Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Map

Recommended Posts

mapa de_anubis była i się nie sprawdziła 

de_chlorine za duże spadki FPS

black gold  była ta mapa

de_seaside nie jest taka duża na jaką się wydaje 

de_venezia ma 20 slotów tylko po 10 na 1 team

de_pangea za mało informacji o mapie i może nie być przystosowana pod panorame i będzie wyrzucać

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym zasugerować kilka map małych i dużych (w szczególności tych dużych, ponieważ brakuje nam map kiedy jest full serwer). Przytoczę tutaj także mapy z mojej propozycji sprzed ponad roku, na którą niestety odpowiedzi nie doczekałem. Liczę na feedback oraz jeśli macie uwagi do któryś z wymienionych map dzielcie się  nimi w odpowiedziach.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1982602598 Duża mapa gdzie oprócz chodzenia po lądzie możemy także używać dróg bagnistych.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=707873110 Mapa z kreskówki, która każdy zna. Tutaj zastanowiłbym się nawet w położeniu tej mapy do puli małych map.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=122439431&searchtext=Motel Średnia mapka gdzie mamy sporo ciasnych przestrzeni. Komandosom na pewno będzie się podobać.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=208579464&searchtext=Castle Mapa z Breakouta, która najbardziej zapadła mi w pamięć. Na niej własnie zależy mi najbardziej aby została dodana do serwera. Idealna zarówno dla dużej jak i małej ilości graczy.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=127012360&searchtext=Museum Mapa z poprzednich operacji gdzie lądujemy w muzeum. Spoko mapa dla średniej-małej ilości graczy.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=128107346 Śmieszna mapa do puli małych map gdzie bawimy się w chowanego z zachowaniem klasycznych zasad csa. Super odskocznia podczas np. gry w nocy.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2088849446 Duża mapa, która rozgrywa się w podwodnym ośrodku. Super dla dużej ilości graczy. 

 

 

 

Edited by igik367
Usunięcie map, które były już proponowane i została udzielona na nie odpowiedź.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1, Mapa zbyt mało fps'ów ma normalnie jak sprawdzam mapy samemu na boty to mam po 150-300fps tu mam po 30-60fps więc gracze co normalnie na serwerze mają po 120max to tu będą mieć po 20fps i też mapa ma prawie 300MB co nie którzy by pobierali 15minut

2.Bardzo dobrze pamiętam tą mapę przez którą były same problemu z SV i VAR tak lagowało tą mapę że problem był żeby ją zmienić za nim wywali serwer a co tu mówić o grze jeszcze na COD'modzie.

3.No w miarę wygląda, ale nie widzę tam jakiejś rozgrywki przy 25 graczach, ale się jeszcze pomyśli czy dać tą mape

4.Była już ta mapa 

5.Była już ta mapa 

6.zbyt mała i widać od razu z respa do respa więc mogą być problemy

7. Mapa była bodajże edycje temu i musiała zostać usunięta (nie pamiętam powodu)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym (ponownie) zaproponować kilka map. Tym razem skupie się na finalistach najpopularniejszego konkursu Mapcore z 2019 zrzeszającego twórców map w csie. Nie będę sugerował map, które były już sugerowane lub, które w csie już są. Mapy były już przetestowane na wielu serwerach oraz przez sędziów z Mapcoru więc myślę, że problemów z optymalizacją nie powinno być. Oczywiście nie chce spodziewam się, że wszystkie zostaną dodane. Zostawiam to do oceny opiekunowi jednak myślę, że chociaż kilka z nich spodoba się wam. Opis zasugerowanych map oprócz moich krótkich opisów znajdziecie w podanym filmie w języku angielskim: 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1961184536 Mniejsza mapa nocna z hostami w drewnianej villi. Myślę, że można by ją było dodać do puli małych map.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1978052734 Mapa gdzie terroryści są piratami a ct broni małej wyspy. Sporo otwartych jak i ciasnych przestrzeni.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984637676 Mapa osadzona w małej wiosce w Chinach. Została nagrodzona 3 miejscem po takich świetnych mapach jak Anubis i Chlorine. Wyróżnia ją klimat oraz budowa.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1980781825 Na tej mapie trafiamy do wioski w Himalajach.  Uważam, że obecnie nie mamy żadnej zimowej mapy za wyjątkiem de_frost, które i tak nie jest grane, więc taka mapa zmieni rutynę graczy, którzy przyzwyczajeni są do dusta.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1855652898 Kolejna zimowa mapa. Tym razem osadzona w obserwatorium. Zrównoważona pod względem przestrzeni, ponieważ mamy na zewnątrz otwarte przestrzenie oraz w samym środku obserwatorium walkę na bliski dystans.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1986081493 Tym razem mapa osadzona w miasteczku. Klasyczna csowa mapa z korytarzami oraz otwartymi przestrzeniami. 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984417232 Piękna mapa, gdzie trafiamy do wodospadów Victoria w Afryce. Ciasne przestrzenie w środku mapy oraz otwarte na skarajach mapy z widokiem na wodospady. 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984503966 Mniejsza mapa w wyschniętym kanale Sueskim. 2 małe BS oraz opuszczony statek wojskowy w środku mapy jak i system jaskiń kuszą do gry na tej mapie.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984383383&searchtext=Basalt Islandzka wioska z tunelami basaltowymi oraz walką na bliskie dystanse na pewno wprowadzi trochę świeżości. 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Przejrzałem na szybko mapy, co podesłałeś @igik367pod kątem fps i ilości respów na drużynę, kwestie wizualne i grywalności sobie odpuściłem, więc w tym aspekcie się nie będę wypowiadać, dodatkowo mam dla ciebie dwie porady na przyszłość przy szukaniu map na codmoda. Zawsze bierz pod uwagę, że na takim codzie będzie mniej fps na poszczególnych mapach niż normalnie np. gdy sami odpalamy mapę i ma ona z 70 fps(oczywiście mówimy o sytuacji bez botów na serwerze) to na cod będzie tylko gorzej, a druga sprawa to sprawdzaj na każdej z map ilość spawnpointów/respów na drużynę(14-15 na drużynę jest git), w tym celu polecam komendę "map_showspawnpoints", która wskazuje nam miejsca respów na mapie. Co do samych map wszystkie są stabilne pod względem fps, ale gorzej z tymi spawnpointami.

  • Ivory - mała liczba spawnpointów
  • Mutiny - mała liczba spawnpointów
  • Jingsen ✔️
  • Mustang - mała liczba spawnpointów
  • Zenith - sama liczba spawnpointów jest ok, ale mapa była już na serwerze i były z nią problemy i ludziom wywalało grę.
  • Mocha ✔️
  • Victoria ✔️
  • Graveyard ✔️
  • Basalt - mała liczba spawnpointów
Edited by DraY
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DraY Dzięki wielkie za radę. Na przyszłość będę patrzył na spawnpointy.

3 godziny temu, DraY napisał:

 Przejrzałem na szybko mapy, co podesłałeś @igik367pod kątem fps i ilości respów na drużynę, kwestie wizualne i grywalności sobie odpuściłem, więc w tym aspekcie się nie będę wypowiadać, dodatkowo mam dla ciebie dwie porady na przyszłość przy szukaniu map na codmoda. Zawsze bierz pod uwagę, że na takim codzie będzie mniej fps na poszczególnych mapach niż normalnie np. gdy sami odpalamy mapę i ma ona z 70 fps(oczywiście mówimy o sytuacji bez botów na serwerze) to na cod będzie tylko gorzej, a druga sprawa to sprawdzaj na każdej z map ilość spawnpointów/respów na drużynę(14-15 na drużynę jest git), w tym celu polecam komendę "map_showspawnpoints", która wskazuje nam miejsca respów na mapie. Co do samych map wszystkie są stabilne pod względem fps, ale gorzej z tymi spawnpointami.

  • Ivory - mała liczba spawnpointów
  • Mutiny - mała liczba spawnpointów
  • Jingsen ✔️
  • Mustang - mała liczba spawnpointów
  • Zenith - sama liczba spawnpointów jest ok, ale mapa była już na serwerze i były z nią problemy i ludziom wywalało grę.
  • Mocha ✔️
  • Victoria ✔️
  • Graveyard ✔️
  • Basalt - mała liczba spawnpointów

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem zaproponować kilka dodatkowych nowych map do nowej edycji. Tym razem posłuchałem się rady DraYa i sprawdziłem podane mapy pod względem FPS jak i spawnpointów. Na żadnych z podanych nie miałem spadku FPS lub lagów oraz na każdej znajduje się przynajmniej 14 spawnpointów na 1 team, więc myślę, że tyle wystarczy na serwer. Są to mapy dosyć znane więc, jeżeli kiedyś były na serwerze i zostały usunięte to proszę mnie poprawić w odpowiedziach.  

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1206809088 Mapa rozgrywająca się w ośrodku badawczym NASA. Jest to także mapa z hostami, których na pewno brakuje w puli map chociażby do misji uratowania zakładników.(Jedyne grane mapy z hostami to tak naprawdę Office i Italy)

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1216945465 Prosta mapa co ucieszy graczy rozgrywająca się w zakładzie przemysłowym. Stary, klasyczny cs w nowym wydaniu.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1216362919 Nocna mapa rozgrywająca się w japońskim mieście. Mamy tu otwarte przestrzenie, ciasny mid jak i boosty oraz bombsite z mostem, który przechodzi przez niego.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1204635926 Mapa która była już w csie i jest dobrze wspominana przez graczy. Unikatowy klimat mapy sprawi, że będzie dobrą odskocznią od pustynnych klimatów dusta.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, igik367 napisał:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1204635926 Mapa która była już w csie i jest dobrze wspominana przez graczy. Unikatowy klimat mapy sprawi, że będzie dobrą odskocznią od pustynnych klimatów dusta.

była ta mapa już, a co do reszty to później sprawdze 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W skrócie jest nowy silnik i gralismy wczoraj stare mapy typu eldorado ,rats,assault z bsem,dust 2 i działało to płynnie myśle że duża liczba osób chciała by aby takie mapy jak te wróciły do gry tym bardziej dodam o godzine 21;00 wlaczylismy rats z 13 osob na serwie serwer miał full plus spect... też myśle żeby wywalić nowe vertigo i oddać stare które nie jest ciemne i wszystko widać.Z małych map tez osobiscie bym dodal lake do wyboru czy safe house bo grało sie mega wczoraj na nich i usunąc mapy wgl nei grywalne.

Edited by anton226
  • Like 3
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję usunąć mapę de_elysion z powodu limitu 8 graczy na mapę. Często są sytuacje kiedy w ct i tt są po 4 osoby i już nikt inny nie może dołączyć do drużyny. Przez co trzeba czekać do kolejnej mapy, aby zagrać.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 minuty temu, Frytek napisał:

Tak i FPS'y połowy graczy spadnie do 0 przy najmniejszej próbie destrukcji otoczenia 

 

Myślałem nad tym, ale nie koniecznie to musi lagować. Mape można przecież dodać na próbę, a jak się nie spodoba to można ją zwyczajnie usunąć 😜

Edited by Nyuu
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

- Pozostanie przy jednej wersji Mirage - De_nirage

+Wstawienie klasyków cs 1.6 podanych wyżej

Proponuje również nie dodawać map, których wybranie skutkuje złość admina i zmiana mapy po 2 rundach.

Edited by F1nlay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam z mojej strony parę propozycji nowych map które urozmaicą nieco grę na serwerze bo kto nie ma dość grania 10 razy z rzędu w ciągu dnia Westwood'a albo kolejne "Paski

*Na pierwszy Ogień idzie mapa De_Gwalior która przenosi nas w klimaty Azji Południowej (Na mapie może grać z 32 graczy) - 

https://gamebanana.com/maps/173440 

*Drugą Mapą jest De_Facade część starszych wyjadaczy może pamiętać tą mape z Operacji Vanguard (Na mapie może grać z 64 graczy) -

https://gamebanana.com/maps/181194

*Kolejna z moich propozycji to De_Sparity która zabiera nas w górskie tereny bitewnej mapy Cs:Go na pewno ta mapa pomoże wam się nieco się ochłodzić po kolejnym meczu na Piaskach (Na mapie może grać z 40 graczy)

https://gamebanana.com/maps/181223

*Wprawdzie do Halloween jeszcze daleko ale De_Ritual może wprowadzić nieco grozy na serwerze <No Jakby Cichy już nie wprowadzał HeH> (Na mapie może grać z 40 graczy)

https://gamebanana.com/maps/187882

*To pewnie jedna z większych propozycji ode mnie gdyż mapa De_Fiorina jest naprawdę wielka i nie jeden gracz mógłby się na niej zgubić (Na mapie no i tu może być zagwozdka bo szacuje na 32 do 64 graczy

https://gamebanana.com/maps/210232

*I ostatnia moja propozycja Dużych map to De_Aqueduct tym razem zabiorę was w podróż do Zalesionych Górskich Ruin (Szacowana liczba graczy 32

https://gamebanana.com/maps/195418

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines