Skocz do zawartości

BiAŁy

Bywalec
  • Postów

    464
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BiAŁy

  • Urodziny 20.01.1997

Informacje o Profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    A wpdniesz ??
  • Zainteresowania
    Piłka nożna , cs

Metody kontaktu

  • Skype
    artur.mesjasz4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BiAŁy

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Gość

Najnowsze odznaki

16

Reputacja

  1. BiAŁy

    Powracam

    Siemka mam na imie Artur jestem z okolic Częstochowy ... Kto grał przedtem na forum za mnie więc SIEMA
  2. BiAŁy

    [JaliBreak]

    Jak coś mój serwer tylko inne konto zrobiłem bo nie pamiętałem pasów
  3. BiAŁy

    Avek

    Typ Pracy:Avatar/SygnaWymiary:Max forumRender, Stock:Napis/y:NickTematyka:RóżneKolorystka:Licze na kreatywność Inne:nr gg 46253365
  4. BiAŁy

    Może teraz? :D

    Tak spełnia wymagania
  5. Na tak spełniasz wszystkie wymagania
  6. Mój tylko że mam porypany notatnik
  7. Witajcie, w tym poradniku szczegółowo opiszę wam jak stworzyć mapę do gry counter-strike 1.6 bez pobierania żadnych programów, z łatwością możecie to zrobić w swojej przeglądarce internetowej. Na stronie możemy za darmo tworzyć i pobierać własną mapę. A więc zacznijmy nasz poradnik. Po przejściu na stronęhttp://www.worldcraft-online.com/klikamy w flagę polski (aby zmienić język na polski), a potem w "Uruchom interfejs poziomu 4". Po tej czynności powinno nam utworzyć się nowe okno. Na wolnym polu (przypomina zeszyt w kratkę), możemy wstawiać nowe obiekty m.in bronie, ściany, dachy, drzwi, skrzynie i wiele innych. Obokmamypodgląd naszej mapy, możemy sobie ją przejrzeć aby sprawdzić czy wszystko jest tak jakbyśmy chcieli. Jednak najważniejszą czynnością są ustawienia mapy (w lewym, górnym rogu znajdziesz taki przycisk). W zakładce rodzaj mapy możemy wybrać sobie typ naszej mapy np. otwarta, hangar itd. oraz jej nazwę. Kolejną zakładką, którą powinniśmy sobie przejrzeć to zakładka tekstura ziemi, tutaj oczywiściewybieramy sobie teksturę ziemi, która nam się podoba. W zakładce niebo, możemy sobie wybrać typ nieba, a w zakładce "obrazek" mamy możliwość wgrania własnych tekstur. Ostatnią zakładką z ustawień mapy to broń startowa, jak nazwa wskazuje możemy wybrać sobie jaką broń dostaniemy na start. Po tych czynnościach możemy przystąpić do tworzenia naszej mapy. Kiedy już utworzyliśmy naszą mapę i uważamy że nadaję się ona do tego aby na niej grać możemy sobie ją pobrać i przetestować w grze. Aby pobrać mapę wybieramy przycisk "compiler" (na górze okienka), który odpowiada za pobranie mapy. Od teraz możemy cieszyć się nową mapą, własnego autorstwa. Miałem zachować w tajemnicy to ale wkońcu stwierdziłem że napisze wam jak i co
  8. powiem wam trochę o tym jak trenować AWP. Od czasów gdy grałem w MAFIA/Nip gdzie grałem wiele z AWP mój styl gry zmienił się bardzo . Uważam iż bardzo ważną jest umiejętność posługiwania się wszystkimi brońmi, szczególnie teraz gdy gra się MR12 w którym nie można robić tylu rund przeczekiwanych jak miało to miejsce w Charges-only. Osobiście obecnie używam TYLKO AWP na niektórych mapach. Zacznę od wytłumaczenia kilku podstaw i opiszę różne style gry jakich używam grając z AWP. Trening z botami Najpierw zaczynam grę na lanie na mapach : aztec, train czy cbble, gdyż na tych mapach używam AWP i tylko na nich ćwiczę różne kąty itd. Najpierw zapełniam serwer POD botami ze skillem - to wystarcza, jeśli mają broń nie zarobisz headshota jak tylko Cię zobaczą. Z początku grałem przeciwko 8 botom z bronią ale teraz biegają tylko z nożem. Spowodowane jest to tym, że w wersji 1.3, gdy zostałeś trafiony dorzucało cię - teraz tego nie ma więc nie zbyt wielkiego znaczenia czy boty do Ciebie strzelają czy nie. Lepiej jest żeby nie strzelały - wtedy możesz poćwiczyć AWP na krótki dystans. Ustawienia Pamiętaj żeby używać sv_lan 0, sv_maxupdaterate 101, gdyż to ty jesteś serwerem. Zawsze używam standardów CPL, czyli rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, i ex_interp 0.1. Jeśli chodzi o rozdzielczość jest to oczywiście kwestia przyzwyczajenia każdego gracza ale dla AWP zdecydowanie polecam 1024x768 dla monitorów 17-21``. Sam używam 800x600 gdyż nie lubię grać z AK w 1024x768, a strzał przeciągany "dragshot" (objaśnię w dalszej części) w rozdzielczości 800x600 również dobrze wygląda. Powód, dla którego używam 1024x768 z AWP to większe pole widzenia i osobiście uważam że kropka celownika jest zbyt duża w 800x600. Upewnij się że używasz hud_fastswitch 1 i że sloty broni (1 i 2) masz mądrze zbindowane żeby zmiana broni następowało szybko i sprawnie. Zapewni ci to krótszy czas przeładowania AWP i możesz poruszać się szybciej. Niektórzy pytają czy lepiej przełączać na pistolet czy nóż - zawsze odpowiadam, że na pistolet. Różnica w poruszaniu się z pistoletem czy nożem jest niewielka, a jeśli dojdzie do bliskiego kontaku z wrogiem pistolet jest bronią skuteczniejszą w obronie :]. NAwet na dalszy zasięg jest to lepsze wyjście, nawet jeśli masz glocka, gdyż jeśli trafisz wroga nawet 1 kulą to spowodujesz że może on na chwilę "utknąć" w miejscu i wtedy zmieniając znów na AWP masz możliwość trafić go gdy jego mobilność będzie jeszcze ograniczona. Techniki W demie postaram się raczje skupić na różnych technkach i położyć na nie większy nacisk niż na zdobywanie fragów. Najważniejszą sprawą jest skupić się na treningu : nigdy nie słucham mp3, nie jestem rozluźniony, zawsze staram się być skupiony. Staram się nie ćwiczyć zbyt długo, krótkie treningi przeprowadzane w skupieniu są dla mnie lepsze. Tak samo jak w golfie nie powinno się uderzać 100 razy pod rząd do tego samego dołka, gdyż w golfie ma się tylko jedną szansę a każda z sytuacji w czasie gry jest unikalna. Wg. CS pod tym względem jest bardzo podobny. Strzelanie z pozycji Uważam, że jest to najważniejszy sposób strzelania. Chodzi tu o ustawienie celownika/ekranu w jak najlepszej pozycji przed strzalem/zoom`em. W ten sposób jest się o wiele szybszym od przeciwnika, gdyż nie trzeba wykonywać zbyt dużych ruchów myszką. Tą technikę postaram się przedstawić w swym demie na moście na de_aztec oraz na podwójnych drzwiach. Obejrzyjcie również zdjęcia. Oś : poruszam się wokół osi z celownikiem ustawionym w dogodnym położeniu przed włączeniem zooma. Pokażę to również na swoim demie, gdzie zobaczycie jak w bardzo szybki sposób przemieszczam się pomiędzy kluczowmi pozycjam, w których może znajdować się przeciwnik. Strzał przecieciągany (opóźniony) Jest z reguły bardziej efektywny jeśli grasz w Terro i nie wiesz gdzie może znajdować się przeciwnik. Wyskakujesz z wyłączonym zoomem (w ten sposób masz lepsze pole widzenia), namierzasz cel i w momencie kontaktu z ziemią przeciągając celownik w stronę wroga właczasz zoom i oddajesz strzał. Ten sposób wymaga dłuższego treningu ale gdy nauczysz się tego może się to okazać bardzo morderczym sposobem. Postaram się to pokazać na przykładzie walki w bliskim kontakcie na BS1 na de_aztec. Następną rzeczą na jaką chcę położyć nacisk w demie to to, że należy celować w głowę a nie korpus. "Celujesz w mniejsze - pudłujesz mniej" - dzięki takiemu treningowi będę grał lepiej na CW. Walka w bliskim dystansie. Zostanę otoczony przez boty i będę starał się obracać się dookoła siebie oddając przy tym szybkie precyzyjne strzały. Trening prędkości : podczas niego będę starał się przyspieszyć wszystko co ćwiczę : ustawianie się na pozycji, strzał opóźniony, zmianę broni, itd. Trening bycia konsekwentnym : będę robił niektóre rzeczy wolniej i dokładniej, starając się trafić każdą kulą. To utrzymuje mnie w skupieniu. Zaawansowane Triki : W sytuacji 1 na 1 z przeciwnikiem uzbrojonym również w AWP staraj się USŁYSZEĆ co on robi po strzale (zawsze używaj s_eax 1, dzięki temu masz lepszy dźwięk przestrzenny). W ten sposób będziesz mógł usłyszeć przeciwnika czy porusza się po strzale, np. w lewo czy w prawo. Przykład : schowałeś się za kamieniem na moście na de_aztec. Twój wróg jest po drugiej stronie i oddaje strzał z AWP, posłuchaj uważnie w którą stronę się przemieszcza gdy przeładowuje lub zmienia broń (AWP/pistol/AWP), następnie ustaw swój celownik w odpowiednim miejscu i zdejmij go gdy znów pojawi się aby oddać kolejny strzał. Aby uniknąć smierci w sposób podany powyżej wykonaj krok w przód lub w tył zanim wycofasz się strafe`em - w ten sposób opóźnisz dźwięk o 0.5 sekundy. W ten sposób przeciwnik nie będzie wiedział w którą stronę się przesunąłeś. Zmiana broni na pistolet po wystrzale z AWP jest również pomocna, gdyż w ten sposób poruszasz się szybciej. Chcesz mieć więszką czułość myszy strzelając z AWP ? Zmień wartość zoom_sensitvity_ratio. Zazwyczaj używam wyższej czułości gdy strzelam z AWP niż w przypadku gdy używam innych broni. Pozwala mi to na szybszą reakcję, przy zachowaniu kontroli nad rozrzutem karabinów gdy używam mniejszej. Mój zoom_sensitvity_ratio to 1.3 podczas gdy standardowa wartość to 1.2. Gracze twierdzą że niska czułość jest lepsza dla AWP ja twierdzę odwrotnie. Im wyższą czułość potrafisz opanować tym szybciej zabijesz przeciwnika. Dla strzałów opóźnianych używam mniejszego zoom_sensitvity_ratio - około 1.1 do 1.2 ale dla strzałów oddawanych z pozycji wolę 1.3. Jeśli chcesz być naprawdę zaawansowany spróboj używać w czasie klanówek innego zoom_sensitvity_ratio grając w CT a innego w T. Uważam że strzelanie pozycyjne jest ważniejsze, gdy gra się w CT a przeciągane gdy gra się w T. Pamiętaj o jeszcze jednym. Pistolet jest również ważną częścią gry więc oprócz treningu AWP trenuj również i to. W demie używam rozdzielczości 800x600, sensitivity 1.7, zoom_sensitvity_ratio 1.2. Zazwyczaj ćwiczę : 30 botów mostem, później 30 drzwiami, 30 wodą itd itd. Demo ukazuje te techniki Może się komuś przyda
  9. Siema Otóż tak jak w temacie : poradnik jak zmniejszyć ping szybko. Mianowicie: 1. Wyłącz aktualizacje w systemie (Windows Update) 2. Odpalcie Counter-Strike'a i naciśnijcie 3 ALT + CTRL +DEL 3.W Menadżerze Zadań wejdźcie w zakładkę procesy i znajdźcie hl.exe . 4.Kliknijcie na to prawym przyciskiem i ustawcie priorytet na NISKI. 5.Tą czynność należy powtarzać za każdym razem jak odpalacie CS'a. Licze na like
  10. BiAŁy

    Jak nagrac demko

    Nie ma za co chłopaki
  11. BiAŁy

    Avek

    Typ Pracy:AvatarWymiary:Max forumRender, Stock:Napis/nick NuQe cs-classicTematyka:dziewczynyKolorystka:Dowolna Inne:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności