Jump to content

[Poradnik]Diana mid season 6.


Paweł.
 Share

Recommended Posts

pre_1448044897__dianaleagueoflegendsfull

Diana - Pogarda księżyca.

 

W tym poradniku przedstawię Wam postać Diany, jednego z potężniejszych AP w grze pod względem szybkości zadawanych obrażeń. 

 

Diana to postać zarówno nadająca się na środek jak również na dżunglę, choć w tym poradniku przedstawię ją jako typową midder'kę. Bowiem Diana jest oparta na swoim "combo", którym kluczem jest kombinacja dwóch umiejętności Ciosu półksiężycapre_1448045281__diana-crescent-strike.jp oraz Lunarnego Skokupre_1448045343__diana-lunar-rush.jpg

Posiada również dwie inne przydatne umiejętności, jedna z nich to Księżycowa kaskadapre_1448045489__diana-pale-cascade.jpg oraz Zew księżycapre_1448045521__diana-moonfall.jpg posiada również potężną umiejętność pasywną, która daje jej premię do prędkości ataku i co trzeci atak dodatkowe (bardzo duże) obrażeniapre_1448045637__diana-moonsilver-blade_1

 

W spoilerze pozwoliłem sobie bardziej "wgłębić" się w jej umiejętności, aby bardziej Wam przybliżyć ich działanie 

 

 

 

pre_1448045637__diana-moonsilver-blade_1Umiejętność pasywna czyli "Ostrze księżycowej poświaty" daje stałą premię do prędkości ataku (20%) oraz co trzeci atak wszyscy przeciwnicy w pobliżu otrzymują dodatkowe obrażenia (od 20 do 250 w zależności od poziomu postaci +80% posiadanego AP)

 

pre_1448045281__diana-crescent-strike.jpQ - czyli "Cios półksiężyca" wystrzeliwuje "pocisk" w kształcie łuku, wszyscy przeciwnicy zostają oznaczeni i ujawnieni o ile nie byli ukryci. Koszt many = 55 zasięg 850 jednostek, CD 10/9/8/7/6 zadaje od 60 do 200 obrażeń magicznych (+70% posiadanego AP), oznacza trafionych wrogów na 3 sekundy.

 

pre_1448045489__diana-pale-cascade.jpgW - "Księżycowa Kaskada" Tworzy 3 orbitujące kule, oraz daje efekt tarczy, kule po zetknięciu z celem wybuchają i zadają obrażenia obszarowe, jeśli wszystkie kule wybuchną efekt tarczy Diany zostanie wzmocniony. 10 sekund CD na wszystkich poziomach, 200 jednostek zasięgu, zadaje od 22 do 70 obrażeń magicznych (+20% posiadanego AP), tarcza absorbuje od 40 do 100 (+30% posiadanego AP)

 

pre_1448045521__diana-moonfall.jpgE - "Zew księżyca" nasza bohaterka przyciąga i spowalnia wszystkich wrogów znajdujących się w zasięgu umiejętności. CD od 26 do 18 sekund, spowalnia wrogów o 35% do 55% na dwie sekundy.

 

pre_1448045343__diana-lunar-rush.jpgR - czyli "Lunarny skok" doskakuje do przeciwnika i zadaje obrażenia, lunarny skok nie ma czasu odnowienia jeśli cel tej umiejętności miał na sobie efekt "poświaty księżyca", zadaje od 100 do 220 obrażeń magicznych (+60% posiadanego AP), CD od 25 do 15 sekund, zasięg 825

 

//Poświata księżyca - efekt, który pozostawia pre_1448045281__diana-crescent-strike.jpQ - czyli "Cios półksiężyca"

*CD - cooldown - czyli czas oczekiwania na umiejętność

**AP - Posiadane punkty mocy umiejętności dzięki którym nasze umiejętności zadają więcej obrażeń magicznych. 

 

 

 

Jak rozdawać umiejętności? 

 

pre_1448049129__umki.jpg

 

Budowa postaci - czyli co należy kupić.

 

Startujemy z pre_1448047119__dorans-ring.jpg i dwie health-potion.gif oraz totemy warding-totem.gif

Pierwszy powrót to mamy trzy opcje kupić needlessly-large-rod.gif lub seekers-armguard.gif albo fiendish-codex.gif i boots-of-speed.gif

Wszystko to w zależności od sytuacji w grze oraz od przeciwnika na linii. 

 

A oto "mój" standardowy build dla Diany

ionian-boots-of-lucidity.gifzhonyas-hourglass.gifnashors-tooth.gifvoid-staff.gifrylais-crystal-scepter.giflich-bane.gif 

 

Najważniejszym jest żebyś zbudował zhonyas-hourglass.gif oraz nashors-tooth.gif Ponieważ nashors-tooth.gif idealnie współgra ze specjalizacjami, które znajdziesz poniżej. 

 

 

Specjalizacje

 

pre_1448048075__spec.jpg

 

#Notka 

W swoich specjalizacjach dodałem 5 punktów do Furiipre_1448048117__asp.jpg z racji tego, że daje to dodatkową premię do prędkości ataku, która świetnie współgra z Ostrzem księżycowej poświatypre_1448045637__diana-moonsilver-blade_1 oraz z zębem nashoranashors-tooth.gif

Z kolei 5 punków w Nieugiętośćpre_1448048305__def.jpg warto dodać, bo zwiększa naszą odporność na magię oraz pancerz. 

 

 

Runy 

 

pre_1448048497__runy.jpg

 

#Notka

Ważne żeby mieć runy szybkości ataku, ponieważ Diana jako postać niejako bazuje na tym, szybkość ataku jest ważna, bo jej pasywna umiejętność czyli Ostrze księżycowej poświatypre_1448045637__diana-moonsilver-blade_1 staje się bardziej efektywna

 

 

Wykaz mid'ów, kto Ciebie może kontrować

 

pre_1448048839__kontry.jpg

 

 

Z racji tego, że Diana jest jedną z moich ulubionych midder'ów, to mogę powiedzieć, że jak się nałapie z początku kilku zabójstw, to potrafi wygrać grę, ponieważ skalowanie w jej umiejętnościach jest tak duże, że nawet przeciwnicy z dużą ilością odporności na magię ulegają mocy naszej "pogardy księżyca". Gra tą bohaterką nie jest łatwa, bo trzeba wszystko robić bardzo szybko *zwinne paluszki Ci w tym pomogą :P*, bardzo szybko niszczy wieże dzięki swojej pasywnej umiejętności.

Posiadam piąty poziom maestriipre_1448049404__dua.jpg na niej i około 60 tysięcy punktów maestrii, więc można powiedzieć, że doświadczenie mam, choć nie kryję, że 90% gry tą postacią spędziłem w poprzednim patch'u w dżunglii. 

 

Poradnik stworzony przez Dark Z Rsies. Zakaz kopiowania czegokolwiek z tego poradnika bez mojej zgody.

 

Źródło zdjęć przedmiotów: www.mobofire.com

 

 

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hmm.. rozłożyłbym inaczej masterki.

Diana nadaje się również na topa :)

Abyssal scepter często się lepiej sprawdza niż Kostur. Buty na cdr.. sam nie wiem. Ulti mamy przy każdym q, więc według mnie lepiej dać buty ap + abyssal.

Runy pod mid/jgl według mnie powinny być różne, masterki też :D

Pozostałe rzeczy ok, ale słabo wygląda mały tekst podzielony dużymi obrazkami.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. rozłożyłbym inaczej masterki.

Diana nadaje się również na topa :)

Abyssal scepter często się lepiej sprawdza niż Kostur. Buty na cdr.. sam nie wiem. Ulti mamy przy każdym q, więc według mnie lepiej dać buty ap + abyssal.

Runy pod mid/jgl według mnie powinny być różne, masterki też :D

Pozostałe rzeczy ok, ale słabo wygląda mały tekst podzielony dużymi obrazkami.

Wiem, widziałem, że Dianą grają również na topie, lecz ja zatytułowałem ten temat "Diana mid", co wskazuje na to, że będzie tylko mid omawiany. 

To, że grałem nią na junglii, to była tylko taka luźna informacja niemająca żadnej analogii do tego w/w build'u, masterek, runy itp. 

Być może Abyssal sprawdza się lepiej, ja natomiast zwykłem budować ją tak, jak wyżej podałem i sprawdza się to idealnie wraz z butkami na cd. 

Runy są typowo na mida, choć i tak ostatnio je troszkę zmieniłem, gdy będę miał czas to edytuję i dodam nowy obrazek. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Brak aktywności, jeśli chcesz odświeżyć poradnik daj znać, temat otworzę.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy
Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines