QubaS

[FFA] Propozycje i zmiany

Witam Graczy [FFA].


Zakładam od nowa temat propozycji i zmian na serwerze [FFA].


Proszę pisać tutaj Wasze propozycje i sugestie związane z serwerem, co można zmienić, co można dodać, co można usunąć itd...


 


Jedna zasada!


Piszemy kulturalnie, bez zbędnych dyskusji i używamy opcji EDYCJA.


 


Pamiętajcie Wasze propozycję będą jedynie sugestią do zmiany czegoś, ale są dla Nas bardzo cenna :)


Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako iż sieć cs-classic jest klasyczną siecią serwerów, proponuje wyłączyć ABD. 

Przynajmniej tą opcje która pokazuje zadane obrażenia przez przeszkody/ściany/skrzynie.

 

 

To może z 12 rund zrobimy na 9. Mapy szybciej się skończą ale to coś co przyciągało zostanie. 

Edited by michalp67

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest wyłączone, ta funkcja jest tylko dostępna dla VIPa ( celowo VIP tylko widzi dmg, ponieważ musi być atrakcyjny ten VIP)

Oczywiście dzięki za uwagę i w razie czego pisz jak coś ci do głowy przyjdzie :)

Każdy pomysł rozważamy, ale tutaj nie ma co rozważać bo tego nie ma włączonego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

co ja bym zmienil ? A 12 rund , ktore kiedys bylo swietnym wyborem , obecnie nie koniecznie. Moim zdaniem trzeba wprowadzic czas gry. 

Takze mapcycle bym zmienil w ten sposob : dd2/ inferno/ dd2/ mirage/ dd2 / nuke  . Wiekszosc woli dd2 wiec poki nie bedzie duzej ilosci "stalych graczy " mozna by to wprowadzic na probe. Takze przynajmniej raz na mape jest lag calego serwera . 3 sekundy wszyscy maja po 500 pingu. Karol musialby poszukac przyczyny. To tyle na teraz . Pozdrawiam :)

 

 

/// sorry za bledy ort ale niestety zapominam ortografii powoli :((( przez ta Holandie , uzywam w pismie polskiego tylko tu na forum.

Edited by Damian? NL/PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 wygranych rund właśnie wyroznialo ten serwer od innych, to było takie coś co przyciagalo wielu graczy, więc lepiej to zostawić.

 

Jetem za tym drugim pomysłem, tak jak powiedział Damian więcej ludzi woli dd2 i dużo ludzi na nią wchodzi potem wychodzi, jak będzie częściej grana to przyciągnie ludzi. :)

 

Trzeba jeszcze ustawić 2/3 sekundowa ochronę na.początku mapy, przy dużej mapie nie przeszkadza ,Ale przy małej zabijają się na od razu.(mapy typu aim map, india i nwm jakie jeszcze)

 

Zygus to ja nwm ostatnio zabijalem ludzi od razu z respa na aim mapie.:P

Edited by DuNg3()N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba jeszcze ustawić 2/3 sekundowa ochronę na.początku mapy, przy dużej mapie nie przeszkadza ,Ale przy małej zabijają się na od razu.(mapy typu aim map, india i nwm jakie jeszcze)

Przecież jest na małych mapach tez o_O

 

 

 

 

Takze mapcycle bym zmienil w ten sposob : dd2/ inferno/ dd2/ mirage/ dd2 / nuke  . Wiekszosc woli dd2 wiec poki nie bedzie duzej ilosci "stalych graczy " mozna by to wprowadzic na probe. Takze przynajmniej raz na mape jest lag calego serwera . 3 sekundy

Jestem za 

 

a co do 12 rund można zamienić na czas .Przykładowo gram w CT nabiłem tam kilkanaście fragów i Ct prowadzi np. 10-5 z TT i przeniesie mnie do TT a Ct wygrywa chociaż dzięki mnie wygrali i to trochę bez sensu według mnie.

Także jestem jak najbardziej za propką Damiana ;d

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako iż sieć cs-classic jest klasyczną siecią serwerów, proponuje wyłączyć ABD. 

Przynajmniej tą opcje która pokazuje zadane obrażenia przez przeszkody/ściany/skrzynie.

 

 

To może z 12 rund zrobimy na 9. Mapy szybciej się skończą ale to coś co przyciągało zostanie. 

Pomysl bardzo dobry ja jestem za :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumując dyskusję i wasze propozycje wychwytuję:

- 12 rund zmieniamy na mniejszą liczbę lub likwidujemy (generalnie chodzi o to, że za długo mapa przez 12 rund trwa)

- mapcykl który nie usunie mapek ale doda częste powtarzanie się dd2

- ochrona na początku rundy chyba jest z tego co wiem ? ja proponuję ochronę z frezowaniem może razem na 3 sec ?

- widoczność dmg przez ściany itd... hmmm to jest wyłączone przecież dla zwykłego gracza tak czy nie ? (mam vipa to nie wiem)

- Lagi serwera - fakt są przynajmniej raz na 1 mape i tutaj mocny nacisk żeby dojść czemu tak się dzieje ale bez Waszej pomocy nie ustalimy tego :(

 

Co do lagów proszę Was obowiązkowo o zainstalowanie programu który Karol polecił i włączanie go przed wejściem do gry na FFA (ważne żeby nie skakać po serwerach tylko być na FFA i zbadać przyczyne laga). Dzięki logom z programu możemy ustalić przyczynę i mówię poważnie trzeba to zbadać.

Przeczytajcie tutaj i zastosujcie to:

http://forum.cs-classic.pl/topic/52745-ffa-lagi-pingi-itd/

Edited by QubaS

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Zmniejszamy ilość rund - myślę, że do 8 rund (nie chce zmieniać na czas bo ffa właśnie tym jest inne)

2. MapCykl zostaje ten sam, ale dodajemy między mapami dd2 tak jak proponował Damian

3. Ochrona zostaje dodana na 3 sec razem z frezzem na te 3 sec tak żeby gracz mógł kupić broń

4. Lagi proszę obserwować teraz jak ma się sytuacja i nadal, proszę jak możecie włączajcie program rejestrujący logi i później podeślijcie mi lub @-_- na PW z dopiskiem "Logi FFA"

 

To na razie na tyle. Jak są dalsze propozycje proszę pisać nad każdą w ramach rozsądku i priorytetu:)

 

PS: Pamiętajcie, że zawsze jestem do Waszej dyspozycji na PW w razie jakiś pilnych spraw:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

12/8 rund jest okej i lepiej zostawić. Przynajmniej jest trochę presji, współzawodnictwa. Ja to bym nawet zrobił - że gra się do 8. rundy - których w sumie jest 16 - przez co istnieje możliwość remisu :)
Only A warto wprowadzić przy np. 4 <= CT. Przykładowo na Mirażu CT nie ma szans się obronić jak wszyscy B zraszują - to zależy od honoru graczy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje dodać przy malej ilości graczy możliwość plantowania paki tylko na jednym bsie ;p Np gdy w ct jest 4 graczy.

Ogólnie to temat poruszałem z Karolem, ale było mniej graczy i zdecydowaliśmy tego nie wprowadzać (poza tym mniej pluginów = mniej obciążeń)

Wrócę do tematu ale za jakiś czas, bo zmian sporo ostatnio zrobiliśmy:)

 

12/8 rund jest okej i lepiej zostawić. Przynajmniej jest trochę presji, współzawodnictwa. Ja to bym nawet zrobił - że gra się do 8. rundy - których w sumie jest 16 - przez co istnieje możliwość remisu :)

Only A warto wprowadzić przy np. 4 <= CT. Przykładowo na Mirażu CT nie ma szans się obronić jak wszyscy B zraszują - to zależy od honoru graczy :D

Co do rund to polecam sprawdzić zmiany ostatnie bo zmieniliśmy na 8 rund czyli 16 max w przypadku przetasów w składach - więc to już jest.

Co do paki only A - poczekamy jeszcze chwilę i wprowadzimy lada chwila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Proponuję pod komendą timeleft, żeby nie pisało "Bez limitu czasu", tylko "Gramy do 8 wygranych rund".
  • I jeszcze jedno, proponuje wydłużyć czas małych map bo do 8 jak się gra to chwila i next mapa. Jak by się dało to male mapy można grac do np. 15 bo te rundy i tak szybko idą. Albo ustawić na 15 minut.

Z dużymi mapkami jest dobrze chociaż niekiedy jedna mapka trwa mniej niż 10 minut xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Proponuję pod komendą timeleft, żeby nie pisało "Bez limitu czasu", tylko "Gramy do 8 wygranych rund".
  • I jeszcze jedno, proponuje wydłużyć czas małych map bo do 8 jak się gra to chwila i next mapa. Jak by się dało to male mapy można grac do np. 15 bo te rundy i tak szybko idą. Albo ustawić na 15 minut.

Z dużymi mapkami jest dobrze chociaż niekiedy jedna mapka trwa mniej niż 10 minut xD

 

-Można zrobić tylko odliczanie rund od 8 do 0 (czyli grając 5 runde pokaże, że zostały 3 rundy...) lub bram limitu.

-Nie można zrobić czasu małyhc map innego niż duże jest to połączone niestety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo! Wydaje mi się, że to nie jest ta topka przed zmianą adresu IP. Nie wiem czy wogole się da zwrócić tamta topkę, jak nie to niektorzy gracze z top5 zostali oszukani :P Ta topka co teraz jest to ona jest jakaś trochę bardzo stara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo! Wydaje mi się, że to nie jest ta topka przed zmianą adresu IP. Nie wiem czy wogole się da zwrócić tamta topkę, jak nie to niektorzy gracze z top5 zostali oszukani :p Ta topka co teraz jest to ona jest jakaś trochę bardzo stara.

Zmiana nie ma nic do rzeczy, ponieważ przed zmiana 1 dzien był crash serwera i zniszczył plik w którym była zapisana topka/ranking/staty...

Niestety nie odzyskam tego nie ma szans, więc mogę jedynie przeprosić w imieniu serwera:/

Dlatego też przenieśliśmy serwer na inna serwerownie i mamy nadzieje, że nie będzie już więcej crashy:)

Na szczeście połowa miesiąca jest, więc strata nie jest duża. W zamian na pewno wymyślimy jakąś rekompensatę (drugi szybki/krótki konkurs).

 

@QubaS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarza się że gdy jest się na spectatorze to przenosi automatycznie do jakiegoś zespołu poprzez zamianę z innym graczem, tj. siedzisz sobie na spectatorze (powiedzmy sprawdzasz jako admin jakiegoś gracza), gracz o nicku Benek* jest w TT, to na koniec rundy tego ze spectatora przenosi do TT a Benek ląduje w CT. Utrudnia to pracę adminowi.

 

*Nick wymyślony na szybko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tą ilością rund to mi się pomyliło teraz mi się przypomniało xd
W sensie żeby było np. gramy do 9 rundy - a rund w ogole jest 16 :P Tak że przy stanie 8:8 jest koniec mapy (remis) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tą ilością rund to mi się pomyliło teraz mi się przypomniało xd

W sensie żeby było np. gramy do 9 rundy - a rund w ogole jest 16 :P Tak że przy stanie 8:8 jest koniec mapy (remis) :D

Nie wiem czy, przez przeziebienie czy co ale nie rozumiem co ty piszesz? Przeciez jest 8 rund ustawione, a jak np. CT ugra 7 i TT ugra 7 to masz 14 rund i ostatnia runda 15 kto wygra. Przeciez tak chcieliscie i tak macie? ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przeczytaj jeszcze raz xD Jak np. CT i TT ugra 7 to koniec mapy żeby mógł być remis :D

 

Dla mnie bez sensu.Przecież musi być wygrana drużyna.Niech jest tak jak jest 8 wygranych i to wystraczy tak jest najlepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now