Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/2020 in all areas

  1. 7 points
    Event 5.09 17:00 (sobota) Spy Party Za pozwoleniem @offen wraz z @ZyXeel i @Teksano organizujemy nowy event. Poniżej przedstawione są zasady i opis eventu : OpisEvent zaczynamy jak ZWYKŁE prowadzenie z tym wyjątkiem że spośród więźniów zostaną wylosowane 4 klasy postaci, z których każda ma osobne zadania i własne cele podczas prowadzenia. Poniżej znajduje się opis klas. Szpieg Zadaniem szpiega jest wykonywanie zadań zleconych im poprzez priv na Steam (5 zadań), eliminacja z więzienia Szeryfa oraz VIP-a. Zadania będą polegały na prostych, ale i wymagających skupienia na sobie uwagi poleceniach np. Namaluj 8 grafitti lub wygraj pierwszą reakcje. Szpiedzy za każde wykonane zadanie otrzymują respekt. Są anonimowi, o tożsamości szpiegów wiedzą tylko oni sami (na rundę przypada 3 szpiegów) Szpieg musi ponadto unikać dekonspiracji (wtedy staje się normalnym więźniem). Dekonspirować szpiega może tylko Szeryf a w wypadku jego śmierci VIP. Po śmierci/dekonspiracji dwóch szpiegów, detektyw dowiaduje się o treści ich zadań więc współpraca drużynowa jest bardzo ważna. SzeryfPodczas rundy jest tylko jeden Szeryf. Został on przysłany tu przez naczelnika więzienia, by osłaniał więźnia szczególnej wartości (VIP), oraz w celu wytropienia szpiegów. Szeryf początkowo jest anonimowy i nikt z więzienia prócz VIP-a nie wie kim jest Szeryf. Dekonspiracja następuje kiedy VIP zginie lub kiedy Szeryf użyje swojego przywileju : Ma on prawo wybrać jednego więźnia do zabicia poprzez napisanie nicku tej osoby na konwersacji Steam do której zostanie dodany wraz z VIP-em. Po tej akcji Szeryf nie jest już dłużej anonimowy. Jeśli zabił zwykłego więźnia, Szeryf zostaje zwolniony i staje się zwykłym więźniem jeśli zabije jednak szpiega, może grać dalej teraz jednak ujawniony (tej zdolności może użyć tylko RAZ). Dekonspiracji szpiega Szeryf dokonuje poprzez napisanie na konwersacji ze mną i z VIP nicku podejrzanego. Jeśli Szeryf pomyli się z typowaniem szpiega 3 razy, zostaje zwolniony na stanowisko więźnia. VIP Jest to więzień za którego głowę lokalny Boss Mafii wyznaczył nagrodę. O zabicie VIP-a rywalizują Szpiedzy oraz zwykli więźniowie. Nagroda za zabicie VIP-a to 5000 respektu. Im dłużej VIP żyje, tym większą nagrodę dostaje. (jest to jedyna klasa współpracująca z Szeryfem) Więzień Zwykły szeregowy więzień. W jego rolę wciela się każdy niewylosowany. Jedyna nagroda jaką dostaje jest za eliminacje VIP-a i dotrwanie do życzenia. Regulamin Eventu 1. Szpieg oraz Szeryf ma zakaz informowania o swojej klasie innych. 2. Podczas eventu obowiązuje zakaz buntowania się. 3. Szeryf który celowo nie będzie wykonywał swoich zadań zostanie zabity a na jego miejsce wylosowany nowy. 4. Proszenie o klasę na priv spowoduje że będziecie mieli mniejsze szanse na otrzymanie jakiejkolwiek. 5. W CT mogą przebywać jedynie Organizatorzy Eventu i ewentualni chętni pomocnicy wybrani przez organizatorów. Tworzymy ten event by się dobrze bawić i porozdawać trochę respektu i bluntów. Nie przeszkadzajmy więc sobie i nie zmuszajmy Administracji do nadania bana za utrudnianie :). Złamanie któregokolwiek punktu z wyjątkiem 3 i 4 zostaje nagradzane banem (istnieją wyjątki gdy upomnienia nie działają) Nagrody Dla Szpiegów : 1. Za wykonanie jednego zleconego na priv questa = 5000 respektu (w sumie 25 000 możliwego respektu) 2. Za wykonanie kompletu 5 zadań = 1 blunt 3. Za dotrwanie do życzenia = 7000 respektu 4. Za eliminację VIP-a = 5000 respektu Dla Szeryfa : 1. Za wykrycie/zabicie jednego szpiega = 5000 respektu (w sumie 15 000 za trzech) 2. Za wejście VIP-a do top 8 (Szeryf musi żyć) = 2000 respektu 3. Za wejście VIP-a do top 3 (Szeryf musi żyć) = 7000 respektu 4. Gdy VIP wygra życzenie = 1 blunt Dla VIP-a : 1. Za każde przeżyte 5 minut = 2000 respektu 2. Za dotrwanie do top 8 = 4000 respektu 3. Za dotrwanie do życzenia = 2 blunty Dla Więźnia : 1. Za dotrwanie do życzenia = 5000 respektu 2. Za wyeliminowanie VIP-a = 5000 respektu Wolne miejsca : 25 + 7 rezerwowych (więc 32 zgłoszenia do zamknięcia tematu) Wzór zgłoszenia na event : 1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : 2. Twój nick na serwerze :
  2. 7 points
    Medve wytłumaczył. Pomyślę nad tym, nie za bardzo wiem pod jakim przyciskiem miałoby to być, chętnie poznam Wasze propozycje. Niewykonalne, totalnie zamuliłoby to serwer. Gemciu wytłumaczył. Nie będzie to zwiększane. Jest to opcja, którą powinno się wybrać jeżeli FD/ Duszek jest niedostępny a CT nie chce się na nic zgodzić. Na tap day masz 50 hp po to, żeby faktycznie były jakieś szanse na zabicie gracza 1 strzałem. Dodawanie leczenia moim zdaniem jest bezsensowne. Na VIP vs VIP kiedy drużyna straci VIPa to spada jej hp do 50. Po to jest to 50hp żeby było ciężej, dodawanie leczenia nawet do tych 50hp dalej według mnie jest bezsensowne. Ogólnie to te zabawy zostały stworzone po to, żeby przynajmniej w jakikolwiek sposób wyróżniały się od reszty ale widzę, że usilnie próbujecie z wszystkich zabaw zrobić jedną. Może po prostu usuniemy wszystkie zabawy i zostawimy tylko KD? Po części wyjaśniłem to już wyżej, @howlie również o tym wspomniał. Póki co nic nie będzie w tej zabawie zmieniane. Dodane. Dodane. Na razie zostanie jak jest. Zobaczę, jak to wygląda i może w przyszłości coś się ogarnie. Nie. Póki co ekonomia serwera dosyć dobrze się trzyma a blunty dropią jak szalone. Już była próba zrobienia tego ale anty afk jest wczytywany wraz z rozpoczęciem zabawy i nie da się go włączać i wyłączać kiedy się chce. Trzeba by pisać to od nowa tylko i wyłącznie dla tej zabawy co jest kolejnym zamuleniem serwera. Wystarczy tylko poruszać się W A S D i wszystko działa . Dodane. "-Przywrócenie chowanego co jak co brakuje tej zabawy i muzyczki ze smerfów." - chowany został przywrócony, zobaczymy co z tego będzie. Nie. Da się! Wystarczy wpisać !rasa, kliknąć zmień rasę i tam są wszystkie rasy opisane. Aby nie zmieniać rasy wystarczy potem kliknąć powrót albo poczekać aż okienko zniknie. Pomyślę jeszcze nad tym. Ale opcja zmniejszenia tego speeda o 25% wydaje się dosyć dobra. Nie. Albo wygrywa CT, gdy złapie wszystkich TT albo wygrywa TT jeżeli przetrwa przez określoną ilość czasu.
  3. 7 points
    Regulamin only AWP Zasady ogólne: 1. Każdy gracz łączący się z serwerem ma obowiązek zapoznania się z regulaminem 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania 3. Administrator odpowiada za porządek na serwerze jak i wszyscy gracze 4. Zakazuje się tagów które zawierają inna sieć serwerów/serwer niż CS-classic [CSC] 5. Zakaz podszywania się pod innych graczy oraz administrację Zasady Komunikacji: 1. Na serwerze obowiązuje kultura 2. Zakazane jest obrażanie innych graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze 3. Zabrania się zagłuszania rozgrywki zbędną rozmową/muzyką/komendą 4. Zabrania się używania mikrofonu bez mutacji (jedynie za zgodą administracji) 5. Nie prowokujemy różnego rodzaju kłótni 6. Zabronione jest reklamowanie innych serwerów poprzez mikrofon oraz pisanie 7. Zabrania się oczerniania Sieci oraz jej administracji 8. Zakazane jest spamowanie na [email protected] 9. Zakazuje się używania mikrofonu jeśli jego stan nie pozwala na czystą komunikację Zasady gry: 1. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy 2. Zakaz wchodzenia na txt 3. Zakaz wykorzystywania jakichkolwiek błędów które mogą wystąpić na serwerze 4. Zabrania się używania wulgarnych nicków, jak i również nicków mających na celu kogoś obrazić lub poniżyć 5. Zabrania się wchodzenia na aktywnym banie 6. Gracz zobowiązany jest posiadać stabilny ping oraz nie "klatkować" 7. Zabrania się używania jakichkolwiek komunikatorów głosowych (poza cs:go) w celu podpowiadania 8. Wszelkie problemy jak i skargi na graczy zgłaszamy pod [email protected], niestosowanie się do tego surowo karane Zasady dotyczące adminów: 1. Admin nie ma prawa zbanować admina - jeśli admin popełnił błąd zgłoś to na forum 2. Admin stosuję się do tego samego regulaminu co gracz (nie jest on ponad prawem) 3. Admin ma prawo dostosować karę według własnego uznania, jednak nie może ona odbiegać od taryfikatora (jeśli dana kara jest w zakresie od godziny do 24 godzin może to być 12 godzin) 4. Admin ma obowiązek sprawdzenia zgłoszonego gracza 5. Admin ma obowiązek sprawdzania czatu administracyjnego [email protected] 6. Zakazuje się adminowi grania z komendą voice_enable 0 7. Administrator może, lecz nie musi ostrzegać przed ukaraniem gracza 8. Administrator ma prawo, do ukarania gracza za czyn, którego nie ma w regulaminie, jeśli uzna to za słuszne Kary: 1. Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - Perm Ban 2. Obrażanie - Mute do 30 dni/Ban do 1 dnia 3. Reklamowanie innych serwerów, stron internetowych/hazardowych - Perm Mute/Ban do 7 dni 4. Prowokowanie - Kick/Ban do 48h 5. Spamowanie na [email protected] - Kick/Ban do 30 minut 6. Ignorowanie poleceń admina - Slay/Kick/Ban do 3h 7. Podszywanie się pod graczy - Ban do 12h, Pod Administratorów - Ban permanentny 8. Brak kultury osobistej - Mute od 30 minut do perm muta 9. Nadużywanie czatu pisemnego (ogólnego,teamowego) -Gag od 30 minut do 7 dni 10. Puszczanie muzyki za pomocą mikrofonu - Perm mute 11. Używanie mikrofonu bez mutacji oraz bez zgody administracji - Mute od 30 minut do 7 dni 12. Teamowanie się - Ban do 12h Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w dowolnym momencie.
  4. 6 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : ta2. Twój nick na serwerze : SebaSayian
  5. 5 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : tak 2. Twój nick na serwerze : czaris
  6. 3 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : ta 2. Twój nick na serwerze : s𝖈𝖗𝖔𝖑𝖑 [CSC]
  7. 2 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) :tak 2. Twój nick na serwerze : MajK Edit: nie dam rady być
  8. 2 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : tak2. Twój nick na serwerze : gesto [CSC]
  9. 2 points
    Usunąć możliwość dania przerwy w grze tak jak na mm @Doro usunałem vote xD
  10. 2 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : tak2. Twój nick na serwerze : KenZ (osoba nie moze zalogować sie na forum *)
  11. 2 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : tak2. Twój nick na serwerze : 𝕯𝖔𝖗𝖔 [CSC] ツ
  12. 2 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie): tak 2. Twój nick na serwerze: Medve [CSC]
  13. 2 points
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : ta 2. Twój nick na serwerze : jogi [CSC]
  14. 2 points
    "Wytańcz to" Gatunek: Komedia Reżyseria: Laura Terruso Scenariusz: Alison Peck Produkcja: USA W rolach głównych: Sabrina Carpenter - Quinn Ackerman Jordan Fisher - Jake Taylor Liza Koshy - Jasmine Hale Opis filmu: Aby dostać się do college’u, który sobie wymarzyła, Quinn Ackerman musi pokazać się z jak najlepszej strony podczas występu tanecznego. Zbiera więc grupę tancerzy, którzy mają stać się najlepszą ekipą taneczną w szkole. Moja Opinia: Zacznę od tego, że nie za bardzo przepadam za filmami tanecznymi, ani za jakimiś komediami romantycznymi, wolę zabrać się jakieś kryminały, czy coś, chociaż mimo, że to nie pierwszy film z tego stylu, to ciekawe jest to, że można w takim filmie, trochę się pobawić historią bohaterów. W tym przypadku, główna bohaterka z osoby, która siedzi ciągle przy książkach, musi stać się bardziej rozrywkową osobą, która musi nauczyć się tańczyć, aby dostać się na wymarzone studia, przez kłamstwo. Jeśli chodzi o sam scenariusz filmu, to według mnie totalna klapa. Nie jest ciężko domyślić się, co stanie się w późniejszych etapach filmów. Całą sprawę ze scenariuszem, myślę, że wynagradza nam gra bohaterów oraz chemia tworzona dzięki nim, dobrze do zakrywa całą domyślność osoby oglądającej. Generalnie były sytuacje, w których zamiast dawać jakieś niepotrzebne dialogi, dobrze było to zastąpić to tańcem, który dobrze ogarniał czas. Bardzo duża zaleta filmu, to moim zdaniem postacie, oraz po części historią, która wyróżnia się często humorem. To sprawia, że mimo, tego, że nie widać nic nowego, to cały rozwój bohaterów (szczególnie głównej bohaterki, bo fajna ) dodało mi dużo chęci i radości z oglądania filmu. Podsumowując wszystko, spoko film, nie zabiera dużo czasu, polecam ❤️
  15. 1 point
    Przyjęty Napisz do mnie na pw Reszcie dziękuję za podanka, niestety, ale większość osób nie spełniało wymagań jakie od zawsze są stawiane. Rozważałam dwie osoby, wymagania zdecydowały. *Następna rekrutacja jedynie po zwolnieniu się miejsca w administracji. Aktualna liczba miejsc zajętych w administracji: 3/3
  16. 1 point
  17. 1 point
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) :tak 2. Twój nick na serwerze :DanKos
  18. 1 point
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : Tak 2. Twój nick na serwerze : Punisher [CSC]
  19. 1 point
    @Vastarill - Podanie przyjęte zapraszam na PW @K3M0TT - Obecnie za dużo negatywnych opinii od graczy/adminów wpływa na twój temat więc odrzucam podanie.
  20. 1 point
    Proponuje usunąc ochronke 3sekundy w momencie kiedy jest 1v1. Noscope oraz normal moze zostac tylko po co ta ochronka? Ona jest kompletnie bezsensowna. Runda trwa trafisz kogos i sie okazuje ze nie zadales mu dmg bo jest ochrona. Wedlug mnie jest to bezsensowne oraz uciazliwe.
  21. 1 point
    Kiedy na rozgrzewce są deagle, to osoba, która wejdzie w trakcie rundy i ją odrodzi normalnie ma deagla i może z niego strzelać
  22. 1 point
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : tak2. Twój nick na serwerze : ✨ϻ๏єr ✨[CSC] (osoba nie moze zalogować sie na forum *)
  23. 1 point
    Pula map, która weszła dzisiaj (01.09.2020): jb_renegade_v5jb_serene_autumn_v1jb_peanut_v3rjb_leaderminecraftjb_hapis_hayati_selimjb_jailberd_v5_final_fixjb_fairway_csgo_tangofixjb_k1ngphoenix_b1jb_fentex_fixjb_dust2_v47cscfixjb_gaben_pi_fixedjb_blank_b5jb_winterwondernaldjb_undertaleworkshop/934249546/jb_avalanche_csgo_b8workshop/1105738756/jb_pipelineworkshop/516597738/jb_vice_v1jb_new_chernobyljb_moti2_final2jb_coldcampus_b1rjb_summer2020_ba_jail_finaljb_arctic_jail_v1jb_bravo
  24. 1 point
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : tak 2. Twój nick na serwerze : _ ♛✞Jordi✞♛ _ [CSC]ッ
  25. 1 point
    WYNIKI ZA SIERPIEŃ Zwycięzcom gratuluję i zapraszam na pw po odbiór nagród, czas do końca tygodnia.
  26. 1 point
    Dodanie do berka ostatnia osoba ma życzenie
  27. 1 point
    1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie): ta 2. Twój nick na serverze: zyzo [CSC]
  28. 1 point
  29. 1 point
  30. 1 point
    1. Nick: 𝕯𝖔𝖗𝖔 [CSC] ツ 2. Imię: Kamil 3. Wiek: 17 4. Znajomość Komend Admina (1-10): 8 5. Sprawny i działający mikrofon**: tak 6. Składka (tak/nie): nie 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/m/playerinfo/1088698?uid=a07eadb0f9190f2a0d555da77f73688a 8. Parę słów o sobie **: Siema jestem Kamil i mieszkam w Częstochowie. W wolnym czasie chodzę na siłownię lub spotykam się ze znajomymi. Lubię też pograć w komputer. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Ponieważ chciałbym pomóc w rozwoju serwera, a także sprawić żeby wszystkim osobom przyjemnie się grało. 10. Steam_ID: STEAM_1:0:526402607 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Myślę, że w dni robocze co najmniej godzinkę dziennie, a w weekendy znacznie więcej 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze po 15, weekendy dowolnie 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2400h+ 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak
  31. 1 point
    Może JB nie polega tylko na buntowaniu się, jednak ja uważam, że z obecnym speed'em ogarnięty CT jest nie do zabicia, często widzę sytuacje gdzie CT prowokują razem z obecnym speed'em tylko po to żeby uciec od więźnia i zabić go ze śmiechem w głosie, co raczej nie zachęca ofiary takiego zagrania do dalszego przebywania na serwerze, więc proponowałbym po prostu zmniejszyć tego speeda o 25%. Dla CT'ków powyżej 40iq dalej będzie to bardzo duże ułatwienie, speed wciąż będzie opłacalny do kupna, a więźniowie będą mieli większą szanse na wymarzony bunt, co jak dla mnie jest rozwiązaniem, w którym każdy wygrywa
  32. 1 point
    Bez sensu, bunt jest jakiś obowiązkowy? Wydaje mi się, że nie bez powodu ceny w sklepie CT były zmniejszane, może zwiększyć ceny wszystkich usług w sklepie ct? No bo... No nie idzie się zbuntować, nie idzie... Może po prostu się nie buntuj? Uwierz mi, że zabawy na mapie nie są takie złe. Jest pierdyliard ciekawszych rzeczy niż bunt. Nie zawsze jesteśmy w stanie wykorzystać wszystkie zabawy na jednej mapie... Może posłuchamy co prowadzący ma nam do zaoferowania? Nauczcie się w końcu tego, że bunt nie jest jedyną atrakcją, jaką oferuje wam JB, zamiast narzekać na to, że CT jest za szybkie...
  33. 1 point
    Twój nick:DraY Nick podejrzanego*:Brudny Amadix [CSC] Dane podejrzanego [SID]*:STEAM_0:0:147703386 z gameme Data (dzien, gg:mm) zajścia:Dziś, godzina 13 Twój dowód*: demko, http://414339.node43.pukawka.pl/dem-de_nuke-1598872088-1598873675.zip Rodzaj cheata*: aimlock Nazwa mapki:de_nuke Czasy podejrzanych akcji*: Już w pierwszej akcji przy wejściu do hangaru od strony tt widać ładnego flicka na głowę, więc nie uważam, ze trzeba się bardziej rozpisywać. IP /Nazwa serwera: cod 201
  34. 1 point
    1. Nick:SebaSayian 2. Imię:Sebastian 3. Wiek:15 4. Znajomość Komend Admina (1-10): 8 5. Sprawny i działający mikrofon**:+ 6. Składka (tak/nie):Nie 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/1088757 8. Parę słów o sobie **:Jestem miłym,szarym człowiekiem który lubi pomagac starszym babciom ktore przechodzą przez pasy czasem zdarzy sie ze pomoge wnieść zakupy po schodach.Nie bede pisał tutaj jaki jestem idealny zeby nie wpędzić kogoś w kompleksy :c 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**:Myślę,ze para grubych rączek przyda sie do pomocy 10. Steam_ID:STEAM_1:1:425895218 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze:Myślę,ze wystarczająco by złapac wszelkie złe osoby 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):Dni robocze 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive:około 3000h 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Tak
  35. 1 point
    1. Nick: ZyXeel 2. Imię: Dominik 3. Wiek: 17 4. Znajomość Komend Admina (1-10): 9 5. Sprawny i działający mikrofon**: TAk 6. Składka (tak/nie): tak 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/1059660 8. Parę słów o sobie **: Cześć, jestem Dominik mam 17 lat i lubię grać w gry 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Chciałbym pomóc opiekunowi w pilnowaniu prządku na serwerze mam kilka ciekawych pomysłów na serwer.. 10. Steam_ID: STEAM_0:0:153870172 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2h do 8h 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): weekend caly dzien a na tygodniu wieczorami 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 4k godzin 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków) Tak
  36. 1 point
    Nazwa Moda: Classic AWP + Deathmatch v 4.0 Tarcza na 1 sekunde po zrespieniu Kod: /*----------------------------------------------------------- | AWP MOD 4.0 By InsaNe | | Thanks to jackass from AlliedModders for SemiClip Code | |-----------------------------------------------------------*/ #include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> #include <amxmisc> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "AWP Clasic + Deathmatch MOD" #define VERSION "4.0" #define AUTHOR "InsaNe" #define MarkUserAlive(%1) g_bAlive |= 1<<(%1 & 31) #define ClearUserAlive(%1) g_bAlive &= ~( 1<<(%1 & 31) ) #define IsAlive(%1) g_bAlive & 1<<(%1 & 31) new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1} new pCvar new pCvar2 new configsDir[64] new dFile[256] const MAX_PLAYERS = 32 new g_bAlive new g_iTeam[MAX_PLAYERS+1] new const g_szTeams[][] = { "", "TERRORIST", "CT" } enum { _T = 1, _CT } new g_iTeamSemiclip = _T | _CT public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pCvar = register_cvar("awp_mod", "1") pCvar2 = register_cvar("awpdm_mod", "0") if(get_pcvar_num(pCvar2) == 1) { register_clcmd("joinclass", "HamKilledPost") RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamKilledPost", 1) RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "WeaponBox_Touch", 1) register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") } if(get_pcvar_num(pCvar) == 1) { remove_entity_name("func_bomb_target") RegisterHam (Ham_Spawn, "player", "ham_player_spawn", 1) register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Msg_StatusIcon") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_CBasePlayer_Spawn_Post", 1) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_CBasePlayer_Killed_Post", 1) register_forward(FM_AddToFullPack, "FM_client_AddToFullPack_Post", 1) RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "Ham_CBasePlayer_PreThink_Post", 1) } } public plugin_cfg() { get_configsdir(configsDir, charsmax(configsDir)) formatex(dFile, charsmax(dFile), "%s/awpmod.cfg", configsDir) if(!file_exists(dFile)) { write_file ( dFile , "//--------------------------------------------" ); write_file ( dFile , "AWP Clasic + Deathmatch MOD 4.0 By InsaNe" ); write_file ( dFile , "Thanks to jackass from AlliedModders for SemiClip Code" ); write_file ( dFile , "//--------------------------------------------" ); write_file ( dFile , "" ); write_file ( dFile , "// Note - After editing cvars you need to change map before changes can take effect!" ); write_file ( dFile , "" ); write_file ( dFile , "awp_mod 1 // Turns ON/OFF the clasic AWP Mod" ); write_file ( dFile , "awpdm_mod 0 // Turns ON/OFF the DeathMatch AWP Mod (If this is set to 1, the cvar awp_mod also needs to be set to 1)." ); } } public plugin_end() { get_configsdir(configsDir, charsmax(configsDir)) server_cmd("exec %s/awpmod.cfg", configsDir); } public Msg_StatusIcon(msgid, msgdest, id) { static szMsg[8]; get_msg_arg_string(2, szMsg, 7); if(equal(szMsg, "buyzone") && get_msg_arg_int(1)) { set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1 << 0)); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public ham_player_spawn (const id,ent) { if(is_user_alive(id)) { set_user_godmode(id, 1) strip_user_weapons(id) set_task(0.5,"weapon",id) if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal) }else{ set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public HamKilledPost(id) { if(!is_user_alive(id)) set_task(0.5, "respawn", id) } public respawn(id) { if(is_user_connected(id) && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) return PLUGIN_CONTINUE; } public WeaponBox_Touch ( const WeaponBox, const Other ) { set_pev( WeaponBox, pev_nextthink) } public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE; if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) return PLUGIN_CONTINUE; } public Ham_CBasePlayer_Spawn_Post( id ) { if( is_user_alive(id) ) { MarkUserAlive(id) const XTRA_OFS_PLAYER = 5 const m_iTeam = 114 g_iTeam[id] = get_pdata_int(id, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER) } else { ClearUserAlive(id) } } public Ham_CBasePlayer_Killed_Post( id ) { if( is_user_alive(id) ) { MarkUserAlive(id) } else { ClearUserAlive(id) } } public FM_client_AddToFullPack_Post(es, e, iEnt, id, hostflags, player, pSet) { if( player && id != iEnt && IsAlive(id) && g_iTeamSemiclip & g_iTeam[id] && IsAlive(iEnt) && g_iTeam[id] == g_iTeam[iEnt] && get_orig_retval() ) { set_es(es, ES_Solid, SOLID_NOT) static Float:flDistance flDistance = entity_range(id, iEnt) if( flDistance < 512.0 ) { set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha) set_es(es, ES_RenderAmt, floatround(flDistance/2)) } } } public Ham_CBasePlayer_PreThink_Post(id) { if( IsAlive(id) == 0 || !(g_iTeamSemiclip & g_iTeam[id]) ) { return } new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iPlayer get_players(iPlayers, iNum, "ae", g_szTeams[g_iTeam[id]]) for(new i; i<iNum; i++) { iPlayer = iPlayers[i] if( id != iPlayer ) { entity_set_int(iPlayer, EV_INT_solid, SOLID_NOT) } } } public client_PostThink(id) { if( IsAlive(id) == 0 || !(g_iTeamSemiclip & g_iTeam[id]) ) { return } new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iPlayer get_players(iPlayers, iNum, "ae", g_szTeams[g_iTeam[id]]) for(new i; i<iNum; i++) { iPlayer = iPlayers[i] if( id != iPlayer ) { entity_set_int(iPlayer, EV_INT_solid, SOLID_SLIDEBOX) } } } public Forward_KeyValue( const EntIndex, const KvdHandle ) { if ( pev_valid( EntIndex ) ) { new szClassName[ 16 ]; get_kvd( KvdHandle, KV_ClassName, szClassName, charsmax( szClassName ) ); if( equal( szClassName, "armoury_entity" ) ) { engfunc( EngFunc_RemoveEntity, EntIndex ); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; } public plugin_precache() { if(get_cvar_num("awp_mod") == 1) { register_forward( FM_KeyValue, "Forward_KeyValue" ); } } public client_putinserver(id) { ClearUserAlive(id) } public client_disconnect(id) { ClearUserAlive(id) } public weapon(id) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id,"weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30) give_item(id,"weapon_knife") if(get_pcvar_num(pCvar2) == 1) { set_task(1.0,"protection_off",id) } if(get_pcvar_num(pCvar2) == 0) { set_task(3.0,"protection_off",id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public protection_off(id) { if(!is_user_connected(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_godmode(id, 0) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } Cvary: awp_mod 0/1 // Jeżeli 1, aktywuje AWP Mod awpdm_mod 0/1 // Jeżeli awp_mod ma wartość 1, jest możliwość włączenia trybu Deathmatch. Co dalej idzie za tą wartością, aktywuje nieograniczoną amunicje i usuwa wyrzucane bronie po śmierci. Autor: InsaNe
  37. 0 points
    Twój nick:J.O.K.E.R [CSC] Nick podejrzanego*:Ruchu_Peja Dane podejrzanego [SID]*: Data (dzien, gg:mm) zajścia: Twój dowód*: Rodzaj cheata*:Aimbot/wh Nazwa mapki:de_nuke Czasy podejrzanych akcji*: IP /Nazwa serwera: 145.239.23.158:27015
  38. 0 points
    1. Nick: Krzysiek [CSC] 2. Imię: Krzysiek 3. Wiek:14 4. Znajomość Komend Admina (1-10): 8-10 5. Sprawny i działający mikrofon**:Tak 6. Składka (tak/nie):Tak 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/1066114 8. Parę słów o sobie **:Hej jestem Krzysiek, mieszkam w województwie dolnośląskim.Interesuję się motoryzacją oraz grami. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Ponieważ serwer only awp to bardzo ciekawy tryb i chciałbym dotrzymywać tam porządku oraz kultury. 10. Steam_ID:STEAM_1:0:537859558 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Dni robocze- 2-4 h Weekend 2-5 h 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): (Dni robocze - 15:00-20:00) (weekend 12:00-22:00) 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive:1625h 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Tak
  39. 0 points
    1. Nick:Kokainek[CSC] 2. Imię:Kacper 3. Wiek:18 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 5 5. Sprawny i działający mikrofon**:tak 6. Składka (tak/nie):tak 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/1000911 8. Parę słów o sobie **:Mam na imię Kacper mam 18 lat mieszkam w Gdańsku,do 17 roku zycia grałem w piłkę ręczną lecz przez spowodowaną kontuzje przez Pana Wilena nie mogłem dalej kontynuować🤣 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**:Chciałbym zostać administratorem na tym serwerze,poniewaz lubię tutaj spędzać swój wolny czas i pomóc administracji w działaniu 10. Steam_ID:STEAM_1:1:82682101 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: zależy ale od 3 do 6 godzin 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):13-22 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive:2,6k 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):tak na tym serwerze
  40. 0 points
    Na Nie +godziny grania -kultura -jak miał admina nie umiał zbanowac chłopa XDDD wiec ta znajomosc sourcebans to chyba z 2 -adminów jest całkiem sporo
  41. 0 points
    Przykładowe zabawy dla Prowadzącego Uwaga!! Każdy prowadzący ma obowiązek omówić szybko zasady gry przed jej rozpoczęciem w przypadku ich nie znania przez więźniów. Pobawimy się w... "Sajmon mówi" Zabawa w której prowadzący wydaje polecenia więźniom: -Sajmon mówi: podskocz -Sajmon mówi: kucnij -Sajmon mówi: kucnij i przytrzymaj -Sajmon mówi: podskoczy i kucnij itd. Prowadzący ma prawo zabić osoby które, nie wykonały polecenia. Zabić może w przypadku gdy dana osoba wykona któreś z poniższych poleceń gdyż prowadzący nie powiedział wpierw "sajmon mówi" -Hop do góry -Kucnij -Podskocz -Kucnij przytrzymaj itd. Aby polecenie wykonać poprawnie,należy dokładnie słuchać prowadzącego. Prowadzący musi rozpocząć zabawę po przez polecenie "Rozpoczynam zabawę w Sajmon mówi" i zakończyć zabawę po przez polecenie "Kończę zabawę w Sajmon mówi" Po rozpoczęciu zabawy wszystkie zakazy zostają odwołane "Zwinne palce" Zabawa w której więźniowie muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący. Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Wygrywa Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć. "Krwawe słówko/palce" Zabawa w której więźniowie muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący. Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Ginie Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć. Na krwawym słówku - zabijamy tylko osobę, która napisała to krwawe słówko jako pierwsza. (prowadzący nie ma obowiązku tłumaczyć tej zabawy przed rozpoczęciem) "Wskaż osobę do zabicia" Zabawa w której prowadzący wybiera jedną osobę z więźniów i każe jej wybrać osobę do zabicia ze swojego team. Zabawa ta jest możliwa raz na rundę i można wskazać tylko jedną osobę do zabicia. "Quiz" Zabawa w której prowadzący zadaje pytanie, a więźniowie muszą na nie odpowiedzieć przykład: Czy Warszawa jest Stolicą Polski?więźniowie odpowiadają na say "Y" lub jeżeli na danej mapie jest wyznaczone specjalne miejsce do tej zabawy udają się na pole Prawda/Fałsz. "Pierwsza reakcja/Ostatnia reakcja" Zabawa w której prowadzący wydaje polecenia, a więźniowie muszą je wykonać. Pierwszej rekcja ~ nie zabija się więźniów, wygrany więzień wychodzi na środek bądź na miejsce wskazane przez osobę prowadzącą. Ostatniej reakcji ~ ostatnia osoba która wykona polecenie. Ginie Przykładowe polecenia: Ostatnia reakcja: Podskocz Ostatnia reakcja: Kucnij Ostatnia reakcja: Kucnij przytrzymaj itd. Pierwsza reakcja: Podskocz Pierwsza reakcja: Kucnij Pierwsza reakcja: Kucnij przytrzymaj (prowadzący nie ma obowiązku tłumaczyć tej zabawy przed rozpoczęciem) "Mam Talent" Zabawa w której prowadzący wybiera po kolei osoby do pokazania mu swojego talentu, jeżeli talent więźnia spodoba się prowadzącemu, wówczas więzień nie zostanie zabity w przeciwnym wypadku, więzień ginie. "Rzut Deaglem" Zabawa ta polega na tym, że prowadzący strzela w powietrze aż do wykorzystania ostatniej kuli i oddaje pustego deagla więźniom. Więźniowie stojąc pod ścianą w bezruchu, muszą wyrzucić deagl'a jak najdalej. "Kuleczki" Zabawa w której prowadzący podaje informacje więźniom ile ma naboi w magazynku (Przykład: m4a1, jest 30 naboi). Strzela w powietrze z broni "x" naboi, a więźniowie zgadują ile prowadzącemu zostało naboi. Każdy ma jedną szansę. Osoba która będzie najbliżej trafnego wyniku, bądź trafi na dokładny wynik wygrywa. "Pary" Zabawa ta jest możliwa, jeżeli jest nie parzysta liczba więźniów. Wtedy zamyka się ich w klatce, lub innym pomieszczeniu. Terroryści biegają, a na daną komendę każdy musi znaleźć parę, komendą może być np. strzał z AWP. Para wygląda tak, że jedna osoba siedzi na ctrl, a druga wskakuje jej na głowę. Osoba bez pary ginie. "Sąd" Zabawa w której prowadzący wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo (tutaj można wykorzystać informację dostępną u więźnia za co siedzi). Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne. Przykład - Pobawimy się w sąd. <nazwa gracza> dlaczego kradłeś puszki coca-coli z automatu. Wtedy więzień się tłumaczy, np. że ma alergie na coca-cole i to nie jest on. Jeżeli odpowiedź będzie brzmiała "to nie ja", wtedy w 99% dana osoba zginie. "Wieża" Zabawa dla 4, 6, 8, 10, 12 a nawet większej liczby więźniów. Skazani dzielą się na 2, 3 lub 4 drużyny. Mają zrobić wieżę 2-3-4-5 lub nawet 6 osobową. Drużyna, która pierwsza zrobi wieżę - wygrywa. "Wybitny skoczek" Zabawa ta polega na tym, że osoba, która wykona lepszy, bardziej interesujący skok do basenu - wygrywa. Przegrywa osoba, która skoczyła najbardziej monotonnie, nudno. "Wyścig na plecach" Zabawa w której prowadzący robi grupki 2 osobowe, następnie wyznacza trasę do przebiegnięcia. Terroryści muszą pokonać trasę gdzie jeden musi stać na drugim i muszą iść dość powoli, żeby nie spaść. W przypadku spadnięcia, zaczynają od początku. "Odwrotna Reakcja" Zabawa w której prowadzący wydaje polecenia które więźniowie muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. prowadzący mówi "podskocz" odwrotna reakcja będzie wtedy kucanie itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie. "Skan" Zabawa w której terroryści wchodzą do izolatki lub do małego pomieszczenia, wtedy klawisz zaczyna ich skanować. Terroryści muszą skakać i kucać, aby uniknąć strzałów i śmierci. "Widziany przedmiot" Zabawa w której prowadzący opisuje dany przedmiot, który aktualnie widzi w pomieszczeniu, w którym się znajduje. Kto pierwszy odgadnie ten przedmiot przechodzi dalej. "Żaby" Do tej zabawy potrzebna jest parzysta liczba więźniów. Prowadzący dzieli ich na 2-osobowe grupy po czym wyznacza miejsce startu. Jeden gracz jest na kucaka, a drugi stoi i przeskakują się nawzajem. Wygrywa para, która pierwsza skończy wyścig. "Niechciana dusza" Zabawa w której prowadzący wybiera dwie osoby, które stają przed szereg z totalnym bezruchem i patrzą na prowadzącego. Na sygnał reszta więźniów podchodzi za wybranych. Osoba za którą będzie mniej graczy zostaje zabita. "Woda i ogień" Żeby zabawa doszła do skutku więźniowie muszą znajdować się obok basenu. Na słowo woda, wszyscy pływają po basenie, a na słowo ogień wszyscy wychodzą z basenu. Osoba która ostatnia wyjdzie ginie. "Wyspa Tajemnic" Zabawa, w której terroryści na zmianę mówią jaki przedmiot zabraliby ze sobą na wyspę. Wszystkie rzeczy, które terroryści by ze sobą zabrali muszą się zaczynać na pierwszą literę ich nicku . Osoba, która jako pierwsza skompletuje 3 przedmioty wygrywa. (prowadzący nie ma obowiązku tłumaczyć tej zabawy przed rozpoczęciem) "Wojsko" Zabawa, w której terroryści muszą wykonywać polecenia, które przed tym wytłumaczył prowadzący. Polecenia które prowadzący ma obowiązek wytłumaczyć: W prawo zwrot - Terroryści odwracają się przez prawe ramię o 90 stopni w bezruchu. W lewo zwrot - Terroryści odwracają się przez lewe ramię o 90 stopni w bezruchu. W tył zwrot - Terroryści odwracają się przez lewe ramię o 180 stopni w bezruchu. Baczność - Rozpoczęcie zabawy, terroryści podążają wzrokiem za prowadzącym w bezruchu. Spocznij - Zakończenie zabawy. Temat ten będzie aktualizowany. Propozycje innych zabaw proszę mi wysyłać w prywatnej wiadomości na forum. Pozdrawiam, Queen Besiałke Edit: Przystosowanie opisu zabaw do aktualnych warunków (niektóre zasady się pozmieniały) + dodanie nowej zabawy. /offen Edit: Dodanie nowej zabawy /Suiryu
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines