Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie NoMad :):)


NoMad

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:NoMad

2. Imię: Maciek

3. Wiek: 19

4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 7/10

5. Mikrofon(Tak/Nie) Tak

6. Składka(Tak/Nie): Tak


8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**:Siemanko wszystkim :), Mam na imię Maciek,Mam 19lat i jestem z Kętrzyna.Interesuję się Piłką nożną.W CS'a gram już od 6lat,na Waszym serwerze od 2014,gram praktycznie codziennie,lecz miałem niedawno przerwę przez brak dostępu do Internetu i PC,ale już nadrabiam,myślę że nadawałbym się na admina ponieważ często zgłaszam Cheatów,rozpoznaję kto ma WH i inne cheaty,a kto po prostu Skilla. Potrafię dogadać się z innymi graczami.Bardzo zależy mi na byciu adminem,ponieważ w godzinach których czasem gram nie ma żadnego adma,to wtedy nie chcę zawracać głowy innym jak są zajęci,wtedy mogę sam po prostu zadziałać. Na BF2 mam duże doświadczenie,mam bardzo dużo odznak w tym experty i wyżej. Mam nadzieję że zostanę Adminem,bo bardzo chętnie pomogę wam z chronieniem serwera przed nieuczciwymi graczami

9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): STEAM_0:0:1875887

10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: Ok. 1-4H

11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: Dni robocze 14-22,weekend wiadomo trochę później bo weekend czyli gdzieś 17-24

12. Staż w grze Counter Strike 1.6: 6lat

13. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków):Tak,również na BF2

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na Tak!

Mimo że jestem adminem FFA,to na BF2 lubię też sobie pograć i co nie wejdę to NoMad Wszystkich zabija,a jak patrzę na czas to 2h dostępny :D

NA TAK: Składka,Wiek,Ogarnięty,Długo Gra,Doświadczony,Nie obraża,pomaga dużo,Aktywny

Idealny człowiek na stanowisko Admina!! :)

Forum da się zawsze nadrobić,po co ma nabijać jak może na spokojnie normalne posty pisać,także mam nadzieje że mało osób będzie się o to czepiać :D