Jump to content
-_-

Propozycje

Recommended Posts

Proponuje zwiększyć liczbę godzin potrzebnych do grania w drużynie counter-terrorist aktualnie jest to 120min ja proponowałbym zwiększyć to do 5-6h ponieważ większość graczy po tych 2 godz nie za bardzo jeszcze ogarniają 

  • Like 6
  • Haha 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Konik666 napisał:

- Deagle z 1 amoo za 8k

- Molotov za 5k

- Nade za 4k

itp

 

dla Vipa  i Svipa 

Specialne rzeczy do kupienia 

 

  •  

Kiedyś był deagle i obrzyn z 1 ammo z ruletki. Opcja odpada, nie ma to sensu zwłaszcza, że i tak za łatwo można się zbuntować.

Po co ci nade i molotov za pieniądze? Masz smoke z ruletki, to wystarczy.

Specjalne rzeczy dla vipa i svipa nie są potrzebne w sklepie, ma on już dużo rzeczy dodatkowych.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Konik666 napisał:

Odwrotną reakcję

Zasady zabawy:

Zabawę należy rozpocząć odpowiednią formułką - rozpoczynam/zagramy w Odwrotną reakcję oraz w podobny sposób ją zakończyć - Kończymy grę/zabawę w Odwrotną reakcję. Zabawa polega na wykonywaniu poleceń prowadzącego na opak. Jeśli strażnik każe więźniom zrobić krok do przodu, to ci powinni zrobić krok do tyłu (podobnie inne polecenia podskocz = kucnij, spójrz w lewo = spójrz w prawo itp.). Więzień, który się pomyli - ginie. 

 

Gorący Ziemniak 🥔 

Zasady Zabawy:

Więźniowie otrzymują pustą broń. Ich zadaniem jest podrzucanie sobie jej nawzajem, bowiem kto o określonej godzinie przez strażnika będzie w jej posiadaniu - ginie. Jeśli osoba wyrzuciła broń na ziemię, a nie innemu więźniowi, to on ponosi śmierć. 

Dokończ Zdanie 

Zasady Zabawy

Prowadzący strażnik rozpoczyna jakieś zdanie, więźniowie mają za zadanie dokończyć te zdanie, ci którzy zrobią to w sposób najśmieszniejszy/najciekawszy przeżyją.

 

 

 

 

 

Prowadzący może sobie każdą zabawę zrobić jak tylko wytłumaczy zasady, to nie jest coś co proponujesz

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Konik666 napisał:

Odwrotną reakcję

Zasady zabawy:

Zabawę należy rozpocząć odpowiednią formułką - rozpoczynam/zagramy w Odwrotną reakcję oraz w podobny sposób ją zakończyć - Kończymy grę/zabawę w Odwrotną reakcję. Zabawa polega na wykonywaniu poleceń prowadzącego na opak. Jeśli strażnik każe więźniom zrobić krok do przodu, to ci powinni zrobić krok do tyłu (podobnie inne polecenia podskocz = kucnij, spójrz w lewo = spójrz w prawo itp.). Więzień, który się pomyli - ginie. 

 

Gorący Ziemniak 🥔 

Zasady Zabawy:

Więźniowie otrzymują pustą broń. Ich zadaniem jest podrzucanie sobie jej nawzajem, bowiem kto o określonej godzinie przez strażnika będzie w jej posiadaniu - ginie. Jeśli osoba wyrzuciła broń na ziemię, a nie innemu więźniowi, to on ponosi śmierć. 

Dokończ Zdanie 

Zasady Zabawy

Prowadzący strażnik rozpoczyna jakieś zdanie, więźniowie mają za zadanie dokończyć te zdanie, ci którzy zrobią to w sposób najśmieszniejszy/najciekawszy przeżyją.

 

 

 

 

 

Proszę cię postuj coś, czego nie ma na serwerze bądź nie było. Te dwie zabawy są już na serwerze, nawet masz je w spisie zabaw napisanych przez Besi (Queen). @Kasia! ukryj jak możesz.

Edited by SnuFFy
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodanie do puli zabaw Zeus Day.

 

Nowa zabawa o nazwie Ostatnia Litera

Zasady -   żywi więźniowie ustawiają się w szeregu. Prowadzący wybiera stronę od której zaczyna się zabawa i podaje wyraz pierwszemu więźniowi.

Więźniowie muszą po kolei podawać nowe wyrazy zaczynające się na ostatnią literę poprzedniego (czyli jak prowadzący poda np wyraz ''pudło'' to pierwszy więźień musi powiedzieć, napisać wyraz rozpoczynający się na literkę ''u'' drugi więzień podaje wyraz rozpoczynający się od ostatniej literki swojego poprzednika). 

 Wyrazy nie mogą się powtarzać i każdy więzień ma na podanie wyrazu kilka sekund.

Osoba która poda zły wyraz lub nie powie żadnego ginie.

 

  • Like 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

3 godziny temu, Medve napisał:

 

 

Nowa zabawa o nazwie Ostatnia Litera

Zasady -   żywi więźniowie ustawiają się w szeregu. Prowadzący wybiera stronę od której zaczyna się zabawa i podaje wyraz pierwszemu więźniowi.

Więźniowie muszą po kolei podawać nowe wyrazy zaczynające się na ostatnią literę poprzedniego (czyli jak prowadzący poda np wyraz ''pudło'' to pierwszy więźień musi powiedzieć, napisać wyraz rozpoczynający się na literkę ''u'' drugi więzień podaje wyraz rozpoczynający się od ostatniej literki swojego poprzednika). 

 Wyrazy nie mogą się powtarzać i każdy więzień ma na podanie wyrazu kilka sekund.

Osoba która poda zły wyraz lub nie powie żadnego ginie.

 

ludzie, ile razy trzeba powtarzać, że takie zabawy każdy może sobie zrobić jeżeli wytłumaczy zasady a to, czy się przyjmie to już gracze zweryfikują, jeżeli będą ją powtarzać

Edited by patrik
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiana ras.

Na serwerze jest rasa Czarny  która, obecnie przy poziomie 5 i max hp w gangu daje 200hp i dużego speeda.

Moją propozycją jest żeby rasa została lekko zmieniona dawała mniej hp oraz mniej speeda ale za to większą grawitacje.

Usunięcie rasy Biały, która jest bardzo bało używana. Zamiast niej można by było dodać rasę, która nazywała by się Żółty.

Zdolności:

+speed 

%na granat

ciche kroki

+hp     -     1 poziom + 4/6 hp

 

 

  • Confused 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Medve rasa czarny ma i tak bardzo duża grawitke, wiec jeżeli byśmy jej odjęli speeda i dodali grawitke to byłaby to rasa skoczek a nie czarny, wiec myśle ze nie trzeba jej dodac grawitki, wystarczy jej osłabić te 2 dodatki i można jej jedynie lekko zwiększyć dmg

Edited by Sleyu
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Medve napisał:

Zmiana ras.

Na serwerze jest rasa Czarny  która, obecnie przy poziomie 5 i max hp w gangu daje 200hp i dużego speeda.

Moją propozycją jest żeby rasa została lekko zmieniona dawała mniej hp oraz mniej speeda ale za to większą grawitacje.

Usunięcie rasy Biały, która jest bardzo bało używana. Zamiast niej można by było dodać rasę, która nazywała by się Żółty.

Zdolności:

+speed 

%na granat

ciche kroki

+hp     -     1 poziom + 4/6 hp

 

 

Nie rozumiem cie, klasy są o tyle zbalansowane, że każda ma plusy i minusy.

Kiedyś np rasa biały przy max gangu svipie i r5 dawała 175hp i na 2 strzaly z deagle ginal ct ktory mial podajze 150hp, wiec i tak uwazam ze nie ma co balansowac klas bo to bezsensu.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Mój nick na serwerze to skaff i chciałbym zaproponować jedną, ale jak ważną zmianę która z pewnością ułatwiła by rozgrywkę.

Często zdarza się, gdy nie ma nikogo z administracji na serwerze, a ktoś AFK jest w drużynie CT. Moim pomysłem jest wprowadzenie systemu, który wyrzucałby graczy AFK z serwera po np. 2 minutach lub przerzucało z CT do TT. Zwykłym graczom zoptymalizowało by to rozgrywkę, a administracji ułatwiło pracę.

Wiem, iż jest na serwerze komenda /votekickct, lecz niektórzy gracze (zwykle nowi) nie wiedzą na czym ona polega i odruchowo wciskają 1 na klawiaturze.

Myślę, że raczej każdy gracz podpiszę się pozytywnie pod tą propozycją.

Wydaje mi się, że my (gracze) coś zyskamy, oraz administracja.

Pozdrawiam,

skaff.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego systemu nie ma bo co chwile wywalał ludzi przy jakimś nudnym prowadzeniu więc nie.

Edited by patrik
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ja proponuję aby dodać skiny do postaci. VIP ma 1 gratis w Tt jak i w CT. Skórki do postaci można będzie kupywac za respekt. 

2. Proponuję aby wrócił chowany 

Edited by Kante

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Kante napisał:

1. Ja proponuję aby dodać skiny do postaci. VIP ma 1 gratis w Tt jak i w CT. Skórki do postaci można będzie kupywac za respekt. 

2. Proponuję aby wrócił chowany 

1. Nie, wystarczą maski.

2. Chowany może być robiony przez CT, nie ma sensu robienia do tego pluginu na nowo, zwłaszcza, że główny opiekun tą zabawę usunął i nie chce jej znowu dodawać.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Kante napisał:

2. Proponuję aby wrócił chowany 

Kante, Chowany był stosowany bardziej jako kara dla buntujących się terrorystów, a wielu graczy (głównie przez długość zabawy) wychodziła z serwera podczas jej trwania. Ja, z czasów kiedy grałem tu systematyczniej niż teraz, pamiętam Chowanego jako nudną, mało dynamiczną grę, której prowadzący używali w wypadku gdy nie potrafili poradzić sobie z TT, albo chcieli ich wkurzyć. Wiadomość o usunięciu tejże gry z menu była jedną z najszczęśliwszych, jakie usłyszałem, kiedy niedawno wróciłem ;) 

  • Like 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Ja proponuję zmiany w WG oraz HSDayu. Mianowicie, według mnie, dobrym pomysłem byłoby dodanie regeneracji zdrowia za zabicie TT na wzór Killdaya, jako nagrodę za aktywne uczestnictwo w tych grach ;)

Pozdrawiam! 

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, yacool napisał:

Witam,

Ja proponuję zmiany w WG oraz HSDayu. Mianowicie, według mnie, dobrym pomysłem byłoby dodanie regeneracji zdrowia za zabicie TT na wzór Killdaya, jako nagrodę za aktywne uczestnictwo w tych grach ;)

Pozdrawiam! 

Nie. WG to gra zespolowa, nie indywidualna, tam nie bedzie regeneracji. HS day natomiast jest zabawą, w której liczą się tylko hsy, więc jeśli regenerowało by HP, to trwała by ona wieki.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, SnuFFy napisał:

Nie. WG to gra zespolowa, nie indywidualna, tam nie bedzie regeneracji. HS day natomiast jest zabawą, w której liczą się tylko hsy, więc jeśli regenerowało by HP, to trwała by ona wieki.

Co do HSDaya mogę się z Tobą zgodzić, faktycznie nie przemyślałem, że rozgrywka byłaby bardzo długa. Jednak argument, mówiący o tym, że WG jest grą zespołową i dlatego nie będzie w niej regeneracji jest dla mnie niezrozumiały. Powiedzmy, że drużyna czerwonych wybiła cała drużynę żółtych, tracąc przy tym masę HP, a następnie wyczyściła ich drużyna zielonych, która kampiła po drugiej stronie mapy, kiedy czerwoni aktywnie uczestniczyli w rozgrywce. Czy sprawiedliwiej nie byłoby jednak, gdyby to życie było regenerowane, nawet nie do fulla, ale powiedzmy jakieś 50 hp za zabójstwo? Chyba, że masz Snuffik inną wizję, to chętnie jej wysłucham :) 

  • Like 2
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yacool

Kiedyś też była identyczna propozycja, i miałem takie zdanie na ten temat: 

W dniu 15.05.2018 o 10:45, Huczin napisał:

WG polega na współpracy i zagraniu. Jeśli znajdzie się jedna dość zgrana drużyna i będzie resztę kosić, to reszta jeszcze ocalałych ma coraz mniejsze szanse żeby pokonać tamtych. Bo co z tego że są obijani skoro zabiją dwóch czy trzech i mają znów full hp. 

 

Dalej uważam, że leczenie do fulla nie powinno być wprowadzane do WG. Może tylko w przypadku gdy zostaje 1 drużyna ( i zaczyna się KD) żeby nie dochodziło do sytuacji: "ja wszystkich zabiłem, a ten z mojej drużyny strzelił mi w plecy gdy miałem low". Wiecie o co chodzi.

Jednakże można spróbować z leczeniem o określoną ilość hp za zabójstwo, ale powinno leczyć o 15 może 20 hp, nie więcej, bo jednak Wojna Gangów to zabawa drużynowa, w której do zwycięstwa powinno się dojść tylko współpracując z członkami swojej drużyny.

To tyle ode mnie

Pozdrawiam -.-/

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa zabawy OneShotOneKill

- bawi się TT każdy ma deagla i kosę w deaglu 1ammo każdy ma 1hp. Każdy się zabija jeśli nie trafi to traci nabój i musi zabić kogoś z noża aby odzyskać nabój każdy kill z kosy to 1 ammo więcej. Np. Ktoś ma 1ammo zabija z kosy ma 2ammo. Każdy ma takiego samego speeda 

Edited by Kante
Małe zmiany
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kante

Jest to spoko pomysł, ale będzie to miało ręce i nogi jeśli uczestnikami będą tylko więźniowie. Ciężko będzie zrobić tryb "każdy na każdego" razem ze strażnikami, bo jeśli całe CT zginie podczas tej zabawy, to nie będzie nikogo to spełnienia życzenia więźnia. A zrobienie TT vs CT będzie niezrównoważone, ponieważ więźniów jest zawsze więcej od CT, więc ci będą mieli marne szanse na wygraną, nawet jeśli będą mieli więcej hp, kevlara itp.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines