Proponuję zmienić paladyna: Ma 2 pociski (max inty 3) zadają 2x obrażeń (3x zbyt op) ładuje je 8 sec (20/25 inty -1s). Ma 4 longjumpy (20 inty +1) I longjumpy mają cooldown 1-2 sec (3 to za dużo wg mnie). Za manę wydłużyć longjumpa lub zmniejszyć jego cooldown o 0.5 sec (max o 2 sec jeżeli w/w by nie przeszło) lub za manę zwiększyć o 1 pocisk albo 1 razowo za mane zwiększyć mnożnik o 0.5/1
Proponuję zmienić opis klas na bardziej czytelny (+ bardziej je opisać):
Statystyki:
..
..
..
Umiejetności: ...... co daje inta tez tutaj
Proponuję zwiększyć liczbę slotów do 17-23
Zmienić !item na !p (!perk) i !wyrzuć na (tylko !d [!drop])
Do poprawy: Longjump na paladynie odrazu przy kombinacji ctrl + spacja. Trzymanie ctrl 1-2 sec bardzo utrudnia korzystanie z longjumpa + nie da się uciec np przed ninja
Proponuję zmniejszyć ilość noży ninji i zwiększyć widzialność o 2-5 % (może po 10 sec od startu rundy) lub po trafieniu w ninje zwiększa się jej widzialność o 1 % (lub 0.5%)
To tyle ode mnie może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy
Pozdrawiam
Nuxit