Jump to content
-_-

COD 350 RESET - Propozycje, itd

Recommended Posts

Byl juz dokladnie taki sam komandos i słabo dzialal, pozatym byłby prawie taki sam jak cichy z. Proponuje wprowadzić rynek i możliwość kupienia 1 perku na rundę na nim. Wtedy nie dałoby się tak łatwo ulepszać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę sprawdzić czy śnieg dziala na serwerze poprawnie.

 

Najpierw to ten rynek musi działać poprawnie, zanim go dodam, na pewno nie wgram tej wersji, która jest dostępna, bo dam się tam zbugować sobie monety i perki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-_-

 

Klasy którymi nikt nie gra to: Defuser, Rekrut i Obrońca może by tak defuserowi wprowadzić trochę niewidke na kosie? Chociażby 100/255 pewnie trochę ludzi zaczęło by nim grać

Mam rozumieć, że rekrut do wywalanie, obrońca też?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm gram defuserem który ma 2 skoki, dziś mając perk "gumijagody", który daje 2 skoki + 15 każdej statystyki? bądź 20 - mniejsza, chodzi mi o skoki, skoków mi nie dodało, więc moje pytanie, czy z perkiem coś nie tak, czy jest tak celowo ustawione? B|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli perk daje tą samą umiejętność co klasa, to się to buguje

 

 

Dzisiaj postaram się jeszcze wgrać rynek i usunąć zbędne klasy i perki. Potem zajmę się nowymi klasami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

★ James0v. ★

 

Masz racje cichym nikt nie gra. Grało nim tam kilka osób ale sobie podarowały bo 1/2 z kosy i mała widoczność na premke to trochę lipa, gdyby miał chociaż 1 dodatkowy skok myślę, że populacja cichego dużo by wzrosła a serwer by na tym więcej zarobił ;) 

Edited by KoKaiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobcie cos z tym bo karol napisał ze teraz na serwie rządzi skill a wejdzie sobie taki miodek 240 lvl i sie go zabic nie da kondycja full hp wytrzymlka i po 11 go się bije a w head 60 zwiekszyć inteligencje zeby jak sie ma perk naboje pułkownika  to bic po 50-60 w niego a nie ze sie go zabic nie da.. i zmiejszyć wytrzymalke zeby tyle nie dawała odpornosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzzeba zwiększyć dmg jak ja Fatalitiemu z 4hitów wyciągłem 80dmg a normalnie po 30-50 zadaje normalnemu typowi,, wytrzymałka za dużo obniża otrzymywane dmg

Share this post


Link to post
Share on other sites

JacK SpaRRoW

 

 

Trzzeba zwiększyć dmg jak ja Fatalitiemu z 4hitów wyciągłem 80dmg a normalnie po 30-50 zadaje normalnemu typowi,, wytrzymałka za dużo obniża otrzymywane dmg

 

Patrząc na jego lvl 20 obrażeń za hitem nie to nie jest tak malutko, ale 30-50 obrażeń normalnemu typowi? PRZESADA :X Takie coś wdl mnie jest niedopuszczalne, że przyjdzie sobie gość i ma wszystkich z mniejszymi lvlami na 2 hity... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pomysł "morze głupi morze mondry nie wiem"

A zaś, trochę nie wyszło z klanem (moim skromnym zdaniem). Myślę, że klan mógłby założyć ten kto osiągnie 120lv.

Dotychczas są TYLKO 2 klany z tego, że w jednym jest 3/4 serwera. Proponuję aby stawkę z 2000 monet przejść na 1000/1500 i zmniejszyć ilość ludzi w klanie, widzi mi się max 4/5 osób, byłoby wtedy dużo klanów i świetnie by się wtedy rywalizowało, aby zobaczyć swój klan na numerze jeden w zabójstwach. Sytuacja wygląda tak, że obecne klany mają 10k zabić, kolejny powstały zaczyna od zera i zanim go rozbuduje, to będzie patrzyć na niego do końca resetu z dołu, z tym przydałoby się coś zrobić, nie mówię, że koniecznie od 120 lvl, może być mniej, może więcej nie wiem. W każdym bądź razie ilość osób w jednym klanie moim zdaniem jest za duża, klan powinien być dopasowany do typu "mix" . Są tam klany, ale nie bierze w nich udział 15 osób, tylko 5, jest wtedy przyjemnie. Jeżeli też tak myślicie, możecie przed swoją propozycją zgodzić się lub też nie z moją.

 Jestem za ale tak o 150lv zeby mozna bylo robić klany i 2000monet mysle ze to jest w miare ja 5-6k monet zarobie w dzien  a co do liczby członków w klanie to jest troszkie za dużo ja mam w klanie 18 ludzi i mozna miec wiecej ale jest sporo monet zaby zrobic next lv klanu 6k monet na 7 lv to troszkie za dużo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś mi tutaj nie pasuje że ja nie mam gościa na hita z AWP uderzając go prosto w głowe... 3 razy trafiłem upadłego w tym 1 hs z AWP i nie padł. Śmiech na sali żeby coś takiego było na serwerze

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hefajstos

 

Dobrze tak jest? Byłbyś zadowolony gdyby na cod modzie 350 lvl nie zabił byś gościa 3 strzałami z AWP w tym 1 headshot? Czyli mam rozumieć, że jak chce kogoś zabić to mam mu 2 banie wcisnąć z AWP tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem zrobienie klanu mozna dac tak od 135lvl, a max ludzi w nim to tak około 10 by było git :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem zrobienie klanu mozna dac tak od 135lvl, a max ludzi w nim to tak około 10 by było git :D

10 ludzi? jak ja mam klan na 8 poziomie i mam 18ludzi i co mam ich wyjebac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem że zabcie dużych lvl jest cięzkie jak sie nie ma 1/1 z awp lub pompy... Wytzymałoż za dużo neutralizuje zadawane obrażenia ja go bije po 11 a normalnego goscia po 30-40 a w head go po 120 a upadlego to po 60 i graj tu jak ma 400 hp to sie go zabic nie da z broni szturmowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej,

Teraz tak, żeby ulepszyć tę grę i ją jakoś urozmaicić, wpadłem na pomysł dodania, przelewania sobie monet. Chodzi oto, że założenie klanu będzie drogie i chciałbym aby grupa osób grająca w tym klanie, się na niego złożyła.

 

Co o tym sądzicie?

 

 

Dodatkowo dalej nie mam żadnej informacji o rynku, więc widocznie nie jest on potrzebny.

 

 

 

Z jednej strony ten pomysł jest dobry chociaż ktoś będzie mógł wbić na kogoś innego konto tylko po to żeby przesłać sobie monety gdy dany gracz nie ma założonego hasła na konto. Lecz i tak było by lepiej jakby mogło by się składać na klan :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje żeby usunąć nie potrzebne klasy a w ich miejsce wstawić nowe , może akurat znajdą zainteresowanie

 

Do usunięcia :

 

-Skoczek

-Rusher

-Złodziej

-Defuser

 

Do dodania

 

-Prosta znana klasa Replikant (stawia 1-2 repliki , bronie : USP, mp5)

-Policjant (ma tarcze , bronie : USP + 5 dmg do niego i HE 1/5 lub 1/7)

 

I tyle nie ma co więcej dodawać.

 

Ewentualnie można dodać perk :

-Nieśmiertelność ( nie można cię zabić do około 3-5 sec , dość rzadki do wylosowania)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma takiej klasy którą NIKT nie gra , jedynie jest popyt większy na poszczególne klasy , ja o tym wiem że nieliczni grają tymi klasami ,ale są to osoby co wbiły na serwa wbiły tymi klasami w 10-15 min określony lvl i raz na jakiś czas sobie pograją , ale koniec końców pożytków z nich nie ma ale jak tam chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym dodał jeszcze jedną klasę premium
Nazwa: AntyTerrorysta[PREMIUM]
Bronie: M4A1, usp, 2x flashbang
Opis: M4A1[8dmg∫], jeden skok w powietrzu, 1/x szansa odrodzenia 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co? Ja mam im potem lvl zwracać? Zabierasz rzecz, którą grają i na której wbili lvl. Ja nie będę potem każdemu zwracał lvl.
Zasada jest prosta, mogę usunąć tylko klasy, którymi nikt nie gra, a tymi klasami grają, bo nawet tutaj w propozycjach jakieś osoby o tym mówiły, że grają nimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines