Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie - Kamil ツ


Burmee

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: Kamil ツ
2. Imię: Kamil
3. Wiek: 22
4. Znajomość Sourcebans (1-10): 6/7
5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak, posiadam.
6. Składka (tak/nie): Tak, oczywiście.
8. Parę słów o sobie **: Cześć wszystkim. Jestem studentem IV roku medycyny ( studiuję zaocznie), na co dzień pracuję jako zastępca menadżera na jednej ze stacji paliw przy autostradzie A1. Z zamiłowania ogromny miłośnik muzyki POP, lubię także tennis, na co dowodem jest fakt, że często chodzę grać z moimi przyjaciółmi. Poza tym uwielbiam podróże ( szczególnie państwa Ameryki Północnej). Jestem osobą stanowczą i konsekwentną, nie lubię strasznie, jeśli ktoś owija w bawełnę i myśli, że jest mądrzejszy od wszystkich.
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Przede wszystkim, aby wesprzeć grono obecnych administratorów, oraz spróbować w rozwoju serwera, wspomóc w nowych pomysłach, które przyczynią się do tego, że na serwerze będzie większa ilość graczy, tych stale grających a nie takich, którzy znajdą nasz serwer tylko przypadkiem.
10. Steam_ID: STEAM_1:1:150858936
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: W dni wolne od pracy, pomijając fakt, że mogę mieć dzień zaplanowany, to staram się być przez większość dnia (tj. 4-6 godzin)
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Ciężko sprecyzować, gram wtedy kiedy pozwala mi na to czas wolny od pracy oraz studiów.
13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 525 godzin.
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak, posiadałem.
Edytowane przez Pan Kamil
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoje podanie zostało przyjęte.
Aby otrzymać admina napisz do opiekuna serwera, a następnie po otrzymaniu admina wpisz się w tym temacie Nie masz rangi wejdź