Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

 Siemanko, wiec proponuje aby zmienic elitarnego snajpera- na serwie panuje akutualnie meta najbardziej wkurzajacych klas ((podporucznik i weteran)) przez co ogolnie wybiliscie z gry obserwatora, snajpera, elitarnego.

Co do elitarnego proponuje zmienic te 1/1 na dodawanie w sile aby uzyskac dmg cos na zasadzie normalnego snajpera tylko zeby ten licznik byl wiekszy skoro to premium musi miec cos lepszego- wtedy napewno w starciu z takim weteranem bedzie cos w stanie ugrac. No i ludzie nie beda jakos wielce pluc na to ze ma te 1/1 :)) 

Jesli chodzi o podporucznika... to nie mam nic do dodania, ta klasa to kontra na praktycznie wszystko do tego z UMP nawet nie trzeba umiec strzelc, ciagniesz tylko myszke w dol a banie i tak dalej siadaja praktycznie same, do tego z ta bronia jest sie strasznie mobilnym- niech ma te neutralizacje, spoko ale moze nie zeby mial ja odrazu na start, bo tak moze odrazu wleciec w goscia nie patrzac na nic a ty dalej mozesz sobie celowac w jego leb... 

Przepraszam ze sie tak rozpisalem, ale moze da to komus do myslenia- pozdrawiam.

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, SoniC napisał:

 Siemanko, wiec proponuje aby zmienic elitarnego snajpera- na serwie panuje akutualnie meta najbardziej wkurzajacych klas ((podporucznik i weteran)) przez co ogolnie wybiliscie z gry obserwatora, snajpera, elitarnego.

Co do elitarnego proponuje zmienic te 1/1 na dodawanie w sile aby uzyskac dmg cos na zasadzie normalnego snajpera tylko zeby ten licznik byl wiekszy skoro to premium musi miec cos lepszego- wtedy napewno w starciu z takim weteranem bedzie cos w stanie ugrac. No i ludzie nie beda jakos wielce pluc na to ze ma te 1/1 :)) 

Jesli chodzi o podporucznika... to nie mam nic do dodania, ta klasa to kontra na praktycznie wszystko do tego z UMP nawet nie trzeba umiec strzelc, ciagniesz tylko myszke w dol a banie i tak dalej siadaja praktycznie same, do tego z ta bronia jest sie strasznie mobilnym- niech ma te neutralizacje, spoko ale moze nie zeby mial ja odrazu na start, bo tak moze odrazu wleciec w goscia nie patrzac na nic a ty dalej mozesz sobie celowac w jego leb... 

1. Chyba E. Snajpera nie będziemy ruszać 

2. Podporucznik prawdopodobnie dziś w nocy dostanie małego nerfa ale chciałbym zaznaczyć, że UMP ma chyba najmniejszy dmg ze wszystkich PM, karabinów. Plus "nawet nie trzeba umiec strzelac", serio tak sądzisz?  Skoro broń sama głowy strzela to czemu nikt tym nie gra cały czas, ani do momentu przed ulepszeniem podporucznika?

3. Weteran będzie premium. 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, RyKoS napisał:

1. Chyba E. Snajpera nie będziemy ruszać 

2. Podporucznik prawdopodobnie dziś w nocy dostanie małego nerfa ale chciałbym zaznaczyć, że UMP ma chyba najmniejszy dmg ze wszystkich PM, karabinów. Plus "nawet nie trzeba umiec strzelac", serio tak sądzisz?  Skoro broń sama głowy strzela to czemu nikt tym nie gra cały czas, ani do momentu przed ulepszeniem podporucznika?

sinman robi po 50 fragów na mapę i jest bardzo ciezki do zabicia porponuje tylko x2 neutrelizacje na start i od lvl+ np zwiekszyć :) 

Edytowane przez 2styKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa [SP] Myśliwy

Czy można mu dodać, tak jak w przypadku Sapera, informację, że pułapka została postawiona ? Bo mi np zdarza się nie zauważyć jej postawienia xD

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2018 o 21:03, 2styKot napisał:

sinman robi po 50 fragów na mapę i jest bardzo ciezki do zabicia porponuje tylko x2 neutrelizacje na start i od lvl+ np zwiekszyć :) 

A ja bym zmniejszyła mu do jednej neutralizacji, z możliwością 2 za kile (na rundę), można ewentualnie  na 80lvl (na przykład) zwiększyć do 2 neutralizacji z możliwością 3 ? 4 ? na rundę ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 20.11.2018 o 20:58, RyKoS napisał:

 

Nadal nie odpowiedziałeś na najważniejsze pytanie - co z klasami opierającymi się na broniach snajperskich (AWP/Scout) w momencie gdy ich strzały gówno robią przez wbudowaną w klasę odporność na instakille, a w przypadku Podporucznika wchodzi w grę jeszcze neutralizacja pocisku. Co z tego że Weteran będzie premium jeśli to nadal nie zmieni faktu że takie klasy będą GÓWNO robić i nikt tym nie będzie grał. Zróbcie coś z tymi obrażeniami (nie działająca neutralizacja na perk Scout/AWP Snajper/klasę Elitarnego Snajpera), bo dla mnie jest niepojęte w jaki sposób potrafiliście zrobić takie bagno w przypadku balansowania klas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@freunde bobby

Nie rozumiem dlaczego neutralizacja nie miałaby kontrować ( Scout/ AWP Sniper / E. Snajper).  Pocisk to pocisk nie ważne czy z instakillem. Fakt nie powinno to blokować obrażeń z noża ( już działamy w tym kierunku) ale pocisk?  Obecnie małego nerfa dostał podporucznik - jedna blokada na na start.  Jeżeli te klasy zbyt często będą kontrować E. Snajpera to możliwe, że dodamy mu jakiś +dmg na AWP 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nocny map pool, generalnie jak wieczorem wrzuca się jakiś tuscan lub mniej popularne mapy to ludzie wychodzą z serwera. Wrzucić najpopularniejsze mapy, np od 22 i niech sobie rotują.

Co do weterana to wystarczy dać jakiś minimalny dmg jaki otrzymuje od snajpera i powinno być spoko. Na poprzedniej edycji musiałem trafiać 3-4 razy weteranów z dużym levelem, żeby padli.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym zaproponować albo przywróćenie Starego Elektryka Patrz Mac-10 Albo Wymienienie tego Auga na Galil-Ar lub Obrzyn. Jak widzimy mało kto gra tym elektrykiem plus gdy używamy scopa od auga co powinno pomóc przy celowaniu utrudnia użycia skilla klasowego gdyż wtedy ten piorun nie jest tak celny gdyż trudniej sie trafia niż gdy nie używasz scopa :C I druga bardziej irytująca sprawa jeśli wystaje większa część ciała lub postać jest za barierka to piorun też powinnień działać.  Gdyż nie raz np przeciwnik szedł za barierke i gdy celowałem w niego i chciałem użyć Pioruna to wyskakiwał komunikat Że nie wolno Strzelać Piorunem przez Ściany

 

Edit by Kirito

I jak można by zeus respił sie co 5 sekund od użycia a nie co 10 bo w nie ktorych przypadkach ten zeus może życie uratować a czekasz 10 sek ;c

Edytowane przez KamuiKirito
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć, moją prośbą jest zmienienie koloru u@ dla admina na jakiś różowy lub oczo jebny lub niech bedzie jakis dzwiek dla admina ze przyszla wiadomość na czacie, poniewaz grajac od soboty pisalem na kilku mapach do adminów na u@ i 0 reakcji od nich. Ja oczywiście rozumiem, że admin jest tez graczem ale jezeli od soboty ani jeden admin nie umie odczzytać wiadomości od gracza no to coś jest nie tak. Dziekuje za uwage.

@-_-

 

Dlatego napisalem to w propozycje ogolne a nie w prywatnej wiadomosci do wlasciciela @RyKoS :)

Z reszta z blixem ciezko sie dogadać. 

 

Muka and blix

Edytowane przez Kvasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Kvasek napisał:

Cześć, moją prośbą jest zmienienie koloru u@ dla admina na jakiś różowy lub oczo jebny lub niech bedzie jakis dzwiek dla admina ze przyszla wiadomość na czacie, poniewaz grajac od soboty pisalem na kilku mapach do adminów na u@ i 0 reakcji od nich. Ja oczywiście rozumiem, że admin jest tez graczem ale jezeli od soboty ani jeden admin nie umie odczzytać wiadomości od gracza no to coś jest nie tak. Dziekuje za uwage.

Miło by było gdybyś pisał z takimi sprawami do Opiekunów. W jakimś celu tu jesteśmy 😕

 

Ale z chęcią bym pogadał z adminem, który Cię "olewał" @Kvasek

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sakku napisał:

W regulaminie powinien być zaktualizowany punkt, że hassasyn nie możNA również kampić w bezpośrednim sąsiedztwie BS'a. Siedzi sobie taki pixel od "czerwonej strefy" i na wyciągnięcie kosy ma fraga

 

2.10. Zabrania się jako Hashassyn kampienia na "kucaku" z nożem w przejściach/ na lub przy upuszczonej bombie/ bs'ach/  hostach [Ostrzeżenie / Ban na 30 min]

"Na lub przy" Już to jest. Na dniach pojawi się też aktualizacja regulaminu w dziale forum Regulamin.

1 godzinę temu, Sakku napisał:

I w klasach z jakimkolwiek przelicznikiem powinien być opis jaki ten przelicznik jest. Tak jak ma to miejsce w Pułkowniku

Znajdę chwilę czasu to opisy pojawią się na forum w dziale Spis Klas

 

Edytowane przez RyKoS
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupie, może też nie i wam się spodoba propozycja ale był bym za to żeby co pół roku lub rok robić podsumowanie takie ogólne i wybrać 1 osobę która gra często i zrobić perk który ona sobie wymyśli (oczywiście z rozsądkiem) lub zmienić nazwę perku na np. Tajemnica Krecik czy coś w podobnym stylu. Według mnie było to by dość miłe uhonorowanie graczy którzy grają dość dużo i kupują klasy Premium/SP/ViP i wspomagają sieć.  Oraz mogło by to ściągnąć jeszcze więcej graczy.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiekszenie rozgrzewki o 15 sekund 

 

 

+ dodanie powtorki z zabojstwa, czasami mam ochote zobaczyc jak ktos mnie zabije i "jak to zrobil"

Powtorke zawsze mozna wylaczyc w ustawieniach csa i nie bedize problemu jezeli kogos bedzie wywalalo na hassasynie.

 


+Moge dostac wiadomosc czy bedizecie robic cos z najemnikiem? Na tej klasie tylko dziala kupowanie broni i perki ktorych  trzeba uzyc pod use_perk.

Nie dostaje on zadnej broni z perkow i troche to boli

Edytowane przez Kvasek
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chciałbym dodać tu propozycje odnośnie balansu serwera.

Obecna forma moim zdaniem nie nadaje się go grania, gdyż granie polega bardziej na lvl'u.

1. Wytrzymałość - redukowanie obrażeń o ponad połowę. Dla mnie należałoby to zmienić bo strzelanie z tytanowymi nabojami +15 w klate po 21 dmg z ak-47 to trochę smutne. (Bynajmniej tyle strzelam na kgb bez punktów w dmg, gdyż tytanowe dają +15)

2. Przesunąć balans statystyk - za level dostajemy 2 pkt statystyk, co na 100lvl daje nam 200pkt, więc już w tej chwili mamy komplet hp i wytrzymałości co czyni nas terminatorem. Jeżeli zmienić to na 1 pkt za lvl to automatycznie lvl, który wbija się moim zdaniem obecnie za ciężko (bez vip'a oczywiście) i przesunąć progi lvl'owe tak, aby każdy mógł wbić lvl nie za trudno.

Jeżeli damy 1 pkt statystyk zamiast 2 pkt za lvl, czyni nas ta zmiana o połowę słabszymi niż dotychczas, więc polepszone wbijanie lvl'a będzie lepiej odczuwalne do stosunku gry na serwerze. (Głównie mam na myśli fakt, że nie każdy gra tylko 1 klasą na edycję.)

No i problem szybkiego wbijania lvl nie będzie problemem, bo lvl nie będzie już odgrywał aż tak drastycznie roli w gameplay'u jednoosobowym.

Myślę, że taka zmiana wprowadzona po resecie będzie dużym ulepszeniem serwera. Ewentualnie można wykonać ankietę wśród graczy i podjąć decyzję.

Pozdrawiam

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Quoth napisał:

Obecna forma moim zdaniem nie nadaje się go grania, gdyż granie polega bardziej na lvl'u.

1. Wytrzymałość - redukowanie obrażeń o ponad połowę. Dla mnie należałoby to zmienić bo strzelanie z tytanowymi nabojami +15 w klate po 21 dmg z ak-47 to trochę smutne. (Bynajmniej tyle strzelam na kgb bez punktów w dmg, gdyż tytanowe dają +15) 

2. Przesunąć balans statystyk - za level dostajemy 2 pkt statystyk, co na 100lvl daje nam 200pkt, więc już w tej chwili mamy komplet hp i wytrzymałości co czyni nas terminatorem. Jeżeli zmienić to na 1 pkt za lvl to automatycznie lvl, który wbija się moim zdaniem obecnie za ciężko (bez vip'a oczywiście) i przesunąć progi lvl'owe tak, aby każdy mógł wbić lvl nie za trudno.

Jeżeli damy 1 pkt statystyk zamiast 2 pkt za lvl, czyni nas ta zmiana o połowę słabszymi niż dotychczas, więc polepszone wbijanie lvl'a będzie lepiej odczuwalne do stosunku gry na serwerze. (Głównie mam na myśli fakt, że nie każdy gra tylko 1 klasą na edycję.)

No i problem szybkiego wbijania lvl nie będzie problemem, bo lvl nie będzie już odgrywał aż tak drastycznie roli w gameplay'u jednoosobowym.

Szczerze nie wiem czy powinno mi się wypowiadać na temat zmian jakie napisałeś gdyż z pewnego punktu widzenia są one dobre lecz moim zdaniem dla graczy "niedzielnych".

Gramy na serwerze gdzie mamy maksymalny 251 lvl bądź 250 którego nikt nie wbija bodajże od roku dwóch? Pewnie dla tego iż exp został zmniejszony obecni gracze myślą że jak ktoś wbije 201 lvl bądź jest blisko to automatycznie jest reset bo przecież po co grać jak zaraz będzie trzeba robić wszystko od nowa.

1.Z tego co wiem grasz pewnie dłużej ode mnie na tym serwerze i pewnie pamiętasz jak się biegało na 220lvlach+ gdzie wytrzymałość była normalna jeszcze a została o 50% z tego co wiem w dodatku pułkownik dps od inta i inne takie bajery. Ludzi było wtedy pełno nikt nie płakał nie wiem kiedy to się "zepsuło".

2.Jeśli chcieli byśmy "przesunąć balans statystyk za level" To wtedy automatycznie trzeba będzie zmienić maksymalne statystki jakie będziemy mogli rozdać gdyż na 101lvlu dopiero mamy full hp nie mówiąc o DMG czy o klasach które potrzebują INT/ST by być chociaż troszkę grywalne.Rozumiem że nie każdy gra jedną klasa bo w końcu bo jakimś czasie się nudzi ale sądzę że nie powinno to tykać innych osób co mają czas i nie oszukujmy się COD:MOD od zawsze prawie że polega na lvl`u są klasy które wymagają troszkę większej precyzji w strzelaniu a są takie które wystarczy że trzymamy wa/d i zabija 5-ciu ;).

Jest to tylko moje zdanie zobaczymy jak zostanie to rozpatrzone :D

Edytowane przez DonSalerii
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, DonSalerii napisał:

2.Jeśli chcieli byśmy "przesunąć balans statystyk za level" To wtedy automatycznie trzeba będzie zmienić maksymalne statystki jakie będziemy mogli rozdać gdyż na 101lvlu dopiero mamy full hp nie mówiąc o DMG czy o klasach które potrzebują INT/ST by być chociaż troszkę grywalne.Rozumiem że nie każdy gra jedną klasa bo w końcu bo jakimś czasie się nudzi ale sądzę że nie powinno to tykać innych osób co mają czas i nie oszukujmy się COD:MOD od zawsze prawie że polega na lvl`u są klasy które wymagają troszkę większej precyzji w strzelaniu a są takie które wystarczy że trzymamy wa/d i zabija 5-ciu ;).

Klasy, które potrzebują inteligencji na 50 poziomie mają już jej 100, co wystarcza im aby zabijać na 1 rakiete, mine, strzał z awp, czy czego sobie one tam życzą. Ja bym powiedział raczej, że klasy które nie są od inteligencji maja bardziej utrudnioną rozgrywkę, gdyż nie rozwijają z lvl'em swoich obrażeń.

Także nie trzeba zmieniać maksymalnych statystyk, chyba, że priorytetem na serwerze jest osiągniecie max'a w każdej statystyce.

P.S. Jeżeli cod mod polega na lvl'u, a jedyne, co ma wspólnego ta modyfikacja z call of duty to pomysł na klasy i nic więcej. (w cod'ie nie gra lvl, a klasy każdy robi sobie sam.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do pomysłu z dłuższym expieniem.

Nie każdy ma tyle czasu na grę aby w ciągu tego niecałego miesiąca wbić poziom na tyle wysoki aby mierzyć się z resztą graczy, a zmniejszenie expa byłoby złotym środkiem dla osób które lubią wyzwanie z wbicia takiego wysokiego poziomu oraz jego utrzymania przez dłuższy czas, bez walczenia o topkę każdego miesiąca i tych osób które pracują albo spedzają mniej czasu w grze którzy wbijając po dłuższym czasie, nie musieliby ponownie słyszeć o nadciągającym resecie poziomów - jest naprawdę dużo takich graczy, którzy zrezygnowali z właśnie tego powodu.

Druga sprawa: Mefedron - 5, 10%? Przecież to jest najbardziej bezużyteczny perk w tym momencie.

Usuwanie Najemnika w momencie, gdzie jest więcej niegrywalnych klas, a tamta miała jakikolwiek sens. Myślę że stworzenie ankiety albo spytanie graczy na serwerze o to co można było zmienić w danej klasie, czy też dodać byłoby lepsze niż działanie za ich plecami.

Znerfione, nie wiem czy przypadkowo Narzędzia Demolitions które wcześniej gwarantowały zabicie, biorą teraz znacznie mniej (150 średnio)

Czemu Zestaw Szpiega został zablokowany na hashassynie w momencie gdy komandos takową niewidkę posiada bez perku i nikomu to nie przeszkadza?

Elitarny Snajper nadal jest bezużyteczny przeciwko Weteranowi, chociaż żeby zadawał te kurwa podstawowe obrażenia bez insta, tak samo z Podporucznikiem. Pisałem o tym i gówno się zmieniło, a wiele osób o tym już mówiło.

Przywrócenie Ręce które leczą na 100% i zmniejszenie jego dropu do perku unikalnego, może jak wcześniej Mefedron.

 

Edytowane przez freunde bobby
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
7 godzin temu, DonSalerii napisał:

Gramy na serwerze gdzie mamy maksymalny 251 lvl bądź 250 którego nikt nie wbija bodajże od roku dwóch? Pewnie dla tego iż exp został zmniejszony obecni gracze myślą że jak ktoś wbije 201 lvl bądź jest blisko to automatycznie jest reset bo przecież po co grać jak zaraz będzie trzeba robić wszystko od nowa.

201*

 

17 godzin temu, Quoth napisał:

2. Przesunąć balans statystyk - za level dostajemy 2 pkt statystyk, co na 100lvl daje nam 200pkt, więc już w tej chwili mamy komplet hp i wytrzymałości co czyni nas terminatorem. Jeżeli zmienić to na 1 pkt za lvl to automatycznie lvl, który wbija się moim zdaniem obecnie za ciężko (bez vip'a oczywiście) i przesunąć progi lvl'owe tak, aby każdy mógł wbić lvl nie za trudno.

Dlatego statystyki powinny zostać osłabione, bo na serwerze nie da się grać nie przez ten przelicznik 2 do 1, a przez to, że albo trafiasz na gościa, który ma pełen zestaw (wytrzymałość +HP) i Ty z małym lvl nie masz szans, albo trafiasz na gościa, który lata z pułkownikiem oraz nabojami pułkownika i wali Ci po nawet 60-70 DMG

Napisałem w tej sprawie do opiekunów, bo ostatnio sam miałem z tym doczynienia. Kondycja powinna dobrze działać na klasie Komandos/Hashasyn lub z perkiem, a nie na chociażby Pułkowniku, gdzie on sam jest w stanie porobić cały serwer. Jestem zdania, że wytrzymałość, DMG oraz kondycja powinny zostać zmienione.

 

Kondycja powinna pozwalać biegać szybko klasom, które są do niej przystosowane, a reszcie powinna dawać lekkiego boosta, a jak to teraz wygląda?

100 kondycji MAX (można mieć na statrt więcej i wtedy ma się więcej), lecz

100*0.003, to jest 1.3 razy większa kondycja i ja uważam, że to jest zbyt dużo, bo chociażby taki Betonowy na mapie dd2002 cały czas sam sobie radził z enemies, a tak to nie powinno wyglądać. Ja rozumiem, że większy lvl powinien dominować w rozgrywce, bo na tym to polega, ale nie aż tak.

Dla mnie ta kondycja w klasach powinna być ubita w jakiś sensowny sposób, 100 kodnycji powinno dawać max 1.25-1.2 razy więcej, a nie 1.3 przy samych punktach w statystyce, a klasy nastawione na speed jak komandos, hashasyn powinny mieć tej kondycji więcej na start.

 

DMG

Sprawa z DMG wygląda jeszcze gorzej, ponieważ nie jest w żaden sposób zbalansowana.

Pułkownik na 100 LVL zadaje 0.12*100, czyli 12 DMG na każdy HIT. Do tego max 3 DMG z klanu i mamy już 15 dodatkowego DMG. Dodajemy do tego zestaw taliba/strzelca, albo co gorsza tytanki lub naboje i ten DMG jeszcze bardziej wzrasta. Przykładem są naboje pulkownika

0.25 za int. Inteligencji max 150.

I co jest śmieszne, zadajemy na 100 lvl już 15 DMG przy pełnym zestawie, do tego 37.5 MDG, czyli razem ponad 50 DMG, ale to nie koniec, bo naboje daja jeszcze +5 DMG i teraz tak, pojawią się pewnie komentarze w stylu, że to prawie całość w statystyki i to prawda, dlatego zmienimy trochę ten zestaw

Za 1 lvl mamy 2 pkt, czyli na 50 LVL mamy już 100 punktów. Przy 100 LVL, mamy 200 punktów, czyli

100 punktów dajemy w INT i mamy 15+5+25=45 DMG na start z samych HITÓW przy 100 LVL na pułkowników BEZ statystyki DMG

DMG jako statystyka mnożony jest przez 0.0075, a więc max 0.375, czyli mamy 1.375 jeśli gracz nie ma wytrzymałości

Tak więc, gracz na 100 lvl pułkownikiem jest w stanie porobić bez żadnego problemu graczy, którzy dopiero zaczynają grę

Dla mnie DMG jest totalnie niezbalansowany na tym serwerze i pora na limity, które pojawią się w przyszłej edycji, bo nie powinno być czegoś takiego.

 

Wytrzymałość

Dla mnie też dość mocno przesadzona, ponieważ przy pełnej jej wartości, daje 0.5 DMG, czyli połowę mniej. Dla nowego gracza kolejne utrudnienie, bo jak ma zagrać z kimś takim? Zadasz mu 5 DMG z AK?

 

 

Uważam, że na serwerze głównym problemem jest to, że ten DMG i wytrzymałość, a także kondycja nie są utrzymane na normalnym poziomie i przystosowane do tego co jest aktualnie. 

 

Co do punktów ze statystykami, to jest tutaj parę osób, które gra dość długo i wie jak się kończyły te zmiany ze statystyką. Mieliśmy 3 takie sytuacje

  • 3-4x
  • 1x
  • no i aktualne 2x

Te 3-4x totalnie zniszczyło grę, 1x spowodowało, że gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać, bo lvl nie miał dużego znaczenia w samej rozgrywce

5 godzin temu, freunde bobby napisał:

Druga sprawa: Mefedron - 5, 10%? Przecież to jest najbardziej bezużyteczny perk w tym momencie.

Dlatego napisałem jasno, że to ulegnie zmianie. Perk ma 10% na użycie, a na drop miał 5%, dlatego zostało to podwyższone tylko o 2x by sprawdzić jak będzie to działać. Nie dam na użycie tego 50%, bo to nie bedzie współmierne z samym dropnieciem go

5 godzin temu, freunde bobby napisał:

Usuwanie Najemnika w momencie, gdzie jest więcej niegrywalnych klas, a tamta miała jakikolwiek sens. Myślę że stworzenie ankiety albo spytanie graczy na serwerze o to co można było zmienić w danej klasie, czy też dodać byłoby lepsze niż działanie za ich plecami.

Usuwane są klasy, którymi totalnie nikt nie gra, poniewaz nie da się działać na serwerze gdzie mamy 30 klas. Ja już wcześniej pisałem, że robi się z tego serwera jakiś pokaz klas, a nie rozgrywkę, ponieważ ta liczba klas jest zbyt duża i nie jest proporcjonalna do ilości perków.

Na serwerze jest 65 perków, a więc wychodziły 2 perki na klasę. To łatwo można zauważyć, że w przeciągu paru rund (jeśli cały serwer losuje), można już mieć super perk dzięki rynkowi, wymianie itd. Perków powinno być ponad 90, by ta liczba przewyższała minimum 3-krotnie liczbę klas i liczbę osób, by zdobycie tego idealnego perku było trudne i wymuszało na graczach ciągłe zmiany. To natomiast pomogłoby w samej rozgrywce w taki sposób, że potem gracz z +100 LVL nie orałby całego serwera, bo ledwo co zaczęła się mapa, a taka osoba już ma swój idealny perk (nie mówię, ze jest tak zawsze, ale łatwo to osiągnąć jeśli ktoś myśli)

 

Nikt nie powiedział też, że dane klasy nie wrócą. Staramy się połączyć te, które się da, a także dodawać nowe i działać w taki sposób by każdą z nich ktoś grał, a nie że teraz albo grasz premka, albo nie grasz niczym, bo się nie opłaca na dłuższą metę.

5 godzin temu, freunde bobby napisał:

Czemu Zestaw Szpiega został zablokowany na hashassynie w momencie gdy komandos takową niewidkę posiada bez perku i nikomu to nie przeszkadza?

Nie wiem jak Ty to rozumiesz, ale ten perk jest zablokowany na obu klasach i nie ze względu na jego działanie, a to, że on na klasie Komandos jest w stanie zbugować niewidkę, a na klasie hashasyn tym bardziej, bo klasa hashasyn korzysta z innego kodu, odpowiezdialnego za całościowe zniknięcie klasy, a nie ukrycie samej poświaty gracza. Nadając perk zestaw szpiega hashasynowi, można by było go łatwo zbugować, mianowicie on sam mógłby ustawić na nim poświatę i byłby widoczny nawet na kucaku jeśli załączyłaby się ta niewidzialność z zestawu. To nie jest żadne blokowanie, bo przeszkadza, a blokada by ograniczyć potem spam "Czemu mnie widać" "EJ, to nie działa", itd

 

5 godzin temu, freunde bobby napisał:

Elitarny Snajper nadal jest bezużyteczny przeciwko Weteranowi, chociaż żeby zadawał te kurwa podstawowe obrażenia bez insta, tak samo z Podporucznikiem. Pisałem o tym i gówno się zmieniło, a wiele osób o tym już mówiło.

I będzie go zadawać, dlatego napisałem wyżej, że DMG na tym serwerze najbardziej skopało sprawę z samą rozgrywką i to nim powinno się zająć w pierwszej kolejności + to tyczy się też instakill na nanopancerzu. Tutaj już akurat wziąłem się za to i zostało to zrobione

5 godzin temu, freunde bobby napisał:

Znerfione, nie wiem czy przypadkowo Narzędzia Demolitions które wcześniej gwarantowały zabicie, biorą teraz znacznie mniej (150 średnio)

Perk nie powinien dawać tyle samo co klasa i tutaj też uważam, że jest masa niedoróbek w perkach. Jaki sens ma demolitions skoro można wziąć narzędzia na innej klasie?

Jeżeli robisz ten sam perk, to żebym utrzymać grywalność na klasie, musisz powiększać ilość skilli, bo jest wtedy bezużyteczna, a więc brniesz dalej w słaby balans na serwerz, bo jaki ma sens gra na serwerze gdzie klasy oferują kilka różnych skilli całkowicie odmiennych od siebie? (są takie klasy na serwerze)

 

 

Niektóre decyzje podejmowałem ja, niektóre opiekuni. Ja uważam, że na serwerze głównym problemem jest DMG, którym powinno się zająć w pierwszej kolejnosci, bo to on powoduje, że potem nowym graczom nie chce się grać.

 

 

#EDIT

Wybaczcie za ten 'luźny' sposób pisania i pewne niedociągnięcia w tekście, które sam teraz zauważam, lecz tutaj ważny jest sens, a nie to jak to napisano

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, -_- napisał:

 

Jaki był powód że w ogóle tykaliście ten Mefedron? Drop był na tyle rzadki że nikt na ten perk nie narzekał nawet w momencie w którym jedna z losowych osób co rundę umierała. Rozmawiałem o tym z kilkoma graczami i są tego samego zdania. Po co zmieniać coś co jest dobre i tylko to psuć? 

Co do kwestii DMG/kondycji/wytrzymki w pełni się zgadzam, bo chociaż nie mydlisz oczu że wszystko jest dobrze i potrzebna jest zmiana.

Zestaw Szpiega w pewnym momencie działał prawidłowo na hashassynie, bo sam podpytywałem graczy o niewidzialność na kucaku i ona w pełni działała, a może było to jedynie losowe i raz działało, a raz nie - nieważne. O niewidzialności nie wspominam, bo sam w sobie perk i tak byłby zbyt OP na taką klasę.

Mówisz o powiększeniu ilości perków, a zaraz potem wspominasz o Narzędziach Demolitions jako perku który nie powinien dawać tyle samo co klasa która się w tym specjalizuje więc perki takie jak te, które dodają ci miny czy też AWP Snajper (to przecież specjalizacja Elitarnego) chcesz znerfić i zrobić z tego drugi Mefedron 10% przez co staną się useless, a potem aby utrudnić graczowi dobranie idealnego pod siebie perku dodać koło 30 innych aby było ich ponad 90?

Chyba zgłupiałem. 🤕

Edytowane przez freunde bobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
8 minut temu, freunde bobby napisał:

Jaki był powód że w ogóle tykaliście ten Mefedron? Drop był na tyle rzadki że nikt na ten perk nie narzekał nawet w momencie w którym jedna z losowych osób co rundę umierała. Rozmawiałem o tym z kilkoma graczami i są tego samego zdania. Po co zmieniać coś co jest dobre i tylko to psuć? 

Taki, że opiekuni chcieli jak najwięcej perków blokować, a nie wiem czy wiecie, lecz przez takie działanie tworzyła się nieskończona pętla, którą trzeba było blokować po przekroczeniu danej ilości i czym się to objawia? Płaczem, bo komuś nie dropnie perk

 

Wytłumaczę to tak by każdy zrozumiał

Jeżeli gracz zabija innego gracza, sprawdzamy czy ma on perk i jeśli nie, to przechodzimy do funkcji odpowiedzialnej za jego ustawienie. Funkcja ta pobiera oczywiście perki i losuje jede z nich, następnie go dodaje i ten ma u siebie forward odpowiedzialny za to kiedy ten perk jest nadany. Jeśli się zgadza, to on wykonuje swoją funkcję, w której sprawdzamy np: czy dana klasa może go mieć i tutaj jest to co jest najważniejsze. Jeżeli blokujemy klase, to żeby wylosować kolejny perk, a ten usunąć, musimy zwrócić wartość, która pozwoli nam na kolejne losowanie, a więc perk wtedy wykonuje tzn STOP i informuje silnik, że "Nie, nie może mieć tego perka. Losuj dalej" i silnik dostając taką zwrotkę ponownie losuje perk i teraz to co najważniejsze.

Wyobraź sobie, że za pierwszym razem trafiasz perk, który zwraca STOP (szansa na drop, albo blok na klasie) i za każdym razem silnik wraca do swojego żądania "Daj perk". Za każdym razem pobiera to samo, a więc każda taka czynność w ciągu ułamka sekundy wykonuje to samo przez co obciążą serwer, więc trzeba to stosować by nie doprowadzić do nieskończonej pętli, bo ktoś może mieć takiego farta, że akurat za każdym razem będzie dawało perk, który ma w blokadzie. Im mniej takich blokad, tym mniejsza szansa na taką nieskończoność, ale jednak zawsze istnieje, dlatego ja wpadłem na pomysł by tworzyc szanse na użycie zamiast na siłę blokować perk i ponownie go przeładowywać. 

Teraz tak, wprowadziłem limit MAX 5 powtórzeń, w innym przypadku, perka już nie nada by nie doprowadzić do tej pustej pętli, która mogłaby trwać i trwać. Teraz, jesli dużo perków to ma, to jest to co napisałem, a więc gracz nie otrzyma perka i co wtedy? Będzie płacz, że coś nie działa, a jak odblokuje lub zwiększe limit, to będę wywoływał na serwerze zbędne obciążenie

Musicie zrozumieć, że dysponujemy daną ilością zasobów i na niej działamy. Jeden gracz z taką "pętelką" to pół biedy, ale jak takich graczy będzie więcej, to problem będzie narastał. Najlepszym przykładem tego jest chociażby zmienbron, które za każdym razem ZAPISUJE broń poprzednią. Nie da się nadać (albo ja nie znam sposobu) dwóch broni na raz, dlatego musimy zapisywać wcześniej wraz z ammo, co też jest dla serwera dodatkowym obciążeniem

Reasumując,

Czemu to zrobiliśmy?

Chciałem odciążyć serwer, bo ciągle dostawałem info w stlyu "Weź zablokuj to na tej klasie, a tamto niech ma szanse 1/x na drop". Nie, to nie jest i nigdy nie będzie dobrym rozwiązaniem dla serwera TAK dużego. Tutaj jest zbyt dużo osób by móc w takie coś się bawić

16 minut temu, freunde bobby napisał:

Co do kwestii DMG/kondycji/wytrzymki w pełni się zgadzam, bo chociaż nie mydlisz oczu że wszystko jest dobrze i potrzebna jest zmiana.

Nie mydlę, bo nie zamierzam kłamać. Zdaję sobie sprawę z tego, że na serwerze wszystko pięknie wygląda w dzień resetu (lecz nie zawsze  #Myśliwy), a potem to gra graniczy z cudem, bo bez premek/VIP jest barzdo ciężko. Szanuje też to, że wielu graczy dalej potrafi grać na tym serwerze, wiedząc, że jest taka i taka sytuacja. Ja ją sam zauważyłem, bo zacząłem grać. Chciałem zagrać od przyszłego sezonu, lecz patrząc na to co się dzieje teraz, nie miałoby to dla mnie sensu. Gra jest niegrywalna, a ja nie mam zwyczaju nawalać premkami

17 minut temu, freunde bobby napisał:

Mówisz o powiększeniu ilości perków, a zaraz potem wspominasz o Narzędziach Demolitions jako perku który nie powinien dawać tyle samo co klasa która się w tym specjalizuje więc perki takie jak te, które dodają ci miny czy też AWP Snajper (to przecież specjalizacja Elitarnego) chcesz znerfić i zrobić z tego drugi Mefedron 10% przez co staną się useless, a potem aby utrudnić graczowi dobranie idealnego pod siebie perku dodać koło 30 innych aby było ich ponad 90?

Nie zrozumieliśmy się.

Piszac o zwiększeniu ilości perków, chodzi mi oto, że ja jestem graczem "starej daty", który pamięta COD nie jako modyfikacji, która polega na super klasie, a DOBREJ klasy z DOBRYM perkiem. Na naszym serwerze klasy mają masę skilli, które mogłyby iść do perku i tym samym mogłyby się łączyć jako całość. Uważam, że jeśli już tworzymy perk, który daje to co klasa, to powinien być on słabszy by nie powodować tego, iż kalsa jest niegrywalna.

Całość polega na tym, by liczba perków była duża, ale zróżnicowana pod względem skilli, tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W aktualnym stanie serwera ciężko jest to osiągnąć bo klasy mająsporo skilli.
Utrudnienie o którym pisze, polegać ma na tym, by perki były bardziej grywalne pod względem dopasowania. Im więcej perków, tym więcej różnego rodzaju skilli, które można przystosować do danej klasy. Na ten moment TOP perkami są tkaie ,tkóre albo dają DMG, albo dają jakieś odporności i to jest strasznie słabe, bo ograniczamy się tak naprawdę do dwóch skilli: DUŻY DMG lub ODPORNOŚĆ na coś

Nie wiem czy się rozumiemy, lecz mi po prostu chodzi oto by te perki, mając różne skille, wymuszały na graczach różną grę w połączeniu z danym perkiem. Zdobycie tego samego, super perka powinno być utrudnione, by gracz miał też inną opcję, by grał czymś innym. Nie powinno być 1 perku na klasę.
Ciężko jest sobie wyobrazić taki zamysł, mając serwr na którym jedna klasa potrafi mieć 5 skilli i tak naprawdę nie potrzebne mu jest nic innego poza dodatkowym DMG, albo odpornością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Chciałem zagrać od przyszłego sezonu, lecz patrząc na to co się dzieje teraz, nie miałoby to dla mnie sensu. Gra jest niegrywalna, a ja nie mam zwyczaju nawalać premkami

ulala,
Ogólnie to podpisuje się w całości pod tym co tutaj napisałeś. Przed świętami miałem trochę wolnego czasu i akurat tak się złożyło, że wypadł też w tym czasie reset, i potrafiłem przesiedzieć 7h na serwerze grając sobie jakąś fun2play klaską. Ostatnio wszedłem w ten weekend, dostałem dwie kulki od pułkownika w ciało po których padłem i stwierdziłem, że jednak poczekam na reset. Na ten moment, jeżeli nie poświęcisz/zaplanujesz odpowiednio dużo czasu na grę, tak nawet nie masz co liczyć na zabawę i przyjemność z grania. Już nawet nie wspominając o tym, że musisz wybrać jakąś surową klasę z AK/M4. 

Ale w sumie to gratuluję playerbase'u, bo np teraz top1 kręci 50+ fragów, a na serwerze jest wciąż 25+ osób dostających lanie od jednego gracza(notabene słabego), ja już dawno bym nie wytrzymał i wyszedł.

Edytowane przez dratewka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności