Jump to content
Sign in to follow this  
Ozcs(1)

Pipe Bomb ZombieMod

Recommended Posts

Opis szukanego pluginu: Pipe bomb
Na jaki serwer potrzebujesz ten plugin: Zombie Mod

Nie chcę tego pluginu z tej strony. ponieważ on mi nie działa https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116505 Chciałem go wgrać na mojego zm, lecz nie działa nwm czemu. Albo jak możecie do dajcie mi plugin z waszego zm, albo mi powiedzcie co bym mógł robć źle ;/

Modele wgrywam do models/zombie_plague

Dźwięk wgrywam do sounds/items

Dokument tekstowy wgrywam do addons/amxmox/data/lang

Pomóżcie, byłem starym graczem tego zm, liczę na waszą pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W teorii pipe bomb znajduje się w sklepie i można je kupić. W praktyce kupuje się flare. Tak to wygląda:

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Granat Fire , Granat Frost , Flara , Pipe Bomb
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_smokegrenade
COSTS = 5 , 5 , 1 , 15

 

I nie wiem co wpisać w ostatnie miejsce, by plugin działał jak należy ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Granat Fire , Granat Frost , Flara , Pipe Bomb
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_smokegrenade

 

Masz 2x to samo wpisane.

Wiem na jakiej zasadzie to działa

 

 

 

Usuń 1 wpis weapon_smokegrenade

 

w amxx,cfg 

 

 

 

 


zp_pipe_enabled 1 // 0=off plugin 1=on
zp_pipe_radius 200 // radius of pipe bomb area def=200
zp_pipe_duration 10 // time before pipe explodes def=10
zp_pipe_cost 15 // extras cost def=15
zp_pipe_mode 1 // 1=hook zombies to nade and then make them super damage 2=hook zombies to nade and hurt them at the same time def=1
zp_pipe_speed 90.0 // speed at which drags zombies def=80.0
zp_pipe_damage 2200 // damage given to zombies def=2200
zp_pipe_shake 1 // 1=shake zombies screen 0=not def=1
zp_pipe_sound 1 //1=enable beep pipe sound 0=off def=1
zp_pipe_hud 1 // 1=enable hud messages 0=off def=1
zp_pipe_ap 0 // additional ammo packs if you killed zombie by Pipe
Mental Shield:
zp_mshield_enabled 1 // 1=on plugin 0=off
zp_mshield_cost 7 // extras cost def=7
zp_mshield_hud 1 // 1=enable hud 0=off def=1

 

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w takim razie co mam zrobić, by pipe bomb znajdowało się tam, gdzie flara, czyli na granacie dymnym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Brak aktywnosci

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy
Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines