Jump to content
Złodziej_MarzeŃ

[PRZYJĘTE]Podanie na Guarda- Arashi ♥ Akina ♥

Recommended Posts

1. Nick:Arashi ♥ Akina ♥
2. Imię:Sebastian.
3. Wiek:18.
4. Znajomość Sourcebans (1-10):7/8.
5. Sprawny i działający mikrofon**:Tak.
6. Składka (TAK/NIE):Nie
7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/679828
8. Parę słów o sobie **:Witam mam na imię Sebastian pochodzę z Województwa Opolskiego jestem z zawodu informatykiem bardzo szybko się uczę  lubię
sporty ekstremalne oraz pomagać innym.
9. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem**:Chciałbym pilnować porządku a szczególnie w nocy gdy na serwerze nie ma żadnego guarda lub admina.
10. Steam_ID:STEAM_0:0:158201337
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 5/6h dziennie.
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):To zależy od tego jak mam do pracy.
13. Staż w Counter-Strike Global Offensive:1200h ale mam jeszcze konta smurf na których mam po 800h
14. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE):Tak
15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Nie
** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)

Jestem na tak.                                                                                                                                                                                                                                                                                  ponieważ jest bardzo przyjaznym graczem, fajnie się z nim spędza czas.

Na TAK.. 

+ Rozpoznawalność ( Fejm Globala )

+ Znajomość regulaminu 

+ Ilość czasu którą poświęcasz na serverze 

W części jestem na TAK z powodu

+Kultury

+Znajomości regulaminu

+Aktywności

+Rozpoznawalności 

Jednak 

Wymagania:
  1. Ukończone 16 lat
  2. Przynajmniej 5 dni spędzone na serwerze
  3. Zachowanie kultury na serwerze
  4. Przynajmniej 20 sensownych postów na forum
  5. Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń)
  6. Posiadanie sprawnego mikrofonu
  7. PEŁNA mutacja

Niestety ale ty 4 pkt nie spełniasz.