Skocz do zawartości

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, kRR napisał:

Robiłem misje w Road to Victory 200 rund rozegrac i w 20 którejś rundzie zaliczyło mi misje

To musiało być jakieś nie dopatrzenie z twojej strony, bo nie powiem że jednorazowy błąd ponieważ wszystko w kodzie się zgadza i ja robię aktualnie tą misje i normalnie lecą rundy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel
9 godzin temu, Conseqential napisał:

Perk: Armata Bobików

Przy dostaniu perka na Bogu Deagla, perk sie buguje i gracz zostaje bez Ammo. Proponuję zablokować ten perk na tej Klasie

Poprawione

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serwerze wystapil jakis dziwny bug zwiazany z klasami ktore maja deagla. Np na komandosie czy bogu deagla, na poczatku rundy wszystko wyglada ok, mam 7/35 ammo w deaglu a jak zaczne strzelac to sie okazuje ze mam tylko 1 magazynek. Tak jak wspomnialem, dzieje sie tak na komandosie i bogu deagla, nie wiem czy na reszcie klas z deaglem jest to samo.

Edit: Jakby co, to nie tylko ja tak mam, zmiana mapy tez nie pomogla

Edit: Na snajperze to samo

Edytowane przez zielo151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć mam problem ponieważ na waszym serwerze nie pobierają mi się mapy z pukawki. Mam takie coś :

Error reading file materials/panorama/images/map_icons/screenshots/1080p/de_tuscany.png.
Error reading file resource/overviews/de_tuscany_radar.dds.
Resource materials\panorama\images\map_icons\map_icon_de_tuscany.svg failed to load.
SignalXWriteOpportunity(3)
ConVarRef abner_res_version doesn't point to an existing ConVar
SetConVar: No such cvar ( abner_res_version set to 3.5fix), skipping
Downloading http://414339.node16.pukawka.pl/maps/de_tuscany.bsp.bz2.
Error downloading http://414339.node16.pukawka.pl/maps/de_tuscany.bsp.bz2
Downloading http://414339.node16.pukawka.pl/maps/de_tuscany.bsp.

To jest przykładowy błąd na de_tuscany, podobnie mam z de_abbey i innymi.

Proszę was o pomoc jak to naprawić aby móc się cieszyć graniem  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w konsoli cl_allowdownload 1 i cl_allowupload 1 

zobacz jak masz jakiś config swój to go usuń i wtedy zobacz

cl_downloadfilter zobacz czy masz na all

Wejdź do folderu \Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cache, wywal całą jego zawartość. Potem w bibliotece Steama kliknij PPM w CSGO -> właściwości -> pliki lokalne -> sprawdź spójność plików gry. Wyłącz Steama, uruchom go jako administrator.

Nic więcej nie wymyśle co jeszcze mógłbyś zrobić jak by to nie pomogło 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jak radziłeś, ale niestety dalej to samo. Przykład mapy de_abbey startuje z 25 dochodzi do 30% i się cofa i tak non stop, po za tym nie widać wgl żeby coś się pobierało, mogę tak czekać i czekać i nic :(

 

Temat ogarnięty, sv_pure ustawione na 0 i lata jak nowe.

Edytowane przez Misiaczku
ogarniete
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam, grając klasą PIROMAN gdy podpale kogoś po strzale to imo ze jest to 1/6 i 1/5 to i tak bardzo slabo to dziala ale to nawiasem mówiąć a głowny powód buga to Gdy kogos podpale na czacie napisane jest "gracz jest zamrożony nie mozna podpalic"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

de_cache - Jak stawiamy mine lekko przed niebieskimi drzwiami lub w dzwiach tych niebieskich na A  i są otwarte to mina potrafi zawisnąć w powietrzu.... 
a najlepiej to w każdych drzwiach które są otwarte aby był zakaz...

 

EDIT1: Klasa Borodnin - gdy dostaniemy perk, który daje nam bron np Dezuli.exe to pierwsze 3-5 pocisków nie posiada eliminatora.

 

Edit2: 

  

4 godziny temu, RyKoS napisał:

A czy Borodin nie miał mieć braku rozrzutu tylko na MP9 oraz glocku ? 

 

I don't know.
Więc proszę do analizy takie coś jeśli można z góry dziękuje.

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2020 o 20:41, rilu napisał:

de_cache - Jak stawiamy mine lekko przed niebieskimi drzwiami lub w dzwiach tych niebieskich na A  i są otwarte to mina potrafi zawisnąć w powietrzu.... 
a najlepiej to w każdych drzwiach które są otwarte aby był zakaz...

Dodane do regulaminu

https://forum.cs-classic.pl/topic/62382-regulamin-servera-cod-mod/ 

 

EDIT1: 

  

5 godzin temu, rilu napisał:

Klasa Borodnin - gdy dostaniemy perk, który daje nam bron np Dezuli.exe to pierwsze 3-5 pocisków nie posiada eliminatora.

A czy Borodin nie miał mieć braku rozrzutu tylko na MP9 oraz glocku ? 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD
0.75 DMG / 1 INT

150 INT = 112.5 DMG
50 PKT (DMG) = 15% DMG
150% bazowe czyli:

100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG

a w klasie jest :

150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG

100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG)


+15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego:


Głowa ~ 45 DMG
Brzuch ~ 14 DMG
Klatka ~ 11 DMG
Noga ~ 10 DMG

Łącznie powinniśmy bić:

150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG

Patrząc na obliczenia to:


Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMG
Brzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMG
Klatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMG
Noga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG

i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk  czyli:

Głowa - 494 DMG
Brzuch - 151 DMG
Klata - 122 DMG
Noga - 109 DMG

dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy:

Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMG
Brzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMG
Klata 122 + 112.5 ~ 234 DMG
Noga 109  + 112.5 ~  221 DMG

Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało

To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG  no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
8 godzin temu, rilu napisał:

Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD
0.75 DMG / 1 INT

150 INT = 112.5 DMG
50 PKT (DMG) = 15% DMG
150% bazowe czyli:

100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG

a w klasie jest :

150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG

100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG)


+15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego:


Głowa ~ 45 DMG
Brzuch ~ 14 DMG
Klatka ~ 11 DMG
Noga ~ 10 DMG

Łącznie powinniśmy bić:

150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG

Patrząc na obliczenia to:


Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMG
Brzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMG
Klatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMG
Noga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG

i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk  czyli:

Głowa - 494 DMG
Brzuch - 151 DMG
Klata - 122 DMG
Noga - 109 DMG

dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy:

Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMG
Brzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMG
Klata 122 + 112.5 ~ 234 DMG
Noga 109  + 112.5 ~  221 DMG

Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało

To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG  no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem)

 

Trochę szkoda Twojego czasu, zważywszy na to, że od początku sezonu informowałem, że właśnie obrażenia są w przebudowie i będą obliczane w jednym pluginie

Dzisiaj zakończyły się prawie wszystkie testy i wymagało to dość sporo pracy, ponieważ jest dość dużo urozmaiceń związanych z samymi obrażeniami (nie wliczając statystyk oraz obrażeń z klanu, około 25 i ta lista jeszcze się powiększy). Także jutro pojawi się z tym update i sam ocenisz jeszcze raz czy wszystko działa poprawnie

Gratki za taką rozpiskę (jeśli serio to dokładnie weryfikowałeś)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gramy sobie jakąś tam klasa np mamy taki powiedzmy 100lvl no i nasze statystyki to Full HP i STR.
Zdobywamy PERK: Wsparcie Rakietowe w jakiejś rundzie i giniemy, a na początku rundy dajemy /reset i pozbywamy się HP i dodajemy w INT i STR.
No i proszę bardzo mamy Rakiety z DMG zwiększonym dzięki naszej inteligencji w tej rundzie + Full HP i STR.

Ktoś powie; Jest to poprawione, że /reset działa dopiero od następnej rundy. Fakt, ale na PERK: Wsparcie Rakietowe to nie działa. Nie wiem czy na inne perki też, ale no proszę to sprawdzić.

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobcie cos z tym szpiegiem bo po dodaniu tej klasy na serwie odstawia sie doslownie cyrk. Pierwsza sprawa jest taka, ze autobalans oszalal. Gralismy dzis rano wioche i co chwila np 1 terro gral na 7 ct, za chwile np 2 ct gralo na 5 terro wiec ogolnie jedno wielkie zamieszanie. Druga sprawa troche mniej istotna, to ze teraz nie widac znacznikow teammatow przez sciane. Moze to drobnostka ale wielu ludzi jest do tego przyzwyczajonych. Nie wiem czy to tez wina szpiega, ale wole napisac. Zamieszczam na dole demko z wiochy:


http://414339.node43.pukawka.pl/dem-cs_wiocha_go_big-1583650576-1583652145.zip

Edytowane przez zielo151
  • Like 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zielo151 Co do znaczników, to specjalnie ich nie widać, właśnie z powodu szpiega, zostały one po prostu wyłączone, żeby ta klasa miała jakiś sens.

Edytowane przez DraY
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mapę ; de_zenith  wywala/crashuje
 

  

W dniu 11.03.2020 o 07:59, RyKoS napisał:

Jesteś pewien, że ta mapa crashuje ?

Jest już od dawna na serwerze i nikt mi do tej pory jej nie zgłaszał + ja sam nigdy nie miałem problemów z nią .



@RyKoS wczoraj chlopaki grali i mowili ze im mapa wywalala i wejsc nie mogli badz wchodzili i ich wywalalo z niej. Ale ogolnie grali gracze ale powchodzili po 10min. Osobiscie mi tez sie zaladowala i wylaczyla CS:GO.

Edytowane przez rilu
odp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności