Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Klas

Recommended Posts

Posted (edited)

Propozycja Klasy 

Nazwa Klasy:Wsparcie

Opis:Posiada wieże strzelniczą (ent_crate_dronegun) , paczki z amunicja (ent_create prop_ammo_box_generic) (Dodatkowe za levele)

Statystyki: HP 30 , KON 0 , WYT 0 , INT 5

Broń: mp9 , tec9

Nazwa Klasy:Pilot

Opis:Posiada drona (ent_create drone) który pokazuje na mapie graczy w jego pobliżu 

Statystyki: HP 10 , KON 15 , WYT -10 , INT 0

Broń: P90 , P2000 , tagranade

Nazwa Klasy:Farmer

Opis:Tworzy kurę (give chiken) która biegnie w stronę przeciwnika ,gdy dotknie przeciwnika zadaje obrażenia zależne od inteligenci ,im większy lvl tym więcej kur 

Statystyki: HP 10 , KON 5 , WYT -5 , INT 20

Broń: mp7 , usp , smoke

Klasy wymyślone na podstawie komend które mogą ułatwić ich tworzenie mam nadzieje że któraś z klas zostanie wzięta pod uwagę .

Edited by Foxnar
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dajcie reset magazynka po killu dla Podporucznika bo ilość amunicji (zważając na obrażenia UMP'a) trochę boli. No i w sumie to same notki nie blokują obrażeń z połowy źródeł, m.in. HS'y czy granaty

Edited by Sakku
  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Proponuję wprowadzić jakąś zmianę w klasie zwinny, od kiedy pojawił się hawkeye ta klasa trochę utraciła moim zdaniem. Dla porównania

Klasa: Hawkeye

Opis: Raz na 10sek może użyć moduł (niewidzialny przez 2s po użyciu).

Statystyki: INT -10 | HP 15 | WYT 0 | KON 15

Bronie: P250 | M4A4

Opis klas jest bardzo podobny z tym, że Hawkeye ma niewidke po skoku + m4a4 jako broń, a na zwinnym +5dmg z maca nie daje zbyt dużo, bo mac bije po 15hp w ciało i po 60-65hp w głowę gdy ktoś ma hełm a mają prawie wszyscy. Stąd moja propozycja, aby dodać np. double jump na zwinnym bądź autoBh, i zmiana broni, np. famas ale +3dmg i co 50lv +3dmg. 

Klasa: Zwinny [P]

Opis: Szybki, zadaje +5 DMG(+5 za +50lvl) z MAC, posiada long jump.

Statystyki: INT 10 | HP 15 | WYT 0 | KON 35

Bronie: Revolver | MAC10

Edited by Blavik
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Klasa: Furiat [P]

Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, +4 DMG na start, gdy ma poniżej 50 HP zadaje +8 DMG.

Statystyki: INT 0 | HP 25 | WYT -5 | KON 10

Bronie: Five-Seven | AK47

Tutaj również proponuję zmianę, np. wykasować gdy ma poniżej 50hp zadaje +8dmg, zamiast tego zrobić dostaje +2dmg co 50lv.
Oraz może delikatnie zwiększyć szansę na obrót? 1/8?

 

Rzucam takie propozycję, bo moim zdanie te 2 klasy premium na tle innych 2 wyglądają dość blado :)

Edited by Blavik
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Blavik napisał:

Klasa: Furiat [P]

Opis: Ma 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, +4 DMG na start, gdy ma poniżej 50 HP zadaje +8 DMG.

Statystyki: INT 0 | HP 25 | WYT -5 | KON 10

Bronie: Five-Seven | AK47

Tutaj również proponuję zmianę, np. wykasować gdy ma poniżej 50hp zadaje +8dmg, zamiast tego zrobić dostaje +2dmg co 50lv.
Oraz może delikatnie zwiększyć szansę na obrót? 1/8?

 

Rzucam takie propozycję, bo moim zdanie te 2 klasy premium na tle innych 2 wyglądają dość blado :)

Jak najbardziej taka zmiana na furiacie przydała by się :D jeste ZZZAAAA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

Nazwa Klasy:Ninja

Opis:Nie słychać jego kroków , long jump , 1/1 w plecy, umiejętność zwiększenia kondycji +10(5kondycji co 20lvl) oraz dodatkowe neutralizowania pocisku przez 2 sekundy

Statystyki:INT -10 | HP 10 | WYT 0 | KON 30

Broń:Knife,smoke,flash

 

EDIT:  aaa w diablo mode to nie grałem i pomyślałem że to może to być dobra propozycja

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Foxnar napisał:

 

Nazwa Klasy:Ninja

Opis:Nie słychać jego kroków , long jump , 1/1 w plecy, umiejętność zwiększenia kondycji +10(5kondycji co 20lvl) oraz dodatkowe neutralizowania pocisku przez 2 sekundy

Statystyki:INT -10 | HP 10 | WYT 0 | KON 30

Broń:Knife,smoke,flash

 

To nie diablo mod wiec daruj sobie takie propozycje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Klasa : Grom

może lekkie ulepszenie bo niewidzialność mało daje 

Mało daje? To może podaj jakąś propozycję do tej klasy co można ulepszyć/zmienić. Po to są propozycję żeby je pisać.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To może jedna z tych:

Grom

- zmniejszyć mu niewidkę

- podaczas niewidki nie widać go na radarze 

- granat odmawia się co 10-25 s

- pod use_class widzi przeciwników na radarze przez 2-4 s 

- ogólnie nie widać go na radarze

Ja najbardziej jestem za granatem. 

Ja daję tylko światełko w głowie dla@RyKoS

Na pewno będzie trzeba skorygować moje propozycje ponieważ nie wiem jaki buff byłby najlepszy. (Większość jest wręcz za op) 

Edited by Shadow #RoadToSilver
  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

- pod use_class widzi przeciwników na radarze przez 2-4 s

Odpada - tłumaczyłem wielokrotnie

5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

- ogólnie nie widać go na radarze

 

5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

- podaczas niewidki nie widać go na radarze 

Czy to coś da ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@RyKoS w sumie nic :D.

Zostało zmniejszenie niewidzialności lub odnowienie he. Nie wiem ile jest aktualnie ustawione na niewidzialności ale myślę że 25-35% nie byłoby aż takie op. Sam uważam że 2 opcja jest lepsza. Idzie tym grantem wykręcić nawet spoko dmg tak z 20-25s odnowienia  byłoby niezłe. 

Edited by Shadow #RoadToSilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bóg deagla - proponuje wywalić dodatkowy dmg, skoro mamy 1/1 w głowę i dodać w zamian za to odporność na awp. Pozwoli to np peeknąć mid, bez obaw że jakiś wcelowaniec nas zgasi.

Also, nie chcę tworzyć nowego postu, proponuję lekko podnieść widzialność w perku zestaw szpiega, bo imo jest on troche zbyt op na pewnych mapach. Picrel.
https://imgur.com/a/FHlt2gX

  • Like 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czesc.

Klasa specjalista :jest usseles, przypadkowa sytuacja biegnie na mnie komandos dostaje w glowe ze scouta oczywiscie za 100 dmg. Jaki jest ten sens klasy jezeli jest stale 100 dmg ze scouta? Na wyzszych lvlach zeby zabić trzeba trafic 2/3 razy w przeciwnika.

Kolejna sytuacja - Ziomek stoi na respie dostaje 2 glowy i nadal stoi dopiero za 3 strzalem go zabilem. 

Moim zdaniem albo zwiekszyc dmg do 150 w cialo, 200 w glowe. Albo usunac ta klase bo jest usseles! :D 

Milego dnia

 

 

 

@edit

Chcialbym tez poruszyc bron medyka, jest malo osob co graja ta klasa a ten galil w ogole do tej klasy nie pasuje, proponuje powrot do mp9 !

Edited by Kvasek
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodajcie znowu komandora. Klasa była świetna lecz trochę "zakurzona" przez co nikt o niej nie pamiętał. Myślę, że jak wróci w lekko zmodyfikowanej formie to będzie naprawdę fajną opcją w miejsce specjalisty

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Sakku napisał:

Dodajcie znowu komandora. Klasa była świetna lecz trochę "zakurzona" przez co nikt o niej nie pamiętał. Myślę, że jak wróci w lekko zmodyfikowanej formie to będzie naprawdę fajną opcją w miejsce specjalisty

Na ten sezon wleci jakas inna klasa z pewnoscia ( a co do Komandora to juz nawet nie pamietam jak on wygladal :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, RyKoS napisał:

Na ten sezon wleci jakas inna klasa z pewnoscia ( a co do Komandora to juz nawet nie pamietam jak on wygladal :) )

Miał A4 i bodajże 1/15 na odwrócenie przeciwnika. Do tego widział chyba miny i miał jakiś mały bonus do obrażeń ale ręki nie dam sobie uciąć. Zamiast odwrócenia można dodać oslepienie bądź rozbrojenie z sensownym przelicznikiem i można ją testować 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nazwa: Scouter ; posiada: scout i deagle 1/1 ze scouta : zmniejszona grawitacja 

int 0 

hp 25

wytrztmalosc 10

kondycja 35

dmg 0 

Ewentualnie podobal mi sie tez sposob ze poszczegolne klasy mozna bylo grac po wbiciu okreslonego lv na innej klasie czyli np wbija 100lv na komandosie i dostaje dostep do jakiej klasy wbijam 130 i dostaje dostep do nastepnej

 

Fajnie tez byloby zobaczyc jakas klase super premium ktora miala by np ak47 i jakies fajne umiejetnosci

Edited by Karol 3.0
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Karol 3.0 napisał:

Fajnie tez byloby zobaczyc jakas klase super premium ktora miala by np ak47 i jakies fajne umiejetnosci

Ciii bo sie dowiedza co planujemy na nowy sezon :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chorąży

Krwawienie może kumulować się 2 razy  na jednym przeciwniku ponieważ jest słabe w przeciwieństwie do podpalenia u piromana które może zabić kogoś z ~150hp oraz ma większą szanse na wystąpienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Teraz, szliwierka napisał:

Chorąży

Krwawienie może kumulować się 2 razy  na jednym przeciwniku ponieważ jest słabe w przeciwieństwie do podpalenia u piromana które może zabić kogoś z ~150hp oraz ma większą szanse na wystąpienie.

Chorąży i tak daje niezły wycisk z tym krwawieniem zwłaszcza jak podbiegasz i dajesz głowe z maga :) 

@szliwierka to już by było lepsze rozwiązanie bo ta kumulacja do 2 razy to już zbyt op.

Edited by Rustic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines