Jump to content
Gokuś

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi

Recommended Posts

Klasa: SAPER

Miny nie zadają obrażeń.

Ja akurat gram medykiem i dzięki uprzejmości naszych jakże cudownych graczy wyszłam z saperem na środek mapy. Postawił 3 miny. Wybuchły nie zadając mi kompletnie nic. 0dmg. Nie miałam perku rykoszet, ani żadnego innego blokującego obrażenia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: SAPER

Zmniejszone obrażenia min.

Grając przed chwilą, znacząco odczułem brak efektywności min. Na kamerce u około 3 osób zadały wartość 94 lub 96. Dodam, że bazowo niby jest 75 + (1,5 * 70 kilka pktów inty) = 180 minimum. Nie wiem, czy wytrzymałość ma wpływ na te miny, ale chyba nie tak by ze 180 zejść aż do wartości 96 (to też raczej nie były osoby z wysokim lvl-em). Odbiło się też to na statach, gdzie miałem z 18 asyst, a druga osoba na całym serwie w tym momencie miała z 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Mohammadpourkarkaragh napisał:

Zmniejszone obrażenia min.

Problem znamy a łatka do niego wjedzie w nocy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMG na czacie działą tylko podczas zaznaczonej opcji "DMG z gry". Wszystkie inne nie działąją a szczerze to denerwuje mnie 3x większy dmg na czacie niż w konsoli. 

Po wywaleniu eliminatora recoil nie wraca do normalności, ale nie jest też taki jak podczas posiadania eliminatora

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, zielo151 napisał:

Klasy z ak-47 po pozbyciu sie eliminatora rozrzutu maja dziwny rozrzut w tej broni

W dniu 22.01.2019 o 08:17, Sakku napisał:

Po wywaleniu eliminatora recoil nie wraca do normalności, ale nie jest też taki jak podczas posiadania eliminatora

To raczej wina nie przeładowania się komend dla celownika. Masz niestandardowy celownik?

1 godzinę temu, Maxx Speed napisał:

Klasa <SP> Myśliwy

 

nie dostaje odnowy amunicji ani hp za zabójstwo 

 

Zweryfikuje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

myśliwy jest KOMPLETNIE zbugowany

nie wszystkie miny działają i nie mówie tu o sytuacjach gdy wejdzie w nie obrońca czy coś, po prostu ludzie sobie przez nie przechodzą jakby nic i wybuchają

bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg

Edited by freunde bobby

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, freunde bobby napisał:

myśliwy jest KOMPLETNIE zbugowany

nie wszystkie miny działają i nie mówie tu o sytuacjach gdy wejdzie w nie obrońca czy coś, po prostu ludzie sobie przez nie przechodzą jakby nic i wybuchają

bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg

co do DMG to może mieć w zręczność duzo dane 

a co do pułapek myśliwego  to tez dziś rano zauważyłem ze nie działają jak trzeba 

Edited by Maxx Speed

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, freunde bobby napisał:

bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg

Widocznie ktoś ma wytrzymałość, bo sama klasa nie ma nic specjalnego poza tym, że w funkcji odpowiedzialnej za DMG, sprawdza czy gracz jest w pułapce i jeśli jest w pułapce otrzymuje 1.5x więcej DMG, a jeśli nie, to przechodzi dalej i sprawdza czy m4, jak tak, to +5 DMG - nic poza tym

Co do pułapek, to bez dokładnych danych, ciężko jest mi wskazać plroblem. Mina wybucha w przypadku gdy:

  1. Gracz jest połączony i jest z innego team
  2. Tworzy pętle w której sprawdza:
    Czy gracz jest połączony
    Czy gracz jest w innym TEAM
    czy grac jest w odległości mniejszej niż 250.0j
  3. Potem blokuje gracza i tworzy timer blokady zgodnie z czasem dla inteligencji
  4. Zatrzymuje pętle gdy znajdzie gracza
  5. Jak to skończy, tworzy wybuch (animacje wybuchu) i usuwa

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, -_- napisał:

Co do pułapek, to bez dokładnych danych, ciężko jest mi wskazać plroblem. Mina wybucha w przypadku gdy:

  1. Gracz jest połączony i jest z innego team
  2. Tworzy pętle w której sprawdza:
    Czy gracz jest połączony
    Czy gracz jest w innym TEAM
    czy grac jest w odległości mniejszej niż 250.0j
  3. Potem blokuje gracza i tworzy timer blokady zgodnie z czasem dla inteligencji
  4. Zatrzymuje pętle gdy znajdzie gracza
  5. Jak to skończy, tworzy wybuch (animacje wybuchu) i usuwa

gracz z innej drużyny wchodzi na minę , ona wybucha i nie zatrzymuje go ani nie pokazuje na czerwono ze wszedł  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ?

przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int]

Edited by Tsumi

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Tsumi napisał:

Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ?

przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int]

Już kilka razy była sprawdzana ta klasa i dmg się zgadzał. Nic przy niej robione nie było wiec musi działać :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy.

@Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern?

Edited by dratewka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy wystawieniu Perku na rynku "Czarny Medyk" crashuje serwer

Edited by Tsumi
Błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, dratewka. napisał:

Podbijam błąd z eliminatorem. Po wyrzuceniu/zniszczeniu na recoil nakładany jest dziwny pattern co jest mocno odczuwalne np przy AK. Celownik podstawowy.

@dratewka. Właściciel Ci odpowiedział co prawdopodobnie jest przyczyną:

W dniu 25.01.2019 o 15:27, -_- napisał:

To raczej wina nie przeładowania się komend dla celownika. Masz niestandardowy celownik?

 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, dratewka. napisał:

@Rykos, a ja napisałem że mam podstawowy celownik, zresztą jak celownik wpływa na pattern?

Nie chodziło mi dokładnie o sam celownik, a o komendy związane z celownikiem, które przy zmianie celownika mogą u niektórych się zmienić, bo nadpisują pewne wartości.

By otrzymać efekt no recoil poza funkcją związana z jego minimalizowaniem, nadpisuje komendy

Cytat

 

weapon_accuracy_nospread

weapon_recoil_decay1_exp

weapon_recoil_cooldown

weapon_recoil_decay2_exp

weapon_recoil_scale

weapon_recoil_decay2_lin

weapon_recoil_suppression_shots

weapon_recoil_variance

weapon_recoil_view_punch_extra

 

Najprawdopodobniej Twoje wartości sa inne niż te, które wpisuje po wyrzuceniu perku

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Występuje jakiś błąd związany z VIPEM. Otóż mniej więcej gdzieś w połowie mapy wyłącza się usługa VIP dla graczy którzy ową posiadają

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RyKoS @Blix @-_-

Znów problem z klasą Zwinny lecz teraz POWAŻNY, po update cod serwera ta klasa [Zwinny [P]] Leczy się o 10 HP co ileś tam obrażeń... Wyrzuca Broń  [ma jakiś tam % na to zauważyłem] ! Rzadko ale tak robi [Oczywiście Bez perku Rozbrojenie] i jeszcze zmienia broń na nóż... Nie da się grać przeciwko tej klasie. Więc proszę o tymczasowe usunięcie bądź zablokowanie tej klasy w celu 100% weryfikacji jej na serwerze testowym. Na ten moment ta klasa jest tak zbugowana że nie idzie grać na serwerze bo 35% SERWERA to owa klasa Zwinny

 

 

____________ Każdy kto zada 50 DMG Leczy się o 10 HP [Wszystkie Klasy ! ] ___________

Edited by Tsumi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem z leczeniem wystaepuje u wiekszej ilosci klas, nie wiem czy wszystkie ale kilka kolejnych na pewno leczy sie za dmg
dodatkowo neomex proponowalbym calkowicie usunac, gdyz 90% strzalow z awp jest odbijanych nie zaleznie od wartosci pancerza

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, adist8 napisał:

dodatkowo neomex proponowalbym calkowicie usunac, gdyz 90% strzalow z awp jest odbijanych nie zaleznie od wartosci pancerza

Po prostu tak wchodzi losowość. Nie mam na nioą wpływu, stąd zawsze pisałem, że tworzenie klas typowo losowych to głupota i u nas staramy się tego nie robić

Co do wcześniejszego, to odpisałem, że 

15 minut temu, -_- napisał:

Po prostu restart nie został wykonany po update i się zbugowała klasa

i około 5 minut temu zrobiłem RR serwera

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nie jest losowosc, to jest ewidentny bug, jak 1/7 przykladowo moze odbic 9/10 strzalow ?

dodatkowo niekiedy jest tak, ze goscia zabije z AWP, ale polowa dmg i tak sie odbija

 

a co do bledu z leczeniem to nadal on wystepuje, kazda klasa ktora zada +50dmg leczy sie

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, adist8 napisał:

to nie jest losowosc, to jest ewidentny bug, jak 1/7 przykladowo moze odbic 9/10 strzalow ?

Dobrze, a więc wskaż mi bug

Cytat

 

public Action:OnTakeDamage(victimID, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
        if (!IsValidClient(victimID) || !ma_perk[victimID])
        {
                return Plugin_Continue;
        }

        if (!IsValidClient(attacker) || GetClientTeam(victimID) == GetClientTeam(attacker))
        {
                return Plugin_Continue;
        }

        decl String:weaponname[64];
        GetClientWeapon(attacker, weaponname, sizeof(weaponname));
        if (StrEqual(weaponname, "weapon_knife") // ----- //)
        {
                return Plugin_Continue;
        }
        if (GetRandomInt(1, wartosc_perku[victimID]) == 1)
        {
                SDKHooks_TakeDamage(attacker, victimID, victimID, damage, damagetype, weapon);
                return Plugin_Stop;
        }

         // ----- //

        return Plugin_Continue;
}

 

Jeżeli w kodzie widzisz

 // ----- //

znaczy to tyle, że jest to ukryty kod, bo nie podam go 1:1

30 minut temu, adist8 napisał:

dodatkowo niekiedy jest tak, ze goscia zabije z AWP, ale polowa dmg i tak sie odbija

 

Jeżeli takie coś się zdarza, to należy to zglosić do opiekuna na PW, a on zobowiązany jest do sprawdzenia tego na serwerze testowym. Pancerz neomexowy, notatki itp, sprawdzano na testówce już dłuższy czas temu i od tamtego czasu żadne z opiekunów nie napisał do mnie w tej sprawie.

Opiekunami są: @RyKoS i @Blix na ten moment

31 minut temu, adist8 napisał:

a co do bledu z leczeniem to nadal on wystepuje, kazda klasa ktora zada +50dmg leczy sie

a zmieniła się mapa? Informowałem gracza TSUNAMI Claire na STEAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak wiec probl;em z leczeniem zostal wyeliminowany

zwinny dalej ma jakas szanse na wyrzucenie broni, co nie powinno sie dziac

a pancerz moze odbijac czesciej awp ze wzgledu na inna rzecz, mianowicie jak trafiam z AWP to na czacie pokazuje mi dmg tak jakby dwa razy (w konsoli juz normalnie), dlatego pewnie jest podwojna szansa na odbicie, a nawet jesli goscia sie zabije tym pierwszym dmg albo drugim, to ten ktory sie wyswietla jako kolejny dmg sie odbija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines