Skocz do zawartości

Prośba o Admina


Pancio.

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: K3ndinh0
2. Imię: Mateusz
3. Wiek: 16
4. Znajomość komend admina (0-10): 8-9 (ale bardziej 9)
5. Sprawny i działający mikrofon: Tak
6. Parę słów o sobie **: Jestem młodym chłopakiem lubiącym grać w gry komputerowe. Liczę z tym coś więcej niż tylko umilanie sobie czasu. Z aktywności fizycznych gram w rugby. Trenuję ponad 5 lat i mam szanse pojechać na Mistrzostwa Europy. Trenuję w moim rodzinnym mieście. Klub nazywa się Orkan Sochaczew. Jestem dobrym uczniem lecz leniwym (xD). Chodzę do najlepszej szkoły w moim mieście, rekomendowanej.
7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Po pierwsze chce banować cheaterów których teraz jest dużo a po drugie chce aby na serwerze było jak najlepiej.
8 Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Tak z 5-6 godzin (głownie w ciągu całego weekendu) możliwe że nieco więcej.
9. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Głównie weekend.
10. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Na tym ok. 660 godzin, a ogólnie ponad 1500 godz. 

11. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Nie ( będę się starał o guarda na Jailbreak CSGO ).

  • Haha 1
  • Zmieszany 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak

+mutacja

+wiek

-słaba aktywność ostatnio na jb,jakby tak to wyglądało na only mirage to długo byś się adminem nie cieszył

+znajomość sb

JESTEM ZA OKRESEM PRÓBNYM

 

  • Zmieszany 3
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem Cię dwa razy na serwerze. Do tego ostatni punkt, skoro będziesz starał się o "Guarda na JB" to po co piszesz podanie tutaj. Poza tym czytaj ze zrozumieniem, bo podania składamy w szybkiej rekrutacji.

 

Nie.

Edytowane przez TomeK.
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników