Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

Hmm dobrze by było aby było możliwe zobaczyć swoje oferty perków na rynku oraz możliwość wystawienia max 5 perków.

Druga rzecz, nie rzadko wchodzą na serwer gracze anglojęzyczni jednakże mają problem (wiadomo) z PL Infersem COD lecz jeśli by dodać opcje [Wybierz język Infersu COD] [ENG / PL] to serwer zdobył by jeszcze więcej nowych graczy. Dlaczego o tym piszę ? Jeśli zagraniczni gracze wbijają na nasz serwer to znaczy że jest zainteresowanie naszym serwerem lecz nie potrafią sobie oni poradzić z PL Infersem COD dlatego nie zostają oni na dłużej na owym serwerze.

Hmm i trzecia sprawa :)

Potrzebny jest buff dla graczy grający Klasą "OSZUST" otóż Oszuści nie otrzymują żadnego EXPA za podmianę graczy !

Więc nic nie otrzymują za tą podmianę (Tylko inni gracze z teamu "Kille") dlatego proponuję a nawet zalecam dodać +EXP za podmianę graczy dla klasy OSZUST

Edited by Tsumi
błąd
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym zaproponować, aby zwykły członek klanu mógł sprawdzić, kto należy do klanu i kto jest liderem oraz "zastępcą".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RyKoS @Blix @-_-

 

Okej tym razem będzie o czymś innym :)

Po pierwsze chcę porozmawiać o naszym "Rynku", więc nowo wprowadzony dział / zakładka  [2] Moje Oferty nie działa poprawnie, już wyjaśniam dlaczego.

Otóż gdy klikamy właśnie w te nasze wystawione perki pokazuje nam jedynie [Cenę] za jaką wystawiliśmy perk i jakieś znaczki zamiast nazwy wystawionego perku. Następna sprawa to [Możliwość Sprzedaży Perku za Dolary] gdy mamy już wystawiony perk nie możemy wystawić następny i często oddajemy ten perk dla jakiegoś gracza albo wyrzucamy, dlatego można by wprowadzić opcję w sklepie [Sprzedaj Perk] 8000 $ za perk powyżej 70% Wytrzymałości perku oraz 4000 $ za poniżej 70% Wytrzymałości perku.

Teraz trochę o Klanach ;)

Miło by było jeśli każdy gracz mógłby sprawdzić członków klanu czyli np.  /clan  -->  3. [Ranking Klanów] potem Klikamy i tam znów Klikamy np. w Jakiś klan a potem wyświetla nam się lista członków klanu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja chcialbym tylko zaproponowac aby klasa oszust nie mogla tepac ostatnije zywej osoby,nie daje to szans na jakiegos clutcha czy cos,jak zostaje sam na 5-6 to mam prawo jakos sprobowac zagrac anie tylko myslec gdzie jest oszust zeby nie złapal mnie swoim tepnieciem ,a tam juz 3 wcelowanych i szanse na zrobienie czego kolwiek marne..

(OSZUST)Zablokowac mu tepanie jak zostal ostatni zywy przeciwnik-taka moja propozycja.

@edit oraz zabierzcie mu mozliwosc tepania na malych mapach,ewentualnie  zrespa do respa,wiocha,dd2long niegrywalne

Edited by MeeN
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Kematu napisał:

Proponuje przywrócenie medykowi jego dawnej broni czyli MP9

po pierwsze to ten post do Propozycji Klas, a po drugie to polecam grac czyms innym jak chcesz fragowac bo ta klasa nie jest od tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czesto jest tak ze jesli na serwerze gra medyk to osoby sa podnoszone, co myslicie o tym, aby po wskrzeszeniu zablokowac umiejetnosci klas, nawet jesli osoba nie zdazyla ich wykorzystac wczesniej, to juz zostala zabita wiec miala na to okazje, a po wskrzeszeniu powinna miec informacje ze "wykorzystales juz w tej rundzie swoja szanse" chodzi mi o takie umiejetnosci jak Oszuta i inne klasy z Use_Class

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
54 minuty temu, adist8 napisał:

czesto jest tak ze jesli na serwerze gra medyk to osoby sa podnoszone, co myslicie o tym, aby po wskrzeszeniu zablokowac umiejetnosci klas, nawet jesli osoba nie zdazyla ich wykorzystac wczesniej, to juz zostala zabita wiec miala na to okazje, a po wskrzeszeniu powinna miec informacje ze "wykorzystales juz w tej rundzie swoja szanse" chodzi mi o takie umiejetnosci jak Oszuta i inne klasy z Use_Class

Czyli e.sniper straci swoje 1/1 a inne klasy + do dmg ? Najlepiej to jak sie zrespimy czy coś to z glockiem wstawajmy 

Pomysł jak dla mnie beznadziejny

Edited by eGaD
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, eGaD napisał:

Czyli e.sniper straci swoje 1/1 a inne klasy + do dmg ? Najlepiej to jak sie zrespimy czy coś to z glockiem wstawajmy 

Pomysł jak dla mnie beznadziejny

chodzi mi o uzycia klasy, tepanie, rakiety, dynamit, miny itp a nie umiejetnosci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Co? XD Dlaczego mieli by to tracić?

Obecnie zrobione jest to tak (na pewno perki, nie mam pewności czy wszystkie klasy), że X ilość dynamitów, min, apteczek, wskrzeszeń jest przeznaczona na rundę i jeżeli je wykorzystacie, umrzecie a ktoś was wskrzesi to nie odświeżą się one bo resetuje się to co RUNDĘ nie respawn. 

 

@dratewka. Zgadzam się z @Tsumi. Medykiem obecnie najłatwiej się expi a zrobienie tego o czym mówisz mogło by być ciężkie i niepotrzebne według mnie.

Edited by RyKoS
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, RyKoS napisał:

Co? XD Dlaczego mieli by to tracić?

Obecnie zrobione jest to tak (na pewno perki, nie mam pewności czy wszystkie klasy), że X ilość dynamitów, min, apteczek, wskrzeszeń jest przeznaczona na rundę i jeżeli je wykorzystacie, umrzecie a ktoś was wskrzesi to nie odświeżą się one bo resetuje się to co RUNDĘ nie respawn. 

Tak jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kiedyś na dawnym serwerze przedstawiłem propozycję zmiany zdobywania expa przez medyka, o dziwo pomysł przyjęto z entuzjazmem, ale ostatecznie nic z tego nie wyszło bo sieć upadła.

Levelup'owanie medykiem jest bardzo żmudne, bo jednak exp za zabójstwa, assysty, miejsca w topce > wskrzeszanie i healowanie. Jeżeli medyk ma być supportem, to moim zdaniem rekompensatą za nieporęczną broń powinno być coś co nazwę 'HEALTH INSURANCE'. Otóż oprócz tego doświadczenia co dostaję teraz, można byłoby uzależnić dodatkowy exp za zabójstwa/asysty/plant/defuse paki, od osoby ożywionej. Przykładowo, gracz A zostaje wskrzeszony przez gracza B, gracz A zabija(dostaje należny exp), a gracz B otrzymuję dzięki temu x% expa gracza A (nad tym trzeba jednak posiedzieć, żeby wyliczyć odpowiednie wartości). Dodatek taki sprawi, że medycy zaczną mądrzej dobierać osoby do wskrzeszenia (pozbędziemy się przypadku, gdzie medyk za wszelką cenę wskrzesza cię w polu walki, byle tylko dostać exp), ale przede wszystkim medyk zacznie dostawać większą ilość expa.

Zmiana broni nie jest żadnym rozwiązaniem, bo mp9 < galil, a każda kolejna broń lepsza od galila, będzie zaburzała balans klasy.

Jak ja grałem równolegle na starcie kgb i pamiętam, że żaden medyk nie był nade mną w topce, a grałem mało, bo sesja. Byli tylko ci co nie spali po nocach. + tak dobrze się expi medykiem, że jest ich zawrotna ilość w topce x-D

Edited by dratewka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dratewka.

Powiem tylko tyle...

Expienie Medykiem jest Zajebiste ! wearly game.. Dlaczego ? Apteczki +XP Wskrzeszenia +XP Asysy/Eliminacje +XP. Medykiem najszybciej osiągniesz 50 lvl po RESECIE ! Sprawdzone w tej edycji bo sam grałem medykiem od 30 do 60 lvl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saper.

Zacznę od pytania, co takiego ma saper oprócz 3 min, które najczęściej trafiają się widoczne?

Nic. Gównianą broń jaką jest MP5 czy tam MP7, widoczne miny. Nic dziwnego, że oprócz mnie gra z tego co kojarzę jedna osoba tą klasą. Oczywiście nie biorę pod uwagę osób, które wybierają Sapera na mapę jaką jest Office. Moją propozycją jest dodanie klasie Saper 5/7 DMG z bazowej broni, zwiększenie szansy na niewidzialną minę albo zmianę broni na FAMAS / GALIL (DLA DZBANÓW: nie chcę wszystkich wyżej wspomnianych rzeczy, a jedną z nich, jest to propozycja typu A albo B albo C).

  • Like 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję zmienić klase: Wsparcie Ogniowe ponieważ:
-Bez rakiet, tak naprawdę wsparcie nic nie zrobi, gdy skończą się rakiety zostaje sama mp5 i five seven gdzie mp5 bije po 15dmg w ciało a w głowe po 60 (Przy max dmg bije po 21dmg w ciało), jeżeli skończą mu się rakiety a będzie miał się strzelać z chłopem co ma z 150/200hp nie ma szansy go zabić.
 

Myślę że, dodanie większego dmg lub zmiana broni w tej klasie była by na + bo w tym momencie idzie jakoś grać ale jeżeli wbiją już te 100+ lvl (zresztą już ciężko kogokolwiek zabić) to Wsparcie jednie będzie mogło zabić osoby z mniejszą ilością hp z rakiet bo tak to nie ma jak kogokolwiek zabić z hp powyżej 150.

  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.03.2019 o 20:27, Karel napisał:

Saper.

Zacznę od pytania, co takiego ma saper oprócz 3 min, które najczęściej trafiają się widoczne?

Pomyślimy nad saperem, z pewnością.

 

3 godziny temu, DerSaL napisał:

Proponuję zmienić klase: Wsparcie Ogniowe ponieważ:

No nie wiem.

Faktycznie nie masz przewagi w walce 1 na 1 gdy wykorzystasz rakiety, ale cos gdy walczysz 1 na 1 mając rakiety? Wtedy twój przeciwnik nie ma szans.

  • Like 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2019 at 7:40 PM, RyKoS said:

Faktycznie nie masz przewagi w walce 1 na 1 gdy wykorzystasz rakiety, ale cos gdy walczysz 1 na 1 mając rakiety? Wtedy twój przeciwnik nie ma szans.

nie ma sensu zmieniac wsparcia, rakiety nie sa po to zeby n4pierdalac nimi gdzie popadnie, jak sie nie umie ich uzywac logistycznie (wiedziec kiedy jest potrzebna, kiedy uzyc a kiedy mozna zabic bez jej pomocy) to nie narzeka sie na moc tej klasy, no, sytuacja jest inna jezeli ktos jest debilem i robi to co napisalem na poczatku

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem czy to blad czy celowe a moze przypadkowe, ale czasem dosc uciazliwe

chodzi o fakt, dajmy na to przyklad, strzelasz sie z wrogiem, nagle przed ciebie wbiega twoj sojusznik i wszystkie twoje strzaly sa praktycznie calkowicie blokowane przez sojuszika, bez zadnej penetracji i nic nie trafiasz wroga, a wrog natomiast moze spokojnie dalej strzelac i trafia dwoch na raz

daloby rade jakos to poprawic? wiem ze to moze byc przez friendlyfire i tego zmienic nie mozna, ale sposob blokowania pociskow przez sojusznika jest uciazliwy, dziala to tak jakby byl sojusznik byl "nie skanowalnym" obiektem jesli moge to tak ujac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to już chyba do Valve trzeba bo z tym nic sie nie da zrobic zawsze tak bylo

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, adist8 napisał:

nie wiem czy to blad czy celowe a moze przypadkowe, ale czasem dosc uciazliwe

chodzi o fakt, dajmy na to przyklad, strzelasz sie z wrogiem, nagle przed ciebie wbiega twoj sojusznik i wszystkie twoje strzaly sa praktycznie calkowicie blokowane przez sojuszika, bez zadnej penetracji i nic nie trafiasz wroga, a wrog natomiast moze spokojnie dalej strzelac i trafia dwoch na raz

daloby rade jakos to poprawic? wiem ze to moze byc przez friendlyfire i tego zmienic nie mozna, ale sposob blokowania pociskow przez sojusznika jest uciazliwy, dziala to tak jakby byl sojusznik byl "nie skanowalnym" obiektem jesli moge to tak ujac

Kiedyś o tym pisałem, że mp_solid_teammates nie obsługuje penetracji pocisków, albo ja nigdzie nie zauważyłem informacji o tym :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeniesienie expa

Chciałbym aby można było przenieść z każdej klasy i nie tylko jeśli ma się wykupiony P/SP

Sytuacja z dnia dzisiejszego, próbuje jak ten głupi przenieść lvl z Hassasyna na Medyka a tu okazuje się, że nie mam SP wykupionego i nie mogę. 😕

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

W regulaminie jest wzmianka, ze resp do 1:15. Jest kilka takich map, że z tego miejsca ma się kontrolę nad całkiem sporym kawałkiem mapy (np dust2 czy rats). Dlatego proponuję aby w regulaminie uwzględnić te mapki. Oczywiście jeżeli ktoś kompletnie nie ma zamiaru wyjść z respa regulamin działa na jego niekorzyść 

  • Confused 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rynek 

Co myślicie o dodaniu dla VIPa możliwości wystawienia na rynku 3 perkow zamiast 1.   Nic specjalnego ale vipom by było łatwiej sprzedawać perki czy to przy wykonywaniu misji czy po porostu jak  duzo fraguja i maja fajne perki które mogą sprzedać zamiast dropnac. Byłby to kolejny dodatek dla VIPA

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamietam to karol musiałby kompletnie to zmienic bo jak ja miałem opiekuna juz mu proponowałem cos podobnego wiec to odpada @Dezuli

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.03.2019 o 20:35, PolandBeast napisał:

Przeniesienie expa

Chciałbym aby można było przenieść z każdej klasy i nie tylko jeśli ma się wykupiony P/SP

Sytuacja z dnia dzisiejszego, próbuje jak ten głupi przenieść lvl z Hassasyna na Medyka a tu okazuje się, że nie mam SP wykupionego i nie mogę. 😕

Każda klasa ma forward odpowiedzialny za jej wybranie. W forward ustalam zmienne typu "ma klasę", itp. Tam też jest sprawdzana flaga. Nie jest to możliwe w aktualnej wersji. Trzeba by było wszystko przepisać na nowo (wszystko co związane z wyborem klasy), a to bezsensu

 

W dniu 9.04.2019 o 21:00, Dezuli napisał:

Rynek 

Co myślicie o dodaniu dla VIPa możliwości wystawienia na rynku 3 perkow zamiast 1.   Nic specjalnego ale vipom by było łatwiej sprzedawać perki czy to przy wykonywaniu misji czy po porostu jak  duzo fraguja i maja fajne perki które mogą sprzedać zamiast dropnac. Byłby to kolejny dodatek dla VIPA

Pisałem, że nie, nie będzie takiej możliwości. Perk zawsze można zmienić, wpisując ponownie $<cena>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines