Sign in to follow this  
Op0rNiK0W

Dziennik zmian na New Diablo Mod

10.09.2017

Paladyn

  •   "Magiczny Pociski" (Szansa na dodatkowe DMG. MAX 4) > "Magiczny Pociski" (100% na dodatkowe DMG. MAX 2)

Barbarzyńca

  • Magiczny Pancerz (szansa na odbicie pocisku max 5) > Magiczny Pancerz  (100% na odbicie pocisku max 3)

Zabójca

Rozwój za mane:

  • Noże do rzucania: Zwiększa ilość posiadanych noży [ 120 Many ] = +3 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) > Zmniejsza czas ładowania na kosie ( 1 ulepszenie -1 sek)

Nekromanta

  • Czas ładowania na kosie zmniejszony z 7 sek > 5 sek
  • Wysysanie energii: Przywraca nam HP przy zżeraniu wrogich ciał [ 150 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) > Zmniejszenie czasu wskrzeszania/ pożerania ( koszt ulepszenia 150 many, 1 ulepszenie -1 sek, max 3)

Diablo

  • Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 25HP > 40HP
  • Oślepienie Wroga:  Oślepienie Wroga: Zwiększa procentowo szansę na oślepienie wroga [ 300 many > 200 many] = +1% > 3% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

Sługa Zniszczenia

  • Piorunem, który zadaje 65HP+ilość inteligencji*1.5 > do piorunu dodano oślepienie gracza na 1 sek
  • Zasięg Pioruna: Zwiększa zasięg pioruna [ 150 Many ] = + 100 > 200 za każde ulepszenie

Talic

  • Z każdym trafionym strzałem regeneruje mu się 5HP > 7HP
  • Aura Defensywna: Zwiększa redukcję [ 250 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 > 3 razy)
  • Aura Ofensywna: Zwiększa ilośc DMG [ 400 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 > 3 razy)

Lord

  • Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku [ 180 Many ] = +20% za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy) > Dodatkowe DMG w głowę, 1 ulepszenie + 0.10%, aktualne 150% ( max 3)
  • Dostaje 150 pancerza + hełm na start

Pustoszyciel

  • Na Nóż+R > sm_skill może korzystać z Rakiet samonaprowadzających (DMG zależne od inteligencji)
  • Rakieta > Obrażenia: Zwiększa ilość dodatkowych obrażeń z rakiety + DMG z 6% (aktualnie (40) [ 300 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)

24.09.2017

dodano przy wyborze klasy posiadany lvl

Zmiana przeliczników z inty na wszystkich kulach ognia, kulach niebios itd...  1.5> 0.8 DMG

Nihlathak- zmiana działania pancerza 100% > szansa na odbicie

Edited by Op0rNiK0W

Share this post


Link to post
Share on other sites

27.09.2017

Reset serwera 27.09.2017 godzina 00:00-03:00

Dodanie nowej klasy: Łowca

Klasa powiada:

- kusze:

Kusza ma do wyboru szybkie bełty lub mocne bełty - sm_kusza

- na nożu ładuje granaty z których ma 2x DMG

- 3miny na start - sm_lowca

1. Traci przez jakiś czas HP

2. Unieruchamia wroga przez co jest on podatniejszy na obrażenia które dostaje, a więc dostaje wtedy 2x większe obrażenia

Za manę można rozwinąc:

Czas pułapki, DMG BEŁTÓW oraz ilość pułapek.

28.09.2017

-poprawiono u Łowcy ładowanie granatów na nożu

-dodano darmowy hełm na start dla vipa 

-sprzedawanie itemu szansa na 1 many > 100% na 1 złota

-Nekromanta ulepszenie za mane, koszt ulepszenia każdego skilla został zwiększony o 100 many

Edited by Op0rNiK0W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja która wejdzie dzisiaj w nocy

  1. naprawienie paru questow
  2. Naprawienie Paladyna - ładowanie magicznego pancerza (ilość) oraz szansy na odbicie pocisku
  3. Aktualizacja klasy Diablo
  4. I najprawdopodobniej jutro lub pojutrze wejdą tzn prezenty, a w nich XP/MANA/GOLD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja

  1. Zwiększenie widoczności Zniewolonego
  2. Poprawienie błędów z Fire totem
  3. Poprawienie itemu Pierścień Zjawy
  4. Poprawiono szanse na wyrzucenie broni u IMP
  5. Poprawiona szansa na wybuch u Zjawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja

  • Poprawiono itemy z wybuchem
  • Poprawki w kodzie
  • Poprawienie pułapki z 2x dmg (zły mnożnik)
  • Zaktualizowałem troszkę kod od niewidzialności. Poprawiłem widocznosc broni + poprawiłem ogólną widoczność postaci (to dwie osobne rzeczy)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja, która wejdzie dzisiaj w nocy (tak jak zawsze)

  • Poprawki w kodzie - optymalizacja
  • Blokada leczenie się totem na itemem Pierścień Zjawy  + poprawienie zakupu HP w sm_sklep na pierścieniu Zjawy
  • Zmniejszenie dystansu w Błogosławieństwie oraz sprawiedliwości Hwanina
  • Poprawienie niewidzialności w Pierścieniu Zjawy na klasach, które ładują widzialność

EDIT

Reset zostanie wykonany w ciągu kilkunastu minut.

Jeżeli nic się nie zmieni, to 30.12 do 01.01.2018r. będzie obowiązywać event z 50% większym dropem many i 50% szybszym expem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja ktora wejdzie okolo godziny 18-20

  • Naprawiono bug z dodawaniem pulapek po wskrzeszeniu Lowcy
  • Poprawiono niewidzialnosc ustawiana na Zniewolonym przy pomocy itemu Pierscien Zjawy
  • Zakup broni zwiekszony do 35 sekund
  • Poprawki zwiazane ze speed na klasie Ninja
  • Poprawiono blad z bugowaniem sie wartosci widzialnosci na niektorych klasach
  • Przy sprzedaży runy wyświetlone zostaje menu z pytanie by zapobiec przypadkowym sprzedażą run

Czas na event: "Noworoczny drop"

  • 50% wiecej szans na drop many
  • 30% wiecej expa

EVENT bedzie trwac do 04.01.2018r.

O dalszych poprawkach bede informowal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na aktualizację

  1. Dodano nowe mapy
  2. Poprawki w kodzie
  3. Poprawiono DMG w Fireball
  4. Zakończono event
  5. Poprawiono przelicznik DMG w fali ognia Khazry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja (WEJDZIE W NOCY)

  • Dodano dodatkowe warunki przy ustawianiu tzn niewidzialności
  • Poprawiony został Paladyn (pisałem jakiś czas temu, teraz oficjalnie) - zmniejszenie szansy na odbicie do 1/9 (odjąć to co rozwinie za manę). Sprawdzałem to na botach i bardzo często odbija te pociski
  • Dodano blokadę na bugowanie HP w Pierścieniu Zjawy (Jeżeli komuś uda się zbugować jeszcze HP, to zapraszam na PW. Za dokładnie wytłumaczony sposób, potwierdzony przeze mnie, osoba ta otrzyma zestaw premek i VIP na miesiąc)
  • Aktualizacja RS'ow - Dziękuje @Samobójca 
  • Naprawienie Skilli Baal - Mieć Szczęścia dało się wziąć przed ukończeniem aktu II 
  • Poprawiony został Magiczny Pocisk ze sklepu za złoto - usunięto szansę, której nie ma także Paladyn
  • Poprawiony został błędny mnożnik w klasie Nihlathak oraz dodano mu granat taktyczny
  • Poprawienie spamu na czat
  • Przy zakupie runy dodano warunek, który informuje, że trzeba wyrzucić runę przed zakupem nowej. Dodatkowo przypominam o tym, że przy sprzedaży runy, trzeba zaakceptować jeszcze tę sprzedaż
  • Diablo posiada teraz dodatkowo granat taktyczny

Doszły mnie słuchy, że czasem za zabicie nie dostaje się itemu. To też zostanie sprawdzone

Przypominam o tym, że post jest co jakiś czas aktualizowany, więc nie są to wszystkie rzeczy, które wejdą z aktualizacją

Share this post


Link to post
Share on other sites

malutka aktualizacja

  • Poprawienie usług
  • Zoptymalizowanie silnika
  • Poprawienie informacji na czat
  • naprawienie błędu powodującego najprawdopodobniej crashe serwera
  • Poprawki w klasie Lord (było złe DMG)

W wyniku ostatnich błędów powiększyłem o 30% drop many oraz o 20% exp który będzie trwać do poniedziałku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przygotowanie do kolejnej zaktualizacji

  • Zwiększono czas ładowania u Barby z 5 do 6 sekund
  • Zmniejszono czas ładowania z 6 do 5 sekund Andariel
  • Tym razem poprawiono kod odpowiedzialny za "ustawianie" niewidzialności na broń gracza
  • Zmniejszenie liczby zmiennych w kodzie
  • Od teraz gdy komuś zniknie menu z przenoszeniem expa, może je ponownie wywoływać pod komendą !przenies, ale tylko wtedy gdy usługa zostanie zakupiona, a gracz nie przejdzie do ostatniej opcji z przenoszeniem (czyli wtedy gdy już ten exp zostaje przerzucony na nową klase)

Przypominam o trwających Event, który potrwa do poniedziałku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny update

  • Poprawienie błędu z zabieraniem złota w przypadku zakupu runy, jeżeli posiadają jakąś aktualnie
  • Poprawienie pewnych niedociągnięć w kodzie
  • Po przeniesieniu expa, cała postać jest zapisywana oraz dodano zapis do logów, który będzie informować jaki lvl został przeniesiony
  • Poprawienie podpalenia dla Inferno (zliczanie fragów)

Aktualizacja wejdzie w życie dzisiaj w nocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na kolejny update

  • Poprawienie questa 3 w akcie I (zgłoszenie przez @_Hades)
  • Zmiana regeneracji u Lorda z 13 na 9 HP
  • Zwiekszenie widzialnosci u Zjawy o 10 pkt
    BETA:
  • Poprawienie czasu trwania blokady u Duriela z 3.0 na 2.0 oraz czas ladowania do 5 sekund
  • Poprawiono czas trwania blok u Maga z 3.0 na 2.0
  • Dodanie komendy sm_sprzedaj dla sprzedaży itemów
  • Przygotowanie silnika do aktualizacji gildii

Wejdzie dzisiaj (24.01.2018) w nocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny update - Dziękuje @_Hades

  • Poprawienie opisu rozwoju many w Zabójcy
  • Poprawienie ostatnich zmian w Duriel (patrz wyżej)
  • Poprawka w kodzie związanym ze zliczaniem statystyk
  • Zaktualizowanie dhooks
  • Dodanie admin all spect
  • blokada TP dla IMP po wzięciu hostów

Będę nadal informował o poprawkach

Aktualizacja została wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini aktualizacja

  • Dodanie nowych rs
  • Dodanie komendy sm_bind (!bind)
  • Zaktualizowany zostanie mapcykl 
  • Naprawienie bugu z dodawanie armora Lord dla VIP

Poprawki

  • Poprawienie kodu odpowiedzialnego za podpalanie graczy
  • Poprawienie dodawania armora
  • Usunięcie zbędnego kodu
  • Zaktualizowano listę map

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na ważniejszą aktualizację (post będzie edytowany)

  • Poprawiono kod loterii oraz rozwoju many
  • Niewidzialni gracze są teraz ukrywani na radarze
  • Łowca:
  1. Dodano specjalny trail (linie), która leci wraz z bełtem w Łowcy
  2. Bełty lecą teraz szybciej i są bardziej precyzyjnem
  3. Zwiększono DMG z bełtów
  • Diablo: Dodano ładowanie molotov na nożu (Mnożnik INT dla Molotova) 
  • Naprawiony został rzadki bug z ładowaniem na kosie (lekka zmiana w kodzie dla ładowania kosy podczas stania w miejscu i ruchu)
  • Zabójca: Dodano nową umiejętność - po wyjściu z DMG zadaje 150% za pierwszym strzałem, lecz zwiększono czas ładowania niewidzialności na 7 sekund
  • Dodano do kodu nową "umiejętność pasywną", którą w przyszłości będzie można zakupić za złoto lub w sklepiesms
  • Poprawienie opisu w klasach
  • Upadły (powrót do wersji z cs 1.6):
  1. Zmieniono mu regenerację HP (3 sekund co 3 sekundy)
  2. Naprawienie rozwoju za manę: 10% na odnowienie magazynka + rozwój oraz 10HP+ rozwoj za zabicie
  3. Skrócono jego cooldown
  4. Zmieniono maksymalne wartości dla rozwoju many
  • Nihlathak (powrót do wersji z cs 1.6)
  1. Zmieniono przelicznik na 1.5/int na kuli Niebios
  2. Zwiększono cooldown dla Kuli Niebios, ale rozwój many pozwala ten czas skrócić
  3. Przywrócono przybliżanie broni na sm_skill (to samo co jest w AUG/SG) 
  4. Kula niebios jest dostępna teraz na nożu+R
  • Lord (powrót do wersji z cs 1.6)
  1. Zmniejszono z 40% na 30% szanse na zakrwawienie ekranu
  2. Zmniejszono blokadę ulepszeń dla większego DMG HS z 3 na 2
  3. Rozbudowano bardziej rozwój (daje więcej)
  • Zniewolony (powrót do starszej wersji)
  1. Poprawiono rozwój za manę
  2. Okrzyk zadaje teraz 40+0.5/int
  • Andariel (powrót do korzeni)
  1. Wydłużono czas działania zatrutej strzały na 5 sekund
  2. 10DMG z trucia
  3. 3 pociski
  • Scavenger: Dodano mu niewidzialność na radarze
  • Baal (poprawki dla klasy)
  1. Teraz może podskoczyć dwa razy
  2. Zmniejszono czas regeneracji dla sztyletu noża z 6 na 5 sekund

 

To dopiero początek zmian.

Update wgrany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny update: (post edytowany)

  • Naprawienie błędu z ukrywaniem graczy niewidzialnych na radarze
  • Inferno Duriela dodaje teraz fraga osobie, która zabije nim wroga
  • Khazra (powrót do wersji z cs 1.6)
  1. Zmniejszono ładowanie do 5 sekund
  2. Wydłużono czas skilla z 18 do 20 sekund
  3. Fala ognia daje teraz więcej DMG z int/1
  4. Poprawionego jego rozwój za manę, tak by bardziej przypominał ten dostępny z cs 1.6
  • Zwiększono exp za wygraną mapę
  • Pustoszyciel
  1. Zmieniono jego atak na atak rozpruwający (ze specjalnym efektem) i zmniejszono szansę z 12% na 8%
  2. Poprawiono jego rozwój za manę
  • Siewca
  1. Zwiększenie HP w implikacji Energi z 15 na 20
  2. Po naćpaniu wroga, zabiera mu 10 HP i dodaje sobie
  3. Poprawiono rozwój za manę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwer będzie OFF do max jutra.

Dla niewtajemniczonych dodam, że na testówce przez cały czas pracuje przy nowych modelach i animacjach dla danych umiejętności, a więc nowy update wejdzie z opóźnieniem, ale będzie to największy update tego serwera.

Cały update powinien pojawić się już na weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.02.2018 o 11:27, -_- napisał:

Kolejny update: (post edytowany)

  • Naprawienie błędu z ukrywaniem graczy niewidzialnych na radarze
  • Inferno Duriela dodaje teraz fraga osobie, która zabije nim wroga
  • Khazra (powrót do wersji z cs 1.6)
  1. Zmniejszono ładowanie do 5 sekund
  2. Wydłużono czas skilla z 18 do 20 sekund
  3. Fala ognia daje teraz więcej DMG z int/1
  4. Poprawionego jego rozwój za manę, tak by bardziej przypominał ten dostępny z cs 1.6
  • Zwiększono exp za wygraną mapę
  • Pustoszyciel
  1. Zmieniono jego atak na atak rozpruwający (ze specjalnym efektem) i zmniejszono szansę z 12% na 8%
  2. Poprawiono jego rozwój za manę
  • Siewca
  1. Zwiększenie HP w implikacji Energi z 15 na 20
  2. Po naćpaniu wroga, zabiera mu 10 HP i dodaje sobie
  3. Poprawiono rozwój za manę

Lecimy dalej

  • Stworzono nową animację dla fireball

Fireball.png

Do tego oczywiscie dodano nowa animacje wybuchu dla tej umiejetnosci. To dopiero przedsmak tego co dodaje. Na końcu będzie filmik z animacja strzału i wybuchu

  • Zmieniono całkowicie kod odpowiedzialny za wyświetlanie modeli umiejętności takich jak fireball, rakieta, kula, itd
  • Stworzono nową animację dla kuli Niebios
  • Fireball/Kula Niebios ma od teraz osobną animację wybuchu wraz z dźwiękiem, który usłyszy osoba obok, której ten wybuch nastąpi. Dodatkowo dodano dźwięk samego wystrzału kuli
  • Zmieniono kod odpowiedzialny za wywoływanie efektu końcowego dla umiejętności typu fireball, kula niebios, rakieta, kula plasmy
  • Poprawiono modele dla totemów - niestety, na razie jest to ograniczona ilość (dwa totemy), ale postaram się jeszcze coś ogarnąć.
  • Zaktualizowano wszystkie pliki związane z modelami na serwerze
  • Zmniejszono wielkość Fireball oraz kuli niebios tak by pasowała do jej animacji (teraz mieści się w różnych przejściach i nie buguje się)
  • Loteria jest od teraz za golda, nie manę
  • Pustoszyciel traci rakiety, a zyskuje ładowanie pocisków spowalniających (spowalniają i zadają 5 dmg co sekunde)
  • Poprawiono szybkość bełtów Łowcy
  • Dodano dźwięki do: puszczanego bełta, zniszczonego itemu, naprawionego itemu, zdobytego nowego lvl, itd
  • Dodano informacje o komendzie !check w questach ze zdobywaniem runy/itemu
  • Przywrócony stary system sprzedaży itemów
  • Poprawiono runy takie jak: Alabaster, Golden
  • Aura Cienia daje teraz 30% dodatkowego HP
  • Talic: Przywrócono HP z edycji CS 1.6 (5HP regeneracji) oraz poprawiono jego rozwój

 

Aktualizacja w tej formie wejdzie 22.02.2018 w okolicach około godziny 9-10. Będzie to wersja BETA i na jej podstawie będę znowu budował nowego NDM.
W pierwszej kolejności będę łatał bugi, które zostaną napotkane po tym update. Następnie zajmę się kolejnymi poprawkami do klas, których jeszcze trochę będzie. Dopiero po tym zabiegu będę myślał o dalszej przebudowie gildii.

 

AKTUALIZACJA WGRANA około godziny 11:30

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejny update

  • Poprawienie animacji dla kuli niebios + jeżeli ktoś ma jakieś fajne dźwięki, to zapraszam do podzielenia się z nimi w temacie z propozycjami
  • Poprawienie błędu z efektem wybuchem
  • Teraz po wbiciu +30 lvl na czat będzie się każdemu pojawiać o tym informacja
  • Dodano nowy item do sklepu z itemami

Post będzie aktualizowany.

 

Aktualizacja wejdzie w nocy (z 23.02 na 24.02)

AKTUALIZACJA ZOSTAŁA WGRANA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja

  • Poprawienie szybkości dla bełtów Łowcy
  • Poprawienie informacji o awansie
  • Poprawiono przelicznik dmg oraz DMG startowe z pioruna dla Sługi
  • Demonolog:
  1. Zmniejszono czas z 25 sekund na 20 sekund dla błyskawicy
  2. Poprawiono DMG z błyskawicy
  • Diablo:
  1. Zmieniono mu HP za strzał w głowę na 25
  2. Dostaje komplet granatów na start
  3. Poprawiono rozwój za manę
  • Zjawa
  1. Poprawiono widoczność
  2. Poprawiono jego rozwój za manę
  3. Naprawiono błędy (opis mówił jedno, a działało inaczej)
  • Mag
  1. Zmieniono szybkość Fireball
  • Druid
  1. Poprawienie w kodzie regeneracji HP
  2. Zmiana kosztów w rozwoju za manę
  • Dodano nowy dźwięk dla błyskawicy oraz pioruna
  • Barbarzyńca
  1. Zmniejszono dodatkowe HP z 25 na 20 za zabicie
  • Nekromanta
  1. Poprawiono rozwój za manę
  2. Naprawiono rzadki bug związany z możliwością nabicia sobie expa na martwym ciele
  • Zablokowano 2x ammo dla xm1014 - Sługa
  • Lord
  1. Usunięcie 1.5 dmg za hS
  2. Poprawiono jego rozwój

WERSJA BETA nowego systemu expa

  • Zmiany w dodawaniu expa - mają na celu usprawnić wszelkiego rodzaju eventy itd
  • Dodano EXP zależny od ilości osób w gildii ONLINE oraz od ogólnej ilości osób w gildi:
  1. Jeżeli gildia ma 10 osób online, to dostaje więcej expa aniżeli w przypadku gdy tych osób byłoby mniej niż 10. Czyli im więcej osób online, tym większy exp dla gildii
  2. Jeżeli osób w gildii jest więcej niż osób bez gildii, to gracze bez gildii otrzymują dodatkowy exp
  3. Aby usprawnić exp dla nowych graczy, dodano jeszcze większy mnożnik dla osób mających mniejszy lvl niż 16

Post będzie aktualizowany

AKTUALIZACJA WGRANA

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawienie expa dla graczy bez gildii gdy jest ich mniej niż tych w gildii

Aktualizacja wgrana od razu

  • Zmieniono rozwój u Pustoszyciela. Teraz posiada szansę na atak rozpruwający
  • Poprawiono speed fireball, rakiet, kuli niebios oraz plasmy
  • Poprawki w kodzie związany z menu dla złota oraz many
  • Zmniejszono wielkość kuli niebios
  • Po wyrzuceniu itemów, odświeża się speed oraz widzialność gracza tak by nie doszło do sytuacji, w której gracz buguje sobie item, np: Pierścień Zjawy

GILDIE

  • Dodane zostały gildie
  1. Możliwość rozbudowywania poziomu gildii, który wpływa na ilość punktów do umiejętności oraz liczby osób
  2. Umiejętności gildii to: Redukcja, DMG, Krytyk, Regeneracja
  3. Umiejętności działają tylko na inne gildie. NIE NA OSOBY BEZ GILDII, tak by nie zniszczyć im gry. TO coś w rodzaju wojen gildii w Metin2
  4. Do gildii wpłacamy złoto, lecz tylko generał i lider mogą decydować o tym na co one idzie (np: rozwój poziomu gildii bądź zakup prefiksu) - ceny są mocno wygórowane, ale to po by to zajęło trochę czasu
  5. Od teraz by stworzyć gildię, trzeba zapłacić 300 golda i posiadać 25 lvl
  6. Stworzona zostanie specjalna topka, ktora będzie informować o tym która gildia zabiła najwięcej osób z innych gildii
  7. 1 poziom gildii = 1 punkt. Nie można na max rozwinąć każdej umiejętności, a więc trzeba wybierać mądrze nad rozwojem
  8. Każda umiejętność ma 5 poziomowy system, a więc można je ulepszyć do max 5 poziomu
  9. Na ten moment gildia może maksymalnie 10 poziom
  10. Na start są 2 miejsca, każde kolejne to +1, maksymalnie 11 miejsc
  11. W gildii zlicza zabójstwa, które są liczone do topki gildii

Przed wejściem gildii, przebudowany zostanie system DMG, czyli zmienię całkowicie "system" odpowiedzialny za "zbieranie DMG". Dochodziły do mnie plotki o dziwnych dmg w niektórych przypadkach, to ma temu zapobiec i dopasować to pod gildie.

Gildie wejdą dopiero po resecie

Kolejna aktualizacja będzie opisywana za jakiś czas

 

 

#EDIT

Testy przebiegły pomyślne. Oddawanie golda dostępne jest za pomocą komendy /oddajg bądź /transferg (podając też ilość),np:
/oddajg 500 -> odda 500 złota na gildię

Ulepszanie poziomu gildii działa i zwiększa ilość osób.

Ulepszanie umiejętności za pomocą punktów także działa

Zostaje tylko przypisanie umiejętności do odpowiednich skilli.

 

Najprawdopodobniej reset odbędzie się już w następnym tygodniu, a więc najpewniej do końca lutego spotkamy się z nowym sezonem na tym serwerze.

 

Mądrość Ondala

Wraz z resetem, udostępniony zostanie nowy item, który będzie można zakupić za daną kwotę (to nie jest item na zasadzie !item, tylko taki, który działa w tle).
Będzie można go kupić za złoto lub sms/przelew/psc/paypal.

Polegać on będzie na tym, że przez 7-15-30-60 dni mamy powiększonego expa o 2.5 razy.

Można będzie go też wygrać w loterii

 

Zakup Many

Zakup many zostanie całkowicie zmieniony. Po resecie 500 many będzie kosztować 30,75 zl SMS. Czemu tak? Ponieważ teraźniejsza wersja miała pomóc sprawdzić wszystkie umiejętności i pozwalała każdemu od razu wykoksić klasę małym kosztem. Teraz zostanie to utrudnione.

 

2x EXP dla VIP

Po resecie VIP nie będzie posiadać już 2x więcej expa. W zamian otrzymał o wiele większą szansę na drop run.

 

 

MISJE

  • Do sklepu dodano item "Rakieta" za większą ilość złota w sklepie za złoto - Bardzo dużo osób narzeka na quest z rakietą
  • Zmniejszono wymagania na DMG z AWP (10000 na 2000)

Szukam osoby, która zajmie się stworzenie ogólnego tematu dla NDM po resecie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyszły reset

  • Usunięcie zbędnych wiadomości, króre zostały po fazie tesów - zapomniałem xd
  • Usunięcie gameme z tzn Hint (chodzi o te wiadomości na ekranie)
  • Poprawienie kuli niebios u Nihlathaka - większy speed oraz zmniejszenie jego wielkości. Poprawiono też jego dmg z kuli
  • Poprawienie dropu
  • Poprawienie ceny itemu Rakiety
  • Poprawienie błędu z menu złota
  • Poprawienie sprzedaży itemów
  • Poprawienie szybkości bełtów
  • Nihlathak nie ma już szansy, a odbija dany pocisk. 8 sekund to dość długi czas ładowania jak na 1 odbicie, na które jeszcze mamy 33% szans
  • Poprawienie informacji o bełtach u Lowcy
  • Zablokowanie kupowania molotov w strefie
  • Diablo zamiast molotov ma HE
  • Usunięto z pułapki krwawienie, a dodano eksplozję, która zadaje jednorazowe DMG
  • Usunięto na razie kod odpowiedzialny za niewidzialność broni

Wgrane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja

  • Pustoszyciel - usunięto nieużywaną Staminę z rozwoju i dodano szanse na wybuch granatu (stamina nie jest mu do niczego potrzebna skoro nei ma już rakiet/)
  • Poprawiono dodawanie do gildii
  • Przywrócenie niewidzialności broni
  • Poprawienie odbicia u nihlathaka wraz z opisem
  • Poprawiono sprzedaż itemów. Problem tkwił w komendzie, a nie menu

Aktualizacja wgrana

 

Przypominam o temacie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja

  • Usunięcie rat związanych z eventem (z okazji IEM)
  • Łowca:
  1. Poprawiono jego delay przy strzale z kuszy. Teraz jest zależy od inteligencji (5.0-inteligencja/50). Tak jak bylo to w cs 1.6
  2. Zmieniono prędkość bełtów i przystosowano je bardziej do tego, jaki typ ma się aktualnie
  3. Pracuje nad nowymi pułapkami, a więc mogą wystąpić lekkie problemy z ustawieniem pułapek

Post będzie aktualizowany

 

Aktualizacja wgrana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this