Jump to content

rilu

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    5d 6h 43m 53s

rilu last won the day on December 12 2020

rilu had the most liked content!

Community Reputation

95 Dobry

About rilu

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday September 26

Informacje o Profilu

  • Nick
    rilu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO
    JailBreak CS:GO
  • Lokacja
    Wwa
  • Zainteresowania
    Muzyka/Gry
  • Steam Custom URL
    STEAM_1:1:31181111

Metody kontaktu

  • GG
    72399353

Recent Profile Visitors

21,266 profile views

  1. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/880433 Ilość godzin: 7 Dzień: 06/01/2021 Nagroda: 2 przeniesienia EXP Nick: [CSC] rilu SteamID: STEAM_0:1:31181111
  2. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/880433 Ilość godzin: 7 Dzień: 03/01/2021 Nagroda: 2 przeniesienia EXP Nick: [CSC] rilu SteamID: STEAM_0:1:31181111
  3. super poradnik, dzięki za rady!
  4. Klasa: Thorne Opis buga: Czasem po trafieniu przeciwnika on nie krwawi. (nie ma Ticków po 15dmg.) Zauważyłem, że klasę Navil Sail nie łapie to i owszem żył, nawet się spytałem go czy krwawił mówi ze nie. Bóg Deagla z właczona umiejętnościa również nie łapie. Black Fire również nie łapie go krwawienie. - nie dostał 15dmg.
  5. Ponieważ Kapitan nie odbija Instakilli. Bóg Deagla ma 1/1 w głowę. I mając Betonowa Głowę/Tarcze Fenixa czy grająć Kapitanem on zabije Cię 1/1 gdyż jest to INSTAKILL 100% zabicie, a Kapitan 'neutralizuje' pociski zwykłe. Tak samo jeśli ktoś gra Navil Sail i walnie Cię scoutem to nie dostajesz dmg (1pocisk), ale gdy ktoś walnie cie scoutem z perku "scout" to dostaniesz te 140-192dmg czy coś takiego.
  6. Nazwa klasy: Rebeliant Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: Zmiana pistoletu z p250 na CZ-75-auto. ewentualnie oddać mu 1/15 z pistoletu do tej CZ-75-auto Nazwa klasy: Pułkownik Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: DMG do każdej broni +2 co 25lvl albo +1 co 25lvl jak tam wolicie.
  7. Proponuje dodać opcje nominate !nominate /nominate usprawni to sytuacje na serwerze, gdyż z tego co widzę wiecznie jest grany de_mirage. oraz dodać nowe mapy aby pula ich była większa to w końcu FFA. Wiem, że ludzie grali by tylko de_mirage / de_cache / de_dust2 , ale patrząc na to co gracze mówią to jednak wolą jakiś Train czy coś innego poprostu niż sam mirage. @eQu czyli granie only mirage, to zmieńcie z FFA na only_mirage..
  8. Słaby mix, czegoś tu brakuje, ale jak poczatkujacy to nie tak zle. 6/10
  9. Klasa: Seryjny Zabójca Bug: Posiadałem 136lvl na mapie cs_office2 okolo godziny 22:00 3/12/2020r. Zmieniłem sobie klase komenda /klasa na Dziadka Mroza, pograłem kilka rund po czym zginałem i wpisałem /klasa i powróciłem sobie na 136lvl Seryjny Zabójca. zrespirem sie z mp7 i śnieżkami a nie z AK47 po czym biegłem sobie, zginałem i osunęło mi mój 136lvl z seryjnego. Prosze o przywrócenie mojego lvl. edit: Problem się naprawił po zmianie mapy. ale i tak chce zgłosić: Bug: odnośnie mapy Neutron, wielu graczom się ona nie ładuje i wywala cs:go. | @-_- raz po zmianie.
  10. Rozdzielczość zmień. Nie każda gra chce dobrze współgrać z niestandardowymi rozdziałkami. Mam to samo, bo z 1240x1024 (5:3) 4:3 w cs:go mam 150fps+ na Cod201 a na serwerach Valve (5vs5) 300+FPS, gdy dam inna wartość rozdziałki to też mi się tak pierdzieli.
  11. Ten stary był spoko tym bardziej, że teraz te monety nie ma możliwości wymaxować tego klanu. Nie będzie sytuacji takich, że ktoś wyrzuci kogoś z klanu mimo, że wpłacał Monety, które mogły być przeznaczone na przeniesienia lvl, a tak to będą tylko punkty klanu za zabicia itd. Zwykly gracz 50% Vip/General 100% (łącznie) i cacy. Bo czemu ma być 50%+25% dla Vipa? Jestem za...
  12. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/880433 Ilość godzin: 7 Dzień: 30/12/2020 Nagroda: 2 przeniesienia EXP Nick: [CSC] rilu SteamID: STEAM_0:1:31181111 Dodano 2 przniesienia EXP
  13. Klasa: Oszust Zmiana: Zamienić M4A1 na 1. Bizon +5 DMG. 2. Bizon na start +1 DMG (co 20lvl) 3. Bizon na start +1 DMG (co 25lvl) 3. Bizon na start (+5 DMG na 50lvl +8 na 125lvl) lub dać mu 200% w plecy. ----------------------------------------------------------------------- Klasa: Thorne Zmiana: Zmienić:15dmg na 1. x3 20dmg z Krwawienia +1 co 75lvl 2. x3 20dmg z Krwawienia +1 co 50lvl. 3. x3 15dmg z Krwawienia +1 co 50lvl. 4. x4 15dmg z Krwawienia +1 co 75lvl. Jak już by miał którąś z tych opcji to fajnie by było gdyby DMG z HE-Grenade również powodował krwawienie ponieważ nie oszukujmy się, ale co z tego, że on się leczy 75% z tych 15dmg (1 tick ~ 7hp (lacznie 21hp) ) jak strzelanie się 1vs1 i tak dochodzi do tego, że zabijemy a HP nam i tak nie przywraca. Myślałem na początku ze leczy 75% z mp7 a tu sie okazuje ze z tych krwawień... to jest mega słabe. Albo dać mu jakieś +5 DMG z tego mp7 + x3 20dmg krwawień +1 co 50lvl i gitara będzie. *Podkreślone : są według mnie najlepsze.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines