Jump to content
-_-

PROPOZYCJE

Recommended Posts

 

Proponuję zmiany expa od resetu:

* zmniejszony exp za zabicia/asysty/wygraną rundę itp.

* uregulowany exp w sklepie (+zmiana nazwy "Losowy exp") tzn.: 16 000$ - 1 500 exp; 10 000$ - 750 exp; 6 000$ - 300 exp (pozwoli to na dokupienie expa pod koniec mapy, gdy nie mamy 16k$, oraz zmniejszy otrzymywany exp) [wartości przykładowe, mogą ulec zmianie]

* była propozycja wprowadzenia dodatkowej waluty (monet), która przypisana byłaby do osoby i przechodziła z mapy na mapę. Za jej pomocą kupowało by się expa, oraz mogłaby służyć w innych opcjach (np. utworzenie klanu - 20 monet; ulepszenie klanu - x monet (wtedy przekazywało by się monety do lidera klanu, nie punkty) itp.) [do przedyskutowania]

 

Zmiana terrorysty (przykład):

 

[Terrorysta] Int: -20 Hp: 20 Arm: 0 Ms: 10 | Opis: Na 100 lvl dostaje +3dmg

Broń: Mac 10, Dual Berettas

 

Podobno nowa klasa [Hunter] po otrzymaniu granatu TA dostaje zestaw granatów (z Vipa), co nadpisuje granat TA. Należy zmienić go tak jak Obrońcę (granaty z Vipa nie są otrzymywane na tej klasie). Można ewentualnie dodać mu smoka do granatu TA, jako bazowa broń dla klasy.

 

 

Zaczne od konca

 

◆Co do huntera to owszem, ta grenade sie buguje, nie da sie napisać klasy w taki sposob zeby vip mial na niej ta grande i granaty z vipa?

◆Terrorysta jest dosyc zbalansowany na wyzszych lvlach, mysle ze moze zostac to co jest, jedynie w okolicach 70-80tych lvli kosi mocno dosyć.

◆Monety są imo bardzo dobrym pomyslem. Tak jak na zombie modach są ammo packi a na diablo monety. Mozna dac szanse powiedzmy 5% na monete za killa a 10% za wygrana rundę.

◆Exp takze na tak. Zmniekszyloby to predkosc wbijania poziomow. Myślę ze gracze ktorzy graja zaraz po resecie mieliby trudniejsza drogę zeby wbic szybko wysoki poziom, czyli gracze którzy zaczna gre dzien-dwa po resecie mieliby latwiejszy start - nie walczyliby przeciwko 70-80tym lvlom a 40-50tym, co sporo zmienia. A doswiadczenie w sklepie mozna by zostawic te maksymalne 2.5-3k za 16k $ a dodac powiedzmy 1-1.5k za 10k$

 

Dodatkowo proponowalbym zmiane godziny resetu na okolice 15tej wtedy wiecej graczy mialoby szanse na szybkie wbicie high leveli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do zmiany expa w sklepie, większość zdobywane expa pochodzi właśnie ze sklepu, dlatego zmniejszenie dostawanego tam expa jest wg mnie istotne, dodatkowo nie ma tego elemntu losowości, gdzie jedna osoba dostaje 400 expa za 16k, a druga 3,3k expa.

 

Dodatkowo usunięcie bonusu expa za nocne granie (wiele osób wukorzystuje to dzień/dwa po resecie, żeby nabić w tym czasie wysokie lvl'e, a nie wpływa to na ilość osób grającyh wieczorami w późniejszych terminach).

Edited by Khaltaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do zmiany expa w sklepie, większość zdobywane expa pochodzi właśnie ze sklepu, dlatego zmniejszenie dostawanego tam expa jest wg mnie istotne, dodatkowo nie ma tego elemntu losowości, gdzie jedna osoba dostaje 400 expa za 16k, a druga 3,3k expa.

 

Dodatkowo usunięcie bonusu expa za nocne granie (wiele osób wukorzystuje to dzień/dwa po resecie, żeby nabić w tym czasie wysokie lvl'e, a nie wpływa to na ilość osób grającyh wieczorami w późniejszych terminach).

Racja za te 16k można zrobic widelki 2-3k i dodac tańszy exp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatkowo pułapka huntera miała również zatrzymywać w miejscu, póki co działa jedynie wh efekt, sprawdzę jeszcze obrażenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już od jakiegoś czasu jest przygotowana zmiana expa i jeśli nic się nie zmieni zostanie wprowadzona już sierpniu.

To co tutaj napisaliście, my już poruszyliśmy z miesiąc wcześniej, ale odniosę się do tych wypowiedzi.

 

Exp w sklepie ulegnie zmianie. Kwota zostanie ta sama natomiast ilość doświadczenia ze sklepu będzie zależna od poziomu jaki posiadamy.  (przykład mając lvl 1-50 wartość expa zakupionego przez sklep będzie wynosiła od 500-1000 oczywiście to tylko przykład jeszcze nad tym myślimy)

 

Doświadczenie potrzebne do wbicia poziomu zostanie dwukrotnie zwiększone (czytaj - jeśli potrzebowałeś teraz do wbicia z 1 poziomu na 2 2000expa będzie teraz 4000) lub obniżymy właśnie zdobywanie doświadczenia o połowę. Jak dobrze wiecie jest to COD 251 a u nas na serwerze po 2-3 ludzie mają ponad 100lvl gdzie nowi gracze nawet po resecie nie dają sobie rady i po prostu rezygnują z serwera. Nie na tym to polega, liczy się dobra zabawa.

 

EXP nocny 2x zostanie wyłączony, gdyż wielu graczy wykorzystuję to tuż po resecie i wbijają za szybko level'e przez co serwer po kilku dniach pustoszeje.

 

Terrorysta zostanie zmieniony +2DMG na starcie, +3DMG po osiągnięciu 100lvl.

 

Co do granatu TA na Hunterze, tak wiem o tym bugu od razu po tym jak wyszła klasa, aczkolwiek nie było Karola przez kilka dni i zostanie to naprawione jak najszybciej.

 

Co do RTV nie wiem jak jest w przypadku COD'a ale jeśli będzie to wykonalne, rozpatrzę ową propozycję.

 

Mapy stare oraz nowe także zostaną przypisane bądź też usunięte.

 

 

Dodatkowo proponowalbym zmiane godziny resetu na okolice 15tej wtedy wiecej graczy mialoby szanse na szybkie wbicie high leveli.

 

 

Teraz to nie będzie miało aż takiego dużego znaczenia po zmianach w zdobywanym doświadczeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można dodać mapkę de_rats_1337 jest to fajna mapa + dużo ludzi z serwera mówi że ją lubi i chętnie by na niej pograła więc nwm dlaczego administracja mówi ze przez te mape tracimy graczy. A z drugiej strony jak jest więcej osób której ta mapa nie odpowiada to zawsze mogą wpisać rtv.

 


Taki fajny pomysł mam. Na serwerze aktualnie gra sporo ludzi więc może przywrócimy konkurs na top 3 rankingu. Można też w nim dodać jakieś lepsze nagrody niż sam vip. np. jeśli ktoś dostaje vipa na miesiąc to do tego 5000 pkt tych co pod !nagroda można wymienić na vipa/premium, drugie miejsce tak jak jest vipa na 2 tygodnie i 3000 pkt a trzecie vipa na tydzień i 1500pkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Można dodać mapkę de_rats_1337 jest to fajna mapa + dużo ludzi z serwera mówi że ją lubi i chętnie by na niej pograła więc nwm dlaczego administracja mówi ze przez te mape tracimy graczy. A z drugiej strony jak jest więcej osób której ta mapa nie odpowiada to zawsze mogą wpisać rtv.


Mapa była... I nie powiedziałbym, że była miło wspominana ;) jedyne co to snajperzy i elitarni którzy nie wychodzili z respa, właśnie dlatego mówimy że tracimy graczy :)

 

 

Taki fajny pomysł mam. Na serwerze aktualnie gra sporo ludzi więc może przywrócimy konkurs na top 3 rankingu. Można też w nim dodać jakieś lepsze nagrody niż sam vip. np. jeśli ktoś dostaje vipa na miesiąc to do tego 5000 pkt tych co pod !nagroda można wymienić na vipa/premium, drugie miejsce tak jak jest vipa na 2 tygodnie i 3000 pkt a trzecie vipa na tydzień i 1500pkt.


Przypominam Ci, że serwer za darmo nie stoi ;) Punkty są za granie z tego co pamiętam, im więcej osób tym więcej pkt leci. Przemyśl następnym razem posta, którego chcesz napisać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

"Przemyśl następnym razem posta, którego chcesz napisać."

Przemyśl następnym razem odpowiedź bo to jest propozycja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propozycja na zmianę pasywki klasy Szturmowca z 50/50+(na strzał) DMG plus aby zniknąć na od 50 ale aby mogły hity wchodzić po 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zmianie loot'u expa Komandos jest trochę useless, moja propozycja aby zmienić mu 1/2 na 1/1 lub skilla w postaci boostu do movement speeda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodanie dźwięku za lvl'upa oraz na wejście administratora? Ciekawym było by też dodanie jakieś luźnej muzyczki na WarmUp'a

Edited by Shinatobe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam propozycje do klasy E.Snajper, jak wiadomo E.Snajper jest lepszy od zwyklego, ale nie wszyscy potrafia strzelac z de: a to praktycznie jedyny sposob na zabicie kogos na blisko, mysle ze fajna sprawa bylo by danie mu jakiejs innej broni. Nie musi byc to TEC czy Five-Seven bardziej chodzi mi tu o glock'a czy Usp'a no i jakis maly dmg. :) gram juz ta klasa drugi sezon i mysle ze mozna bny zobaczyc jak by takie cos dzialalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam propozycje do klasy E.Snajper, jak wiadomo E.Snajper jest lepszy od zwyklego, ale nie wszyscy potrafia strzelac z de: a to praktycznie jedyny sposob na zabicie kogos na blisko, mysle ze fajna sprawa bylo by danie mu jakiejs innej broni. Nie musi byc to TEC czy Five-Seven bardziej chodzi mi tu o glock'a czy Usp'a no i jakis maly dmg. :) gram juz ta klasa drugi sezon i mysle ze mozna bny zobaczyc jak by takie cos dzialalo.

 

Nie ma najmniejszej potrzeby zmieniania tej klasy. Klasa jest odpowiednio zbalansowana odnośnie statystyk jak i broni które posiada. Podając argument dla którego klasa miała by zostać zmieniona "nie wszyscy potrafią strzelać z de" jest według mnie dziwny. Skoro nie gra Ci się przyjemnie klasą z Deagle'm masz do wyboru jeszcze X innych klas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma najmniejszej potrzeby zmieniania tej klasy. Klasa jest odpowiednio zbalansowana odnośnie statystyk jak i broni które posiada. Podając argument dla którego klasa miała by zostać zmieniona "nie wszyscy potrafią strzelać z de" jest według mnie dziwny. Skoro nie gra Ci się przyjemnie klasą z Deagle'm masz do wyboru jeszcze X innych klas.

 

Akurat ta klasa gra mi sie najlepiej a to byla tylko propozycja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opis klas znika po 5s. Albo zwiększyłbym czas wyświetlania, albo zostawił  na dłuższy czas, żeby nie trzeba było sprawdzać po kilka razy.
Cooldown na Szturmowcy na niewidzialność zaczyna się naliczać w momencie zadania obrażeń, a nie po zakończeniu niewidzialności, co powoduje, że pomiędzy znikaniem jest tylko około ~1s.
Podobno wytrzymałość nie działa, ale nie mam tego potwierdzonego.
Zmniejszyłbym ilość możliwości na respienie się za pomocą monet do 1-ego na rundę.

Przy głosowaniu na następną mapę, pominąłbym możliwość głosowania na 2 poprzedzające mapy.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opis klas znika po 5s. Albo zwiększyłbym czas wyświetlania, albo zostawił  na dłuższy czas, żeby nie trzeba było sprawdzać po kilka razy.

Cooldown na Szturmowcy na niewidzialność zaczyna się naliczać w momencie zadania obrażeń, a nie po zakończeniu niewidzialności, co powoduje, że pomiędzy znikaniem jest tylko około ~1s.

Podobno wytrzymałość nie działa, ale nie mam tego potwierdzonego.

Zmniejszyłbym ilość możliwości na respienie się za pomocą monet do 1-ego na rundę.

Przy głosowaniu na następną mapę, pominąłbym możliwość głosowania na 2 poprzedzające mapy.

 Super pomysl z opisem klas. Co do Szturmowca to ogolnie klasa jest cholernie OP: sam potrafi samym 5seven zrobic piec killi kiedy jest niewidzialny.

Z tego co wiem wytrzymka miala byc w nocy naprawiona + sam mialem maxa wytrzymki i od paru dni (3-4) mniej obrywalem owiele.

Z respieniem jak najbardziej na plus :) Sa gracze co potrafia sie zrespic 5 razy na runde, albo po prstu kiedy przeciwnik przechodzi przez respa to ten wbija mu na plecy i kosa.

Z mapami tez sie zgodze, dobry pomysl. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamienił bym misję w osiągnięciach z "Wbij 100lvl" na 50lvl (Aktualna wersja była zrobiona dla starszych wersji zdobywania expa).

Parę klas ucierpiało na wolniejszym zdobywaniu expa, dlatego wprowadziłbym parę poprawek.

 

Krwiopijca - dodałbym, że leczy się za +25hp za każde zabicie dodatkowo do wbudowanej zdolności (Leczy, więc nie może mieć z tego więcej hp niż na początku)

 

Snajper - zmniejszyłbym wymagany lvl, żeby mieć 1/1, na 75

 

Terrorysta - zmniejszyłbym wymagany lvl na dodatkowy dmg na 75 (albo nawet 50)

 

Szpieg - zwiększyłbym dodatkowy dmg z 7 + 0.075*lvl na 8 + 0.1*lvl [z 14,5 dmg na 18 dmg (100lvl)]

 

Medyk - dodatkowe wskrzeszenie na 100-nym poziomie inta, a nie max

 

Looter - dodatkowe 2000$ po każdej rundzie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamienił bym misję w osiągnięciach z "Wbij 100lvl" na 50lvl (Aktualna wersja była zrobiona dla starszych wersji zdobywania expa).

Parę klas ucierpiało na wolniejszym zdobywaniu expa, dlatego wprowadziłbym parę poprawek.

 

Krwiopijca - dodałbym, że leczy się za +25hp za każde zabicie dodatkowo do wbudowanej zdolności (Leczy, więc nie może mieć z tego więcej hp niż na początku)

 

Snajper - zmniejszyłbym wymagany lvl, żeby mieć 1/1, na 75

 

Terrorysta - zmniejszyłbym wymagany lvl na dodatkowy dmg na 75 (albo nawet 50)

 

Szpieg - zwiększyłbym dodatkowy dmg z 7 + 0.075*lvl na 8 + 0.1*lvl [z 14,5 dmg na 18 dmg (100lvl)]

 

Medyk - dodatkowe wskrzeszenie na 100-nym poziomie inta, a nie max

 

Looter - dodatkowe 2000$ po każdej rundzie

Ja jestem za :) Co do szpiega to nic bym w nim nie zmienial... ale w sumie sam czuje ze nerf na exp ze sklepu i monet jest odczuwalny, mozna farmic monety a czasem wywalisz np 700 na jeden lvl. Ale nad tym szpiegiem bym sie i tak zastanowil, recoil z pistoletow jakie ma jest maly, mozna by mu dodac jakas szanse na insta w glowe. Ale niewiem czy by to nie byl za duzy boost dla tej klasy. Musialby to byc na serio jakis duzy 1 na iles, moze cos w stylu hassasyna ew dodac mu jakies ciche chodzenie tak jak kiedys proponowalem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba usunąć możliwość tak częstego respienia, zwłaszcza w sytuacjach 1v1, 1v2, gdzie nagle respią się 3 osoby na plecach, mając info gdzie jesteś. Albo ustalić max ilość respu na mapę (np. 3), albo ograniczyć możliwość respu raz na rundę i tylko, gdy enemy team ma 4+ graczy w drużynie. Zwiększyłbym też koszt do 50 monet.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra Khaltaz napisal, ja tez napisze i nwm czy ktos jeszcze napisze. Ale te respienie to masakra... ugrywasz sam na caly team a tu nagle gdy masz juz tego ostatneigo do zabicia... masz malo hp, to 5 osob ci sie respi i cie zabijaja. PROSZE O OGRANICZENIE ALBVO USUNIECIE TEGO! To niema sensu do cholery, ludzie sie respia potem ludzie sie wyzywaja bo ci im sie respia za plecami i zabijaja. Nikt juz nei igrywa 1vs1 bo ktos sie respi i jest np 1vs4. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa Szpieg potrzebuje jakiejs zmiany to co zaproponował Kaltaz jest rozsadne moze wiecej ludzi zacznie grac tymi fajniejszymi niedocenionymi klasami:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybaczcie, że tak długo, ale niestety nie mam na tyle czasu by siedzieć 24h na forum, dlatego też jest ta rekrutacja na zastępce. Wolałem poczekać, aż zbierze się większy materiał.

A więc lecimy z tematem.

 

 

Opis klas znika po 5s. Albo zwiększyłbym czas wyświetlania, albo zostawił  na dłuższy czas, żeby nie trzeba było sprawdzać po kilka razy.
Cooldown na Szturmowcy na niewidzialność zaczyna się naliczać w momencie zadania obrażeń, a nie po zakończeniu niewidzialności, co powoduje, że pomiędzy znikaniem jest tylko około ~1s.
Podobno wytrzymałość nie działa, ale nie mam tego potwierdzonego.
Zmniejszyłbym ilość możliwości na respienie się za pomocą monet do 1-ego na rundę.

Przy głosowaniu na następną mapę, pominąłbym możliwość głosowania na 2 poprzedzające mapy.

 

Czas opisu klas zostanie poprawiony.

Szturmowiec zostanie poprawiony.

Wytrzymałość działa już poprawnie.

Co do respu za monety, zostanie to zmienione w najbliższym czasie, bo z tego co słyszałem, to robi się burdel.

Odnośnie votemap, zobaczymy co da się zrobić.

 

 

Zamienił bym misję w osiągnięciach z "Wbij 100lvl" na 50lvl (Aktualna wersja była zrobiona dla starszych wersji zdobywania expa).

Parę klas ucierpiało na wolniejszym zdobywaniu expa, dlatego wprowadziłbym parę poprawek.

 

Krwiopijca - dodałbym, że leczy się za +25hp za każde zabicie dodatkowo do wbudowanej zdolności (Leczy, więc nie może mieć z tego więcej hp niż na początku)

 

Snajper - zmniejszyłbym wymagany lvl, żeby mieć 1/1, na 75

 

Terrorysta - zmniejszyłbym wymagany lvl na dodatkowy dmg na 75 (albo nawet 50)

 

Szpieg - zwiększyłbym dodatkowy dmg z 7 + 0.075*lvl na 8 + 0.1*lvl [z 14,5 dmg na 18 dmg (100lvl)]

 

Medyk - dodatkowe wskrzeszenie na 100-nym poziomie inta, a nie max

 

Looter - dodatkowe 2000$ po każdej rundzie

 

Odnośnie misji to już dawno miało zostać zmienione, dziękuję za przypomnienie.

Ad1. 25hp+ to trochę sporo, nawet klasy premium już tyle nie mają. Pomyślę nad 15, powinno wystarczyć.

Ad2. Snajper zostanie zmieniony.

Ad3. Terrorysta będzie zmieniony.

Ad4. Co do szpiega ustawimy tak na okres próbnym, ponieważ każdy wie jak się nim gra na wyższym poziomie z takim dmg.

Ad5. Medyk będzie miał dodatkowe wskrzeszenie od 50lvl, myślę, że nikt na tym nie ucierpi.

Ad6. Nie wiem, czy całkowicie nie usunąć tej klasy i wstawić za nią coś lepszego, czekam na wasze opinie.

 

 

Trzeba usunąć możliwość tak częstego respienia, zwłaszcza w sytuacjach 1v1, 1v2, gdzie nagle respią się 3 osoby na plecach, mając info gdzie jesteś. Albo ustalić max ilość respu na mapę (np. 3), albo ograniczyć możliwość respu raz na rundę i tylko, gdy enemy team ma 4+ graczy w drużynie. Zwiększyłbym też koszt do 50 monet.

 

Dobra Khaltaz napisal, ja tez napisze i nwm czy ktos jeszcze napisze. Ale te respienie to masakra... ugrywasz sam na caly team a tu nagle gdy masz juz tego ostatneigo do zabicia... masz malo hp, to 5 osob ci sie respi i cie zabijaja. PROSZE O OGRANICZENIE ALBVO USUNIECIE TEGO! To niema sensu do cholery, ludzie sie respia potem ludzie sie wyzywaja bo ci im sie respia za plecami i zabijaja. Nikt juz nei igrywa 1vs1 bo ktos sie respi i jest np 1vs4. 

 

Odnośnie tego respienia, nigdy wcześniej nie było, aż takiego problemu, aczkolwiek zawsze coś się musi zakończyć. Zostanie to zmienione jak już pisałem wyżej, troszkę cierpliwości.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Lootera, faktycznie nowa klasa może będzie lepsza (po usunięciu Rebelianta nie ma klasy z mp9, więc może coś w tym kierunku). Dodatkowo zmieniłbym w jakiś sposób defusera (aktualnie "go to" klasą z ak jest seryjny, więc może pewna zmiana mechaniki + inna broń).

@Edit: Dodałbym też możliwość kupienia molotova za 15/20 monet (głównie w celu możliwości zrobienia misji na dmg od molotova).

Edited by Khaltaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc tak:

- Jeśli chodzi o zbyt szybkie znikanie opisu klas, niestety nie da się z tym nic zrobić z tego powodu, że w ustawieniach nie można zmienić owego czasu.

- Co do respienia się za monety. Na chwilę obecną wprowadzamy limit do 3 razy na mapę, będziemy próbowali zrobić też możwliość ich użycia od minimum 4 osób żyjących 2v2, ale na to potrzeba trochę czasu.

- Vote map jest poprawiony, nie będzie wyświetlać ostatnich 2-3 granych.

- Krwiopijca ma dodany teraz 10hp za zabójstwo, ale tylko do pełnego zdrowia, które posiada ze statystyk.

- Terrorysta +2dmg na 25lvl i dodatkowe +3 na 50.

- Szpieg został zrobiony z takim przelicznikiem jak wyżej jest opisany, Na okres próbny.

- Medyk dostaje dodatkowe wskrzeszenie na 50lvl.

- Snajper natchymiastowe zabicie posiada od 75.

 

Update wleci dzisiaj lub jutro w nocy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines