Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Klas

Recommended Posts

Nazwa Klasy: Kamikadze 

Opis: Ma 1/3 szanse na rundę że odrazu po umarciu wybuchnie jego ciało zadając 60 dmg (+1DMG/INT)

Statystyki: 

INT: 10

HP: 10

WYTRZYMAŁOŚĆ: 15

KONDYCJA: 5

DMG: 0

Broń: AUG P250

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, AskerPL napisał:

Nazwa Klasy: Kamikadze 

Opis: Ma 1/3 szanse na rundę że odrazu po umarciu wybuchnie jego ciało zadając 60 dmg (+1DMG/INT)

Chyba juz za duzo mamy tych wybuchow na serwerze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę mojego pierdolenia na temat grywalności po ostatnich zmianach.

Podporucznik.
Tak jak w kiedyś pisałem, że podporucznik jest naprawdę spoko opcją, tak w tym sezonie zrobiliście z niej kompletne gówno, które pewnie podzieli losy chuligana/kgb.

Odporność na instakille - spoko, tylko po ostatnim update jest to raczej odporność na jeden instakill. Ukrywanie celownika po zablokowaniu insta. Poważnie? Mam się cieszyć, że komandosowi zniknie celownik i dzięki temu mnie nie zabije? Esnajperowi co zniknie? Scope? XD

Dodatkowo ma gównoumpa, który jednak przed zmianą radził sobie dobrze w sytuacjach 1v1 przez właśnie znikanie celownika przeciwnikom i nastakowanym neutralizacjom, a teraz? Przegrywa się niemal każdy pojedynek. Poprzedni podporucznik, pomimo przebijania neutralizacji przez hasasyna/scouta/awpsnajper, nieporównywalnie lepszy od tego co jest teraz.

 

Bóg deagla, ehhh.
Jedyna klasa, która potrafi sprawić mi satysfakcję ze strzelania, dostaje w tym sezonie rykoszetem. Pojawiają się dwie klasy, które całkowicie potrafią kontrować i wykluczyć tę klasę z gry, a opiekun boi się dodać odporność na dmg od zwykłego snajpera, bo olaboga co to będzie, jak snajperki bendo zabijacxD (całkowicie pomijając kwestię, że taki snajper jak ma deagla, to sobie może onehitować w głowę osoby z <160hp?, bo tak dużo bije dgl) Chciałem przed resetem przedstawić propozycję buffa dla boga, ale teraz zastanawiam się, czy jest sens, skoro ktoś może sobie wziąć specjalistę i ruchać mnie w każdej sytuacji.

Nie mam nic do tego serwera, ani do osób nim zarządzających(chociaż pewnie czasami takie sprawiam wrażenie, za co przepraszam), ale nie rozumiem dlaczego czasami robicie sobie pod górkę. 

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, dratewka. napisał:

Bóg deagla, ehhh.

Jedyna klasa, która potrafi sprawić mi satysfakcję ze strzelania, dostaje w tym sezonie rykoszetem. Pojawiają się dwie klasy, które całkowicie potrafią kontrować i wykluczyć tę klasę z gry, a opiekun boi się dodać odporność na dmg od zwykłego snajpera, bo olaboga co to będzie, jak snajperki bendo zabijacxD (całkowicie pomijając kwestię, że taki snajper jak ma deagla, to sobie może onehitować w głowę osoby z <160hp?, bo tak dużo bije dgl) Chciałem przed resetem przedstawić propozycję buffa dla boga, ale teraz zastanawiam się, czy jest sens, skoro ktoś może sobie wziąć specjalistę i ruchać mnie w każdej sytuacji.

 

Według mnie specjalista powinien dostać nerfa  na głowe, można mu ustawić redukcje head shotów  na 70-90 % żeby taki np. Bóg deagla miał  coś do powiedzenia na serwerze

Edited by Shadow #RoadToSilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli opiekun mialby nerfic klase, tylko dlatego ze kontruje ona inną, to ponad połowa klas powinna takiego nerfa dostać. Jedynego nerfa jakiego powinien dostać specjalista to na dmg. Ta inta daje tak dużo, że 20 lvlowy specjalista na full incie zabija mnie na +-50 lvlu z 202hp na hita.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, SnuFFy napisał:

Jezeli opiekun mialby nerfic klase, tylko dlatego ze kontruje ona inną, to ponad połowa klas powinna takiego nerfa dostać. Jedynego nerfa jakiego powinien dostać specjalista to na dmg. Ta inta daje tak dużo, że 20 lvlowy specjalista na full incie zabija mnie na +-50 lvlu z 202hp na hita.

No tutaj akurat kłamiesz, bo ja mając 35 level, przy full inty biję po 160. Więc potrzeba jeszcze 40 punktów tj. 20 leveli. Tutaj wydaję mi się, że nie będzie złotego środka, tak jak przy każdej snajperce na codzie. Z jednej strony taka klasa będzie zmorą nowych graczy, bo będą padali od tego scouta na strzał, a z kolei ciężko będzie cokolwiek ugrać przeciwko komuś, kto ma full statystyk hp i bonusy hp z klanu.


Co do betonowej głowy - okej - do czasu gdy dochodzi do takich sytuacji, gdzie ktoś stoi sobie za murkiem/skrzynką i wystaje mu tylko głowa.

Edited by dratewka.
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 1. Zamienić Pułkownika z E.snajperem (Chodzi o rodzaj Premki)
 2. Zabrać neutralizacje HS na Specjaliście i obniżyć DMG=int / Zmienić DMG=INT na zwykłym snajperze.
 3. Sprawdźcie czy wytrzymałość, bądź niektóre bronie zadają poprawny DMG (np.Aug)
 4. Zmienić działanie zamrażania u Strzelca np. 1s działania i 2s cooldown'u.
 5. Pułkownikowi dać tak jak kiedyś było, dmg/lvl i 10hp nie stakujące się za zabicie.
6. Zwiększyć widoczność Komandosa/Zamienić niewidkę na np. Moduł Odrzutowy bądź odpałkę do MS.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Shinatobe napisał:

 1. Zamienić Pułkownika z E.snajperem (Chodzi o rodzaj Premki)
 2. Zabrać neutralizacje HS na Specjaliście i obniżyć DMG=int / Zmienić DMG=INT na zwykłym snajperze.
 3. Sprawdźcie czy wytrzymałość, bądź niektóre bronie zadają poprawny DMG (np.Aug)
 4. Zmienić działanie zamrażania u Strzelca np. 1s działania i 2s cooldown'u.
 5. Pułkownikowi dać tak jak kiedyś było, dmg/lvl i 10hp nie stakujące się za zabicie.
6. Zwiększyć widoczność Komandosa/Zamienić niewidkę na np. Moduł Odrzutowy bądź odpałkę do MS.

1. Pułkownik dopiero co został zmieniony na SP więc odpada.

2. Obnizyc dmg mozna ale neutralizacji nie ma mowy bo wtedy z dobrej klasy zrobi się szajs.

3. Tutaj się zgodze.

4. Tutaj to wgl strzelec powinien mieć szanse 1/10 tak jak furiat bo działa to na tej samej zasadzie że tu i tu nic nie zrobisz jak im to siądzie.

5. Tu się nie wypowiem.

6. Komandos z modułem? bez szans dla innych graczy wtedy :)

A co do e-snajpera trzeba troche pokombinować bo naprawdę robi się bagno szczególnie teraz jak ludzie wbijają na nim lvl i maksują samą kondycje bo nic więcej im nie trzeba ;<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywalcie z Specjalisty tą betonową głowę bo to są chyba żarty, żeby darmowa klasa była lepsza niż taki myśliwy. Tak więc: wywalić betonową i zejść z przelicznikami do 0,5dmg/1int, bo to chyba ma być klasa wspierająca a nie snajperska (szczególnie, że na wielu mapach ustawi się za ścianą i karabinem można w niego strzelać a snajperki 1/1 mogą mu czochrać włosy);

 

Wywalić miny na Myśliwym - i tak nikt ich nie używa - no chyba, że przez przypadek kliknie sobie binda, a w miejsce tego dodać np. ciche kroki

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to dobra propozycja z tym myśliwym. To w końcu jest SP czy jakaś gówno klasa, A NIE SORY SPECJALISTA JEST OP

Krótko mówiąc, dodać mu te ciche kroki, dać JESZCZE więcej dmg z m4/zwiększyć początkowe staty

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jak wy bardzo chcecie zmienić ciekawą klase nah

Pierwsza opcja

Myśliwy - zmienić mu z 2 na 3 sek tej pułapki, zmienić broń na AUG i +2DMG (50lvl/+2DMG)

Druga opcja

Myśliwy - zmienić przelicznik inteligencji z 0.05 na 0.15/0.2, zostawić M4A1-s +5DMG (50lvl/+3DMG)

EDIT: Co do specjalisty jedynie powinno się zmienić przelicznik na niższy bo to "wyglądało" jak Scout 1/1 

Edited by PolandBeast
  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Scouter(SP) 

 

Opis: Posiada 1/1 ze scouta. Podwójny skok. 

 

Statystyki: 15 HP, -15 inteligencji,  0 wytrzymałości, 15 kondycji, 0 DMG

 

Broń: SCOUT, bez pistoletu

  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Odswiezenie starej klasy.

Nazwa:Najemnik

Opis:Dostaje co runde 500-1500$

         Moze kupic dowolna bron

         Za killa dostaje 10hp

Statystyki: -15 int  10 hp 0 wytrzymalosci 0 speeda

Bronie:Glock/usp

Edit:Przepraszam za brak polskich znakow ale nie posiadam ich

 

 

 

Edited by wonder1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Scouter

Opis: Posiadasz Scouta (120+0,7dmg/int) Widocznośc mniej niż połowa, obniżona grawitacja.

Statystyki: 

int - 0

hp - 20

wytrzymalosc - 10

kondycja - 10

dmg - 0

Broń: SSG 08, USP-S

  • Like 4
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nazwa Klasy: Chemik / Rudzielec

Opis:posiada 1/7 70+lvl 1/6 szansy na otrucie przeciwnika (przy otruciu 3 razy 20dmg) (0.8+int)

statystyki

int - 0

hp 25

wytrzymalosc 15

kondycja 10

dmg 5

bron jakis pm lub pompa , five seven

oczywiscie ten dmg za + int mozna zmienic 

Edited by Karol 3.0
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Duch kapitana

Opis: Może wskrzesić 2 sojuszników na rundę (+1 wskrzeszenie co 40lvl) <== to się wiąże z zabraniem tego skilla medykowi, jest mniej widoczny (przecież jest duchem), ma +4 DMG z dual beretek.

Statystyki:

             HP: 90

             Wytrzymałość: -10

             Inteligencja: 20

             Kondycja: 25

Bronie: UMP-45 lub M4A4, dual beretas, 2x flashbang

Myślę, że powinna powstać taka klasa, bo medyk i tak ma sporo skilli, a taka opcja spowodowałaby większy wybór u graczy. :)

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Szpieg

Opis: 30% na pojawienie się w respie enemy, ciche kroki

(jeśli scout to skalowanie *int lub dmg bazowe i co 40lvl się o X zmienia)

Statystyki:

int 0

siła 5

wytrzymałość 10

kondycja 30

Broń: xm/scout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elitarny Snajper: zmienić mu 1/1 przy HS, 120 + x*int i druga broń do awp

Snajper: tak jak jest, ale żeby na 150 int nie miał 1/1 tylko samo skalowanie z inta, a żeby na max bił powiedzmy 180/200 ?

Irytujące to jest, że ktoś wbija powiedzmy 100 150 lvl a pierdolnie taki elitarny 30lvl strzałem w ucho i cyk frag.. od razu do spinających pośladów elitarnych - co z tego że premium? Bardziej rakowej klasy w życiu nie widziałem.. możesz siedzieć, nabijać poziom a wyjdzie Ci 1/1 i nic nie masz do gadania niech się chociaż wysili i jebnie hs lub dobije sporo inta

 

Zwinny: usunąć mu niewidkę z modułu lub zmniejszyć ilość do 2/3x na rundę. Pamiętam jak miał rozbrojenie i nie było chyba dodatkowego dmg z uzi, samo dodanie tego było by wystarczające.

  • Haha 2
  • Confused 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Krwiopijaca

odnawia 5hp/30% przy strzale reffil ammo +3 dmg (co 60lvl) 

HP 20 kondycja 15

Bronie 

Mp7

Na moje oko to nie ma co dawać jeszcze jednej klaasy ktora sie leczy bo jest:

medyk

pułkownik

+perki takie jak zestaw leczniczy czy naboje krwiopijcy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Striker

Za zabojstwo dostaje pelny magazynek

10 int=1dmg z teca

 

hp 10 wytrzymalosc 5

bronie: Bizon tec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Bardziej Elitarny Snajper(super premium)

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada) Mniej widoczny podczas kucania, posiada 2x skok, 1/1 z Awp, +5dmg z Deagle

Statystyki: Int 0, Wit 15, Wyt -5, Kon -25, Dmg 0.

Broń: Awp, Deagle

  • Like 1
  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Bandit

Opis: 1/6 na oślepienie gracza na 1,5 sek (+0,01/INT), +5DMG z p250

Statystyki: Int 0, Wit 15, Wyt 5, Kon 10, Dmg 0.

Broń: M4A4, p250

  •  
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Rusher

Opis: Ma 1/8  szans na natychmiastowe zabicie, Co 50 lvl szansza wzrasta o 1/10. 50lvl+ 1/7 100lvl+ 1/6 150lvl+ 1/5 200lvl+ 1/4.

Lub posiada stały przelicznik 1/7 ale posiada ubranie wroga. 

Statystyki: Int -5, Wit 0, Wyt 0, Kon 45, Dmg 0.

Broń: XM1014, P250, 

  • Thanks 1
  • Confused 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Klasa: Krwiopijca ( 2 propozycja) 

Opis :Regneruje 20-30% hp przy strzle

Po otrzymaniu dmg otrzymuje rage na 3-4s.

Podczas rage  ekran lekko jest czerwony   lub jego  model i ma +5dmg (+2 co 75 lvl) 

Broń : XM rewolwer

Statystyki:  int 0 wit 15 wyt 0 kon 15 dmg 0

Edited by Shadow #RoadToSilver
  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines