-_-

[Zombie Mod CS:GO] Dziennik Zmian

Start serwera BETA 13.06.2018r.

UPDATE 14.06.2018

  1. Poprawienie przelicznika EXP od 10 lvl aż do 30 (potem EXP będzie ustalany jeszcze inaczej, ponieważ dojdą do tego specjalne dodatki za wbicie danego lvl, ale na razie to BETA więc zacznijmy od podstaw)
  2. Poprawiono misje z zadawaniem DMG u Zombie (cały tutorial został sprawdzony i da się go przejść bez żadnych problemów, a skończenie go daje 10 lvl)
  3. Dodano blokadę na zmianę broni (co 30 sekund)
  4. Poprawiono błąd z brakiem tekstury na koniec rundy
  5. Zmieniono system lvl dla broni
  6. Poprawiono HUD
  7. Poprawiono licznik i jest od teraz osobny dla pistoletów i reszty broni
  8. Poprawiono zapis broni

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Po wyborze klasy pokazuje info o niej i wtedy decydujemy czy ją wybieramy czy też nie
  • Zmieniono położenie HUD
  • Naprawiono XP oraz dodawani AP za podpalenie + DMG z granatów // do dokładnego sprawdzenia
  • Dodano informacje o skillu dla zombie po wybraniu klasy
  • Poprawiono model kosy u Nemesis

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono klasy
  • Dodano JetPack
  • Poprawiono kod odpowiedzialny za dodawanie EXP
  • Poprawiono tekst językowy dla JetPack
  • Zablokowano freeze dla nemesis
  • JetPack usuwa się w nowej rundzie
  • Zmieniono ilość HP dla Nemesis 
  • Dodano limit na zakup molotov
  • Dodano nowy item wraz z modelem dla Zombie (Infected bomb) -> przeszedł już jakieś testy, ale nadal może coś być nie tak, wiec proszę dokładnie sprawdzić
  • Poprawiono drop broni u Zombie tak by można było wziąć Infected bomb
  • Poprawiono ceny niektórych itemów
  • Poprawiono nazwy rang
  • Dodano lasery do sklepu
  • Dodano nieskończoność ammo do sklepu
  • Naprawione błędy związane z działaniem silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Dodano nowy model lasera + poprawiono jego laser
  • Armageddon został usunięty
  • Dodano dla testu no recoil w sklepie dla ludzi
  • Zmniejszono obszar dla infekującej bomby i zwiększono lekko jej cenę 
  • Poprawiono flare
  • Dodano granat infekujący dla pierwszego zombie
  • Poprawki w kodzie związane z nadawaniem broni

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • W wyborze broni dodano opcje "Ostatni zestaw broni", który można wybrać RAZ na rundę oraz dodano opcję z DM, czyli po spawn dodaje ostatni zestaw broni po tzn śmierci i respie
  • Zmieniono system lvl broni
  • Bomba infekcyjna jest dodawana dla pierwszego gracza gdy na serwezre jest 6 lub więcej osób
  • Wprowadzono limit AP w tzn banku (zapisane). Jest to max 500 ammopacków
  • Dodano exp/ap za walkę dla zombie, a więc jeśli zombie uczestniczy w rozgrywce dostaje AP/XP w przyszłości zamierzam to rozbudować o dodatek, który sprawdza czy dany zombie zagrał od początku rundy i jeśli tak, to czy zadał dany DMG lub zaraził, jeśli nie, straci AP
  • Dodano nowe mapy
  • Przygotowano system mnożnika XP oraz AMMO PACKS dla VIP oraz event (event to np: 2x większy XP/AP od 22 do 9)
  • Poprawiono HP u pierwszego Zombie

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Dodana została komenda pozwalająca oddać ammopacki (max 50)
  • Poprawione zostały misje + dodano nowe

 

Post będzie aktualizowany, a sama aktualizacja wejdzie w nocy lub jutro rano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post będzie aktualizowany, ale ze względu na poboczne zadania, wpiszę post od razu.

  • Dodano informację o granacie infekcyjnym do translatora (silnik oferuje dwie wersje angielską i polską) -> Pomoże to oszacować kto rzucał granat, ponieważ na czat jest dokładna informacja dla wszystkich kto zaraził i kogo
  • Dodano wywoływanie menu misji gdy nie rozpoczęto żadnej misji
  • Dodano blokadę dla granatu infekcyjnego mająca na celu pozbyć się problemu z ostatnim człowiekiem. Teraz granat rzucony w ostatniego człowieka, nie zarazi go
  • Naprawiono błąd z rozdawanie nagród w pewnych questach (wszystko zliczało poprawnie, lecz był problem z samym rozdawaniem nagród)
  • Questy zostały zmienione i od teraz podzielony jest w ten sposób:
    1. Tutorial
    2. Silent Hill
    3. Resident Evil
    4.Apokalipsa
  • Dodano AP i XP za zarażenie z infekcyjnego granatu
  • Przygotowano odpowiedniego VIP na serwer wraz z SVIP, który nie jest dostępny na ten moment

 

Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłem. Proszę zweryfikować moją pracę, ponieważ mimo iż tego tutaj nie widać trochę trzeba było porobić, a ja sam po takich godzinach też mogę gdzieś się pomylić.

VIP zostanie rozdany dzisiaj.

 

Z soboty na niedziele wpadnie jeszcze aktualizacja związana z laserami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Dodano poprawne przelewanie Ammo Pack -> !oddaj, potem po wybraniu gracza !ilosc <ilosc>.
  • Poprawiono granat infekcyjny 
  • Poprawiono long jump dla pierwszego Zombie

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawiono system zadawania DMG (a raczej jego zliczania)
  • Dodano no recoil dla SVIP
  • VIP otrzymuje 1000 HP za infekcje
  • VIP/SVIP otrzymuje +100 HP na start
  • VIP otrzymuje 50 armor na start, a SVIP 75
  • SVIP otrzymywać będzie na razie 3x AP/XP, ale to na razie w wersji testowej
  • Dodanie spadochronu 
  • Dodano respienie się Humanów na Nemesis
  • Dodano prefiksy oraz tagi

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Odblokowanie systemu osiągnięć
  • Dodanie TOP mapy (na razie bez nagród by zweryfikować czy poprawnie zlicza zabójstwa i infekcje jako fragi)
  • Poprawienie bomby infekcyjnej
  • Zmniejszenie DMG z laseru
  • Poprawienie questów

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Poprawienie itemu Madness oraz dodanie mu delay 3 sekundowego pomiędzy zakupem
  • Poprawienie DMG dla laserów oraz zmniejszenie ilości HP
  • Dodanie respawnu po wejściu na serwer
  • Poprawienie systemu osiągnięć
  • Poprawienie TOP Mapy (najprawdopodobniej wejdzie jeszcze już dzisiaj opcja z XP za top)
  • Dodanie nowego itemu HP dla Zombie
  • Poprawienie infekcyjnej bomby
  • Poprawienie paru misji
  • Dodanie prefiksów w tabelii

Cały update wejdzie w nocy

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Misje zostały przetłumaczono na język angielski
  • Osiągnięcia zostały przetłumaczone na język angielski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przygotowania do większego update związanego z aktualizacją silnika do 8.06

  • Każda klasa Zombie posiada własny skill
  • Nemesis i Survivor zostali zmienieni i np: survivor ma nową broń oraz oboje mają inną aurę wokół siebie
  • Zmiana systemu chodzenia, nowe dźwięki, itp
  • Zaktualizowany został system broni i auto dodawania z tzn blokadą
  • Zoptymalizowano silnik
  • Poprawiono większość itemów i niektóre posiadają nowe efekty
  • Dodano bazooke jako nową broń
  • Granaty zostały podzielone
  • Naprawiono problem z modelami granatów podczas wyrzucania ich
  • Poprawiono system ammopack i ponownie dodano do niego blokadę 500 AP

No i to tyle z tych większych i ważniejszych aktualizacji, bo lista jest naprawdę duża, a ja podałem tylko te, w których jeszcze ja dodałem swoją cegiełkę, edytując poszczególne elementy, a teraz czas na pozostałe rzeczy

  • Poprawiony został VIP
  • Poprawiono misję z zakupem ekstra itemów
  • Dodano do tzn translatora kolejnej wiadomości. Serwer oferuje dwie wersje językowe czyli angielską i polską, a także rosyjską, lecz tylko dla samego silnika ZM oraz itemów/klas
  • Zoptymalizowano plugin odpowiadający za tzn osiągnięcia
  • Misję zostaną rozbudowane o dwa nowe rozdziały, które można uruchomić od razu po tutorialu (są osobnym dodatkiem)
  1. Misje nocne (od 22 do 7)
  2. Misje dla VIP
  • VIP nie będzie miał już 2x AP oraz XP, a SVIP zamiast 3x, będzie miał 2x
  • Poprawiona została topka mapy
  • Poprawiono item +3000 HP

 

 

 

UWAGA (misje)

Zmieniam całkowicie kod odpowiedzialny za opisy misji, tak by go jeszcze bardziej skrócić i nie pozbawiac go opcji tłumaczenia. Serwer posiada sporo opcji misji i chciałbym by każda z osobna była przetłumaczona od razu, a nie za każdym razem, dodatkowo dzieląc ją specjalnie na dany język. Informacja nie jest jakoś super ważna dla Was jako graczy, bo Wy różnicy raczej nie zauważycie, lecz ważna dla mnie, bo uprości trochę kod, a dodatkowo ułatwi dalsze tłumaczenie na inne języki. No i teraz pytanie po co to pisze? Termin wgrana misji, albo całkowitego update może ulec lekkiej zmianie, do max piątku/soboty.

 

Temat będzie aktualizowany + reset odbędzie się najprawdopodobniej w nocy z czwartku na piątek, a wraz z nim wejdzie cała aktualizacja w wersji BETA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now