Jump to content

-_-

Właściciel
  • Content Count

    18,688
  • Joined

  • Days Won

    367
  • Time Online

    409d 21h 22m 21s

-_- last won the day on April 3

-_- had the most liked content!

Community Reputation

9,692 Zajebisty

About -_-

  • Other groups Dev
  • Rank
    Świnie biegną po złoto, a Ci co rządzą stoją przeważnie obok
  • Birthday 05/10/1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    -_-
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Free for all CS:GO
    Call of Duty 201 CS:GO
    JailBreak CS:GO
    NewDiabloMod CS:GO
    4
    5
    6
    7
  • Lokacja
    Nowa Sól / Warszawa
  • Zainteresowania
    Muzyka, kobiety
  • Steam Custom URL
    76561198046923597

Metody kontaktu

  • GG
    35376970
  • Snapchat
    zjemce
  • Instagram
    test
  • Skype
    test

Recent Profile Visitors

58,570 profile views

  1. Przeciez to zostało udowodnione w tamtym roku xD Ludzie przestali grać. Wprowadzenie PRIME ma sens tylko wtedy gdy mamy stałą pulę graczy, a nie gdy gra na nim średnio 10 osób Fakt, serwer mocno poszedł w górę, ale to nadal nie jest stabilna liczba graczy Jeżeli gracz ma niski poziom odznaki, a lata według Was odwalony i ma NON PRIME, to macie możliwość zbanowania go z powodem "FAKE ACC" bez dokładnego sprawdzania, więc niekoniecznie trzeba te osoby sprawdzać. Na serwerze (według logowań non prime) jest bardzo dużo osób z non prime, a banów (według sourcebans) jest średnio 15 dziennie. Jeśli na serwerze potrafi być około 80-100 kont non prime, a banuje się tylko 15, to znaczy, że reszta po prostu ma farta czy aż tak duży procent graczy jest czysty? Odcinać dostęp kontom non prime przez (nawet nie połowę) graczy odpalonych, to też słaba opcja, tym bardziej, że CS:GO nie robi takich statystyk z powodu super gry, a opcji darmowej, gdzie bardzo dużo osób gra z kontami non prime Wy jako admini macie możliwość pozbycia się takiego gracza bez dokładniejszego sprawdzenia jeśli gra tego gracza jest na zbyt dużym poziomie, zgodnie z zasadą dla "FAKE ACC": Non Prime Niski poziom odznaki Zbyt dobra gra jak na nowe konto Ten gracz otrzyma Ub w przypadku gdy zakupi konto PRIME i nikt Was nie będzie za to karać Na TOP15 serwerów PL tylko jeden serwer ma PRIME. Na TOP30 nadal jest to tylko jeden serwer only Prime -> według GameTrackera. Jeżeli byłoby tak jak mówisz, to większość serwerów przechodziłaby na ten tryb, a tak nie jest @orzeł zawsze możesz napisać do mnie na Steam i opisać daną sytuację, a ja postaram się wymyślić coś dodatkowego. To nie jest tak, że serwer jest zostawiony sam sobie 😕 Leca bany za masowe zmienianie nicków (by ułatwić pracę adminom), dodano smac, dodano tagi dla prime/non prime, a także ta opcja z FAKE ACC
  2. -_-

    [COD] Dziennik zmian

    Rozszerzono skill z obrócenie dodając do niego bronie Zakończono event 2x Tajemnica Nekosa -> Obrót dla P90 Poprawiono perk Moc Furiata (związany ze skillem) Aktualizacja została wgrana
  3. Nowa wersja Diablo (napisana od nowa) Poprawiono translację dla opisów klas/perków Nowy zapis Usunięto komende !sell i działa ona teraz wraz z !drop (nie ma sensu dzielić tych komend skoro i tak oferują prawie to samo, tylko że jedna dodaje monety) Wraz z tym wyrzucono sprzedaż itemów w sklepie za golda (nie jest to już tam potrzebne) Menu Poprawiono menu rozwoju klas Poprawiono menu i cennik w menu run Rozbudowano menu pomocy dla nowych graczy Poprawiono menu odpowiedzialne za liste komend serwera Poprawiono menu zakupu itemów - głównym celem zmiany jest zastosowanie translacji Rozgrywka Każdy gracz na start otrzymuje 15 złota dla każdej klasy Poprawiono nadawanie skilli aktywnych klas Łowca, Baal, Talic Questy Poprawiono naliczanie questów z rundami XP Zmniejszono ilość wymaganego XP na wszystkich poziomach Zwiększono zdobywaną ilość XP Usunięto boost dla małych lvl Mądrość Ondala nie jest już usługą, a dodatkiem dla nowych graczy (do 30 lvl) oraz dla osób, które zdobędą ją w misji Double XP od 24 do 11 **TYMCZASOWO** Usunięto XP za full serwer Nagrody Zmieniono nagrody za wbicie lvl w danym przedziale Klasy Nihlathak - usunięto TA Usunięto gildie Temat będzie stale aktualizowany. Lista zmian na liście (poza dokończeniem silnika), która pojawiła się po rozmowie z Wami IMP po teleporcie atakuje pobliskich graczy TOP3 MAPY Druid - wybór skilla pod komendą, a nie ze względu na drużynę Poprawienie podpalenia na Khazra Nekromanta - dodanie procentowej redukcji podczas respawn (zależne od lvl osoby, którą ożywiamy) Zmiana rakiet na Siewcy Łowca - usunięcie kuszy, a wystrzał z poziomu kosy (bardzo dużo graczy na tę kuszę narzeka) Zamiast blokować 2x ammo na XM, sprawdzanie czy nie przekroczył danej ilości AMMO maksymalnego przy reload (ten błąd jest tylko na XM1014 jeśli mnie pamięć nie myli) Zmiana TOP LVL Wprowadzenie party. Party polegać będzie na wspólnej grze Koszt party o wiele mniejszy niż gildii Wspólny XP osób w party (to co teraz z gildiami, czyli zależne też od tego czy walczymy z wrogiem innego party, czy ze zwykłym graczem)
  4. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Warn został usunięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  5. http://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=Nikolqaaa&advType=name http://classicffa.gameme.com/player_histories/chat/1046114 - czat z gry
  6. -_-

    [COD] Dziennik zmian

    Dodano nową misję tygodniową Event 2x monet od 04.04.2020 do 06.04.2020 12:30 Aktualizacja została wgrana i po zmianie mapy nastąpi chwilowa przerwa techniczna
  7. -_-

    Zgłaszamy bugi

    Zmieniłem nadawanie armoru Zwrócę na to uwagę, lecz powtórzę to co napisałem wyżej, nadawanie armoru zostało zmienione Zapisane Pobieranie lokalizacji, a raczej różnicy w odległości właśnie tak wygląda, czyli sprawdzasz po prostu odległość dla gracza A i B, nie uwzględniając innych czynników jak np: ściana, sufit, etc
  8. -_-

    [New Diablo Mod] Siewca

    @SharMx1337 fireball? Chodzi Ci o efekt tego wystrzału jak w fireball, ale nadal rakiete czy fireball? Jeśli sam efekt, to ok, nie ma problemu, bo dodawanie mu skilla z innej klasy jest bezsnesu
  9. -_-

    [New Diablo Mod] Druid

    Tak, w nowej wersji zamiast drużyn, będzie menu typu baal/lowca/talic
  10. Lepszym wyjściem byłoby wywoływanie menu dopiero przy starcie rundy, bo po co dodawać sobie dodatkowych rzeczy? Zwinność wczytywana jest w wielu miejscach i trzeba by było jeszcze ją dodatkowo zapisywać by potem ją weryfikować co rundę, a to totalnie mija się z celem
  11. W skrócie Odbijasz x obrażeń magicznych w ciągu rundy, tak?
  12. Celowo nie jest dodane, ale spokojnie, w nowej wersji będą zmiany w XP Musiałbym to dokładnie psrawdzić, bo te dodatki byly usuwane głównie z powodu bugowania ładowania skilli. Zmiana skina broni, to tka naprawde jego przeładowanie co pozwala na zbugowanie się paska ładowania Te dwie rzeczy skomentowałem w poprzednim temacie W nowej wersji XP został poprawiony Skille jako magie, czyli całość czy skille jako dany skill = dany item, bo jak to drugie, to nie widzę snesu, a dla pierwszego chyba jest jedna opcja Musielibyśmy go całkowicie wyrzucać z gry. Klasy same w sobie nie powinny mieć danych ograniczeń, nie wynikających z jej działania Dodam na listę i najwyżej dodam
  13. Pytanie czy każdy chce takiej opcji. Kusza została dodana, bo miała dodawać "realności" dla tych wystrzałów, lecz jeśli się to nie sprawdza (wiadomo, animacja robi tutaj swoje), to można to usunąć
  14. Nigdy nie mieliśmy takich klas, więc nie są one stare Chciałbym przypomnieć, że silnik ten bazuje na wykupionej wersji Soplicowego NDM od Fragmastera i przepisany oraz poprawiony (jego wersja pod 1.6 była strasznie zbugowana) i to co macie aktualnie, to prawie 1:1 to co było w 1.6, a już na pewno w klasach/itemach (dodaliśmy może z 15 itemów). Wiadomo, zmieniło się działanie pewnych rzeczy, lecz jeśli mówimy o klasach/itemach, to jest to prawie 1:1 (np: Druid nie jest ten sam, znaczy nie ma modeli, bo tak to jest ten sam) Co do całego temat, to jest właśnie to o czym pisałem z Koyot na Steam. Mana nie jest walutą, która docelowo miała być zbierana na etapie całej gry. To ulepszenie końcowe postaci, czyli dodatek do rozwinięcia maksymalnego. Zezwolenie graczom na rozwój za manę we wstępnym etapie gry, spowoduje, że sama gra całkowicie ulegnie zmianie, bo w wielu przypadkach mocno wpływają na klasę. Najlepszym przykładem jest stamina w niektórych klasach. To nie jest tak, że coś nie działa, bo słabo dropi mana. Jest tak, bo to celowy zabieg, który ma uniemożliwiać rozwinięcie klasy za manę na np: 30 lvl. Wbijasz maksymalny poziom i boostujesz do końca manę, a nie w trakcie tego wbijania maksymujesz całą klasę. Mana jest przedłużeniem rozgrywki, a nie jej celem dla całej gry
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines