Jump to content

rilu

Użytkownik
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    1d 23h 43m 28s

rilu last won the day on January 30

rilu had the most liked content!

Community Reputation

27 Nowicjusz

About rilu

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday September 26

Informacje o Profilu

  • Nick
    rilu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO
  • Lokacja
    Wwa
  • Zainteresowania
    Muzyka/Gry
  • Steam Custom URL
    STEAM_1:1:31181111

Recent Profile Visitors

15,918 profile views

  1. Nick na forum: rilu Cyfra/Liczba: 32
  2. cs_workout 2020-02-22 02:52 2020-02-22 02:55 < ---- To było wtedy Shrek
  3. Hejka przychodzę do was z takim czymś iż wielu graczy narzeka, że specjalista to wielka faja i głowa 100% odp jest OP, dlatego przychodzę z inicjatywa przesłana przez graczy aby posiadał on 50-75% odp na głowę np im większy lvl tym większy % @Mahesvara2 mi to tam obojętnie, tam coś gadali to wrzuciłem post tak o
  4. Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD 0.75 DMG / 1 INT 150 INT = 112.5 DMG 50 PKT (DMG) = 15% DMG 150% bazowe czyli: 100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG 100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG 100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG 100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG a w klasie jest : 150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG 150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG 150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG 150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG 100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG) 100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG) 100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG) 100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG) +15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego: Głowa ~ 45 DMG Brzuch ~ 14 DMG Klatka ~ 11 DMG Noga ~ 10 DMG Łącznie powinniśmy bić: 150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG 150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG 150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG 150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG Patrząc na obliczenia to: Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMG Brzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMG Klatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMG Noga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk czyli: Głowa - 494 DMG Brzuch - 151 DMG Klata - 122 DMG Noga - 109 DMG dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy: Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMG Brzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMG Klata 122 + 112.5 ~ 234 DMG Noga 109 + 112.5 ~ 221 DMG Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem)
  5. rilu

    Komandos.exe

    XD Prawdziwy komandos!
  6. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/880433Nick w grze: [CSC] riluIlość godzin: 10Dzień: 17/02/2020Nagroda: przeniesienie expa
  7. rilu

    Porady prawne

    Też tak myślę, ale czy osoba A, która wykonuje obowiązki osoby B robi to bezprawnie więc i A i B i pracodawca maj lipe?
  8. Klasą Piroman nie można stawiać min na całej mapie, chodzi o cs_italy. Pozdrawiam /napisane bo Nasty by nie napisal xD
  9. Hej przychodzę z pytaniem takim w zasadzie intrygującym. Nazwijmy to tak, że jest osoba A i B. A - Mężczyzna B - Kobieta więc. Jeśli osoba A nie może podjąć się pracy poprzez to iż była wcześniej karana to czy osoba B może podpisać za tą osobę umowę o prace/zlecenie lecz osoba B nie będzie pracować tylko osoba A ?
  10. Cytuje: Aktualizacja związana z nowym sezonem (15.02.2020r. 12:00) Przebudowano cały zapis MISJE Nowe misje VIP'owskie (całkowicie zmienione) Klasy **USUNIĘTE KLASY**: Podporucznik/KGB/ZWINNY **NOWA KLASA*** Rusher Moduł odrzutowy (na start 10s cooldown, spada wraz ze wzrostem lvl) Magazynek za fraga Bronie: FIVESEVEN | XM1014 Statystyki: HP 15 | KONDYCJA: 40 | INT 0 | WYTRZYMAŁOŚĆ 10 **NOWA KLASA** PREMIUM Elektryk Dwa pioruny (+1 co 75 LVL) Podwójny skok +3 DMG do broni za trafienie piorunem - reetuje się co rundę Bronie: FAMAS Statystyki: HP 15 | KONDYCJA 10 | INT 0 | WYTRZYMAŁOŚĆ 10 Assasyn + Całkowita niewidzialność + 20 sekundowy cooldown + 3 dmg na start (+5 po wbiciu 75 LVL) Borodin + Nano 1/1 + Dodatkowe 5 DMG po wbiciu 75 LVL Vasily + SCOUT | CZ75A - usunięto XM1014 + 150% DMG ze scout, a DMG/INT pozostaje bez zmian Statystyki: HP 15 | KONDYCJA 20 | INTELIGENCJA 0 | WYTRZYMAŁOŚĆ 10 Najemnik - usunięto krytyczne naboje - usunięto dolary co rundę + 30% zadanego DMG zamieniane jest w HP (limit MAX HP) + 15 HP za fraga (bez limitu HP) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hejka mam co do tego wszystkiego wielkie "ALE DLACZEGO xD" Kozak, że są nowe misje i usunięto Zwinnego/Podporucznika/KGB, ale mam do omówienia te klasy co zostały zmienione/dodane. 1. Rusher - Ten moduł kompletnie nie potrzebny już samo to, że ma Magazynek za fraga jest swoją droga czymś zajebistym. imo dałbym mu jakiś % do hp z obrażeń. 2. Elektryk - Każdy narzekał na 3polskielitery a teraz bedzie klasa i co z tego ze premium jak bedzie trzaskać 1 kliknieciem na killa, na CoD4001 moze ok ale tutaj? niee... 3. Assasyn - nic mu nie da całkowita niewidzialność i marne 3 potem 5 dmg najlepiej usunąć. 4.Borodin - Kozak 1/1 i 5 dmg po 75lvl, może w końcu coś będzie biła ta klasa. 5. Vasily - Fajnie 1 bron 150% dmg niech se będzie 6. Najemnik 30% dmg do HP to taki kolejny "Pułkownik" (co se hp dodaje) i 15hp za fraga bez limitu. To można wywalić Pułkownika. *8 Piroman - Usunięto Molo i DMG z niego + Mina podpalająca (ta którą testowaliście w postaci perku) - ten perk zniknie z serwera * Troche słabo ze usunieto molotov i dmg z niego wolalbym aby dać mu 1/5 stale na podpalenie +2 dmg do broni i molovotv co 30-40sek na rundę.
  11. Dupa tam nie prawda. @RyKoS
  12. Wymagania: Ukończone 15 lat ✔ Spędzone 25 godzin na serwerze ✔ Zachowanie kultury na serwerze ✔ Przynajmniej 10 sensownych postów na forum X Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń) ✔ Posiadanie mikrofonu ✔ Regularna gra na serwerze ✔ Osoba pozytywnie oceniania przez graczy ✔ Szczerze? Lubie Cię szum1x, ale Adminów jest tyle, że to nie ma sensu więcej. Dlaczego rekrutacja jest otwarta? xD Dobry chłop ale jestem na nie. przepraszam
  13. Większość uważa, że jest to błąd mordo. Między 100-201 lvl ma 1/5 szansy na podpalenie wroga. Przelicznik INT = 0.1 DMG/INT czyli - 15 DMG przy 150 int. + 12 DMG bazowe = 27 DMG na 1 hit x 6 = 162 DMGz samego podpalenia. a od 75lvl ma 6 DMG bazowe zamiast 12 DMG bazowego. czyli bije 15+6x6= 126 DMG po 75lvl ale przy 100lvl+ ma większą szanse na podpalenie. Tak czy siak jest to słabe. * 150 INTELIGENCJI = 15 DMG. 1 - 99 lvl = 1/6 szans na podpalenie. 100 - 201 lvl = 1/5 szans na podpalenie. 1 - 74 lvl = 12 DMG BAZOWE. 75lvl - 201 = 6 DMG BAZOWE.
  14. Dać Piromanowi movotov co 30 sek.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines