Skocz do zawartości
-_-

[Propozycja] Klas

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie też tak się zastanawiam i chyba zbyt mocny będzie :D Można nad nim popracować ale myślę, że klasa w ten deseń będzie nawet fajna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje stworzyć nową klase : 

Ktora posiadała by :

 

-najważniesjsze kondycja  ( Na start ok 50 )
-nastepnie hp

-Mp9 , Dwie beretty 

-Jako dodatkowa umiejetnosc 1/3 na zabicie z noza

- Maxymalna kondycja ok. 210

- Oraz granat Odłamkowy np. 1/5 na natychmiastowe zabicie.

- Nie słychać jego kroków

 

 Dziekuje za rozwazenie postu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do amadeusza, jak niby ta klasa ma sie odnosic do motywu cod? Moze zrobmy jeszcze klase Janusz albo Stasiek ...
Zabójca jestem w 100% pewny ze nie wejdzie, jego statystyki to czysty kosmos, a dodatkowe umiejetnosci to kpina. To ma byc mod z naprawde hard low expem, co sam zobaczysz po resecie. 

Co do propozycji revsta to klasa spoko, ale na serwerze jest chyba za duzo klas w ktore ładuje się kondycje, przydaloby sie wiecej propozycji z postaciami typowo pod tanka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do amadeusza, jak niby ta klasa ma sie odnosic do motywu cod? Moze zrobmy jeszcze klase Janusz albo Stasiek ...

Zabójca jestem w 100% pewny ze nie wejdzie, jego statystyki to czysty kosmos, a dodatkowe umiejetnosci to kpina. To ma byc mod z naprawde hard low expem, co sam zobaczysz po resecie. 

 

Co do propozycji revsta to klasa spoko, ale na serwerze jest chyba za duzo klas w ktore ładuje się kondycje, przydaloby sie wiecej propozycji z postaciami typowo pod tanka.

NOm trzeba jakas fajna klase dla mnie zrobic xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nazwa klasy:CiezkoZbrojny

Bronie:Xm1014,p2000

Statystyki:int 0, hp 10, wyt 50, kon -10

Opis:1/7 z pompy i nie mozna go zabic strzalem w glowe lub nie jak tam chcecie mozna mu jeszcze dodac He

albo Molotova i np. 1/10 z He

 

Nazwa klasy:Zwiadowca

Bronie:Scout,Tec-9

Statystyki:int 0, hp 20, wyt 0, kon 30

Opis:np. 1/3-5 lub wiecej z Scouta i zeby byl w miare szybki i np. Dmg z Teca zalezne od int

 

Nazwa klasy:Zombie

Bronie:tu nwm mp9/mp7 moze jakas pm albo galil lub famas i np. p250

Statystyki:int 0, hp p, wyt 20, kon 0

Opis:nasza na zrespienie sie po smierci 1/5-10

 

Nazwa klasy:Komornik

Bronie:M4A4/M4A1-s/Ak-47

Statystyki:int 0, hp 0, wyt 0, kon 0

Opis:po zabiciu przeciwnika kradnie mu 500-1000$

Edytowane przez Magnetar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Lodowiec (P)

Bronie: gail, p250

Statystyki: 0 int, 15 hp, 0 wyt, 20 opis: zamraza przeciwnika strzelając do niego np 1/12 ,mały dmg na sekunde + int po zamrozeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Fireman

Bronie: mp9?

Statystyki: int:20, HP:0, Wytrz:5: kon:10

Opis: Szansa na podpalenie 1/5,6. obrazenia od ognia (2+ 0.2int) na 5 sek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa : Ciezki Sniper 

Bronie : Scar, glock

Statystyki : int 5  zdr 10  wytrz 15  kond 5

Umiejetnosc : 1/6 z glocka 

 

 

Nazwa : Telegrafista

Bronie : ump, p250

Statystyki : int 10  zdr 15  wytrz 5  kond 15

Umiejetnosc : widzi wrogow na radarze

 

 

Nazwa : Tajniak

Bronie : mp7, usp

Statystyki : int 5  zdr 10  wytrz 10  kond 20

Umiejetnosc : ubranie wroga, niewidac go na radarze, usp+hs=smierc  ( chodzi mi o to ze celny strzal z usp w glowe to smierc natychmiastowia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmiejszyc statystyki (hp, wytrz ) szpiega z 30 do po 20. posiada on najwiecej hp oraz wytrz na poczatku oraz posiada "najlatwiejsza" bron P90 , ktora OP(50 ammo) i jest tankowaty. przez to jest klasa zbyt dobra.

Edytowane przez Najeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa: Ninja (P)

Bronie: kosa i deagle

Staty: hp 10 int 0 wytrz 0 konda 60

Umiejętności: 1/1 z kosy, szybki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa: Ninja (P)

Bronie: kosa i deagle

Staty: hp 10 int 0 wytrz 0 konda 60

Umiejętności: 1/1 z kosy, szybki

Nie ma sensu dodawac, poniewaz jest to komandos ktory ma 60 zamiast 20 kondycji i 1/1 zamiast 1/2. Bedzie to najlepsza klasa na serwie. Wykazujcie się większą kreatywnością

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa : Sanitariusz


Bronie : MP7 , usp


Statystyki : int 0  zdr 15  wytrz 5  kond 15


Umiejętności :  posiada defibrylator reanimujący kolegów bądź uniemożliwiający reanimowanie przeciwnika (Przycisk E)


 

 


Nazwa : Partyzant


Bronie : XM1014 , Five-Seven 


Statystyki : int 0  zdr 10  wytrz 5  kond 0


Umiejętności : Jest lekko niewidzialny, a gdy kuca z nożem, prawie niewidoczny (CTRL + NÓŻ)


 


Nazwa : Weteran


Bronie : usp


Statystyki : int 0  zdr 25  wytrz 10  kond 5


Umiejętności : Omija wytrzymałość przeciwnika (dmg jest niezależne od poziomu wytrzymałości przeciwnika).


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nazwa : Sanitariusz

Bronie : MP7 , usp

Statystyki : int 0  zdr 15  wytrz 5  kond 15

Umiejętności :  posiada defibrylator reanimujący kolegów bądź uniemożliwiający reanimowanie przeciwnika (Przycisk E)

 

 

Nazwa : Partyzant

Bronie : XM1014 , Five-Seven 

Statystyki : int 0  zdr 10  wytrz 5  kond 0

Umiejętności : Jest lekko niewidzialny, a gdy kuca z nożem, prawie niewidoczny (CTRL + NÓŻ)

 

Nazwa : Weteran

Bronie : usp

Statystyki : int 0  zdr 25  wytrz 10  kond 5

Umiejętności : Omija wytrzymałość przeciwnika (dmg jest niezależne od poziomu wytrzymałości przeciwnika).

 

O sanitariuszu byla juz mowa, ze moze w przyszlosci powstanie. Co do partyzanta to wiele razy bylo mowione ze nie da sie zrobic czegos takiego jak lekko widzialny, cos jest albo widzialne albo nie jest.

 

Pomysl klasy z true dmg jest calkiem spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Generał [P]


 


Bronie :M4a1,p250


Statystyki: zdrowie 20. kondycja 10. wytrzymałość 0.inteligencja 10


Opis:1/3 na respawn, za zabójstwo 25hp,


 


Daję tą propozycję mimo że klasa istnieje ale jest ona zbyt słaba no i niema premki z bronią M4a1.


Edytowane przez AMAD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze byla podobna klasa.

Nazwa: Kamikadze premium

Bronie: p90 usp

Umiejętności: wybucha po smierci zadajac 80dmg + int

Statystyki: int 10 hp 20 wyt 0 kond 20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa-S.W.A.T

Bronie- P250,AUG

Umiejętności- 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika,1/20 na oślepienia przeciwnika

Statystyki- Zdrowie 20, wytrzymałość 10, Kondycja 0, inteligencja 15

 

Nazwa- Lekki Snajper

Bronie- Usp,Scout

Umiejętności-1/2 natychmiastowe zabicie ze scouta (lub dmg+inta z niego) 

Statystyki-Zdrowie 0, wytrzymałość 15, kondycja 5, inteligencja 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Szeregowy


Bronie: SSG 08 , Usp-S


Statystyki: INT 5 HP 10 WYT -10 KON 0


Opis: 1/10 ze Scouta, +15 dmg z Usp


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa-GROM

Bronie- m4a1s , usp

Umiejętności- przeładowuje 50% szybciej, gdy zabije wroga odzyskuje 10hp

Statystyki- Zdrowie 10, wytrzymałość 10, Kondycja 10, inteligencja 15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do lekkiego snajpera to ten dmg + int z małym % byłby wyśmienity, kondycję mu dac do Max 100 (przy rozdawaniu) i cezetke, hp na poczatku -15. Przy rozpoczęciu grania ta klasa będzie ewidentnie wymagany czysty skill, lecz po rozwinięciu statystyk będzie znakomita klasą. Niema jeszcze klasy z scoutem więc to dobry pomysł [emoji7]

Edytowane przez Diler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Rangers [P]
Bronie: Nova , deagle
Statystyki: zdrowie 0, wytrzymałość 0, kondycja 40, inteligencja 20

Opis: +5dmg (Nova,Deagle), 1/1 z noża PPM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Rangers [P]

Bronie: Nova , deagle

Statystyki: zdrowie 0, wytrzymałość 0, kondycja 40, inteligencja 20

Opis: +5dmg (Nova,Deagle), 1/1 z noża PPM

Bez sensu jak dla mnie. Zwykle połączenie komandosa i rushera, tyle ze zamiast 1/2 to 1/1 z kosy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa: Lekki Snajper (lub inna)
Bronie: Scout, P250
Umiejętności: Zadawane obrażenia ze Scout'a zwiększone +int (nie wiem jaka ilość według uznania) i może 1/4 z kosy.
Statystyki: int -5 hp 10 wyt 0 kond 20

(bardzo brakuje klasy ze Scout'em)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: FBI

Bronie: m4a1s p2000

Umiejętności: 1/5 Na cios krytyczny

Statystyki: int 0 hp 10 wytrz 10 kond 0

 

I jeszcze pytanie: jaki jest przelicznik dmg od inta na Pulkowniku ?

Edytowane przez MichaL :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poniewaz brakuje tutaj klasy z XMka mam propozycje
Taktyk
int 10
hp 10
wyt 0
kondycja -10
bronie Xm i P250
opis umiejetnosc cichego biegania( jesli jest taka mozliwosc) lub cos innego w razie czego cos sie wymysli

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym zrobił Tropiciela z MP7 

int 5

hp 0

wyt 10 

kondyncja 20

Opis : Jeśli zobaczy przeciwnika albo go zrani ma go cały czas na radarze o ile to możliwe

Edytowane przez szynalucky97

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin