Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

Skoro księga Expa mnoży zdobyte doświadczenie to jest ono powielanie tylko po zdobyciu fraga/asysty czy dotyczy to każdego źródła (włącznie z sklepem za monety)? 

Edited by Sakku

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-_- Mam małe pytanko. Jeśli gracz x nominowal mapę y i ta mapa została wybrana przez resztę graczy, to czy gracz y może dostać za to jakąś nagrodę w postaci xp/monet?

Edited by HanRayS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje całkowity rebuild statystyk kondycji, tak żeby ograniczyć punkty dane w kondycję do maksymalnie 50, oczywiście dla klas komandos/hasasyn takie ograniczenie by nie obowiązywało. Obecnie ludzie biegają już na 40 poziomie jak pojebani, a biorąc pod uwagę, że na serwerze jest sporo klas z pmami, jest do dosyć, hmm.. kiepskie. Dodatkowo byłby to taki też buff dla wyżej wymienionych klas, bo już nie tak łatwo mógłbyś uciec od nożowników.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, dratewka. napisał:

Proponuje całkowity rebuild statystyk kondycji

Rebuild nie jest zlym pomyslem, ale zablokowanie kondycji na 50 to chyba przesada. Fakt klasa z PM'em i maksem kondycji biega tak szybko, ze nie mozna jej trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje zrobić tak by klasa Komandos nie dostawała spowolnienia od strzału, bo właściwe jak trafi cię ktoś raz to jest już po tobie ;(

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Tayschrenn napisał:

Proponuje zrobić tak by klasa Komandos nie dostawała spowolnienia od strzału, bo właściwe jak trafi cię ktoś raz to jest już po tobie ;(

nie mozemy tego zrobic mowilismy juz o tym jakis czas temu ;/ jest problem bo to jest w cs go tak zrobione ze nade strzał etc spowalniaja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehem da się zrobić tylko widocznie do tego jeszcze nie doszliście :P

Co prawda ja sam nie wiem jak to zrobić, ale grałem na takim serwie taka klasa co jej strzały nie spowolniały no ale cóż trudno :(

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie jakaś informacja n/t tego czy kondycja będzie ruszana czy pozostanie bez zmian? Bo do tej pory jeszcze jakoś dało się to przeboleć, że pomimo że jest to bardziej medium serwer, to i tak każdy biega jak na jakimś easy 30000lv codzie
, ale wraz z wprowadzeniem: 

Cytat
  • Dodanie nowej klasy Najemnik

Już teraz mogę wam powiedzieć, że najemnik(chodzi o szanse na krytyk) + aktualny stan kondycji + p90 + jakikolwiek perk pod szybkość/dmg = rozpierdol i nawet nie będzie jak tego skontrować 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem ze ten temat byl juz poruszany ale czy nie daloby sie dodac anulowania misji? Zalozmy ze ktos na poczatku mapy odpala misje podloz 10 razy bombe po czym np w 3 rundzie zdobywa perk Zestaw Strzelca i moglby odpalic misje dla vip Zabij 10 osob z M4A4. Wiadomo ze teoretycznie moze dac komus perk na przetrzymanie i zrobic reconnecta ale to sporo zachodu.


Druga sprawa: Czy nie daloby sie dodac wiecej info nt klanow? Mam tu na mysli aby po wejsciu w zakladke Top Klany mozna bylo sprawdzic kto jest wlascicielem i zastepca danego klanu aby mozna bylo ewentualnie poprosic o zaproszenie. Fajnie jakbysmy mogli oprocz tego sprawdzic czlonkow klanu ale to juz nie koniecznie :)

Edited by zielo151

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2018 o 14:36, RyKoS napisał:

Rebuild nie jest zlym pomyslem, ale zablokowanie kondycji na 50 to chyba przesada. Fakt klasa z PM'em i maksem kondycji biega tak szybko, ze nie mozna jej trafic.

Wiem że dosyć stary temat ale nie lepiej ograniczyć kondycję tylko dla klas z PM'em albo poprostu zmniejszyć im w statystykach konde bo czemu wszystkie klasy maja cierpieć przez jedną, dwie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Gokuś napisał:

Wiem że dosyć stary temat ale nie lepiej ograniczyć kondycję tylko dla klas z PM'em albo poprostu zmniejszyć im w statystykach konde bo czemu wszystkie klasy maja cierpieć przez jedną, dwie? 

Zacznijmy od tego, że nie każdy od razu leci w kondycję (mówię tu o klasach z PM'em). Nie ma aż tak znaczącej różnicy jeżeli chodzi o speeda w klasach z różną bronią (PM vs Karabiny), aby od razu traktować minusem klasy z PM'em. Różnicę widać w późniejszych lvl, gdy gracze zaczynają kombinować ze statystykami, ale tak będzie zawsze. Jeśli aż tak to przeszkadza możecie to przyblokować gdzieś  w górnych rejonach (80-90), ale osobiście uważam że kondycja jest OK i nie trzeba jej zmieniać.  Ja gram medykiem i z początku miałam statystyki kondycji na minusie (była zmiana i są podsinione do 0) i naprawdę nie było lekko. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ograniczylismy wartosc wytrzymki i kondycji do 0 na klasach z pm poniewaz w starciu z kałachem nawet gdy ktos biega lewo prawo ludzie nie maja po prostu szans jesli posiadacz kalacha umie strzelac :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Co wy na to żeby wgrać plugin który wywala graczy za afk? Po co admin ma się męczyć dawać slay albo kicki :<

@Gokuś To nie jest żadne obciążenie i wręcz pomoże a admin jest od Banowania za nieprzestrzeganie regulaminu a co do afk to połowa ma ich gdzieś no chyba że są jako ostatni żyjący :) Nie każdy musi się z tym zgadzać w sumie to tylko propozycja :) 

Edited by Rustic

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Rustic napisał:

A Co wy na to żeby wgrać plugin który wywala graczy za afk? Po co admin ma się męczyć dawać slay albo kicki :<

Nie potrzebne obciążanie servera pluginami skoro admin może to zrobić po to między innymi jest admin ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja mam małą uwagę, taką drobną.

A mianowicie chodzi o apteczki, czy to te u medyka czy z perku. Użycie apteczki skutkuje pojawieniem się na ziemi znacznika w postaci powiększającego się okręgu. W momencie gdy gracz chce uciec i schować się dodatkowo podnieść sobie HP, ten znacznik pokazuje jego położenie, co niejako utrudnia mu życie i uniemożliwia skuteczne schowanie się. Czy jest możliwość usunięcia tego znacznika ? I tak każdy kto chce HP zbliża się do medyka/posiadacza perku na dość bliską odległość. 

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.10.2018 o 22:23, Agnes napisał:

To ja mam małą uwagę, taką drobną.

A mianowicie chodzi o apteczki, czy to te u medyka czy z perku. Użycie apteczki skutkuje pojawieniem się na ziemi znacznika w postaci powiększającego się okręgu. W momencie gdy gracz chce uciec i schować się dodatkowo podnieść sobie HP, ten znacznik pokazuje jego położenie, co niejako utrudnia mu życie i uniemożliwia skuteczne schowanie się. Czy jest możliwość usunięcia tego znacznika ? I tak każdy kto chce HP zbliża się do medyka/posiadacza perku na dość bliską odległość. 

Jeżeli chodzi o medyka zgadzam się z tym taka sytuacja powtarzała się nie jeden raz np. wczoraj na longu Agnes używa 2 apteczek po chwili zielone promienie przenikają przez ścianę wtedy  nie trudno się domyślić, gdzie są gracze. Żeby nie robić zbędnego spamu ja proponuję dodać perk Szybkostrzelność myślę, że każdy się z tym zgodzi jest to znany perk i nie muszę pisać co on (robi/posiada) jak się nie mylę wspomniałem o takim Perku na serwerze i nikt nie miał nic przeciwko tym bardziej czemu by nie umilić gry 1 Perkiem? :D
@Tayschrenn Cześć, w jaki sposób niby źle wpływa na serwer? 

@Tayschrenn To było 1,5 roku temu są ludzie którzy umieją robić takie *i nie tylko* perki bez żadnych problemów ;)

Edited by Rustic
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk Szybkostrzelność jest fajny,ale z tego co wiem źle wpływa na serwer ;/

@Rustic Nie pamiętam dokładnie bo to było z 1,5 roku temu, ale chyba przyspieszało działanie jakichś plików przez co serwer crashowało, albo lagowało.

 

@Rustic  Wiesz robiła to osoba, która z czegoś co uważano za niemożliwe zrobiła coś normalnego - w tym np to co u was jest nie do zrobienia czyli Komandos nie dostawał spowolnienia od strzału, :P No i zrobił pierwszy porządny CoD mod :P

No ale faktycznie trochę mineło może w jednym jesteście gorsi a w innym lepsi i dacie sobie z tym rade ;)

Edited by Tayschrenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję jakiegoś buffa dla komandosa i hasassyna typu grawitacji troszkę na skoku, +5 DMG z deagle,kondycję podreperować bo moim zdaniem na 145pkt kondychy to wolny jest jeszcze ten weteran jest to komandos i hasassyna robi się troszkę usslese 😋

Edited by 2styKot

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja bym proponowała jakiś maleńki update jeśli chodzi o Pulkownika[P]. Jak na klasę premium troszkę ubogi. Fakt ma AK47 i M4A1-S ale z nich tylko +5dmg (ktoś powie aż). Może można było mu coś dodać lub zmienić jakiś dmg ?

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję usunięcie odporność na Insta killa na weteranie bo ta sama klasa w sobie jest jest broken a z tym Insta to już wgl...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodanie max 40% redukcji z statystyk i perków co dają wytrzymałość bo aktualnie gdy ktoś wpakował wszystko w wytrzymałość i dropnie ironmen to dostaje średnio 1-2 obrażeń z m4/ak w ciało.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Donozor napisał:

Dodanie max 40% redukcji z statystyk i perków co dają wytrzymałość bo aktualnie gdy ktoś wpakował wszystko w wytrzymałość i dropnie ironmen to dostaje średnio 1-2 obrażeń z m4/ak w ciało.

Ten damage dla typa który ma ironmana i full wytrzymki jest zbugowany, bo dopiero miałem ironmana i w najlepszym przypadku dostawałem 2 obrażenia w głowę. xD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zestaw granatów w sklepie za 3000$ - zmienilibyście to wreszcie, żeby non vip'y mogły mieć granaty. (Proponuje smoke i flash za 500$, zakup raz na rundę.)

KBG i GROM moim zdaniem obecnie najsłabsze klasy na serwerze.

+ 5 hp za trafienie + 10 hp za zabicie. Przy obecnych klasach chyba nie trzeba tłumaczyć, że się nawet nie uleczysz.

Proponuje dla klasy zmiany, mianowicie:

- Zmienić wartość leczenia na % tak jak w nabojach krwiopijcy. Bez hp za zabicie.

lub

- Dodać unikalną umiejętność leczenia ( Tutaj moja propozycja - po zabiciu przeciwnika regenerujemy przez 3 sekundy hp.  7HP / SEK (+INT)

Teraz tylko dobrać jakieś użyteczne przeliczniki.  7 hp to za zabicie gracza 21 hp. (Jeżeli 10 int to 1 hp, to na 100 int'a 17HP x3 = 51HP) Proponowałbym przelicznik coś miedzy 0.11-0,13.

Dlaczego taka propozycja? W przypadku 1 kopiujecie perk do klasy, mało roboty. Przy 2 - HP dostajemy po zabiciu gracza.

GROM:

Fajna klasa, ale może z 1 osobę widziałem jak tym gra.

Obecnie ma tylko 2 sekundy niewidzialności po otrzymaniu obrażeń.

Proponuje dla klasy zmiany, mianowicie:

- Dodać aktywną umiejętność klasy - redukcja obrażeń na poziomie 50% przez 2 sekundy. Niewidzialność to mało gdy widać ci elementy ekwipunku. Myślę, że dzięki temu może więcej osób się skusi na tą klasę.

 

Balans perków, statystyk, zwiększenie zdobywanego expa. - To też by się przydało.

Usunąć klasę oszust. (Czasami mam wrażenie, że zamiast coda na serwerze robi się symulator tepania przez ściany. A jaki zasięg tego.)

Dla podporucznika usunąć znikanie celownika. Nie tyle celownik znika co hud twojej drużyny przez co łatwo jest pomylić swojego z przeciwnikiem. No i klasa jest przez to za mocna bo a) nie masz celownika, b) on ma odporność na pociski, c) umarłeś

Edited by Quoth
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines