-_-

[DeathRun] Rozmowa na temat pułapek

Chciałbym rozpocząć dyskusję na temat pułapek, które wskazano w tym temacie

 

Oczekuje Waszej konstruktywnej opinii na ten temat. Każda próba wywołania kłótni lub komentowanie czyiś poglądów w sposób, który utrudniałby konstruktywną opinię pozostałych graczy, zostanie usunięta, a autor nagrodzony warnem zgodnie z regulaminem forum.

Jeżeli ktos uważa, że dana pułapka nie powinna być zablokowana, pisze dlaczego i jaka, reszta mnie nie interesuje. Chyba że to propozycja zgłoszenia nowej pułapki, którą należy zablokować.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woda na classicu.

Zdecydowanie powinno być zezwolone jej omijanie, nie jest to duży odstęp, a woda strasznie blokuje. Do tego jej pułapka nie zabija na raz, tylko bije po trochę, wiec spokojnie da się wrócić będąc na połowie. Zdecydowanie do usunięcia z pozycji zakazanych

Share this post


Link to post
Share on other sites

deathrun_classic - woda.

Jak sam pisałeś Karol - chcesz, aby nie był to serwer tzw. p2w, ale żeby pokazał kto naprawdę potrafi skakać. Tą wodę da się przeskoczyć obok gdy rozpędzi się wystarczająco szybko. Potrafią to nieliczni i tutaj nie ma gadania jak WujoS że "nowi gracze się zrażą". Jeśli będą dążyć do tego, aby opanować umiejętność dobrego BH. To prędzej czy później i tak to dokonają. Głupie jest tłumaczenie, że podczas skoku mamy zanurzyć głowę w wodzie. Jest to śmieszne, bo nawet przy full hp nas ta pułapka nie zabije.

holyshit_stable - drzwi

Sytuacja podobna, lecz aby przeskoczyć obok wystarczy jedno dobre wybicie. Pułapka nie jest spektakularna, więc moim zdaniem można ją olać.

 

DeathRun_AirMap_Run_v1 - ''magnes'' na końcu mapy

Czemu mam stawać przed pułapką i przechodzić ją powoli, skoro posiadam umiejętność rozpędzenia się wystarczająco, aby skorzystać tylko z 1/3 magnesu, aby przeprawić się na drugą stronę. Jeśli będzie tłumaczenie, że "mamy przechodzić całą pułapkę" to równie dobrze mógłbym tłumaczyć się, że na takim deathrun_classic trzeba skoczyć po każdej płytce nad wodą/każdym klockiem na wyzwaniu/zaliczyć każdy słupek również na wyzwaniu.

DeathRun_Aztecan_v5_go - wiatrak w dalszej części mapy

Mogę przyczepić się również do tego, bo na normalnej grawitacji nie da się wskoczyć dalej przez tą szczelinę, ponieważ próg jest zbyt wysoki. Trzeba wskoczyć na wiatrak (który jest pułapką) lub kupić grawitkę. I tak trzeba okazać umiejętność dobrego wyczucia myszki nie uderzając twarzą w ścianę i tracenia całego speeda.

 

Chciałbym podkreślić to, że na serwerze jest timer - element rywalizacji. Ukazuje nam on kto jest najlepszy na danej mapie. Im czas mniejszy, tym lepiej, więc podałem takie propozycje, a nie inne. I szanowna administracjo - nie jest to atak na was, tylko troska o dobro serwera.

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.07.2017 o 01:50, xKardzio napisał:

deathrun_classic - woda.

Jak sam pisałeś Karol - chcesz, aby nie był to serwer tzw. p2w, ale żeby pokazał kto naprawdę potrafi skakać. Tą wodę da się przeskoczyć obok gdy rozpędzi się wystarczająco szybko. Potrafią to nieliczni i tutaj nie ma gadania jak WujoS że "nowi gracze się zrażą". Jeśli będą dążyć do tego, aby opanować umiejętność dobrego BH. To prędzej czy później i tak to dokonają. Głupie jest tłumaczenie, że podczas skoku mamy zanurzyć głowę w wodzie. Jest to śmieszne, bo nawet przy full hp nas ta pułapka nie zabije.

holyshit_stable - drzwi

Sytuacja podobna, lecz aby przeskoczyć obok wystarczy jedno dobre wybicie. Pułapka nie jest spektakularna, więc moim zdaniem można ją olać.

 

 

 

Załatwione

4 godziny temu, F00lISH napisał:

"Wiatrak" Na deathrun_deluxe_csgo_v2_e

Nie jest trudno go ominąć, a strasznie przeszkadza w uzyskiwaniu dobrych czasów.

Załatwione

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc tak:

@xKardzio Co do tego magnesu, tak jak powiedziałeś nie musisz stawać tam przed nim możesz się rozpędzić i skorzystać z niego tylko w 1/3, chodzi tylko o to żeby nie rozpędzić się na grawitce i przelecieć obok nie dotykając niczego. 

Co do mapy DeathRun_Aztecan_v5_go została ona usunięta, zaraz zaktualizuje i usunę pułapkę.

Reszta została uzgodniona.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponownie otwieram dyskusję związaną ze skracaniem map.

Jeżeli według Was brakuje jakieś informacji w tym temacie

Lub chcielibyście przedyskutować kwestię jakiegoś przejścia lub skrócenia mapy, to możecie zrobic to tutaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now