Jump to content
Sign in to follow this  
-_-

Propozycje

Recommended Posts

Podczas używania archów usunąć strate hp 
dodać można kilka nowych klas

można by wrzucić item po którego wydropieniu masz klasy premium na 1 dzień
(bardzo mały procent na dropa)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, pozdro495 napisał:

Podczas używania archów usunąć strate hp 
dodać można kilka nowych klas

można by wrzucić item po którego wydropieniu masz klasy premium na 1 dzień
(bardzo mały procent na dropa)

Nie zwróciłem uwagi czy traci się hp przy użyciu archów lecz jeśli tak to by się przydało to zmienić.

Jest masa klas którymi nikt nie gra dodanie kolejnych jest beznadziejnym pomysłem.

Miałem dodać wcześniej tą propozycje, lecz dostanie klasy premium za item to banalny pomysł. Myślałem by dodać kupno klasy premium za nazbieraną mane z serwera, dodać do tej ruletki lub dodanie po prostu klas za określoną ilość many np. 500 many- 30 dni lub losowa klasa za 250 many- 30 dni.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Op0rNiK0W dlatego będzie loteria na serwerze. Premki/VIP można kupować już za !nagroda, więc dodawanie kupowania za manę trochę odpada, ale loteria zostanie dodana za jakieś 2 tygodnie.

 

Co do nowych klas, to odpada. To nic nie zmieni, a mi chodzi oto by te klasy były w miarę równe. Co do archów to zapewne chodzi Wam o skrzydła, poprawię to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekromanta.
HP: 135
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Zdolność wysysania energii z wrogów, zyskując przy tym 40 HP
- Potrafi wskrzesić gracza z swojej drużyny oraz wysysać swoje ofiary zyskując przy tym doświadczenie
- Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP
- Ładowanie na nożu ulecza pobliskich sojuszników w tym siebie
(ładowanie trwa 10sek, proponuję zmniejszyć do 6sek)

Ninja.
HP: 105
Najważniejsze Statystyki: Zwinność, Adrenalina

 
- Posiada 5x mniejszą grawitacje (wysokie skoki)
- Jest bardzo słabo widoczny (niemal niewidzialny)
- Posiada tylko nóz, z którego atakuje
- Dodatkowo posiada 10 małych nożyków, którymi rzuca z daleka (zadając ciekawy DMG) 

Jeśli by się dało to załatwić tę sprawę z nożykami tak, aby dało się je podnieść po nieudanym rzucie.

Baal.
HP: 130
Najważniejsze Statystyki: Siła, Zręczność

 
- Posiada Hak (v) 
- Wbudowane 33% szans na odnowienie magazynku po zabiciu przeciwnika
- Posiada 2 tryby noża (sztylet życia i miecz szczęścia) wybór po wpisaniu /baal
- Posiada 2 podskoki w powietrzu

Ustawić Hak w ten sposób aby działał również w biegu,albo zwiększyć zasięg jego działania

 

 

1)Zmienić przelicznik odnośnie regenerowania życia, 20pkt za 1hp co 3sek to za mało ;/

Proponuję 5pkt = 1hp co sek

2) Dać VIP'owi możliwość ładowania w biegu, żadna z klas premium poza nithalakiem nie ładuje nic na nożu, dało by to buffa dla zwykłych klas. Najbardziej mam na myśli ninje które przy sprawnym oku są słabe. 

Edited by Samobójca
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podanie dodatkowych magazynków/ ammo do przeładowania np. w M4A1-S 60 ammo na wybicie jakiegoś tanka to zdecydowanie za mało.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybaczcie, że skomentuje jedną propozycję, ale w sumie jest dość fajna i można byłoby ją w przyszłości rozbudować.

Cytuj

2) Dać VIP'owi możliwość ładowania w biegu, żadna z klas premium poza nithalakiem nie ładuje nic na nożu, dało by to buffa dla zwykłych klas. Najbardziej mam na myśli ninje które przy sprawnym oku są słabe. 

Co o tym sądzicie? Poza @Samobójca xd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, -_- napisał:

Wybaczcie, że skomentuje jedną propozycję, ale w sumie jest dość fajna i można byłoby ją w przyszłości rozbudować.

Co o tym sądzicie? Poza @Samobójca xd

Ładowanie w biegu by przyśpieszyło rozgrywkę i może by zmniejszyło ilość kamperów na respie graczy lecz z 2 strony ninja by się ciągle ładował i byłby za op

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Op0rNiK0W napisał:

Ładowanie w biegu by przyśpieszyło rozgrywkę i może by zmniejszyło ilość kamperów na respie graczy lecz z 2 strony ninja by się ciągle ładował i byłby za op

Zawsze można wprowadzić maksymalną ilość ładowań np.5.

Ale Ninja wcale nie była by OP. 

Na chwilę obecną jest dużo kontr-klas na niewidzialnych. Np. Duriel, Khazra,  o magu nie wspominając. 

 

Byłaby możliwość wprowadzenia klanów z COD'a, na DiabloModa? Wydaje mi się to fajną opcją ^.^

Edited by Samobójca
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Możliwość podglądu po śmierci obu teamów przez Admina - ułatwi to szybkie reagowanie w razie łamania regulaminu.

2) Możliwość kupienia złota za $. 10 000$ = 1-2 monety

3) Tańszy sklep dla VIP'a o 2k$, podpatrzyłem to na jednym z serwerów COD

4) Skrócenie ładowania na nożu u Nekromanty do 6sek

5) Zwiększyć ilość expa za dolary, ponieważ na chwilę obecną więcej expa dostaje się za jedno podłożenie paki niż kupując za 12 000$ pakiet expa.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Samobójca napisał:

1) Możliwość podglądu po śmierci obu teamów przez Admina - ułatwi to szybkie reagowanie w razie łamania regulaminu.

2) Możliwość kupienia złota za $. 10 000$ = 1-2 monety

3) Tańszy sklep dla VIP'a o 2k$, podpatrzyłem to na jednym z serwerów COD

4) Skrócenie ładowania na nożu u Nekromanty do 6sek

5) Zwiększyć ilość expa za dolary, ponieważ na chwilę obecną więcej expa dostaje się za jedno podłożenie paki niż kupując za 12 000$ pakiet expa.

 

  1. Było pisane, bez skutków. Dołączam się do prośby.
  2. Dobry pomysł.
  3. Może to zachęci do kupna Vipa.
  4. 10s to zdecydowanie za dużo
  5. Potwierdzone info. Jeszcze jak się dostanie parę razy minimalną ilość to tragedia... [100 expa+]

Proponuje usunąć limit ulepszania za mane lub zwiększyć maksymalną ilość. Za szybko to się nie ulepsza za mane więc nie widzę powody by dawać ograniczenia do tego...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Op0rNiK0W napisał:
  1. Było pisane, bez skutków. Dołączam się do prośby.
  2. Dobry pomysł.
  3. Może to zachęci do kupna Vipa.
  4. 10s to zdecydowanie za dużo
  5. Potwierdzone info. Jeszcze jak się dostanie parę razy minimalną ilość to tragedia... [100 expa+]

Proponuje usunąć limit ulepszania za mane lub zwiększyć maksymalną ilość. Za szybko to się nie ulepsza za mane więc nie widzę powody by dawać ograniczenia do tego...

Co do limitu ulepszania jestem ZA ale w przypadku Paladyna (Zbroja); Nekromanta (szansa na wyssanie hp), Barbarzynca(pancerz); Nithalak (lustrzana zbroja) limit powinien obowiązywać.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Samobójca napisał:

Co do limitu ulepszania jestem ZA ale w przypadku Paladyna (Zbroja); Nekromanta (szansa na wyssanie hp), Barbarzynca(pancerz); Nithalak (lustrzana zbroja) limit powinien obowiązywać.

Bardziej miałem na myśli postacie takie jak "Zjawa" zbudowane ma 6% na wysadzenie wroga ulepszenie 400many i tylko o 1% do tego jest to ograniczona ilość ulepszeń.

  1. Inta u Impa nie zwiększa nadal dystansu tepania się...
  2. Poprawić statystykę "Witalność" gdyz jest nieużyteczna aktualnie 20 punktów daje 1hp co 3sek nie przesadzajmy. Beż wątpienia jest to źle zrobione można to zauważyć nawet po maksymalnych statach w postaciach np. Zjawa może dać 70 punktów w Witalność= 3hp co 3 sekundy tracąc 10 punktów...
Edited by Op0rNiK0W
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.06.2017 o 13:11, Samobójca napisał:

1) Możliwość podglądu po śmierci obu teamów przez Admina - ułatwi to szybkie reagowanie w razie łamania regulaminu.

2) Możliwość kupienia złota za $. 10 000$ = 1-2 monety

3) Tańszy sklep dla VIP'a o 2k$, podpatrzyłem to na jednym z serwerów COD

4) Skrócenie ładowania na nożu u Nekromanty do 6sek

5) Zwiększyć ilość expa za dolary, ponieważ na chwilę obecną więcej expa dostaje się za jedno podłożenie paki niż kupując za 12 000$ pakiet expa.

 

1. Dodam to na dniach

2. odpada

3. Gotowe

4. Nekromanta 7 sek zamiast 10 sek

5. Gotowe (od 100 w górę)

Dnia 22.06.2017 o 15:36, Op0rNiK0W napisał:

Bardziej miałem na myśli postacie takie jak "Zjawa" zbudowane ma 6% na wysadzenie wroga ulepszenie 400many i tylko o 1% do tego jest to ograniczona ilość ulepszeń.

  1. Inta u Impa nie zwiększa nadal dystansu tepania się...
  2. Poprawić statystykę "Witalność" gdyz jest nieużyteczna aktualnie 20 punktów daje 1hp co 3sek nie przesadzajmy. Beż wątpienia jest to źle zrobione można to zauważyć nawet po maksymalnych statach w postaciach np. Zjawa może dać 70 punktów w Witalność= 3hp co 3 sekundy tracąc 10 punktów...

2. Zwiększono dwukrotnie

1. Wiem, ale nie poradziłem sobie z tą blokadą na tekstury, dlatego zostało to usunięte by nie wprowadzić jeszcze większego sajgonu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytuj

 

W upadłym sądzę że to nie rozsądne, że trzeba wydać 300many za 1% ciosu krytycznego. Zmienił bym to na +5% za 300many. 

W lordzie w "Regeneracji Hp" nie zyskujemy hp a Armora

Zniewolonemu tak jak w przypadku upadłego zwiększył bym szansę na trzęsienie za mane z +1% na +3% (bo i tak ma dość dużą szansę 30%)

Pustoszyciel- zwiększyć szansę na wybuch na +2%/+3%

Siewca Zagłady - zwiększyć szansę na kradzież magazynku za mane na +2/3%

Khazra szansa na podpalenie +2%. 300many za 1% to też przesada 

Paladyn zmienić koszt platynowej zbroi na 350 many i pocisków na 250 many 

Ninja zmniejszyć koszt niewidzialnosci na 300 a zwiększyć koszt noży do rzucania za 150 many 

Zabójca Dmg noży do rzucania na 200 i niewidzialność na 300 many 

Imp- szansa na wyssanie pieniędzy zmienić z 1% na +2/3%,  i zwiększyć koszt do 200many. 

Zjawa - Koszt redukcji obrażeń zmienić na 350 many, a szansę na wybuch z 1% na 2% za jedno ulepszenie. 

 

1. +3% za 300 many

2. To była literówka w temacie

3. Zmienione na 2%

4. Zwiększone na 2%

5. Zwiększone na 3%

6. Zwiększone na 2%

7. Tutaj bym poczekał na komentarz innych

8. To samo co wyżej

9. To samo co wyżej

10. Szansa na wyssanie poprawiona, a co do ceny czekam na komentarz

11. Szansa poprawiona, co do cen, to czekam na komentarze reszty

 

To wszystko. Już wykonuje reset i włączam  serwer

 

Dodano blokadę z botami, bo zauważyłem, że niektórzy specjalnie wywołują boty. Teraz co rundę będą usuwane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmniejszenie kosztów ulepszenia postaci ODPADA!!!! Trzeba się pomęczyć by mieć lepszą klasę w końcu jest to na stałe.

  1. Dodanie  Łowcy. Zamiast strzelać z kuszy/ łuku rzucał by nożami, które by leciało/ działały na zasadzie bełtu/ strzały z 1.6
  2. Zmniejszenie czasu ładowania zamrażającego pocisku u maga, aktualnie 10s>6
  3. Dodanie dodatkowego ammo do każdej broni (dodatkowe magazynki). Myślę, iż podstawowa ilość to mało na NDM przy 200hp na gracza 
Edited by Op0rNiK0W
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję zmienić paladyna: Ma 2 pociski (max inty 3) zadają 2x obrażeń (3x zbyt op) ładuje je 8 sec (20/25 inty -1s). Ma 4 longjumpy (20 inty +1) I longjumpy mają cooldown 1-2 sec (3 to za dużo wg mnie). Za manę wydłużyć longjumpa lub zmniejszyć jego cooldown o 0.5 sec (max o 2 sec jeżeli w/w by nie przeszło) lub za manę zwiększyć o 1 pocisk albo 1 razowo za mane zwiększyć mnożnik o 0.5/1 :D

Proponuję zmienić opis klas na bardziej czytelny (+ bardziej je opisać):

Statystyki:

..

..

..

Umiejetności: ...... co daje inta tez tutaj

Proponuję zwiększyć liczbę slotów do 17-23

Zmienić !item na !p (!perk) i !wyrzuć na (tylko !d [!drop])

Do poprawy: Longjump na paladynie odrazu przy kombinacji ctrl + spacja. Trzymanie ctrl 1-2 sec bardzo utrudnia korzystanie z longjumpa + nie da się uciec np przed ninja 

Proponuję zmniejszyć ilość noży ninji i zwiększyć widzialność o 2-5 % (może po 10 sec od startu rundy) lub po trafieniu w ninje zwiększa się jej widzialność o 1 % (lub 0.5%)

To tyle ode mnie może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy 

Pozdrawiam

Nuxit

 

Edited by Nuxit21 hellcase.com
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Nuxit21 hellcase.com napisał:

Proponuję zmienić paladyna: Ma 2 pociski (max inty 3) zadają 2x obrażeń (3x zbyt op) ładuje je 8 sec (20/25 inty -1s). Ma 4 longjumpy (20 inty +1) I longjumpy mają cooldown 1-2 sec (3 to za dużo wg mnie). Za manę wydłużyć longjumpa lub zmniejszyć jego cooldown o 0.5 sec (max o 2 sec jeżeli w/w by nie przeszło) lub za manę zwiększyć o 1 pocisk albo 1 razowo za mane zwiększyć mnożnik o 0.5/1 :D

Proponuję zmienić opis klas na bardziej czytelny (+ bardziej je opisać):

Statystyki:

..

..

..

Umiejetności: ...... co daje inta tez tutaj

Proponuję zwiększyć liczbę slotów do 17-23

Zmienić !item na !p (!perk) i !wyrzuć na (tylko !d [!drop])

Do poprawy: Longjump na paladynie odrazu przy kombinacji ctrl + spacja. Trzymanie ctrl 1-2 sec bardzo utrudnia korzystanie z longjumpa + nie da się uciec np przed ninja 

Proponuję zmniejszyć ilość noży ninji i zwiększyć widzialność o 2-5 % (może po 10 sec od startu rundy) lub po trafieniu w ninje zwiększa się jej widzialność o 1 % (lub 0.5%)

To tyle ode mnie może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy 

Pozdrawiam

Nuxit

 

  1. Ulepszenia są za manę, nie ilość inty.
  2. Na serwie inta nie skraca czasu ładowania.
  3. Posiada 6 skoków + 1 co 25 inty.
  4. Czas można zmniejszyć. na TAK.
  5. Długość skoku za manę odpada, wystarczy dodać grawitacje.
  6. Magiczne Pociski: Zwiększa ilość posiadanych pocisków [ 350 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy)
  7. Myślę, iż opisy są czytelne.
  8. Za małe zarobki na zwiększenie slotów... Planowane w przyszłości.
  9. Perki są na CODmodzie tu jest NDM a więc pozostańmy przy itemach, zazwyczaj każdy sprzedaje itemy by uzyskać za niego manę [/zloto>targowisko(2)>sprzedaj item(5)]
  10. Natychmiastowy skok byłby tracony podczas pruby wskoczenia na np, skrzynie a więc proponuje ustawić skok pod binda (sm_skill)
  11. Noży może nie ruszajmy lecz widoczność do 20 lub 25/255 była by odpowiednia, gdyż aktualnie widać tylko kose. Od czego jest mana Niewidzialność: Zmniejsza naszą niewidzialność [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy). Gdy załadujesz na full, jesteś w pełni niewidzialny.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

NERF DMG ANDRIELA 
Damage Taken from "RaydikS -SaiyajiN-" - 218 in 1 hit
troszke duzy  nie ?
Kolejna sprawa
Premki sa mniej grywalne od zwyklych klas
Mag Andriel Zjawa Ninja sa bardziej op niz premki :)
Kolejna sprawa ulepszenie zabojcy w stosunku do ninji chujowa niewidka
moze dmg plus inta po wyskoczeniu z niewdki ?

 

Edited by pozdro495
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@podbicie tematu
Myślę że czas pozmieniać coś w tym diablo (namieszać)
Ponieważ ostanio sporo mniej graczy gra gdyż są już znudzeni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.06.2017 o 22:52, pozdro495 napisał:

NERF DMG ANDRIELA 
Damage Taken from "RaydikS -SaiyajiN-" - 218 in 1 hit
troszke duzy  nie ?
Kolejna sprawa
Premki sa mniej grywalne od zwyklych klas
Mag Andriel Zjawa Ninja sa bardziej op niz premki :)
Kolejna sprawa ulepszenie zabojcy w stosunku do ninji chujowa niewidka
moze dmg plus inta po wyskoczeniu z niewdki ?

 

Premki nie są mniej grywalne od zwykłych klas, praktycznie cały serwer gra zniewolonym.

Co do Zjawy/Zniewolonego pisałem już, że te klasy trzeba znerfić. Mag/Andariel wcale nie jest taki OP, taki damage uzyskasz tylko jak dasz full w inta, kosztem bardzo niskiego HP. 

Jestem za aby zwiększyć niewidzialność zabójcy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duriel : 

Stamina 24% szans [ 350 many ] = -1% za każde ulepszenie 

proponuje zwiększyć do -2% , gdyż u Zniewolonego [P] wynosi to bodajże -3%

Druid :

Proponuję zwiększyć ilość leczenia z fiolki np.  +int/2 (10 int = +5 hp )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Mokry Janusz napisał:

Duriel : 

Stamina 24% szans [ 350 many ] = -1% za każde ulepszenie 

proponuje zwiększyć do -2% , gdyż u Zniewolonego [P] wynosi to bodajże -3%

Druid :

Proponuję zwiększyć ilość leczenia z fiolki np.  +int/2 (10 int = +5 hp )

 

Zwiększenie leczenia przez int. No nie wiem czy to dobry pomysł, leczenie można zwiększyć za mane w rozwoju postaci.

1 godzinę temu, Plaszczka napisał:

Proponuje dodać wyminę itemami np. !daj lub /daj

Tego raczej nie będzie, ponieważ questy typu "znajdź item" były by strasznie ułatwione.

1 godzinę temu, Plaszczka napisał:

Dodanie mikto 16+ lub po mutacje , nie liczy sie to vip

Jak najbardziej Popieram :)

 

Następnym razem nie pisz kolejnego posta pod swoim, tylko edytuj post ^.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja proponuje aby FireBall czy tzw ognista kula poruszały się troszeczkę szybciej, bo na serwerach 1.6 pamiętam, że nie dało sie uciec przed nią a tutaj jest ten item trochę slaby 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines