Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Klas

Recommended Posts

Nazwa Klasy: Szeregowy

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): 1/20 na zabicie z glocka - 1/15 na 75 lvlu - 1/10 na 110 lvlu, ma dwa skoki.

Statystyki: 10 HP, 0 INT, 0 WYTRZYMKI, 20 KONDY, 5 DMG

Broń: glock, granat HE

Myślę, iż jest to dobra kontra na irytujące klasy premium, które jest bardzo ciężko zabić na lvlach 100+ grając zwykłą klasą. Jeśli wylevelujesz tą klasę, masz spore szanse na zabicie takiego osobnika z 300+hp :))

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Pomocnik / Sanitariusz (serio nie potrafie ogarnąć fajnej nazwy XD)

Opis:(Co robi dana klasa,co posiada): może dać sojusznikowi boost do statystyk na 5 sekund (odnawia 50hp, daje +40 kondy, +20dmg), (cooldown 10 sekund).

Statystyki: 20 HP, 10 INT, 0 WYTRZYMKI, 5 KONDY, 0 DMG

Broń: famas, usp

Klasa supportująca, których na serwerze jest bardzo mało. Ostatnio widzimy wzrost popularności medyka i oszusta z racji tego, że takie klasy są potrzebne a pomaganie sojusznikom jest bardzo fun to play.

Edited by kys_greyson
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, kys_greyson napisał:

1/20 na zabicie z glocka

Jest El-pistolero, na którym możesz kupić glocka i ma jeszcze lepszą szanse na INSTA + są już dwie klasy z pistolami a nawet 4 jeśli liczyć Komandosa i Hashasyna więc nie widzę sensu dodawać kolejnej.

6 godzin temu, kys_greyson napisał:

Myślę, iż jest to dobra kontra na irytujące klasy premium, które jest bardzo ciężko zabić na lvlach 100+ grając zwykłą klasą. Jeśli wylevelujesz tą klasę, masz spore szanse na zabicie takiego osobnika z 300+hp :))

Nie zgodzę się z tym, ja nie korzystam z premek (nawet jak wygram) i radzę sobie bez problemu, oto dowód:20180812124209_1.jpg.4c6aab82fa120e63a8f7d06c1b65246d.jpg  <---- UMP + HE

 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Macowiec 

Opis +10 dmg z maca na use_skill niewidzialnosc na 2 sec

Statystyki: HP 10 int 0 wytrzymka - 10 kond 30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Chimera

Opis: Na use_skill zatruwa przeciwnikow w okolicy zadajac 10 hp na sekunde przez 4 sekundy oraz co 25 inty dodatkowe uzycie (przy 100 inty ma 5 ) i ewentualnie mozna dac regeneracje 5 hp co 10 sekund i podstawowe granaty  .

Statystyki: 10 kondycji i 15 hp

broń: m4a4 lub aug  i clock

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Chciałbym zaproponować klasę:

Nazwa Klasy: Poszukiwacz Przygód 

Opis: Klasa która by się opierała na totalnym expieniu zbieraniu i pomaganiu klanu w wyższej punktacji i wszystko oparte na zdobywaniu zabójstw np.za jedno zabójstwo otrzymujemy 2/3monetę 1000złota i 2/3 punkty klanu .

Statystyki: Int:0 Hp:25 kond:5 Wytrz:5

Broń: Galil AR i do tego zestawu bym dołożył p250 lub usp

Mało tego można ta klasę zrobić zamiast komandora taka klasa typu exp i suport do klanu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, MenVip napisał:

Witam,

Chciałbym zaproponować klasę:

Nazwa Klasy: Poszukiwacz Przygód 

Opis: Klasa która by się opierała na totalnym expieniu zbieraniu i pomaganiu klanu w wyższej punktacji i wszystko oparte na zdobywaniu zabójstw np.za jedno zabójstwo otrzymujemy 2/3monetę 1000złota i 2/3 punkty klanu .

Statystyki: Int:0 Hp:25 kond:5 Wytrz:5

Broń: Galil AR i do tego zestawu bym dołożył p250 lub usp

Mało tego można ta klasę zrobić zamiast komandora taka klasa typu exp i suport do klanu .

To nie ma sensu jak dla mnie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, seb!x napisał:

To nie ma sensu jak dla mnie 

Przyjacielu mamy takie suporty jak medyk , dlaczego nie można stworzyć bądź podmienić ową klasę za komandora .Jest ciut lepsza ponieważ dostajemy więcej punktów klanu aby szybciej rozbudować , jak i monety za które kupujemy przeważnie w exp .

 

Edited by MenVip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Mściciel

Opis: Klasa Jak sama nazwa wskazuje ma się mścić , mam na myśli o punkty statystyk . Za każdego zabitego sojusznika dostajemy na kolejną turę 1 punkt wszystkich statystyk .

Statystyki: Wszystko po 5 prócz dmg

Broń:nowa broń MP5 + usp bądź p250

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, krzysiek0426 napisał:

Proponuję zmienić w klasie Wsparcie ogniowe jego shotguna, na MP5, tak jak w 1.6

Według mnie nie pasowało by do tego wsparcia

Edited by Shadow #RoadToSilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

[Pożeracz ciał] Ogólnie fajny pomysł na klasę ale za długi cooldown na zjadanie i słaba broń proponuje zmianę z 6s na 3s na zjadanie i zmiana umpa na auga lub inną lepsza bron

 

@edit, ewentualnie gdyby to było za mało można by mu dodać skalowanie expa który dostaje w zależności kogo i z jakim levelem zje

Edited by nect
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Kucharz

Opis: Po użyciu use_class leczy sobie 15 hp(co 20sec,+int(10)-2 sekundy) i ma +7 dmg do mp5. Posiada molo, granat odlamkowy i smoke'a.

Statystyki: int: 0, kondycja -10, hp 20, wytrzymalosc 5. dmg: 0

Broń: mp5. tec-9, cz-75, kosa, molo, granat odlamkowy i smoke'a

 
Edited by magdalenagejzer
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Lurker

Opis: MP5+3DMG, ciche kroki, po zabiciu przeciwnika dostaje na 3 sekundy: +30 kondy, na 30lvlu +50 kondy, na 75 lvlu +100 kondy.

Statystyki: int 0, kondycja 25, hp 10, wytrzymka 0, dmg 0

Broń: MP5, P2000

  • Like 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Lotnik

Opis: ma 1/11 na podbicie przeciwnika w powietrze, nie dostaje obrażeń od upadku. Ma famasa i nove na "e".

Statystyki: 0 int, 10 kondycji, 10 hp, 10 wytrzymki, 0 dmg

Broń: FAMAS, nova, p250

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Wsparcie medyczne

Opis: 2 skoki, raz na runde mozesz calkowicie uleczyć najbliższego sojusznika i dać mu +50 kondy na 5 sekund.

Statystyki: 10 int, 5 kondycji, 25 hp, 10 wytrzymki, 5 dmg

Broń: MP5, USP-S

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Wsparcie ogniowe

Opis: +40 hp za zabicie, dostaje 25% mniej obrażeń od strzałów.

Statystyki: int 0, -10 kondycji, 45 hp, 10 wytrzymki, 0 dmg

Broń: Negev, UMP, glock

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A że dodali moją ulubioną broń z 1.6 to taka klasa mi wpadła do głowy

Nazwa Klasy: Zwinny

Opis: +5DMG z MP5, jest bardzo szybki, ma double jump

Statystyki: 0 int, 50 kondycji, 0 hp, 0 wytrzymki, 0 dmg

Broń: MP5, p250

 
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  1. Nazwa Klasy: Hulk
  2. Opis: ma 400 hp i może zabijać tylko z noża. Nie może używać perków ktore dają mu broń.
  3. Statystyki: -10 int, -10 kondycja, +300 hp, 10 wytrzymki, 0 dmg
  4. Broń: brak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa Klasy: Szpieg

Opis: Posiada ubranie przeciwnika, 1/8 na respawn w enemy team, +5 DMG z MP5 na start/+10 DMG na 50lvl / +15 na 100lvl

Statystyki: 0 INT, 10 HP, 5 Wytrzymałość, 5 Kondycji, 0 DMG

Bronie: MP5, p250

Share this post


Link to post
Share on other sites

NAZWA KLASY; MAG

Opis; posiada 2 fireballe które zabierają 45+ dmg *(2 inta + 1 dmg), które zatrówają rywali 10dmg 2sek (trutka trwa 6 sekund)

STATYSTYKI; 0 INT, 15HP, 5 WYTRZYMAŁOSĆ, 10 KONDYCHA, 0DMG

BRONIE; MAC10, REVOLER R8 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazwa klasy; Siewca Zagłady

Opis; po naciśnięciu bind klawisz use_class wybuchał by przed nim flash który oślepiał by TYLKO rywali w danym obszarze oraz miał by 1/17 na odbicie pocisku

statystyki; 0 int, 5hp, 15 wytrzymalosc, 10 kondycha, 5dmg

bronie; mp5, usps

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

edycja klasy; Podporucznik

:Raz na runde może zneutralizować dwa pociski wroga, 1.5 większe obrażenia w plecy

bronie; mp5, CZ75A, FLASHBANG

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

edycja klasy; Pożeracz ciał

nowy opisc; za wyssanie 15hp + ma 1/5 że przy 2 wyssaniach wskrzesi losową osobe z teamu

bronie; xm (ten shootgun)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edycja klasy; Admirał

Nowy opis: 15HP i pełen magazynek za fraga, 7/12/18HP na X sekund na 1/45/85lvl

Bronie: mp5

 

Nazwa klasy: Krwiopicja

Opis: Za każdego fraga dostaje 5dmg na daną rundę, wbudowane naboje krwiopijcy 25% na start

Statystyki; 0 int, 15hp, 15 wytrzymalosc, 10 kondycha

bronie; mp5/mp7 (w zależności jaka broń jest wybrana w ekwipunku), elitki

 

I dodajcie jeszcze możliwość niszczenia min sapera, bo na takim ofice jak zaminuą przejście po hosty to pół teamu ginie zanim zobaczy przeciwnika a stawiane są jedna na drugiej

Edited by Sakku
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines