Oj te propozycje to chyba jeszcze bardziej rozbudowane klasy, jeszcze ciężej będzie grać nowym graczom, nom i działka, widziałem tam przy którejś klasie już kiedyś były działka i słabo to wychodziło cała mapa zastawiona działkami nie będzie jak nosa wychylić, na takim d2x2 stawiają działko na długiej (oby jedno tylko) góry pilnują i pozamiatane nie wychylisz nosa, hmm.. zamrażanie po każdym strzale na 1s-trafia jakoś 1 pociskiem potem w ciągu 1s którą stoisz zabiera ci resztę hp wyładowując caly magazynek w cb, myślę,że nie warto przeginać co za dużo to nie zdrowo, za duże dmg wcale nie jest fajne przy 50lv i dmg z inta dużym 200 hp będzie uciekało po 2 pociskach(żeby tylko 200),nom i nieszczęsny cichy za dużo to on się nie zmienił dalej będzie walka z niewidzialnymi wiatrakami. Kapitan a może jak kiedyś tylko z awp i krótką np deaglem wcale nie było źle będzie ktoś chciał m4 np do niego weźmie perk, a tak awp 1/1, m4, wróg na radarze i odporny na strzały w plecy, chyba za dużo jak na 1 klasę. Ogólnie wydaje mi się,że w tej propozycji w każdej klasie jest mocno ubogacone dmg. Kiedyś było fajnie na serwie przynajmniej mi się podobało dlatego,że nie było przegięć klasy były zrównoważone, żadnej przesady jak ktoś chciał być niewidzialny to miał perk nanosuit i 1 hp( a nie niewidzialność 300+hp i podniesione dmg z m4), myślę że dzięki temu zrównoważeniu serw był oblegany i na slota żeby się wbić trzeba było poczekać ładnych parę minut, a jak widać ostatnio po frekwencji zytnie ubogacanie klas wcale nie równa się większej ilości graczy, rozumiem cod to cod, ale nadmiar szkodzi.Ale to tylko moje sugestie.