Jump to content
-_-

[Propozycja] Klas

Recommended Posts

Nazwa klasy: Predator


Bronie: Famas, P250


Statystyki: int:0 hp:15 wyt:10 knd:15


Opis: Na 4 sekundy może stać się niewidzialny.


Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nazwa klasy: no scopowiec

Bronie: ssg08, glock-18

Statystyki: int0, 5hp, 0wyt, 20kon

Opis: posiada 1/1 z noscopa 

 

 

Była podobna klasa już wcześniej i fajnie się nia gralo na +

 

 

Nazwa klasy: Predator

Bronie: Famas, P250

Statystyki: int:0 hp:15 wyt:10 knd:15

Opis: Na 4 sekundy może stać się niewidzialny.

 

 

O nieee, bo będzie jeszcze lepsza jazda niż ze szturmowcem a on miał tylko 2 sek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nazwa klasy: no scopowiec

Bronie: ssg08, glock-18

Statystyki: int0, 5hp, 0wyt, 20kon

Opis: posiada 1/1 z noscopa 

 

Był, jednak jest Obserwator wprowadzanie kolejnej klasy, która ma podobne Umiejętności jest zbędne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Była podobna klasa już wcześniej i fajnie się nia gralo na +

 

 

 

O nieee, bo będzie jeszcze lepsza jazda niż ze szturmowcem a on miał tylko 2 sek...

No szturmowiec miał po zadanych obrażeniach, a tu przy włączeniu umiejętności klasy. Długość można dać taką jak przy perku niewidzialność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obserwator miał w pewnym momencie 1/1 z no scopa i mogę powiedzieć tylko tyle, że nie dało się wtedy grać. Co do klasy z niewidzialnością - perk i tak jest całkiem silny, a wbudowanie go na klasę w zasadzie gwarantuje wygraną każdą walkę 1/1. Wystarczy spojrzeć na szturmowca przed nerfem, a on nie mógł aktywować tego kiedy chciał. Lucky Luke - całkiem spoko, mogłaby na starcie znaleźć chętnych do grania nim, ale na dłuższą metę wydaje mi się, ze odeszłaby w zapomnienie.

 

Nazwa: Steryd

Bronie: Galil AR, P250

Int: 0 Hp: 10 Arm: 20 Ms: 10

Opis: Dostaje 1 strzykawkę (ta sama co kapitan), która leczy go o 50Hp i daje +50% obrażeń na 10s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Był, jednak jest Obserwator wprowadzanie kolejnej klasy, która ma podobne Umiejętności jest zbędne.

Moim zdaniem można zamienić klasę "obserwator" na "no scopowiec" co zwiększy grywalność tą klasą. Można też zrobić, żeby w jednym sezonie był obserwator a w kolejnym no scopowiec i tak na zmianę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obserwator miał w pewnym momencie 1/1 z no scopa i mogę powiedzieć tylko tyle, że nie dało się wtedy grać. Co do klasy z niewidzialnością - perk i tak jest całkiem silny, a wbudowanie go na klasę w zasadzie gwarantuje wygraną każdą walkę 1/1. Wystarczy spojrzeć na szturmowca przed nerfem, a on nie mógł aktywować tego kiedy chciał. Lucky Luke - całkiem spoko, mogłaby na starcie znaleźć chętnych do grania nim, ale na dłuższą metę wydaje mi się, ze odeszłaby w zapomnienie.

 

Nazwa: Steryd

Bronie: Galil AR, P250

Int: 0 Hp: 10 Arm: 20 Ms: 10

 

Opis: Dostaje 1 strzykawkę (ta sama co kapitan), która leczy go o 50Hp i daje +50% obrażeń na 10s

O to jest super, Steryd jest git ja jestem za! 

 

Moim zdaniem można zamienić klasę "obserwator" na "no scopowiec" co zwiększy grywalność tą klasą. Można też zrobić, żeby w jednym sezonie był obserwator a w kolejnym no scopowiec i tak na zmianę 

Ludzie przestali grac obserwatorami. bo zostala ona zbalanosawa jak powinna: int pasuje i niema super dmg jaki mial, gdzie na full wytrzymce w cialo walil 262. Z reszta widzialem pare osob co dalej nia graja. 

 

Jak dla mnie i z reszta dla wiekszosci serwera mozna by komandosa przywrocic do 1/2 Moze komandosi tak nie rashuja juz, ale kampia sie po kontach i czekaja do ostatnich sekund zeby zabic i rozbroic pake bo klasa im na to pozwala. A skoro COD to czysta 'nawalanka' a ludzie i tak czekaja w taki sposob, to niech dostana te 1/2 z noza i sie wysila o te kille. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje w szpiegu zmienic pistolet z P250 na Five Sevena ponieważ bardziej praktyczną bronia byłby five seven z 20 nabojami w magazynku a nie 13-stoma zeby zabic kogos to przecietny gracz musi sie nastrzelac w takiego pułkownika który leci w hp i wytrzymke przy tym ze 3 razy robic reload bo ja bije po 10 w ciało a jak na razie gram jako jedyny szpiegiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje w szpiegu zmienic pistolet z P250 na Five Sevena ponieważ bardziej praktyczną bronia byłby five seven z 20 nabojami w magazynku a nie 13-stoma zeby zabic kogos to przecietny gracz musi sie nastrzelac w takiego pułkownika który leci w hp i wytrzymke przy tym ze 3 razy robic reload bo ja bije po 10 w ciało a jak na razie gram jako jedyny szpiegiem. 

 

Szpieg jest i tak dość silna klasa, nawet bardzo silna co lvl ma zwiększony dmg co daje przewagę :) Mamy [are osob na serwie co klikali tym naprawdę dobrze i mieli ogromny dmg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Elektryk


Bronie: mp9, p250, zeus


Statystyki: int:10 hp: 5 wyt:0 kon: 15


Opis: Ma 1/1 z zeusa (mógłby mieć więcej niż jeden zeus)


Edited by PszemeG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do zmiany w defuserze, o której wspominałem w Propozycjach

Nazwa: Defuser

Bronie: Famas, P2000
Int: 10 Hp: 10 Arm: 0 Ms: 10

Opis: Rozbraja miny, na które stanie. Rozbraja i podkłada pakę w 3s. +10 obrażeń na kucaka. Dostaje smoka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nazwa klasy: Elektryk

Bronie: mp9, p250, zeus

Statystyki: int:10 hp: 5 wyt:0 kon: 15

Opis: Ma 1/1 z zeusa (mógłby mieć więcej niż jeden zeus)

 

Klasa fajna, ale mysle ze przykladowo 2-3 tazery by wystarczaly bo bylo by to samo co ma looter kiedy ma zwinne palce, czyli bieg i ciagly tazer. 

 

Co do zmiany w defuserze, o której wspominałem w Propozycjach

Nazwa: Defuser

Bronie: Famas, P2000

Int: 10 Hp: 10 Arm: 0 Ms: 10

Opis: Rozbraja miny, na które stanie. Rozbraja i podkłada pakę w 3s. +10 obrażeń na kucaka. Dostaje smoka.

Jak dla mnie mozna by mu tylko dodac te podkladanie i brojenie paki szybsze bo to i tak bedzie fajny buff na ta klase ktora juz praktycznie nikt nie gra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje wbudować bogowi deagla eliminator rozrzutu i zrobic go za monety :)

Proponuję dać Hassassynowi 100% niewidzialność cały czas, jak już rzucamy broken pomysłami

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nazwa klasy: Elektryk

Bronie: mp9, p250, zeus

Statystyki: int:10 hp: 5 wyt:0 kon: 15

Opis: Ma 1/1 z zeusa (mógłby mieć więcej niż jeden zeus)

 

Całkiem spoko pomysł, jak na razie żadna z klas nie posiada Ani zeusa/mp9.

 

Co do zmiany w defuserze, o której wspominałem w Propozycjach

Nazwa: Defuser

Bronie: Famas, P2000

Int: 10 Hp: 10 Arm: 0 Ms: 10

Opis: Rozbraja miny, na które stanie. Rozbraja i podkłada pakę w 3s. +10 obrażeń na kucaka. Dostaje smoka.

Zabrałbym te +10 obrażeń, a w zamian dałbym Insta defuse/plant paki oraz rozbrajanie min, ewentualnie dodać coś na zasadzie tyle ile min rozbroi tyle sam może postawić.

 

Proponuje wbudować bogowi deagla eliminator rozrzutu i zrobic go za monety :)

Bądźmy poważni.

Edited by Shinatobe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zmianie dla Negeva, Obrońcą można grać jedynie po broniącej się stronie. Jest on raczej nastawiony na osłonę pojedynczego przejścia stojąc w miejscu, przez co jest łatwy do zaflashowania. Dodatkowo startowy spray jest całkowicie losowy, a zanim się ureguluje, to przeciętny+ gracz cię zabije, dlatego proponuję buff :

-zwiększyć kondycję bazową z -30 na -15 (szybkość poruszania się z negevem jest chyba jeszcze niższa niż była)

-dodać +30 (może nawet +50)Hp na start

Ewentualnie (jeśli się da) zmienić jego spray, żeby zaczynał już z uregulowanej celności.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 27.03.2017 o 20:18, Khaltaz napisał:

Po zmianie dla Negeva, Obrońcą można grać jedynie po broniącej się stronie. Jest on raczej nastawiony na osłonę pojedynczego przejścia stojąc w miejscu, przez co jest łatwy do zaflashowania. Dodatkowo startowy spray jest całkowicie losowy, a zanim się ureguluje, to przeciętny+ gracz cię zabije, dlatego proponuję buff :

-zwiększyć kondycję bazową z -30 na -15 (szybkość poruszania się z negevem jest chyba jeszcze niższa niż była)

-dodać +30 (może nawet +50)Hp na start

Ewentualnie (jeśli się da) zmienić jego spray, żeby zaczynał już z uregulowanej celności.

Zostanie to poprawione w piątek wieczorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bandyta bronie ak47 gloc Int 0 hp 15 wytryzmka 10 konda 10 Po dostaniu dmg staje sie lekko widoczny i szybki na 4s
  Cheater inta 10 zdrowia 10 wytrz 0 kondy 40 Jest szybki + pod uzyciem klasy ma wh na 10 sekund (co runde) nova/p250 (moze byc zamiast rushera nawet bo tym nikt nie gra)
 Ghost 5 inta 10 zdr 20 wytrz 20 kondy ma 4 sekundy nieśmierelności pod uzyciem klasy dmg z mac10 wiekszy o 10% mac10 p250
Neo m4a4 10 inta zdr 10 wytrrz 20 kondy 15 1/6 na zatrzesienie ekranem wroga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Cichacz/Cichy (Jak tam chcecie)

Broń:M4A1-s,USP-s

Statystyki: INT:0 HP:10 WYT:10 KON: 5/10/15

Opis: Ma cichobiegi, szybciej biega na nożu (i tutaj ze albo nadal ma cicho biegi albo jest szybki jak sonic ale glosny)

 

Nazwa klasy:Teleporter

Broń: mp7,fiveseven/tec9

Statystyki : INT;0 HP;10 Wyt:0 Kon:10

Opis : Teleportuje sie (bind (x) use_class lub E) czas do nastepnego teleportu 5sec , ladunki (3) przy max int co 4sec i ma (5) ladunkow

 

Nazwa klasy:Pestkowiec

Broń:usp-s, 2x FLASH

Statystyki:INT:0 HP:10 WYT:5 Kon:10

Opis : Ma 1/1 na instakill w glowę  (Opcionalne: 15hp po zabójstwie )

 

Nazwa klasy : Soap

Broń: m4a1-s, deagle

Statystyki: INT:0 HP:10 WYT:0 KON:0/5/10

Opis : Odporny na obrazenia w glowie lub zmniejszone o ileś % .

Edited by kuhta - スナイパ

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, kuhta - スナイパ napisał:

Nazwa klasy: Cichacz/Cichy (Jak tam chcecie)

Broń:M4A1-s,USP-s

Statystyki: INT:0 HP:10 WYT:10 KON: 5/10/15

Opis: Ma cichobiegi, szybciej biega na nożu (i tutaj ze albo nadal ma cicho biegi albo jest szybki jak sonic ale glosny)

 

Nazwa klasy:Teleporter

Broń: mp7,fiveseven/tec9

Statystyki : INT;0 HP;10 Wyt:0 Kon:10

Opis : Teleportuje sie (bind (x) use_class lub E) czas do nastepnego teleportu 5sec , ladunki (3) przy max int co 4sec i ma (5) ladunkow

 

Nazwa klasy:Pestkowiec

Broń:usp-s, 2x FLASH

Statystyki:INT:0 HP:10 WYT:5 Kon:10

Opis : Ma 1/1 na instakill w glowę  (Opcionalne: 15hp po zabójstwie )

 

Nazwa klasy : Soap

Broń: m4a1-s, deagle

Statystyki: INT:0 HP:10 WYT:0 KON:0/5/10

Opis : Odporny na obrazenia w glowie lub zmniejszone o ileś % .

Odnośnie "Cichego" jestem na tak można by go zamienić, za ninje coś by się pokombinowało odnośnie tego speed'a na nożu.

Teleporter był i wiem, że się coś waliło przy nim lepszą opcją byłoby danie mu 1/x na teleportacje do enemy spawn'a.

Pestkowiec odpada.

Soap odpada z jednej strony dobry pomysł, ale z drugiej na wysokim lvl byłby nie do ubicia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do soapa to dmg w głowę mógłby być zmniejszony o (lvl/3)%.

 

Proponuję zrobić rework Huntera.

Nie widziałem żadnej osoby, która grałaby nim normalnie tzn. dłużej niż pół mapy.

Proponuję zamienić jego skill na: Gdy użyje mocy klasy na przeciwniku oznacza go (efekt z TA) i ma do niego zwiększony dmg/losuje czuły punkt który jest oznaczony na czerwono i strzelając w niego dmg zwieksza się dwukrotnie/w pobliżu oznaczonego przeciwnika nie słychać jego kroków.

 

Nie ma klasy z mp9 to proponuję:

Nazwa klasy: Mroźny sprinter

Broń: mp9, p250

Statystyki:INT:0 HP:10 WYT:-10 Kon:30 (nie znam się zbytnio na statach)

Opis : Po użyciu umiejętności klasy jego prędkość zwiększa się dwukrotnie,  jest niewrażliwy na obrażenia i nie może ich zadawać(nie tyczy sie skilla klasy). Gdy wbiegnie w przeciwnika zamraża go na 2 sek i zadaje mu 40+(kond*0.02). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Szczęściarz

Broń: SCAR-20, Desert Eagle

Statystyki:INT:5 HP:5 WYT:-15 Kon:0

Opis : Nie ma żadnej klasy z tą bronią, a jedynym sposobem na jej zdobycie jest perk zestaw silvera, dlatego też proponuję zrobienie tej klasy. Miałaby ona dmg jak obserwator-int=wiecej obrazen (bez przesady oczywiscie). 1/7 instakill z deagla oraz mogłaby podnosić cudze pistolety (również z szansą 1/7 na instakill).

 

 

Poprawa wsparcia ogniowego

Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe

Broń: pistolet bez zmian, broń głowna - do zmiany

Statystyki: również te same

Opis : wsparcie mogłoby dostać inną broń niż bizon, a także proponuję dodanie 3 rakiety lub zmniejszenie czasu oczekiwania na wystrzelenie kolejnej- np do 3 sekund

Edited by Papiez Atleta
zapomniałem o poprawce wsparcia

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Papiez Atleta napisał:

Nazwa klasy: Szczęściarz

Broń: SCAR-20, Desert Eagle

Statystyki:INT:5 HP:5 WYT:-15 Kon:0

Opis : Nie ma żadnej klasy z tą bronią, a jedynym sposobem na jej zdobycie jest perk zestaw silvera, dlatego też proponuję zrobienie tej klasy. Miałaby ona dmg jak obserwator-int=wiecej obrazen (bez przesady oczywiscie). 1/7 instakill z deagla oraz mogłaby podnosić cudze pistolety (również z szansą 1/7 na instakill).

 

 

Poprawa wsparcia ogniowego

Nazwa klasy: Wsparcie ogniowe

Broń: pistolet bez zmian, broń głowna - do zmiany

Statystyki: również te same

Opis : wsparcie mogłoby dostać inną broń niż bizon, a także proponuję dodanie 3 rakiety lub zmniejszenie czasu oczekiwania na wystrzelenie kolejnej- np do 3 sekund

Jak dla mnie to zły pomysł już kiedyś się na ten temat udzielali inni admini więc ja także sie wypowiem,ta klasa była by zby op nawet na klasy Premium bo każdy pierwszy silverek który wszedł by na Server zaczął by grać ta klasa i w pewnym momencie było by to nie do opanowanie gdy na serwerze by pojawiło się nawet 3 graczy z tą klasa za szybko by zabijali a na wysokim poziomie to już by byli wgl nie do zatrzymania sam elitarny miałby z nim problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Pan Cieni

Bronie: M4A1-S USP-S

Statystyki: HP:0, WYT:-15, KND:25, INT:0

Opis: Nie slychac jego krokow oraz jest mniej widoczny. 

95c6367af67e43606f47c3fe4bad8577.jpg

Edited by sSsMroKU

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines