Jump to content
Marina.

Pytanie dnia v68

Recommended Posts

Napisnapytaniednia.png.448b9eae4862f14cfbbc80f2c1ca8ab4.png.6449a16ec8e36c61dc0d7c08004251c5.png

Jaka jest najzabawniejsza rzecz, w jaką wierzyłeś jako dziecko?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że można przenieś się w czasie :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W świętego mikołaja :bj:

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wróżka zębuszka 😲🙃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że "DOBRO" zawsze wygrywa ze "ZŁEM"

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

że mam rodziców

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Że na placu zabaw jak nie wroce z mamą do domu to przyjdzie pan i mnie zabierze

@Weronikaa to ile już dzieci masz ? XD 

Edited by SharD
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak sie zgubie w sklepie to mnie sprzedadzą w dziale z mięsem.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że polska była jedyna na świecie xDD

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że księżyc śpi i do tego tylko wtedy, gdy ja nie XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

no sw. Mikolaj

i ze jak nie bede grzeczny to mnie Pan zabierze

Share this post


Link to post
Share on other sites

W to, że istnieje coś takiego jak sprawiedliwość na tym świecie.

  • Like 1
  • Sad 3
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Święty Mikołaj i że Polska to jedyne państwo na świecie XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że Bóg istnieje 

Że na świecie jestem tylko ja i inni ludzie to mój sen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze gdy byłem mały wierzyłem w to, że pod ziemią (dosłownie ziemią) mieszkają Chińczycy. Ilekroć kopałem dołki próbowałem usłyszeć jak rozmawiają. Miałem bujną wyobraźnie więc problemu nie było z tym, aby nauczyć się ich języka. Najzwyczajniej sepleniłem coś pod nosem z myślą, że mnie zrozumieją XD! No cóż .... Dopiero gdy poszedłem do podstawówki i dowiedziałem się  gdzie leżą Chiny to mi trochę szczena opadła i nie wiedziałem w sumie co mam myśleć :(. Życie jest piękne.

  • Like 2
  • Haha 3
  • Sad 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasyka: wierzyłam w Świętego Mikołaja :(((((. 

Jeszcze wierzyłam, że jestem adoptowana i że zachodzi sie w ciążę przez całowanie. Nienawidzę mojego brata xD

  • Haha 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

że moge z dynki sztachete połamać
@Weronikaa że co xDDD no to masz fajnego brata <3

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś wierzyłam i wyobrażałam sobie, że wszyscy jesteśmy zamknięci w pudełku z którego nie można uciec, a niebo to jego przykrywka. 

Wierzylam, że nasze wszystkie ruchy są zaplanowane, nic się nie dzieje przypadkiem tylko ktoś tym steruje, abyśmy byli tacy jak jesteśmy teraz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki babci wierzyłem że jak nie będę grzeczny to zabierze mnie od rodziców.
Wierzyłem też w to że po zgaszeniu światła pojawiają się tam potwory, które chcą mnie zjeść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak większość w Mikołaja.

Gdy miałam 5 lat w święta i czasu prezentów, moje rodzeństwo było przy otwartych drzwiach na dwór.. krzyknęli "Sandra, Mikołaj leci na niebie!" ja oczywiście ucieszona, biegnę ile sił w nóżkach, aby zobaczyć Mikołaja na saniach z reniferami... patrzę się na ciemne niebo a  tam pustka. Widzieli moją minę i powiedzieli, że uciekł, odleciał. Nagle tata w pokoju przy oknie mnie woła, "Tutaj jest!" to ja biegnę szczęśliwa, że jeszcze go zobaczę, patrzę na Tatę, Tata wskazuje na niebo "Tam", mówi.. i co? nie było >.< 

Gdy byłam troszkę starsza w nowym miejscu zamieszkania.. miałam tak ok. 6 może 7 lat to na święta dostałam takie myślę droższe prezenty od Taty oczywiście.. Myślałam, że to Mikołaj, bo Tatę by nie było stać na taką lalkę i zabawki ^^ no i myślałam tak w sumie aż  do drugiej czy trzeciej klasy podstawowej.. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh to były piękne czasy :D Mikołaj ,gwiazdka ,wróżba zębuszka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam z dzieciństwa jak mój wuja mnie straszył że zawsze jak zgaśnie światło na korytarzu to potwór za mną jest. Szczególnie że mieszkam na samej górze i pamiętam do dzisiaj jak światło zgasło biegłem po schodach jak opętany żeby mnie tylko nie złapał. :D 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines