Zmieni się całościowo serwer gdy wgra się asysty?

Piszesz tak, jakby miało to zmienić cały sens gry. Jestem na tak, sama satysfakcja, że pod tabem masz obitych ludzi jest inna, przyda się to tym, którzy COŚ TAM strzelają no ale niestety nie udaje się zabić.