Jump to content
Gokuś

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi

Recommended Posts

Witam, grając klasą PIROMAN gdy podpale kogoś po strzale to imo ze jest to 1/6 i 1/5 to i tak bardzo slabo to dziala ale to nawiasem mówiąć a głowny powód buga to Gdy kogos podpale na czacie napisane jest "gracz jest zamrożony nie mozna podpalic"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komenda /codtop15 nie działa na serwerze.

Elo

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, DraY napisał:

Komenda /codtop15 nie działa na serwerze.

Elo

Zostało to już zgłoszone i wejdzie poprawka w najbliższej aktualizacji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de_cache - Jak stawiamy mine lekko przed niebieskimi drzwiami lub w dzwiach tych niebieskich na A  i są otwarte to mina potrafi zawisnąć w powietrzu.... 
a najlepiej to w każdych drzwiach które są otwarte aby był zakaz...

 

EDIT1: Klasa Borodnin - gdy dostaniemy perk, który daje nam bron np Dezuli.exe to pierwsze 3-5 pocisków nie posiada eliminatora.

 

Edit2: 

  

4 godziny temu, RyKoS napisał:

A czy Borodin nie miał mieć braku rozrzutu tylko na MP9 oraz glocku ? 

 

I don't know.
Więc proszę do analizy takie coś jeśli można z góry dziękuje.

Edited by RyKoS
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.02.2020 o 20:41, rilu napisał:

de_cache - Jak stawiamy mine lekko przed niebieskimi drzwiami lub w dzwiach tych niebieskich na A  i są otwarte to mina potrafi zawisnąć w powietrzu.... 
a najlepiej to w każdych drzwiach które są otwarte aby był zakaz...

Dodane do regulaminu

https://forum.cs-classic.pl/topic/62382-regulamin-servera-cod-mod/ 

 

EDIT1: 

  

5 godzin temu, rilu napisał:

Klasa Borodnin - gdy dostaniemy perk, który daje nam bron np Dezuli.exe to pierwsze 3-5 pocisków nie posiada eliminatora.

A czy Borodin nie miał mieć braku rozrzutu tylko na MP9 oraz glocku ? 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie działa zmiana broni na Vasilym z Scouta na Xm'a. 

 

// -_-

@Yedy_ po prostu nie dopisałem do tej klasy XM. Zaktualizowałem to w klasie i wgram jak będę wgrywać update. Dziekuje

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasą Piroman nie można stawiać min na całej mapie, chodzi o cs_italy. Pozdrawiam   /napisane bo Nasty by nie napisal xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD
0.75 DMG / 1 INT

150 INT = 112.5 DMG
50 PKT (DMG) = 15% DMG
150% bazowe czyli:

100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG

a w klasie jest :

150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG

100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG)


+15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego:


Głowa ~ 45 DMG
Brzuch ~ 14 DMG
Klatka ~ 11 DMG
Noga ~ 10 DMG

Łącznie powinniśmy bić:

150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG

Patrząc na obliczenia to:


Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMG
Brzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMG
Klatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMG
Noga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG

i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk  czyli:

Głowa - 494 DMG
Brzuch - 151 DMG
Klata - 122 DMG
Noga - 109 DMG

dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy:

Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMG
Brzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMG
Klata 122 + 112.5 ~ 234 DMG
Noga 109  + 112.5 ~  221 DMG

Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało

To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG  no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem)

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, rilu napisał:

Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD
0.75 DMG / 1 INT

150 INT = 112.5 DMG
50 PKT (DMG) = 15% DMG
150% bazowe czyli:

100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG
100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG

a w klasie jest :

150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG

100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG)
100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG)


+15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego:


Głowa ~ 45 DMG
Brzuch ~ 14 DMG
Klatka ~ 11 DMG
Noga ~ 10 DMG

Łącznie powinniśmy bić:

150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG
150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG

Patrząc na obliczenia to:


Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMG
Brzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMG
Klatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMG
Noga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG

i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk  czyli:

Głowa - 494 DMG
Brzuch - 151 DMG
Klata - 122 DMG
Noga - 109 DMG

dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy:

Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMG
Brzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMG
Klata 122 + 112.5 ~ 234 DMG
Noga 109  + 112.5 ~  221 DMG

Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało

To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG  no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem)

 

Trochę szkoda Twojego czasu, zważywszy na to, że od początku sezonu informowałem, że właśnie obrażenia są w przebudowie i będą obliczane w jednym pluginie

Dzisiaj zakończyły się prawie wszystkie testy i wymagało to dość sporo pracy, ponieważ jest dość dużo urozmaiceń związanych z samymi obrażeniami (nie wliczając statystyk oraz obrażeń z klanu, około 25 i ta lista jeszcze się powiększy). Także jutro pojawi się z tym update i sam ocenisz jeszcze raz czy wszystko działa poprawnie

Gratki za taką rozpiskę (jeśli serio to dokładnie weryfikowałeś)

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Łowca głów po wymianie z innym graczem wciąż pozostaje ten DMG x2 w łeb

@rilu dziękuję, wejdzie z kolejnym update

@-_- luzak.

Edited by rilu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gramy sobie jakąś tam klasa np mamy taki powiedzmy 100lvl no i nasze statystyki to Full HP i STR.
Zdobywamy PERK: Wsparcie Rakietowe w jakiejś rundzie i giniemy, a na początku rundy dajemy /reset i pozbywamy się HP i dodajemy w INT i STR.
No i proszę bardzo mamy Rakiety z DMG zwiększonym dzięki naszej inteligencji w tej rundzie + Full HP i STR.

Ktoś powie; Jest to poprawione, że /reset działa dopiero od następnej rundy. Fakt, ale na PERK: Wsparcie Rakietowe to nie działa. Nie wiem czy na inne perki też, ale no proszę to sprawdzić.

Edited by rilu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zrobcie cos z tym szpiegiem bo po dodaniu tej klasy na serwie odstawia sie doslownie cyrk. Pierwsza sprawa jest taka, ze autobalans oszalal. Gralismy dzis rano wioche i co chwila np 1 terro gral na 7 ct, za chwile np 2 ct gralo na 5 terro wiec ogolnie jedno wielkie zamieszanie. Druga sprawa troche mniej istotna, to ze teraz nie widac znacznikow teammatow przez sciane. Moze to drobnostka ale wielu ludzi jest do tego przyzwyczajonych. Nie wiem czy to tez wina szpiega, ale wole napisac. Zamieszczam na dole demko z wiochy:


http://414339.node43.pukawka.pl/dem-cs_wiocha_go_big-1583650576-1583652145.zip

Edited by zielo151
  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@zielo151 Co do znaczników, to specjalnie ich nie widać, właśnie z powodu szpiega, zostały one po prostu wyłączone, żeby ta klasa miała jakiś sens.

Edited by DraY
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hej mapę ; de_zenith  wywala/crashuje
 

  

W dniu 11.03.2020 o 07:59, RyKoS napisał:

Jesteś pewien, że ta mapa crashuje ?

Jest już od dawna na serwerze i nikt mi do tej pory jej nie zgłaszał + ja sam nigdy nie miałem problemów z nią .



@RyKoS wczoraj chlopaki grali i mowili ze im mapa wywalala i wejsc nie mogli badz wchodzili i ich wywalalo z niej. Ale ogolnie grali gracze ale powchodzili po 10min. Osobiscie mi tez sie zaladowala i wylaczyla CS:GO.

Edited by rilu
odp.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, rilu napisał:

Hej mapę ; de_zenith  wywala/crashuje

Jesteś pewien, że ta mapa crashuje ?

Jest już od dawna na serwerze i nikt mi do tej pory jej nie zgłaszał + ja sam nigdy nie miałem problemów z nią .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odporność Boga Deagle'a nie redukuje obrażeń z rakiet, piorunów itd.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Inzynier, nie dziala mu rozbłysk.
mapa de_chlorine   max 20 osob na mape.


@-_-  perk ROZBŁYSK nie dziala. wlasnie uzywam i nic sie nie dzieje ani na czacie ani nic.

Edited by rilu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostało to naprawione @rilu To nie jest błąd w działaniu, a moja ingerencja w zasięg na sam koniec

Do godziny pojawi się update, bo sprawdzam jeszcze event

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

cyt: "Gramy sobie jakąś tam klasa np mamy taki powiedzmy 100lvl no i nasze statystyki to Full HP i STR.
Zdobywamy PERK: Wsparcie Rakietowe w jakiejś rundzie i giniemy, a na początku rundy dajemy /reset i pozbywamy się HP i dodajemy w INT i STR.
No i proszę bardzo mamy Rakiety z DMG zwiększonym dzięki naszej inteligencji w tej rundzie + Full HP i STR.

Ktoś powie; Jest to poprawione, że /reset działa dopiero od następnej rundy. Fakt, ale na PERK: Wsparcie Rakietowe to nie działa. Nie wiem czy na inne perki też, ale no proszę to sprawdzić." """|

_-----_


ADD: Granie Klasa WSPARCIE OGNIOWE po /resecie na początku rundy i dodaniu full int bijemy rakieta 180 imo ze na początku rundy startowaliśmy z 5 int.

I pewnie działa to na inne klasy również.
----------------------------------------------------------------

@-_- No dobra, ale znając życie robią tak ludzie, że jest runda 2.
hp full
wytrz full
kondycja full
i potem runda 3.
zamiana:
int full
wytrz full
kondycja full

i ma gość
full hp/wytrz/kond/int. w rundzie.

 potem ginie zamieni na HP/W/KON i na początku rundy znow pisze /reset i da INT/W/KOND i ma full hp znów i tak w kolko i w kolko a mowiles ze bylo to zablokowane.(sprawdzalismy na testowce)

Edited by rilu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest błąd

W przypadku DMG zablokowałem to, bo istniało spore ryzyko nadużywania. Tutaj ustawiając refresh co rundę/spawn, traci na tym gracz, grający daną klasą, bo przez jedną rundę jest w plecy. Za to są oczywiście bany (miesięczne lub permanentne)

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk: Sekret Boncziego jest zbugowany.

Dzisiaj po 2:00 graliśmy na cs_wiocha_go, ziomek miał ten perk po czym zmieniła się mapa na zwykłą później daliśmy "malamapa" i no dalej spowalniał.
Relog nic nie naprawił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines