Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

Zmienić opis:
Scout- Dodatkowe DMG ze scout na : Zadaje X DMG ze Scouta(SSG08).


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gralem ostatnio na dmie i serwer mial fajna opcje wyswietlania zadawanego dmg koło celownika. Pisalem do Karola i mowil ze juz kiedys to bylo na cod modzie, tylko ludziom to przeszkadzalo i zostalo usuniete. Moze by dodac to z powrotem? Zawsze mozna dodac mozliwosc wylaczenia tego pod komenda !dmg. Pamietam ze w 1.6 praktycznie na kazdym codzie to bylo i ulatwialo gre, dobrze sie z tym skanuje np. Wiem ze wyswietla sie zadawane dmg na czacie, ale jak nie trudno sie domyslic, gdy sie spojrzy na czat podczas strzelania, to za sekunde mozna juz nie żyć :)

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez sensu bo wy nie potraficie czytac i klikacie pierwsze z brzegu, a wystarczy kliknąć 8 i tam macie całą strone małych map

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Mahesvara2 napisał:

bez sensu bo wy nie potraficie czytac i klikacie pierwsze z brzegu, a wystarczy kliknąć 8 i tam macie całą strone małych map

raczej nikt podczas rozgrywki nie będzie wdał się w lekturę tego co wyświetla mu się z boku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyejbac mape lake za duza przewaga terro na mapie, nie wyjdziesz nawet z respa i dostajesz heda z awp albo innej broni.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodać nagrody TOP3 pod względem pkt na koniec sezonu albo pod względem 3-ch pierwszych max lv. Myślę, że urozmaici to grę i będzie więcej osób, które będą chciały powalczyć o tą TOPKE ! Nagrodą mogą być np. usługi vip na określony czas, premium na x czas czy też kilka przeniesień na kolejny sezon. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmodyfikować funkcję "wymień"

Zrobić to bardziej widoczne, często ktoś kto dostaje taką ofertę - nie ma o tym pojęcia.

Moim zdaniem najlepiej zrobić to metodą kombinacji, tzn żeby było to widoczne jak np zmiana mapy, ale trzeba byłoby kliknąć np. 5--->1    - Zgadzając się.

Żeby nie było missclicków

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dodanie (o ile jest to wykonalne) możliwości obstawiania rund tak jak jest to na niektórych serwerach (bet ct all etc) tylko, że za coinsy (albo nawet już te dolarki to na expa będzie :D ). Żeby nie można było też wygrywać fortuny to do max np. 15 coinsów.

2. Misje nocne i ich poziom trudności (w porównaniu z nagrodą) są przesadzone. Są gracze mający problem z 15 fragami na mapę a w nocnej trzeba w czasie jednej mapy dać 30hs co dla sporej części jest mega trudne. Jest też misja aby ukończyć 5 map z przewagą fragów (jeśli chodzi tu o kd powyżej 1.0 to można to jaśniej napisać) co równa się graniu 2.5h w nocy, co trwa dosyć długo jak na nocną misję.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

1. Stworzenie niewykonalnej misji(chyba że istnieje bardziej estetyczne rozwiązanie) jak np. rozbrój bombę 999 999 razy aby osoby, które zakończyły misje, dalej mogły robić misje tygodniowe w dzień, a nie tylko podczas nocnych.

2. Dodanie w przyszłych edycjach nagrody za top 1 w RANKINGU PUNKTÓW, oczywiście nie musi być taka jak za top 3 w zdobyciu 201lv ale jakakolwiek moim zdaniem się należy(nie wiem... movexp x4/vip na 15 dni?).

3. Wyraźniejsza informacja o resecie (w czasie gry) np. jakieś okno po wejściu etc z datą resetu aby .przyciągnąć więcej osób na edycję.

Edited by Stejczu
dodanie pktu 3
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Stejczu napisał:

1. Stworzenie niewykonalnej misji(chyba że istnieje bardziej estetyczne rozwiązanie) jak np. rozbrój bombę 999 999 razy aby osoby, które zakończyły misje, dalej mogły robić misje tygodniowe w dzień, a nie tylko podczas nocnych.

Taka misja jest, tylko w tej edycji było zapomniane i się nie dało jej a to jest Wbij 201 lvl od nowej edycji już będzie ta misja więc spokojnie

 

18 minut temu, Stejczu napisał:

2. Dodanie w przyszłych edycjach nagrody za top 1 w RANKINGU PUNKTÓW, oczywiście nie musi być taka jak za top 3 w zdobyciu 201lv ale jakakolwiek moim zdaniem się należy(nie wiem... movexp x4/vip na 15 dni?).

Nie wiem czy tego nie będzie za dużo, bo jak będzie osoba która wbije 201lvl i będzie też 1 w topce, a tak może się często zdarzać to nie dostanie 2 nagród i nie będzie brana 2 osoba z topki, a jak ktoś nie wbije 201lvl to i tak jest brana 1 osoba z topki i może wymyślić sobie perk, albo może wybrać nagrodę w postaci usług na 2 tygodnie, bo nie każdy chyba to wie, ale za wbicie 201lvl też jest albo wymyślenie swojego perka, albo 2 tygodnie usług tylko i tak każdy woli mieć perka ze swoją nazwą :) 

22 minuty temu, Stejczu napisał:

3. Wyraźniejsza informacja o resecie (w czasie gry) np. jakieś okno po wejściu etc z datą resetu aby .przyciągnąć więcej osób na edycję.

No to jest ciekawe i można szybko to zrobić bo to tylko informacja na czacie, więc już podesłałem do Karola i czekam na odpowiedz 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie sezony to głównie zmiany w silniku i misjach, a także "systemie obrażeń", więc zostają nam klany

Planuje przepisać je od nowa (tak jak zrobiłem to z powyższymi dodatkami) i czekam na Wasze propozycje. Czego Wam brakuje, co Wam się w nich nie podobało, itd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Klany w moim odczuciu powinny być dodatkiem, a obecnie są mocno tryhardowane przez graczy co doprowadza do kolejnych problemów o których później, ale na początek pomyślałbym o osłabieniu jakoś klanów np Najpierw wbija się za monety lvl klanu, a później statystyki klanu, także za monety.

Lvl 1 Klanu --> Lvl 2 Klanu Cena: 500 monet

Wbicie lvl klanu daje np. 1 pkt statystyk, ale żeby wpakować ten pkt statystyk w konkretną statystykę to trzeba zapłacić np. 250 monet.

Z powodu tryhardowania pojawiają się kolejne problemy, jak wyrzucanie kogoś kto sporo zainwestował w klan, a później nie gra dzień czy dwa, bo ma życie prywatne, pracę itd. i zostaję wyrzucony, bo pojawia się potencjalny nowy członek klanu, który od ręki może dać np 2000 monet i pomyślałbym o zwiększeniu jakoś ochrony dla członków klanu.

Kolejną sprawa jest problem, który pojawia się tak pomiędzy pierwszym, a drugim tygodniem edycji, czyli spora cześć topki serwera jest w 1 klanie(wychodzą z innych klanów) i tutaj też bym się zastanowił nad jakimiś blokadami np. wyjdziesz z klanu to nie możesz przez jakiś czas dołączyć do innego klanu.

Pomyśleć nad zwiększenie rywalizacji pomiędzy klanami np. Wojny Klanów - Lider/Generał klanu A może wypowiedzieć wojnę klanowi  B za jakąś tam cenę(np monety) i przez jakiś czas trwa wojna i gracze klanu A dostają np więcej expa i monet za zabicie członków klanu B. Sam pomysł wojny uważam za przeciętny i może w takiej postaci zrobić więcej złego niż dobrego, ale może ktoś to wykorzysta i rozwinie, bo obecnie jest prawie zerowa rywalizacja pomiędzy klanami, nie licząc początku edycji i walki w pierwszym tygodniu o TOP1 klan, później to także zanika.

Zmienić nagrodę za wygranie edycji Klanu, perków na serwerze jest sporo, a często te nowe perki za klan/gracza są przeciętne, dodatkowo lider klanu i tak tworzy zazwyczaj swój perk i reszta członków klanu nic nie ma z wygrania edycji, jako klan. Tutaj proponuję np. Prefiks jakiś dla członków wygranego klanu(To samo można dodać dla gracza, który wygra edycję) na całą następną edycję np. [Legenda][VIP] DraY: czat + można pomyśleć nad czymś dodatkowym. Co do samego nagradzania to też w miarę możliwości ustawić w liście członków ilość dni w klanie obok ilości fragów i ilości wpłaconych monet i ustawić jakieś minimalne wartości spędzonych dni w klanie i wpłaconych monet, które kwalifikują do otrzymania takiego prefiksu.

 

Podałem kilka problemów i jakieś tam moje spostrzeżenia i nie twierdzę, że są idealne, ale to jakiś start i też chciałem dodać, ze to nic złego, jeśli co jakąś edycję nikt nie wygra, jako klan.

Dla leniwych :)

  • Zmniejszyć rolę klanów,
  • ulepszyć system ochrony członków klanu, przed wyrzuceniem,
  • system blokady po samodzielnym opuszczeniu klanu(większy balans klanów w późniejszym etapie edycji),
  • zwiększyć rywalizację pomiędzy klanami,
  • zmienić nagrodę za wygranie edycji, jako klan.

EDIT

A co myślisz o tym @-_-, aby np. zwiększyć wymagania na stworzenie klanu, ale na późniejszych lvl(np od 4) zrobić więcej miejsc w klanie per lvl, co spowoduję, że klanów będzie mniej, ale będzie więcej w nich osób i może to zbalansuję różnicę pomiędzy klanami.

Edited by DraY
  • Like 6
  • Love 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ostatnie dni by dodać coś od siebie w tym temacie i zamykam sprawę klanów, a zaczynam pracę nad nimi.

Jeżeli ktoś chciałby coś od siebie dodać, to ostatnia szansa. To oc mogę powiedzieć już na wstępie, to, to że klany na pewno zmienią swoją "postać", bo aktualnie stały się główym punktem gry, a nie dodatkiem do "zabawy" przez co dochodzi do zgrzytów i konfliktów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grzecznie proszę zablokować na Asasynie perk niewidzialność bo to jest niedorzeczne żeby chłop sobie miał niewidzialnośc na 5 sekund.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.08.2020 o 13:18, kRR napisał:

Grzecznie proszę zablokować na Asasynie perk niewidzialność bo to jest niedorzeczne żeby chłop sobie miał niewidzialnośc na 5 sekund.

Od razu tarcze fenixa na kapitanie i rushera zestaw na sahidzie bo są OP dla tych klas.. Dla mnie niewidzialność powinna zostać dostępna. I tak wystarczy że widać assasyna jak dostanie DMG bo krew nie znika z modelu.

 

EDIT:

Dodanie informacji na chacie dla Assasyna o możliwości ponownego użycia niewidzialności. Obecnie trzeba albo co chwila klikać binda albo sprawdzać czas po zabiciu i mierzyć 20sek samemu.

Edited by RyKoS
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o Assasyna to niewidka 80/85% + dodanie na czat informacji o pozostałych niewidkach i czas do następnego użycia, tak ja to widzę.

Od 100% niewidki jest perk więc po co aż taka na Assasynie.

 

 

Edited by Vastarill

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.09.2020 o 09:51, Vastarill napisał:

Jeśli chodzi o Assasyna to niewidka 80/85% + dodanie na czat informacji o pozostałych niewidkach i czas do następnego użycia, tak ja to widzę.

Od 100% niewidki jest perk więc po co aż taka na Assasynie.

 

 

Assasyna to klasa premium , niewidkę i ma 2 na rundę choć czasem brakuje teraz tej 3. Jeśli niewidką będzie 80/85% naprawdę co to mu da? Każdy go będzie widział dalej - to tak jakby jej nie miał.

 

EDIT:

Proponuję dodanie nocnych map.

O godzinie 22:00 do nominowania były by dostępne mapy tylko w wersji nocnej  mirage_night, dust_night itp i tak do 7:00. Było by to fajne urozmaicenie serwera oraz nadawałoby fajnego klimatu.

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, revelian napisał:

Proponuję dodanie nocnych map.

O godzinie 22:00 do nominowania były by dostępne mapy tylko w wersji nocnej  mirage_night, dust_night itp i tak do 7:00. Było by to fajne urozmaicenie serwera oraz nadawałoby fajnego klimatu.

uważam, że pomysł jak najbardziej zasługuje na wprowadzenie :) Urozmaici to serwer i spowoduje chęć do grania wieczorami... Jest to pewien swojego rodzaju klimacik,k tóy będzie przxyjemny dla oczka... Lecz wprowadziłbym to od 20-21... tak, żeby ludzie pracujący, mogli z tego skorzystać ❤️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla oczka może i przyjemne, ale już na normalnie oświetlonych mapach ludzie narzekają na klasy z przezroczystością a co by to było na nocnych mapach.

I to jest kolejny plugin, i tez są misje na mapy, wiec nie wszystkim by się to podobało i niepotrzebne takie cos.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, chciałbym napisać kilka wniosków po paru tygodniach spędzonych na serwerze, które mogą sprawić że będziemy się lepiej bawić. Przede wszystkim mam w głowie urozmaicenia oraz balans.

  1. Perki Zestaw Szpiega + Ubranie Szpiega.
    Perki prawie identyczne, po co dwa? Może by je połączyć w jeden Zestaw Szpiega (dodać mu ubranie wroga), a Ubranie Szpiega usunąć, po co śmieciowe perki, tylko zmniejszają szanse na coś fajnego.
  2. Perk Jasność Paina.
    "Posiada 1-2 pioruny (100 DMG)."
    Rzadko grany perk, proponuję buff ze 100 DMG na 100 DMG + 0.5 DMG * INT. Będzie bardziej użyteczny na niektórych klasach, ale nadal nie broken.
  3. Perk Tajemnica Szahida.
    "Wybuchasz po śmierci zadając 100 dmg wrogom w promieniu 300j."
    W obecnej formie bezużyteczny. Sugeruję zwiększenie DMG do 200, albo instakill, zasięg mały.
  4. Perk Zestaw Skrytobójcy.
    "Dostajesz +5 DMG z M4A1S"
    Bardzo pasowałyby mi do tego perku ciche kroki, samą eMkę można otrzymać z Dezuli.exe, niech ten się czymś wyróżnia. Nie wydaje mi się, by miał być za mocny, ale na pewno będzie mocniejszy, np. na komandosie. Pomijając już fakt, że sam opis nie mówi nic o tym, że otrzymujemy broń xD
  5. Perk Kontrakt.
    "Co rundę otrzymujesz kontrakt na danego gracza. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!."
    W obecnej formie bezużyteczny. Za mała szansa że się uda. Mała zmiana w postaci "Musi być przynajmniej 6 osób!" pomogłoby, ale tylko na momenty gdzie jest 6-9 graczy na serwerze.
    Proponuję rework całego perku na "Co rundę otrzymujesz kontrakt na zabójstwo w ciągu pierwszych 20 sekund rundy. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!", sekundy można dostosować, nie wiem czy 20 sekund nie będzie za mało, a może za dużo, nie badałem. Limit osób powinien zostać, nie będzie się zdarzać na małych mapach i "ustawkach" - już wystarczająco szybciej się tam wbija monety i expa.
  6. Perk Zwój Ninji.
    "Posiada DoubleJump, +15 kondycji/HP, a zabiera 5 staminy i 10 inteligencji."
    Po co perk zabiera 5 staminy i 10 int? Są o wiele lepsze perki, które nic nie zabierają. Taki mały buff mógłby sprawić, że będzie częściej używany.
  7. Perk Duch.
    "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze)."
    Obecnie perk użyteczny jedynie by dostać bana :X Jeśli jest możliwość to proponuję zabrać graczowi broń na czas latania na duchu/wymusić używanie noża, zezwolić wlatywać na spawna (dlaczego duch może dopiero od 1:30 jeśli szpiegopodobne ustrojstwa mogą już od 1:55?) oraz dać możliwość wyjścia z tekstur. Według mnie powinno wyglądać to tak, że w czasie 3-8 sek po zakończeniu bycia duchem można użyć go ponownie by teleportować się na spawn. Dlaczego 3-8? By nie uciec kiedy do Ciebie strzelają albo nie nadużywać już dawno po duchu. Do tego oczywiście tylko 1 użycie na rundę. To wszystko według mnie sprawiłoby, że duch nie byłby tylko zabawką, ale stałby się użytecznym perkiem.
  8. Perk Ręce które leczą.
    "Masz 75% szans na podniesienie wszystkich członków swojego zespołu, za każdego dostajesz 10 exp -> niszczy się po użyciu."
    Te 10 expa za osobę brzmi jak 1 grosz za każde zakupy w biedronce. Niby jest, ale co z tego? Przy max serwerze to jest około 150 expa, tyle co nic, a perk jednorazowy i bez 100% gwarancji. Sugeruję zwiększenie do 30 exp za ożywioną osobę, to i tak nic w porównaniu do Sakiewki Shaolin ale chociaż procent wskoczy. Chyba, że zwiększenie do 50 expa jest możliwe, wtedy już byłoby nieźle - tylko czy nie wymagam za dużo.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines