Skocz do zawartości

vitrex

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    vitrex
  • Płeć
    Mężczyzna
  • SteamID64
    vitrex

Ostatnie wizyty

318 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vitrex

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

13

Reputacja

  1. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Mag /Mana->Rozwój postaci 3.Stamina [19 s] [300 Many] Nie za bardzo rozumiem co by to miało dawać, może chodziło o 19 hp, albo 19 pkt statystyk? Tak samo jest w Khazara tylko [18 s] i [350 Many] (mniej za więcej?) Andariel [20 s] [350 Many] Siewca zagłady Rakietnica nie działa. (może działa tak jak Pustoszyciel i strzela rakietami samonaprowadzającymi) Bedzie robiona czy usunięta? Talic Aura defensywna [10% redukcji] - za ulepszenie prawdopodobnie dostajemy 10% redkucji, ale jest napisane jakbyśmy mieli 10% Aura ofensywna [+10% dmg] - za ulepszenie dostajemy dodatkowe 10% dmg Niektóre ulepszenia są napisane tak, że nie wiadomo czy to informacja ile mamy czy ile dostaniemy. Może Talic to zły przykład bo brakuje tylko plusa i łatwo się domyślić. inny przykład Ninja/Zabójca Ninja 3.Niewidzialność [25/255] [400 Many] Zabójca 3.Niewidzialność (załadowane) [30/255] [400 Many] 255 to maksymalna widoczność (obstawiam) ninja jest prawie całkiem niewidzialna wiec nie wiem czy za 400 many będę miał 25 niewidzialności mniej czy może jest to ilość, którą aktualnie mam. Teraz ważnym pytaniem jest czy można kilkukrotnie kupować te same ulepszenie. np. gdy kupie Niewidzialność to czy zmniejszy mi się z 25/255 na 0 czy odejmie tylko 5 nie ma informacji ile niewidzialności ma ninja, jest tylko, że jest "prawie niewidoczna" więc te cyfry niewiele znaczą Diablo 1.Magiczny pancerz[Aktualnie:5] 2.HP za zabicie[Aktualnie:20] 3.Pancerz za zabicie[Aktualnie:50] tutaj już niby jest lepiej, wiem że te wartości aktualnie posiadam ale ile dostane za ulepszenie? Scavenger 1.Trzęsienie ekranem [0% szansy] 2.Dodatkowe obrażenia [0 DMG] 3.Odnowienie magazynku [0% szansy] Tutaj oczywiste, że to są wartości które posiadam ale nie wiem ile dostane. Obstawiam, że jeden ale jeżeli można kupic tylko raz to moze to byc np 3 Dobra rozpisałem się, a nawet nie wiem czy można to pozmieniać tak aby przejrzyście przekazać informacje co dostaje, a co już mam w takiej małej tabelce jak teraz jest. Myślałem nad jakimś rozwiązaniem ale nie mam pojęcia jak to zrobić. czuje, że ciężko zmieścić info na temat tego co masz i co dostajesz w takim menu z boku ekranu ale poprostu niektóre rzeczy wydają mi się dziwne. Raz napisane ile mam, a raz ile dostane np. Talic W opisie klasy Imp jest już napisane, że mam 8% na zmianę broni przeciwnikowi, tak samo w ulepszenich, zamiast podać ile dostanę za kupno ulepszenia. Edit: Rozwiązaniem może być umieszczenie wszystkich liczb dotyczących klas w opisie, a w ulepszeniach podawać tylko to co się zyskuje. Tylko wtedy nie będzie wiadomo ile dostajemy z kupionych ulepszeń jeżeli można kupować kilkukrotnie. W /mana moża stworzyć 3 opcję "aktualne ulepszenia" przyklad: Scavenger 1.Trzęsienie ekranem [3% szansy] 2.Dodatkowe obrażenia [2 DMG] 3.Odnowienie magazynku [10% szansy] /mana->ulepszenia wyglądałoby: Scavenger 1.Trzęsienie ekranem [+3% szansy] [??? Many] 2.Dodatkowe obrażenia [+1 DMG] [??? Many] 3.Odnowienie magazynku [+5% szansy] [??? Many] Może czepiam się szczegółów i nikomu innemu to nie przeszkadza. Powodzenia i mam nadzieję, że ktoś to przeczyta.
  2. vitrex

    Propozycje

    Raczej nowy bind, bo ja np. mam na F sm_skill. Tylko przydałaby się jakaś automatyczna wiadomość o bindach, albo /pomoc z wypisanymi bindami itp. dla nowych graczy. Edit: W opisie itemów jest często napisane coś w stylu "Kliknij E aby użyć" można to zamienić na "Zbinduj sm_item(czy coś takiego) aby użyć" albo "Wpisz /pomoc aby dowiedzieć się jak użyć"
  3. vitrex

    Propozycje

    Dodanie możliwości zbindowania itemu pod dany klawisz. Dzięki temu nie będzie się item używał przy otwieraniu drzwi albo rozbrajaniu bomby.
  4. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Nie da się kupić runy za złoto. Edit: Już się da, tylko jak się ulepsza rune? // ok już wiem /rune jest menu
  5. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Wyciszanie dźwięków z itemu, umiejętności kupionej za złoto czy klasy nie wycisza upadków z wyższych wysokości, które nie zabierają hp. Nie wycisza też upadków które zabierają hp ale to raczej powinno zostać. Przy zwiększeniu prędkości zwiększa się też prędkość spadania. Zauważyłem już, że umiejętności kupione za złoto znikają po wyjściu z serwera. Przydałaby się jakaś informacja na ile są te umiejętności, jedną mapę, połowę,czy do wyjścia z serwera. Przydałoby się też coś do ułatwienia rozdawania punktów umiejętności szczególnie w umiejętności na drugiej stronie. Uważam, że niektóre umiejętności są przecenione. Dla przykładu Nieskończona Amunicja [20 złota] daje możliwość przeładowywania w nieskończoność co jest prawie bezużyteczne. Nazwa umiejętności jest dość myląca, z początku myślałem, że daję nieskończoność pocisków w magazynku, dlatego lepiej by było zmienić nazwę na Nieskończoność Magazynków, albo Przeładowań lub zmienić działanie umiejętności. To samo dotyczy się itemu o tej samej nazwie. Dalej traci się niektóre umiejętności po zakończeniu rundy np. teleportacje impem. Diablo dalej nie ma 50% skrócenia czasu przeładowania.
  6. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Zmieniłem klasę na Baala->Diablo->Scavenger w jednej rundzie i w następnej rundzie mialem Scavengera ale z pierwszym levelem a powinienem miec 8 Później zmieniłem na Impa i dalej miałem 1, a powinienem mieć 21. Jak ponownie dołączyłem to wszystko wróciło do normy. Obstawiam, że limit zmian klas na rundę rozwiąże problem.
  7. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Gra z p90 jest zabroniona czy coś? W TT i tak gram z AK. Co do tekstur, nie da się uniknąć przypadkowego wejścia w tekstury od czasu do czasu jak się gra impem, a ja zrobiłem to tylko jeden raz. Teraz i tak gram innymi klasami. Następnym razem znajdź jakieś inne miejsce żeby napisać taką skarge, bo jak widać jest to temat do zgłaszania bugów. Zauważyłem, że czasami nie zapisują się levele, może jak ktoś wyjdzie przed koncem mapy? Edit: jak duzo razy zmienia sie klase w jednej rundzie to buguje sie level.
  8. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Scavenger może cofnąć się na spawna hostem. Fajne ale troche nie fair. Może da się zabrać mozliwosc cofania na spawna gdy podnosi hosta ale zostawic leczenie. Imp może mieć maxymalnie 35 adrenaliny, a inne klasy 65. Nie wiem czy to zamierzone. Sprawdzałem Witalność i nie regenerowała hp. Edit: regeneruje hp tyko mam napisane regeneracja 5 hp a dostaje po 2.
  9. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Z tego co wiem to teleport nie dziala jezeli mialbys pojawić się w ścianie, można czasami wejść za textury i stamtąd strzelać co moim zdanie powinno być w przyszłości banowane. Na innym serwerze widziałem rozwiązanie tego problemu poprzez uniemożliwienie używania teleportacji jeżeli cokolwiek jest pomiędzy tobą a miejscem teleportacji. Nie podoba mi się takie rozwiązanie, uważam że zabija całą zabawę z tej klasy. Sądzę, że jak serwer w pełni wystartuje i pojawią się stałe osoby grające, które będą nadawały się na admina to nikt nie będzie ryzykował bana na kilka godzin/dni Mogę też potwierdzić to, że wszystkie noże rzucone w kogoś wyłączają serwer, te z itemu "noże" oraz te z klasy ninja. Przydałby się też jakiś temat na sugestie dotyczące klas, (edit: także itemów) balansowania i zmieniania klas nie nadających się do grania np: druidowi przydałaby się inna umiejętność w CT zamiast wspinania się. W TT druid dostaje premie do obrażeń i obrony można to podzielić na obronę dla CT jako drużyna która broni bombsite'y oraz obrazenia dla TT, drużyny która atakuje. i zmienić nazwe szkielet na np. Niedzwiedz w CT i Tygrys w TT, bo druid kojarzy się z naturą. //edit: można jeszcze dodać np 10 do grawitacji w CT i 10 do predkosci ruchu w TT zeby klasa nie odstawala od innych. Wiem, że takie rzeczy wymagają nakładu pracy i czasu, a niektóre pomysły mogą to ułatwić, skrócić. Edit: Poza tym zauważyłem, że czasami traci się niewidzialność i inne umiejętności, ciężko napisać coś konkretnego bo tylko raz widziałem jak ninja zrobiła się widzialna po zakończeniu rundy
  10. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    W klasie Diablo nie działa 50% bonus do prędkości przeładowywania; !mana nie działa; Dziwnie robi się bunnyhopy bez itemu albo klasy na bh jeżeli ma się duża prędkość ruchu. Nie wiem czy to zamierzone; Klasa Sługa Ciemności może naładować podwojenie pocisków w magazynku działa w dziwny sposób, mianowicie jak ma się dwie bronie, np. USP-S i negeva to w USP z 12 pocisków zrobiły mi się 24, a w negevie zostały mi 44. Edit: jednak działa dobrze, podwaja magazynek w obu broniach, tylko w negevie jest bląd bo jest pokazane ze ma sie 44 pociski ale jak se wystrzela to zmienia sie na 266 i mozna dalej strzelac BTW: chyba dostałem bana za zbyt dużą ilość samobójstw <_< przez to nie mogę sprawdzić jak dokładnie działa sługa ciemności. // już mogę wejść na serwer
  11. vitrex

    Zgłaszamy bugi

    Przy użyciu rakietnicy siewcy zagłady, pojawiają się wielkie pudła z czerwonym napisem error. To samo pojawia się przy uzyciu haku Baala. Wchodzenie po ścianach druidem w CT jako wilkołak jest dosc bezużyteczne. Nie da się wejsc na to na co się wspinasz, a także czesto jestes blokowany w polowie sciany. Nie widzialem zadnej nowej animacji albo grafiki, moze źle się ładują. Przydaloby się tez jakies menu pomocy z komendami. Zarazie wykminiłem /zloto ale nie mam pojecia jak sie je zdobywa. //edit ok dostalem 1 zlota po mapie Nie mam tez pojęcia co zrobić z maną. Nie wiem jak używać przedmiotu, ponoć "e" ale zbindowałem na e skill'a i nie mam pojęcia jak zbindować uzycie itemu. Własnie zauważyłem możliwość sprzedania itemu. Jaki jest sensu komendy /drop jeżeli można sprzedawać itemy za manę? Edit: miło widzieć szybkie zmiany, serwer zapowiada się bardzo dobrze, jak pogram więcej i zauważę coś jeszcze to napisze.
  12. Witaj na naszym forum vitrex :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności